Renault Laguna Coupé se sice již představil v červnu na filmovém festivalu v Cannes a zároveň v ulicích Monackého knížectví, kde se jela Velká cena, ale skutečná premiéra proběhne na letošním autosalonu v Paříži.
Zrovna jsem na to myslel... a taky na tu dvojitou plnou :-! Ale ten zadek má opravdu pěknej.. takovej miniaston.. Bejt na Rendla, bylo by to moje první "ojetý" auto >:-[]
Představuji si designéra jak se spokojeně plácal po rameně a říkal si to je ono takhle se to lidem bude líbit. I cvičená opice by nakreslila Lagunu co by se prodávala s poloviční slevou.
No ale na to bych možná našel dalších 20 horších přirovnání... Každopádně se mi líbil test Zezulky s STi. To, co se mu nelíbilo, se zase líbí mě. A desing u Imprezy je příšernej už od narození.
>:D jo infekce, tuzingová. Jinak to renaultí coupe aspoň není postiženo tím hrůzostrašným zadkem laguny, zbývá jen divný předek. Ale stejně, jestli se nezměnila pozice za volantem, pořád to bude auto pro trpaslíky nebo ty co raději sedí na autě než v něm.
Pokud to cte borecek co dneska na Krence radil v modrem Touaregu W12 xBxxxxxx . Takovi dobytci co si honi ugou jako ty by se meli strilet. Na zbytek tydne zabavuji manzelce auto a budu se modlit abych to potkal a vytrel si s tvou W12 p...l ty magore- to co jsi predvadel se neda popsat slusnymi slovy- pokud zijes v mytu ze s takovym autem jsi king of road tak se jdi vycpat. Ridic cerne S80 co jsi malem vytlacil na chodnik :no:
Já dneska na Jarově viděl vínovou BMW M6 a uvnitř neuvěřitelnýho machra v černý teplákový soupravě s třemi bílými pruhy... Bohužel nevozím praktický papírový pytlík, tak jsem to musel nějak vydržet, když to pořádně prošláp´a díval se tajně okolo sebe, kolik lidí si ho všimne..
Hele zklidni hormóny a přestaň si přilejvat polívčičku! >:D Závidíš ty tepláky, co? On se tajně díval a ty se veřejně přiznáváš, že si zíral, jako puk :yes:;-)
Zíral jsem... Byl to takovej ten gtiho drzek.. neoholenej, vostrej týpek. Každej máme svý sny, a já bych chtěl jednou být jako on. Snad jen ty tři pruhy bych vyměnil za fajfku.. :-!
Tak to je v pohodě, stačí jen patnáct let počkat a určitě nějakou garážovanou po důchodci z D se 122 tis. km (scheftgeplegt) najdeš. Ale nás už mezitím drápalíci nastrkají do elektrovozítek, tak abys to neprošvihnul. :-);-)
Hele obecne mne jsou SUV vis kde nebyt toho ze to byl svatebni dar tak se na ne furt divam s podezrenim a jedine auta do lehkeho terenu ktera bych akceptoval by byla XC70 a RRS
Sorry, ale oproužkovaný holohlavec v BMW mi přijde stejně profláknutý "jsem viděl" zážitek, jako v levém na D1 jedoucí a blikající passat tdi ve stříbrné a na hlínách. Vývoj ale nezastavíš, takže dnes je obojí spíš na vymření, bohudík. ;-)
1.Nechápem prečo spot je nakrúcaný v Amerike kde sa Renault nikdy nepredával. Osobne to beriem ako urážku.
2. Byť majiteľom značky Astom Martin zažalujem Renault za kopirajd. Lebo zadok auta je jasný Aston.
Len toľko.
1. Renault sa v Amerike predával - minimálne začiatkom 80tých rokov, napr. model R9, samozrejme sa nepresadil. Ale pár tých amerikanizovaných renckov som videl dokonca aj v ČS priestore (podobne ako napr. Pontiac, neviem ako sa presne volal v USA, ale je to normalne Kadett)
2. žalovať by sa mohli pomaly všetky automobilky navzájom. Keď chceš, nájdeš v ktoromkolvek type niečo z iného vozidla.
Mne sa Laguna III páči. Grandtour je nádherný. Až za 2-3 roky budem obmieňať vozový park, určitě pouvažujem. Aj keď zatial to vďaka plánom ohladne zachovania genofondu a nutnosti prepravy 50% domácnosti s tým spojené skor vyzerá na GrandScénic ;-)
Renaulty jsou hezké, to jo. Ted snad už i spolehlivé. Ale před měsíce jsem asistoval kamarádce při prodeji 3 roky staré laguny2 kombi. Plná výbava, turbodisel, první majitelka, najeto 86t.km. To auto bylo ale prakticky neprodejné. Nakonec byl propad ceny vyšší než u mého mondea V6. Rozdíl byl v tom že já s tím počítal, ona ne. To je hlavní důvod proč renault už nikdy nechci.
v pohodě, když kupuješ auto každé 2-3 roky je to relevatní faktor (zůstatková hodnota). Já mám (nebo spíš budu >:D ) mít interval někde kolem 5-6 let a tam už to tak strašné není.
Zas na druhou stranu bazarový kovbojové můžou být rádi. Mají parádní bourák za super cenu. Teda ti co to ocení. I když většina národa by si asi v bazaru raději než tu Lagunu koupila Oktávku v tédéí, o 5 let starší, KM zaručených 125 tis., sice bez servisky, ale jako nová, nebouraná a o 50 tis dražší.
No já to točim po 2 - 3 letech. Laguna 2 má velmi špatnou pověst, a bohužel ne zrovna bezdůvodně, což jsem osobně poznal před tím mondeem. Megane 1 to samé. Ted prý je to už o.k., ale testovat to už nikdy nechci.
Takže ta oktávka je celkem sázka na jistotu, když znáš hystorii je to podle mě lepší koupě než stejně stará laguna, i když se frantíkovi nemůže rovnat pohudlím ani zdaleka. Zas kde nicv neni nic se neposere, že jo. Kdyby jsi viděl jak ji ten bazarista prolejzal a jak důkladně kontroloval motor to by jsi koukal. Prý to takhle poctivě dělá jen u dci a tdci od fordu. A i tak říkal že by se nedivil kdyby to po našem odjezdu nenatočil. Já měl lagunu benzín, dvoulitr, a tam byl motor o.k., jenže zbytek auta to bohatě vynahradil. No ale ted už je to prý o.k.
no já osobně mám Megana 2 v benzinu a nemůžu si stěžovat. Ač věkem mladý, preferuji pohodlí, a to Megane poskytuje vrchovatě. Nějaké drobnosti tam byly, ale celkově můžu hodnotit jako spolehlivý. Je to ročník 05, a mimo záruky mi odešla jenom jedna indukční cívka - made in Germany >:-[] , podle servisu častá bolest těchto motorů.
S Focusem 2 jsem teď nedávno najezdil nějakých 2 tis Km a je to taky slušná kára. Podvozek je jasně lepší, to poznám i já laik. Zas je to vykoupeno pohodlím. Motor to byl TDCI 2.0 a byl slušný, ale hlučný (i když na nafťáka asi lepší průměr). Příjemně mně překvapil vnitřní prostor a taky kufr.
S dci osobní skušenost asi nemám. Měl jsem na jednu cestu Thálii s 1.5, ale nevím jestli to bylo dCi nebo něco bez turba. Líné to bylo dost.
>:D
Takže jedině sprostředkovaně můžu podat správu o dCi, a to ve dvou kouscích Kangoo. Jednoho mají táta na závodě, druhého kamarád obchoďák. Takže jedzí denně a dost. A jsou celkem bez problémů.
Já to vidím asi tak, že u Renaultu slušně zapracovali na kvalitě, bohužel špatná pověst se získá velice lehce, a vyžehlit to jde velice těžce.
S tou Oktávkou jsem to nemyslel špatně - spíš jsem narážel na ty mraky starých vylítaných služebních TDI, které se ti snaží prodat bez servisky a tvrdí, že je to přece normální, že bílá služební kára má nájezd 12 tis. za rok. >:D
No segra má nové espace v turbobenzínu a zatím klid. Ale špatná zkušenost se nezapomíná. Mám ji ale i s Nissanem, a to ještě mnohem horší. Takže si nevybereš. Nejvíc se mi osvědčil Opel a VW.
tam se nedá jezdit, všude tam smrdí nějací turisté >:D
Ale ta R21 ještě jakštakš, ale R9 to si neumím v jú es ej představit na jakou cílovou skupinu to bylo zaměřeno. Ropná krize/nekrize, měl jsem Pontiaka Boneville z 81 a to bylo velký jako S-Classe a ty ostatní káry v tom období taky nebyly o moc menší. Zlatá amerika. >:D
2.)I tady souhlasím. Kopíruje hromada automobilek. Stačí se například mrknout na nové Ka, které zezadu silně evokuje Corsu...
Postupem času získávám na Lagunu slabost. Liftback obdivuji pro jedinečnou ladnost tvarů, kombi pro dynamické a zároveň elegantní tvary. Coupé je zkrátka pecka. GrandScénic také není k zahození ;-):yes:
Mno, já to klidně rozvedu: Renault doplňuje a překonává Peugeot v kategorii velkých kupé ve střední. Tedy, abychom si rozuměli, překonává designem aktuální 407. Reklamní video je emotivní a povedené, bez ohledu na to, jestli se Renault v USA prodává / bude prodávat.
To, co na někoho u sedanu působí rozpačitě, vypadá na kupé daleko samozřejměji a designově se jedná o velmi podařené, harmonické a zároveň výrazné auto. Zbývá počkat na osobní setkání, zda nebude působit příliš mohutným dojmem (jako již zmiňovaná 407 Coupe).
Renault bude mít trošku problém s pozicováním, osobně jsem velmi zvědavý na ceny. Kupé vypadá docela exkluzivně, tak uvidíme, jestli Renault zvolí cestu velkého příplatku (jako kdysi Peugeot u podobně podařené 406), nebo bude cena řádově v relacích obdobně vybaveného Grandtour.
Technicky už to takový zázrak není, zejména pokud bychom chtěli Laguně přiznat nějaký nádech prémie: chybí V6 nafta, silnější benzín, případně dvouspojková převodovka a pohon zadních kol. Zatáčení všech kol je samozřejmě zajímavé, ale hendikep motorizací nevyrovná. Možná ale ještě není všem dnům konec...
V6 nafta nechybi, precti si pozorneji clanek k videu... Naopak ta nafta je velmi konkurenceschopna a rekl bych, ze svymi vlastnostmi bude podobne dobra jako jsou momentalne V6 diesely u Bawa. :yes:
Asi myslíš R6 u BMW, ale kde najednou vykopali tyhle motory? Maj taky nějaký parametry, nebo se redakce spletla? To se u toho bude kvedlat? S BMW bych to moc nesrovnával... Technika u Laguny, jako motory a převodovky jsou hodně mizerný a jediná výmluva na to je ve stylu, že lidi to stejně nechtěj, nebo si tam dávaj plyn.
Ty motory byly pripravovany spolu s Nissanem, aspon co vim a V6 od Nissanu napr. v Infiniti patri mezi spicku vubec. Pokud jsi mel teda tu moznost se v nejakem Infiniti projet, tak pochopis... :yes: Bohuzel zatim kvedlaji vsechny diesely, otazkou je, ktery vic a ktery mene. Obecne vzato, rekl bych, ze ty nejnovejsi Renoltacky dehty kvedlaji spolu s Baworackymi nejmene, pokud srovnavam 4 valce. Docela prekvapila i nova 2.2 od Hondy v Accordu a zvedavej jsem na novou 2.2 u Mazdy CX-7. Co se tyce V6, tak absolutne nejmene kvedlaji Baworacky dehty a nejnoveji prekvapive i ty u Audi nebo VW. S tvym hodnocenim techniky u nove Laguny nesouhlasim, protoze si myslim, ze se smele muze rovnat s cimkoliv a to i premiovym, technikou, kvalitou zpracovani a pouzitymi materialy v interieru urcite, design exterieru je dost subjektivni zalezitost a kazdy to vidi jinak, takze to nemuzu tvrdit tak jednoznacne, protoze kazemu se libi neco jineho. ;-) To rizeni 4 kol na suchu je bombasticky, horsi to uz je na kluzke vozovce pri prudkych manevrech ve vyssich rychlostech, aspon podle nejakeho testu, ktery jsem mel moznost nekde videt. Ale co si budem povidat, kdo nekdy zazil jak dokaze pri vyssich rychlostech rozkmitat kluzka sinice moderni zadokolku s sirokym obutim, tak taky zadna slava a to i s temi "zapnutymi" podpurnymi elektronickymi sragorkami... 8-s Pravdou ale je, ze povest predchozi generace Laguny jen tak nesmazes... ;-\
Kvedláním myslim převodovku a ne chod motoru. Laguna má pro mě zepředu dementní výraz, což nemá s technikou nic společnýho a tak na mě působí. Znám jen konfigurátor na www a ta nabídka variací motorů vs. převodovek mě prostě neuspokojuje. Pokud je tam motor z Nissanu, tak je to OK, protože mít v autě, co si říká kupé pouze 4válec by mě připadalo divný.
Souhlasím, předek u Laguny je potřeba trošku strávit... na kupé to ale najednou vypadá MNOHEM lépe, už na první pohled.
Motory u Laguny... to jde na vrub novosti modelu. Renault má v nabídce 6st. automat s 3,0 V6 už pár let pro Espace a Vel Satis, Vel Satis má i 3,5V6 benzín. Takže jde asi primárně o marketing...
Navtech: V6 nemusí nutně znamenat vidlicový, občas se zkratka používá prostě pro 6 "V"álců. Kvedláním myslíš asi řazení.. uvidíme, ke kupé to částečně patří, ale je fakt, že k V6dCi by seděl 6st automat a Laguna kupé nemá ambice na to být sportovním kupé. Motory u Laguny jsou normálně velmi slušné (2,0dCi a 2,0T), ovšem pouze v rámci mainstreamu... a kupé (snad) bude mířit výš.
Ghostyx: ty kvedláním rozumíš asi něco jiného... no, co se týče zvukového projevu, tak BMW zrovna ke špičce nepatří, třeba oproti PSA 2,7HDI je BMW traktor (ovšem dohání to lepší dynamikou a nižší spotřebou). V6 Renault - díky za upozornění, článeček jsem nečetl, čekal jsem obvyklé kecy k videu. Tentokrát to byla chyba, motory vypadají dostatečně dobře na to, aby Laguna mohla pomýšlet na zmíněný prémiový nádech. Klasika je benzínová V6 z Maximy, s velkou naftou jsem ale ještě tu čest neměl.
Já si myslim, že v dnešní době, i aby neutíkali kupci, by takový auto mělo nabídnout to, co konkurence. Ne každej si přeci Renaulta kupuje proto, že ho bezmezně miluje. To samý je u Mondea, Mazdy...(Pravda asi je, že beru hlavně měřítko u VW) Pro mě prostě bída. Připadá mi to u všeho víc křiku, než je realita.
Z pohledu kupce na motorizace a převodovky jde o to, aby mi auto nabídlo to, co chci, za co nejlepší cenu. Pokud chci 2,0 naftu v manuálu, může mi být ukradené, jestli se to auto dělá taky 3,0 v automatu nebo ne. Pokud chci ten automat, nebo třeba 4x4, holt musím koukat jinde. U sedanu nebo kombi v 90% případů 2,0 s turbem stačí, u kupé by to ale mohlo být málo... proto je představení V6 logickou volbou, možná dojde i na jejich montáž do kombi / sedanu.
Jistě, je tu ještě "Syndrom staršího bratříčka", kdy majitelé Focusu 1,6 nadšeně argumentují vlastnostmi RS (doplňte si podle svých preferencí GTI, Type-R, S, Sport apod.). Důvody jsou tři:
1) stejné auto je schopné zvládnout i silnější motor, je tedy určitě dobře postavené.
2) nikdo na první pohled nepozná, co v tom autě mám, takže je dobře, když se dělá co nejsilnější verze, protože si ostatní můžou myslet, že mám právě tu...
3) obecně možnost identifikovat se s nějakou ikonou.
Cítíte z toho ten marketing? To jsou kecy vhodné pro ospravedlnění vlastního rozhodnutí, žádná skutečná hodnota v tom ale není.
V6 MUSÍ nutně znamenat vidlicový šestiválec, žádný občas se ta zkratka... atd. Možná v Květech nebo v Kůň a pes, ale prosím ne na autoserveru. Pokud chceš napsat obecně šestiválec, budeš muset párkrát navíc bouchnout do klávesnice a napsat šestiválec, V6 to automaticky neobsáhne, BMW nebo Volvo prostě mají R6 případně I6 pokud jsi anglofil. ;-)
No víš jak, zkratka znamená to, co pod ní lidé rozumí. Dej si do googlu V6 BMW a uvidíš, kolik odkazů ti to najde. Neříkám že je to správně, jen že se to tak občas používá... a zřejmě to tak myslel i Ghostyx.
BTW, i váš oblíbený VW oficiálně označuje modely jako V5, také se tím nemyslí vidlicový pětiválec.
To je pravda, ale nejde mi to přes pysky. Proto se přiklonim k Dinarovi i když je to šumák....
S tou Lagunou... Pokud bych si někdy (ve snu) měl kupovat francouze, tak jdu třeba radši k Citroenu, než k Rendlu. Krom toho, že se mi i víc "líbí", tak by mě i celkem uspokojil. Tam je tušim V6 s automatem i v naftě?
Mám hodně naježděno s 2,7HDI v 407, je to šestistupňový automat... stejný motor i s převodovkou se dává i do Citroenu C5 (a taky do Jaguaru). Funkce manuálního řazení není nic moc, jinak je to ale super kombinace na dlouhé cesty.