Technika
Jsem rád, že to v autě nemám, takže se to nepos**e. Svým autem jezdím sám. Nastavím sedačku jednou a už s ní nehýbu. Moje polovička má své auto a dcera taky.
chapem ta a vlastne je to fajn, ze kazdy si poskladame auto podla svojich preferencii.
Ja obcas sa striedam s priatelkou alebo s kamaratmi v Ecku ale aj tak mam rad memory, lebo pri kazdom pouziti hotela, parkoviska mi obsluha prestavuje sedadla, no a ako niekto tu uz spominal, tak samozrejme v autoumyvarke - tam pri pravidelnom cisteni ti predsa kazdy weekend musia rozhodit nastavenie - a zatlacis na memory a vsetko - volant obe sedacky, zrkadla su za par sekund v polohe.
Ale ako pisem, chapem aj tvoj nazor, ze cim menej mas v aute, tym menej sa to pokaka, ale takto by si musel vyradit v zivote vela zariadeni..... :-!
Ja obcas sa striedam s priatelkou alebo s kamaratmi v Ecku ale aj tak mam rad memory, lebo pri kazdom pouziti hotela, parkoviska mi obsluha prestavuje sedadla, no a ako niekto tu uz spominal, tak samozrejme v autoumyvarke - tam pri pravidelnom cisteni ti predsa kazdy weekend musia rozhodit nastavenie - a zatlacis na memory a vsetko - volant obe sedacky, zrkadla su za par sekund v polohe.
Ale ako pisem, chapem aj tvoj nazor, ze cim menej mas v aute, tym menej sa to pokaka, ale takto by si musel vyradit v zivote vela zariadeni..... :-!
Přesně, navíc sám využívám dvou poloh.
no to som mal obavy spomenut, aby som nebol za bambusa, ale tiez mam dve polohy pre seba a jednu pre holku.... :-!
hahaha, no to je fajn, ako ste sa už tu všetci skamarátili!
hmmmm...... ešte aj na pohárik si zajdete v tej Prahe?!
>😁 :yes:
hmmmm...... ešte aj na pohárik si zajdete v tej Prahe?!
>😁 :yes:
To taky nemusís mit klimatizaci, el. okna a zrcátka atd aneb co tam neni nemůže se rozbit, ze. No v usa to ma kazdy druhy auto, tady to nemela ani eresova oktavka za 900 tacu
O historii tak nějak informuje. Je ale současnost a to už zde spousta věcí chybí. Existují minimálně tyto další elektrické funkce - prodloužení sedáku, nastavení bočnic opěradla, nastavení bederní opory. (Alespoň podle mé 13 let staré káry.)
Ať raději dělají články o sněhu na kapotě, to mám alespoň důvod se vožrat. Do tak komplikovaných témat, jako jsou elektrický sedačky, by se raději zatím pouštět neměli.
Žádnej vykřičník, žádný trojtečky, jenom tři otazníky. Celkově odfláknutý. ;-\ >😁
Ať raději dělají články o sněhu na kapotě, to mám alespoň důvod se vožrat. Do tak komplikovaných témat, jako jsou elektrický sedačky, by se raději zatím pouštět neměli.
Žádnej vykřičník, žádný trojtečky, jenom tři otazníky. Celkově odfláknutý. ;-\ >😁
Nastaveni bocnic sedaku sem nemel ani v Jaguaru za 3,5 mega, to sorry jako. A ze ten mel i el ov. operky, tj po zmacknuti tlacitka sla vyska operek nastavit elektricky. Beferka a prodloužení predni casti sedaku to jo, bederku ma i CTS a sedak melo bmw
Čti pozorněji. Nepsal jsem bočnic sedáků, ale bočnic opěradla. A opěrka mi na motůrek jezdí nahoru a dolů samozřejmě taky, ale to v článku nechybí. 😉
Každé auto, když bylo nové, stálo prachy. Z drtivé většiny platí, že čím větší a dražší v nákupu nového, tím větší propad u ojetiny. To k těm 3,5 mega, které jsi z kapsy, předpokládám, nevyndal. Takže už nebyl za 3,5 mega, ale třeba jen za dvě kila. >😁
Každé auto, když bylo nové, stálo prachy. Z drtivé většiny platí, že čím větší a dražší v nákupu nového, tím větší propad u ojetiny. To k těm 3,5 mega, které jsi z kapsy, předpokládám, nevyndal. Takže už nebyl za 3,5 mega, ale třeba jen za dvě kila. >😁
Tak ovládaní bočnic opěradla to nemělo taky, to nemělo nic z toho v čem sem kdy jel.
Jasně, já to za 3,5 mega nekoupil, ale jako nový to stálo v roce 2005 3,5 mega >😁 A mam pocit, že stejný prachy to stálo do konce výroby někdy v roce 2009-10 >😁
Za kolik sem to koupil já tedy není podstatný.
Jasně, já to za 3,5 mega nekoupil, ale jako nový to stálo v roce 2005 3,5 mega >😁 A mam pocit, že stejný prachy to stálo do konce výroby někdy v roce 2009-10 >😁
Za kolik sem to koupil já tedy není podstatný.
mal som to napriklad v Turbe, tam boli vsestranne nastavitelne sedacky.
a zda sa mi, ze aj v niektorych AMG sedackach su nastavitelne aj bocnice. :-!
a zda sa mi, ze aj v niektorych AMG sedackach su nastavitelne aj bocnice. :-!
Tak někdy zkus variantu komfort sedaček v bmw E60.
Kromě těch bočnic opěradla má ještě navíc i ovládání tzv. ramenní opěry - tj. kromě standardního sklonu opěradla ještě i nezávisle upravitelnou změnu úhlu horní poloviny opěradla. Bederní opěra lze nastavit v dolní části a i v horní části. 😉 Takhle vypadá ovládací prvek [odkaz] .
Tááák, taky jsem si nakonec poměřil pindíka. >😁
Kromě těch bočnic opěradla má ještě navíc i ovládání tzv. ramenní opěry - tj. kromě standardního sklonu opěradla ještě i nezávisle upravitelnou změnu úhlu horní poloviny opěradla. Bederní opěra lze nastavit v dolní části a i v horní části. 😉 Takhle vypadá ovládací prvek [odkaz] .
Tááák, taky jsem si nakonec poměřil pindíka. >😁
tieto krasne riesene tlacitla a ovladace su neuveritelne prepracovane v Mercedesoch
uz v obycajnom zakladnom modely C je radost pozerat
ked to porovnam v dcerinej trojke, tak to je na zaplakanie!
( oba su rocnik 2014!) :-!
Všeobecne aj v testoch ho nekritizovali za ovladatelnost.
Ale v tom máš pravdu, mňa tiež zaujalo nadherným interierom ( biele v Designo ) a krásne spracovanie.
V novom Mercedes E som par krat jazdil a v bežnej premavke ( žiadne vyvadzanie po okreskách - veď na to su ine autá!) a jazda do Milána alebo Hamburgu bola v pohode.
Keby som mal prachy, tak by som rád prešiel do E triedy.
Ale radšej mam C v dobrej výbave - a memory tiež preferujem.
kazdy to mame inak, samozrejme.
a suhlasim, ze pri tych sialenych cenach, co platime za nase priblizovadla cakame co najviac radosti ( nepoznam to GL, co spominas, ale chapem tvoju kritiku)
ja uz som asi profesionalne postihnuty a mimo realitu a tak, ako si si uz vsimol, dost bazirujem na prepracovanych detailoch :-!
Dalsi co mne neskutecne toci je, ze naprosta vetsina aut ma pametove sedacky pouze u ridice, nikoliv u spolujezdce. "Genialni" tohle maji Volva, kde nejenom ze neni pamet u spolujezdce, ale povetsinou ma elektriku s pameti pouze ridic a spolujezdec ma manualni paky jak ve Fabii Classic a to u kary za mega a pul plus. Ergonomicke peklo.
Setreni dnes postupuje uplne vsude. Staci se podivat jak odporny interier ma treba Maserati za dva miliony plus. Nebo jak se v ruznych koncernech dedi interierova reseni mezi vlajkovymi lodemi za miliony a socialnimi hatchbacky za pul mega.
Abychom tu pak nerozebírali, že MB šetří na páčkách pod volantem, když sdružilo blinkry se stěrači. 😉
Ale vážně, já si myslím, že je otázka vkusu a zvyku kde je umístěno ovládání. Minimálně u vrcholných verzí prémiovek bych neviděl "úsporu kabelů" jako hlavní důvod umístění ovladačů.
Ale všichni tu největší odborníci na auta >😁 >😁
Naštěstí mám servis, kterému věřím, takže to sám dělat nemusím. S manuálem (člověk nikdy neví, jaký chyták si vymyslí) není na výměně oleje a filtru nic těžkého. Jen je to ztráta času. Chápu, že to někoho může bavit, obzvláště na veteránech. Já se vyblbnu jinde.