Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová limuzína pro ruského prezidenta už jezdí. Vypadá jako kříženec Bentley a Rollse

Ruský prezident bude jako ten americký, když též začne používat na míru postavenou limuzínu. Nový speciál vzniká i díky Porsche.
Zpět na článek
28. 3. 2017 16:50
28. 3. 2017 19:13
28. 3. 2017 23:54
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 16:10
Zajímalo by mě
jakou značku to ponese. NAMI těžko, to je institut, UAZ taky těžko, to by bylo trapné a Sollers nikdo ve světě nezná.

Tak jestli vymyslí nějakou novou značku nebo na to lípnou loga v podstatně neexistujícího ZILu.

Jinak to na první pohled nevypadá zle a 800 konový V12 bude asi super motor. otázkou je od koho bude převodovka a kolikastupnová. Šacuju to na ZF či Aisin.

Nejvýkonnější ZIL měl 400 HP a tím vlastně žádný pohlavár nikdy nejel, nebo tu 4112R Putin nechtěl.
Rozbalit vlákno
10
28. 3. 2017 16:26
Re: Zajímalo by mě
takze ruskej bude jenom vzduch v pneumatikách
a mozna, ze ani ten ne, protože tam bude dusik z linde >:D
Avatar - pumpkin
28. 3. 2017 16:42
Re: Zajímalo by mě
Na prvý pohľad to nevyzerá zle? No to sa dá v podstate tvrdiť aj o čínskych kópiách európskych áut. Podľa mňa je to dosť trápne. Na jednej strane chce Putin rýdzo ruské a moderné limuzíny, na druhej strane sa ale nevie zaobísť bez pomoci a inšpirácie zo západu. Radšej sa zmieriť s Rollsom či Mercedesom, ako liať prachy do takéhoto projektu.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 20:20
Re: Zajímalo by mě
Tak jak může vyjíjet v Rusku někdo limuzíny, když s tím nemá nikdo zkušenost. jediná firma co měla(protože výrobku čajek už nechal zrušit bláznivý Gorbi v roce 1988), ZIL - tak tu nechal stát zrušit a ty miliardy nalil do Sollersu. Nabízí se nezajímavá otázka proč.

Bud někdo blízkský ruské vládě moc chtěl pozemky ZILu v Moskvě nebo se někdo z vlády moooc dobře zná s někým v Sollersu, že.

Třetít možnost není, protože nechat zbourat fabriku, která dělala 70 let limuzíny by jinak nedávalo smysl....
Avatar - Uživatel_5340709
28. 3. 2017 20:36
Re: Zajímalo by mě
Trollíš hezky >:D , ale dělat auta před 30ti lety a dnes je trochu rozdíl. To stejné bych mohl napsat o Tatře, že by dnes mohla dělat konkurenci A8, nebo S-classe. Čistě teoreticky mohla, ale člověk musí mít dobrou fantazii a a hodně velkou slabost pro Tatru, minimálně takovou, jako ty máš pro ruské komunisty. >:D
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 20:45
Re: Zajímalo by mě
Návrhů na nástupce ZILů je na ruským netu asi 40, takže o tom že by někdo neuměl udělat design nemam obavy, převodovku by koupili od ZF či Aisin, to nemá smysl vyvíjet a zbejvá motor a kastle a povdvozek. To by určitě dali, v ZILu bylo spousty lidí zvyklých dělat ruční práci, poradit si s problémy a popř. by jim někdo pomohl jako tady Porsche. Celý je to to tom, proč se ty miliardy nenalili do ZILu ale do Sollersu.

Mezi ruční a malosériovou výrobou moc rozdílů není ani dnes, ani před 30 lety. Leda v tom, že si vše kontrukčně uděláš na PC a v tom že je to přospšikovaný elekrikou, nic co by nezvládli viz ten prototyp ZIL 4112R kde byl celej interiér taky na elektriku, mělo to vstřikování, americkej automat atd

PS: poslední limuzína byla vyrobena 2012, předtím 3 kabrilety 2010 a předtím 2002 poslední exportní zakázka pro prezidenta Kazachstánu.

Tak at počítám jak chci, tak mi 30 let nevychází. Jo a posledním kdo jezdil v ZILu nebyl Gorbi, ale Jelcin, jezdil s ním až někdy do roku 98
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 20:50
Re: Zajímalo by mě
[odkaz]

Přijde ti že neumí pracovat s elektrikou a elektronikou?

Jinak pro zpestření, prodalo se to za takový menší pakatel [odkaz]

1 200 000 liber, to je v přepočtu 38 mega
>:D >:D Ony ZILy sou obecně tak nepopulární na západě, že se prodávaj za úplný pakatel, někde mezi směšnými 4-15 mega kč obvykle >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
28. 3. 2017 21:05
Re: Zajímalo by mě
Ty vole už fakt netroll, to že se ji pár prodalo jako absolutní rarity i za dobré ceny, nemá nic společného s tím, že by tyto auta konkurovaly velkým luxusnim limuzínám, jak tu podsouváš. Ale to sám víš, jen holt to rusofilství je ti bližší. :-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 21:26
Re: Zajímalo by mě
logicky po roce 1991 nemohly se západními vozy držet krok když do toho nikdo (tedy moskevská radnice coby vlastník a přes ní ruský stát) nedal ani kopějku.

Bez peněz se blbě něco vyvíjí. Prázdné kecy Medvěděva o tom, že chtěj jezdit v ruských autech sou jen žvásty, pokud nedali peníze na vývoj.
Avatar - Uživatel_5340709
28. 3. 2017 21:32
Re: Zajímalo by mě
Tak teď jsi to nazval konečně správně - když soudruzi nedali peníze, nepodpořili fabriku, nevyvíjeli, tak mají co? .............. Howno. :-) Stejně tak jako by to howno měli kapitalisti, kdyby nelili prachy, nepodporovali vývoj, nekonstruovali..... atd. . A to pořád nikde není napsáno, že i když tohle všechno děláš, že budeš úspěšný, a že někdo vedle nebude lepší, a ty to neprodáš. Možná proto to v ´90 letech umírněnější soudruzi odpískali. ;-)
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 22:19
Re: Zajímalo by mě
Jenže oni by prodali, protože to chtěli primárně pro sebe ;-)
Avatar - vabis
28. 3. 2017 16:50
ruda vlajka
Obdoba Road Force 1, tedy mobilni bunkr ve tvaru limuziny na podvozku nakladaku by mel vypadat jinak. Na prvni pohled to vypada britsky, to ano, ale jak nove cinske London Taxi. I obycejna LC200 bude vyrazne lepsi. Malej diktator nebude mit obdobny vuz jako 5000 jinych uredniku. Bilej mol bude jezdit v praxi s necim jinym, alespon od B sloupku dale. Ja to vidim spis na naslednika Volhy 21. Typickeho statniho sluzebniho vozu, za odmenu pro pejsky rezimu. Treba si jeden zdejsi mysli, ze za trollovani taky dostane. Unifikovany gril jeste nic neznamena. To nas pan prezident se zlutym clunem na strese, to je jina liga.
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2017 17:15
Road to hell..
jen houšť... ať se celá ta největší potěmkinova kleptokratická vesnice vykrví drahými nesmysly typu tahle Limuzína, tak dobře pro světový mír. Nikdy si nebudou schopni tuhle věc kvalitně vyrobit bez pomoci ze zahraničí. Nemají technologie a ani podnikatele, kteří by jim toto uměli kvalitně vyvinout a vyrobit na světové úrovni. Skončí to jak Sukhoi Superjet, který měl konkurovat Boeingu 737. Kdyby jim nepomohli italové a francouzi, tak mají z toho svého "zázraku" vrak, teď je to jen mrcha pro lokální aerolinky. Tohle bude úplně to samý.
Rozbalit vlákno
3
28. 3. 2017 19:56
Re: Road to hell..
Kam kam, ale do letadel bych nerejpal. On ten Boeing nebo Airbus bez ruskeho titanu neodjede ze stanoviste. Vyroba SSJ nekomu prijde mala? Co teda neni, Boeing ktery vyrabi tisice a ma pulku portfolia ve ztrate? Nemluve o tom ze SSJ ted provozuji Svycari a Belgicani. Provozuji tyto "vyspele" zeme aspon jedno ceske letadlo? Srovnavat vyrobu vrtulniku vubec nema cenu, zeme co je vyrabi se daji spocitat na prstech jedne ruky. Nikdo nema problem s tim, ze Superb I byl v podstate licencni Passat, ze Tatra je z pulky MAN a SOR se slozenim podoba 99% soucasnych autobusu? Octavia a-la Mercedes zrejme nikomu nevadi a nikdo nerika ze je to kopie?

Ano, prosim vas "vyspelce", v Rusku bankovni transakce trvaji desitky minut, ne dny a internet taky frci vsude mozne za par supu, cestovni pas se da udelat pres internet a slozenky se vazou k vasi bankovni karte... Mozna byste mi dokazal vysvetlit proc tady na "vyspelem zapade" nemame ani tohle?
Avatar - Barrichello
28. 3. 2017 20:28
Re: Road to hell..
Tak tak, SuperJet používá Mexiko (Interjet Airlines), Švýcaři (Comlux) ; Thajsko (Royal Thai Air force); Kazachstán ; Itálie (CityJet) a Indonésie (Sky).

Krom ruských společností. Vyrobeno bylo 126 strojů a na další sou objednávky.

Za tři roky se má navíc představit verze SuperJet 130
28. 3. 2017 23:07
Re: Road to hell..
No a samozrejme cesti pisalkove moc hledat nechteji... Tady jsou patentove obrazky SUV, zajimalo by me cemu se podoba? Kdyz uz mistni diskuteri schvalne nevidej okopcenej design Hyundai a-la Audi protoze "Korea je prece spojenec" tak tady jsem zvedavej jestli se neco vubec najde co vypada aspon blizko >:D

https://sdelanounas.ru/blogs/89992/
28. 3. 2017 19:13
Design
Očividně se "lehce inspirovali" u jiné značky..
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2017 23:54
Typické Rusko
Tak to je klasika - ruské běžné obavatelstvo už pomalu nemá co do huby, ale na zbrojení a taky "vlastní" auta pro věrchušku za miliardy je v Rusku prostředků vždycky dost! >:-[] A to vše jen pro to, aby si místní Putinova suita mohla říci, jací jsou borrčci, že už nemusí jezdit v Mercedesu nebo BMW... Fakt ubohé, stejně si ten tank musí z větší části nechat draze vyvinout na tom věčně proklínamém Západě! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
29. 3. 2017 01:03
Re: Typické Rusko
Njn, stejne jako pulka Slovenska, cele Madarsko, Rumunsko a Polsko... taky umiraji hlady. Tam se prece taky nic nevyrabi, neni tam veda, vsichni jen... A pak se docteme, ze za dva roky HDP dle PPC na SK bude vyssi nez v CR. Ale "prumernej" Cech ma 18 tis cistyho a je vysmatej protoze prece montuje nemecke skodoffffky:D
Avatar - Barrichello
29. 3. 2017 09:13
Re: Typické Rusko
Kdyby Německu po roce 1945 nepomohli amíci a místo pomoci jim zamávali a nechali tam vybombardovanou zemi napospas osudu, tak tam můžou dneska tahat dřevěnýho kačera a byli by rádi, že sou tak na dnešní úrovni Itálie >:D
30. 3. 2017 02:13
Re: Typické Rusko
Pozor, rusy nesnasim, ale 2. svetovou vyhrali/prevratili oni, IMHO.
Amici si jen pribehli pro trofeje (proudove motory, rakety, vedce, kteri je delali atd).
31. 3. 2017 00:09
Re: Typické Rusko
Kdyby se Evropani nenechali pr..at do zadku a misto toho bojovali, tak by zadni rusaci tady nebyli a Evropa by tezila z Marsallova planu jeste dodnes...
30. 3. 2017 10:40
Re: Typické Rusko
Nám tiež chceli amíci pomôcť, ale nemohli, pretože nám musel pomáhať náš "brat" , ktorý nám urobil akurát tak medvediu službu.
31. 3. 2017 00:12
Re: Typické Rusko
Tak sis mohl pomoct sam, ne? Proc jsi cekal 5 let nez se sem nasackovali soveti z jedne strany a americani z druhe? Boha, moznosti jsou, svoboda a demokracie taky, levne pujcky vyda kdokoliv komukoliv, vsichni mohou zit jako svycari ale evidentne fnukani na netu ma vetsi pridanou hodnotu
Avatar - Bubáq
29. 3. 2017 01:01
Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
... a to na obou stranách. Domnívám se, že hájit tento projekt je stejná ideologie, jako jeho vyhraněné hanění. Doporučuji oběma stranám trochu ubrat na ráži a zůstat více neutrální. Pak bude mít prezentace osobních názorů k pár prezentovaným obrázkům (díky moc, Wolverine) větší smysl.
Wolverinův odkaz je ten pravý a správný. Projekt zahrnuje "limuzínu" (nevím přesně, co to dnes znamená; jde prostě o luxusní rozměrný sedan) a "SUV" pro ochranku.
Vedením projektu je pověřen bývalý hlavní konstruktér AvtoVAZu pro sportovní varianty LADy, a má k dispozici "neomezené" finanční prostředky. Protože je mu už více než 69 let, nejde ve výsledku o nějaký hodně futuristický či progresivní výsledek, nýbrž o typický souhrn (kombinaci) dostupných znalostí a technologií. Tedy žádné kosmické materiály a CAD konstruování, nýbrž velmi solidní "ruční práce". Stačí si uvědomit, že dostupné informace jsou na úrovni článků uveřejňovaných v médiích, jako je ACZ.
Kdo je v kontaktu se současnou realitou v Rusku pochopí, že lokálně je nejvíc ceněno cokoliv, co lze označit za výsledek výhradně domácí aktivity. Pomoc Porsche s pohonnou jednotkou je brán jako prestižní plus. Z mého pohledu není ovšem nutné předem pohrdat něčím, o čem ještě nemáme žádné skutečně relevantní informace.
P.S: nyní používaným jménem aute je skutečně NAMI, byť ve výsledku se toto jméno použije nejspíš jen pro pohonnou jednotku. Úmysl vyrábět 2-3 tis. těchto vozů ročně (obou variant dohromady) je dosud předmětem jednání, ZIL zatím není připraven takovou výrobu zajistit. Ale je to projednávaná hlavní varianta. Pak by se auta opravdu jmenovala ZIL.UAZ a Sollers projevili největší zájem o výrobu těchto aut (Sollers býval příjemcem velmi vysokých státních dotací a dnes vyrábí v joint ventures především Fordy, pak také Mazdy a SSangYongy. Má zkušenosti s montáží aut, UAZ má vhodné malosériové výrobní podmínky, ale cosi nepojmenovaného zatím brání tomu, aby byl Sollers definitivně pověřen výrobou této státnické limuzíny.
Rozbalit vlákno
6
29. 3. 2017 02:17
Re: Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
Tak to jsme radi, zes nam rekl, co si mame myslet, jak k veci pristupovat, co mame psat a z koho si mame brat priklad. A to doslova, hned v prvnim odstavci. To mi neco pripomina... >:D

Nejdriv jsem chtel napsat ze je to takova ruska klasika, proste se to vyrobi stuj co stuj, jen aby to bylo rusky.
Ale ted jsi mi otevrel oci a pomalu davam objednavku ... :-!
Avatar - Bubáq
29. 3. 2017 07:14
Re: Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
To je pravda, omlouvám se!
29. 3. 2017 08:44
Re: Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
Omg.
Cukr a bic?
Avatar - Barrichello
29. 3. 2017 09:11
Re: Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
v ZILu v Moskvě těžko můžou něco vyrábět, když půl fabriky zbourali a tam kde se kdysi dělaly tyhle státnické limuzíny a kbriolety a kombíky a minibusy se dělají pouze renovace jicž vyrobených kusů a pokud je mi známo tak to vlastní někdo jinej než ruský stát.

Podle mě to dostane Sollers, protože Vadim Shvetsov má asi dobré kontakty na Medvěděva a Putina, tak mu to přiklepnou. Proto taky bylo jutné zlikvidovat ZIL (tam šlo ještě o další lukrativní pozemky), v tom bude další korupce >:D

Dost smutné no, ale tak to chodí
30. 3. 2017 02:11
Re: Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
Nejsem si jistej, jestli si tohle muzes myslet, natoz primo psat, to vubec neodpovida tomu, co PM2 rikal, ze mas delat a z ceho si mas brat priklad.
Avatar - Barrichello
30. 3. 2017 08:48
Re: Tato diskuze dokazuje, že ideologie je živá
Já si zásadně píšu co chci a co považuju za správné sdělit a ně co by se komu líbilo.