Novinky
jak moc by se ulevilo tem lidem v blizkosti tech kominu elektrarny.........kdyby se prestala rafinovat ropa a nebyla tedy potreba elektrina k rafinaci :-! razem by se mohlo zavrit asi ctvrtinu elektraren
No to je s prominutim trochu blbost - hnaci sila je efektivne vykon, ne kroutak, a ten royhodne neklesa.
To ze spalovak je v niykzch otackach mrtvy a pak podava vykon po vytoceni, zatimco u Elektromotoru mate velkou cast vykonu k dispozici i v nizkych otackach je snad vyhoda a ne nevyhoda.
Kdyz na to prijde, ono by nebyl problem udelat takove mapovani elektromotru aby nemel ten zatah pri nizsi rychlosti mel tak projev podobny spalovaku, ale proc to delat?
To ze spalovak je v niykzch otackach mrtvy a pak podava vykon po vytoceni, zatimco u Elektromotoru mate velkou cast vykonu k dispozici i v nizkych otackach je snad vyhoda a ne nevyhoda.
Kdyz na to prijde, ono by nebyl problem udelat takove mapovani elektromotru aby nemel ten zatah pri nizsi rychlosti mel tak projev podobny spalovaku, ale proc to delat?
stejně jako třeba mixér (nejedná-li se tedy o clarksonův mixér poháněný V😄 nebo vysavač.
Poučky o výfuku v jakési tepelné elektrárně si strčte, víte kam, protože ty mě na ulici plné dieselového smradu absolutně nezajímají.
Poučky o výfuku v jakési tepelné elektrárně si strčte, víte kam, protože ty mě na ulici plné dieselového smradu absolutně nezajímají.
No ale takhle funguje jakzkoli pohon, aby jsi mel konstatni "zatah" tak musis mit jak spalovaku tak u elektra umele oslabeny motor v nizsich rychlostech. Pri vysoke rychlosti proste netahne ani bugatti veyron.
Vadit ti to samozrejme muze, ale technicky nejde resit...
Vadit ti to samozrejme muze, ale technicky nejde resit...
Ano hnací síla na výkonu závisí ale holt silně klesá s rychlostí u elektromobilů a samozřejmě u spalováků taky. Já akorát nesouhlasím s tvým tvrzením že to ničemu nevadí, mi to prostě vadí.
Tak mi třeba docela vadí když hnací síla s rostoucí rychlostí rapidně klesá. Tobě je to fakt jedno ?
Ano, komín elektrárny zase zajímá ty co bydlí v jeho blízkosti. Ovšem egoisticky zaměření jedinci tohle nikdy chápat nebudou
Ano, elektromotory poskytují maximální točivý moment už od startu. Ale sluší se také napsat že jej udrží tak do třetiny provozních otáček a pak už moment jen klesá.
Mimochodem, od startu tedy v nulové rychlosti mají i ty elektromotory nulovou účinnost. Takže zrovna v téhle disciplíně jejich efektivita spalováky až tak moc nepřevyšuje, akorát že nepotřebují spojku.
Mimochodem, od startu tedy v nulové rychlosti mají i ty elektromotory nulovou účinnost. Takže zrovna v téhle disciplíně jejich efektivita spalováky až tak moc nepřevyšuje, akorát že nepotřebují spojku.
To ze kroutak pak klesa tak nejak nevadi, to uz je zas motor v otackach takze tolik neni potreba (mimochodem ten kroutak klesa i spalovakum ze ....)