Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Mercedes-Benz C 250 CDI BlueEFFICIENCY – nový vznětový čtyřválec

11 komentářů

Avatar - skejpa
skejpa
tak tomu rikam motor 😄 jen pro upresneni. nase Ecko ma motor 320CDI (r.v. 2003). Je to 6valec 3,2l a ma 150KW a 500Nm. povedome hodnoty ? jo, uplne stejny akorat ta spotreba je o 2l/100km vyssi. ani se nedivim, ze se ten motor bude davat do vic trid... to je snad i motor na ziskani nejaky ceny za technologie...
Johnnn
Jsem zvědavý jak dopadne srovnání BMW x MB. Oba mají 150 kW, ale MB dosáhl náskok hned 100 Nm. Se stoupajícíma otáčkama pak sice rychle klesá a křivka není tak plochá jak u BMW, ale i při max výkonu má stále víc momentu než BMW. Škoda jen té litiny, ale někde se ušetřit musí...
Avatar - positivemind
positivemind
Mě to zase trošku mrzí. Jasně, je to krásný výkon, ale V6 má větší kultivovanost a hezčí zvuk - proto doufám, že je z nabídek úplně nevyřadí.
Johnnn
Zatím jsem neslyšel pěkný zvuk dieslu. 320CDI a nebo 250CDI, to je celkem jedno...
Avatar - skejpa
skejpa
no tak to zase prrr. sestiovalcove diesli, to je uplne jina kategorie nez ctyrhrnky. nerikam, ze je to jako 8valcovej benzin ale kazdej sestivalec ma zvuk proste hezci nez ctyrvalce... a to jak u benzinu tak u dieslu.
Johnnn
Možná že je lepší, ale spíš bych to nazval méně nepříjemný. Jel v ML 320 CDI na předváděčce a není to pěkný zvuk...
Avatar - skejpa
skejpa
no nevim jak v ml ale v nasem Ecku zni fakt dobre. na prvni "poslech" hned vis, ze jde o 6ti hrnek. je to takovej koncert 😄 a kdyz na to pritlacis a slysis malicko i to turbo (kdy stahnes okynko) tak je to fakt dobry. daleko daleko za obicejnymi ctyrvalcovymi TDI, CRDI, TDCI apod...
Avatar - positivemind
positivemind
Přesně tak, mám zkušenosti s 530d poslední generace - a ten zvuk, za volnoběhu děs, ale jakmile se člověk rozjede, je to absolutní paráda! Hvízdající turbo a podmanivý zvuk šestiválce, nádhera 😄
Avatar - skejpa
skejpa
nj jasny, 6 hrnku ma peknej zvuk ale 2 litry na 100km to asi nevynahradi... + vetsi poviny ruceni apod...
simson33
V anketě International engine of the year to tenhle motor bude mít těžké, protože má objem 2,2, zatímco BMW 2,0 takže ve stejné soutěžní kategorii nebudou. Proto má M-B taky větší krouťák než BMW, objem ničím nenahradíš 😄
Navtech
Jsem na to teda zvědavej... Jezdil jsem pár tisíc s 270cdi minulý "C" a s 220cdi současný a ten 220 má skoro o 2 litry větší spotřebu. To celý vychází i mýmu kamarádovi, co s oběma najel přes 100 tisíc. Musí se mu víc šlapat na krk, proto si myslim, že oproti 320 V6 to nebude mít na spotřebu až tak zásadní vliv, resp. bude podobná. Motor to bude bez debat dobrý, ale V6 je V6 😄