Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podivné verze Velorexu. Pamatujete na náklaďák nebo čtyřkolový montgomerák?

Velorex si všichni pamatujeme jako tříkolku s hadrovou karoserií. Na jeho bázi ale vznikla i další vozidla.
Zpět na článek
31. 3. 2017 20:38
31. 3. 2017 20:38
Vzpomínky
Čtyřkolový hadrák si samozřejmě pamatuju, jezdíval s ním kdysi kolem našeho baráku žlebský farář. Bylo to v době, kdy byl každý jen trochu normální kluk schopen sluchem bezpečně identifikovat všechny značky aut. Vzpomínam například na krásný sound vzduchem chlazeného záporožce...
Ale zpět k Montgomeráku, zajímalo by mě, kde skončil. Dnes by za něj pan velebníček dostal majlant.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
31. 3. 2017 21:06
Re: Vzpomínky
ja si spominam len na ten trojkolesovy od pana Vranu ;-) .. alias inzenira Kralika >:D ...

inak ozaj som ho videl ( teda to auto alebo motorka alebo co to je ten hadrak ) ... raz ked sme mali v meste na dni mesta nejake tie veterany v centre ;-) pre verejnost vystavene ...
Avatar - netcar.xx
31. 3. 2017 21:28
Ja zil spoustu let v presvedceni,
ze pytel na mrzaky ( ten puvodni trikolovy ) mel naprosto originalni a svuj design, ale pak jsem zjistil, ze pan Stransky tak trochu opisoval. Znate Framo Stromer? Odmyslet si predek ( ten Framo byl prece jen o par let starsi a mel jinou koncepci pohonu ) a podivat se na ruzne varianty zadni casti a je jasno.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
31. 3. 2017 21:56
Děsivé zážitky
Začátkem 90. let jsem něco kupoval na inzerát a s prodávajícím jsme měli sraz v Praze někde na ulici. No a přijel právě pytlem na kriply. Když jsme si předali zboží, tak se nabídl že mě doveze na metro. Bylo to v zimě, no jeli jsme. Já jako spolujezdec jsem měl nohy na baterce a před nohama jsem skrz podlahu viděl na silnici. Strašně tam foukalo a dovnitř šel smrad z výfuků, přes zamlžená okýnka nebylo vidět.Projížděli jsme táhlou pravotočivou zatáčku, když se najednou velouš začal zvedat na dvě. Řidič na mě zařval "vykloň se, nebo se převrhnem!" Tak jsem se musel vyklonit ze dvěří, které se otvírají proti větru. No ustáli jsme to, jenže jsme o kus dál chytli zadním kolem tramvajovou kolej. No a ta nás nechtěla pustit. A před námi stála T3ka v zastávce. Frajer brzdil co to šlo, ale zmrzlá kolejnice klouzala svinsky. Nakonec jsme zastavili pár metrů za zadním spřáhlem, už jsem ten bodec viděl v břiše. No, vystoupil jsem, kolena se mi klepaly a šel jsem do tý tramvaje. O dva dny pozdějc se mi rozpadly rozežraný podrážky. Takže nevím, jak moc byl pádící stan vhodný pro invalidy, rozhodně ale lehce invalidy udělal ze své posádky. 8-s
Rozbalit vlákno
0