Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Arteon vstupuje na český trh. Nástupce CC levný není

Sportovně střižený fastback střední třídy se stává vlajkovou lodí Volkswagenu na evropském trhu. I proto ho dnes pořídíte minimálně za 1,3 milionu korun.
Zpět na článek
9. 4. 2017 17:25
Re: sorry jako
S tím motorem ano, ale jinak je to holobyt.
Avatar - wakantanka
6. 4. 2017 18:44
Re: no comment
Aha :yes: :yes: :yes: ja som to pochopil tak, že 4x4 bude voliteľné u tých slabších motorizácií a u top verzie to bude sériovo. Enem takto to bude ešte zaujímavejšie. :-) :yes:
Avatar - iudex
6. 4. 2017 14:32
Re: no comment
Stinger aj v najvýkonnejšej verzii V6 bude štandardne zadokolka (jednu hnanú nápravu pri tom výkone si môže dovoliť len pre RWD, porov. 440i vs. S5 SB) a aj ten zverejnený čas 5,1s na sto sa týka zadokolky (dá sa očakávať, že štvorkolka to dokáže ešte lepšie).
Práve v tom spočíva jedinečnosť Stingera, že ho môžeš mať aj s najsilnejším motorom ako zadokolku, ak by bola štvorkolka povinne, časť čara (a komparatívnej výhody proti konkurencii, ktorá musí mať 4WD len preto, že FWD by ten výkon nezvládla) by sa stratila.
Avatar - wakantanka
5. 4. 2017 18:01
Re: no comment
Ale jasne priama konkurencia v zmysle 6 valec proti 6 valcu to nebude ani náhodou. Ale myslím si že nadšený kupec bude podľa všetkého zvažovať okrem stingera aj už spomenutých oturbených R4 konkurentov v porovnateľnej cene. A stinger so 6 valcom nebude len ako 4x4 ? či to bude voliteľné? Alebo som to ja zle pochopil?
5. 4. 2017 12:10
Re: Stinger
Vzhledem k tomu, že tam mají u dvoulitru jen 184 kW, se zdá, že jim tam zůstalo něco z první generace. Uvidíme.
Avatar - iudex
4. 4. 2017 16:02
Re: Stinger
Inak už je k dispozícii český konfigurátor. A tam napr. je samostatný príplatok za sedadlo AGR aj u spolujazdca (za 8000 Kč).
Avatar - iudex
4. 4. 2017 14:08
Re: Stinger
Jj, sú to alternatívy, športovejšia a komfortnejšia. Pre mňa fajn, lebo nie všetko z Inovation by som chcel, viac mi vyhovuje tá Dynamic a tých pár prvkov, čo považujem za nevyhnutné, si priplatím.
Avatar - iudex
4. 4. 2017 14:05
Re: Stinger
Áno, je tak príplatok, ale podstatne menší, než za metlu. Ono dnes už ani farba nie je tak jednoduchá záležitosť, ako to bolo dakedy: pastelová zadarmo, metalíza za príplatok. Teraz máš najčastejšie iba jednu zadarmo, aby sa urobilo zákonu zadosť (aby "cena od..." bola pravdivá) a ostatné pastelové za príplatok. Metalízy už tiež nie sú jedna cena, ale dve i tri, klasická metla, viacvrstvová metla, špeciálna metla (viď aktuálna Fiesta), prípadne ešte perleť, takže človek ešte aby aj toto sledoval, ktorá farba koľko stojí.
4. 4. 2017 13:44
Re: Stinger
Vidíš, na koho jsem zapomněl. :-)
4. 4. 2017 13:42
Re: Stinger
Audi v tomhle není zrovna dobrý příklad, protože příplatek za A5/ A7 Sportback je spíš na úrovni karosářské varianty A4/ A6 (po zohlednění extra výbavy snad vyjde levněji než kombík, nebo to bude hodně blízko). Není to jako u BMW, kde je 6GC dost daleko od 5er (na 4GC jsem nikdy nekoukal).
4. 4. 2017 13:38
Re: Stinger
Hlavně se snaží umístit ho o něco výš. Cenový odstup tam tedy musí být. A dá se předpokládat, že bude mít o něco lepší výbavu.
4. 4. 2017 13:28
Re: Stinger
Bez příplatku je myslím jen jedna konkrétní, snad modrá. Všechno ostatní je za příplatek, i když nemetalická bude levnější.
4. 4. 2017 13:15
Re: Stinger
Ano, to je pointa. Ale pokud to na pasivních tlumičích nebude ono, tak za to přeci nedáš 940. Vysolíš těch dalších 25 (za předpokladu, že to pomůže).
Avatar - iudex
4. 4. 2017 12:51
Re: Stinger
Jj, hierarchicky to chce VW spraviť presne ako Audi s A5SB, teda auto hoc technicky zhodné s A4, hierarchicky o niečo vyššie.
Čo sa týka označenia karosérie, pre mňa je to úplne klasický liftback, presne ako Insignia, Mondeo či Superb. Ale v dnešnej dobe sa s tými pojmami narába dosť voľne, , ako ukazuje Hyundai CZ. >:-[]
Avatar - iudex
4. 4. 2017 12:45
Re: Stinger
Ad farba: Opel propaguje Insigniu v červenej "žiarivej" (ergo nemetalickej) a tá jej i podľa mňa najviac sedí, tak by som za metalízu nepriplácal. Hnedá alebo zelená metalíza, hoci samé osebe nie sú márne, Insigniu a detaily jej karosérie úplne zabíjajú, o čiernej nehovoriac. Z metalíz jedine tú tmavomodrú alebo oceľovo sivú.
Avatar - white label
4. 4. 2017 12:09
Re: Stinger
Přímé TPMS povinné není, takže to může být i příplatek za přímé (a sériově nepřímé).
Avatar - Emel
4. 4. 2017 11:18
Re: Stinger
Barva padla:
...a jsme dejme tomu 910, nebo teda 920 s autoklimou / 935 s barvou.

TPMS jako takové je povinné, takže to musí být nějaká forma příplatku za to, že uvidíš tlak z přímého měření. Jestli je to jen SW věc těžko říct.

FlexRide za 26 zní samozřejmě taky lákavě, ale člověk se holt musí trošku krotit, jinak je tam to mega za chvilku taky :-)
4. 4. 2017 10:57
Re: Stinger
Nebo mě zaujal příplatek za zobrazení tlaku v pneumatikách. Nevím, jestli je to příplatek za přímý TPMS, nebo jestli mi pak jen "odemknou" zobrazení v palubním počítači. Pokud to má Opel slušně udělané, tak bych to bral. Možná tam bylo ještě něco, píši to z paměti.

A samozřejmě metalíza. Ta tu snad ještě nepadla. Nevím, jak vypadají ta základní kola. A jsem zvědavý, jak to bude jezdit na pasivních tlumičích.
Avatar - white label
4. 4. 2017 10:49
Re: Stinger
Jasně, o tom žádná, Arteon je takový Sportback (A5) od VW". takže spíš ffilosofie fastbacku, než liftbacku.
Jsem zvědavý, jestli ten styl přední partie nakonec fakt dostane i Golf 8:
[odkaz]
4. 4. 2017 10:39
Re: no comment
Záleží, jak ho nacení. 3er se šestiválcem něco stojí. XE také. Julča má myslím čtyřválce a pak až QV za 2+ milionu (ceník), ne? Nebo se tam něco změnilo? Tam mířilo to moje, "nedosáhnou na to, co chtějí." C má šestiválce jen jako čtyřkolky.
4. 4. 2017 10:33
Re: Stinger
Samozřejmě. Arteon však zjevně nemá být prostým liftbackem od Passatu. Když chceš střední liftback, máš na výběr mezi Insignií a Mondeem. Ty zase neumí sedan (Mondeo ano, v obskurních verzích, které jim zřejmě nestály za to, aby je nabídli (i) jako liftback).
4. 4. 2017 10:25
Re: Stinger
Jj, já na tom byl také podobně. Prostě ty naprosté nutnosti jako světla, klima, senzory, asi by potěšila parkovací kamera, vyhřívání (za předpokladu, že sklo není dráty, ale pokovením). Jak jsem napsal, radost mi udělalo, že má dvoulitr navigaci v základu (na druhou stranu je celkem levná, takže by to tolik nebolelo). Zaujal mě HUD, který vypadá, že je toho klasického typu, jaký má prémie. Tedy ne malé průhledové sklíčko. Ale za 25 bych ho musel pořádně vidět. Nevím, jak vypadá přístrojovka bez toho většího displaye, který je samozřejmě příplatkový, aby tam neměli nějaký prťavý dvoubarevný špatný vtip z minulého tisíciletí.
4. 4. 2017 10:20
Re: Stinger
Innovation není ve skutečnosti vyšší výbava. Je to jako dříve se Sport a Cosmo, tak se myslím jmenovaly. Obě jsou vrcholné, jedna je zaměřené sportovněji, druhá luxusněji, když to tak řeknu. Všimni si, že obě vychází ze stejné výbavy. A nic to nemění na tom, že mi přijde úsměvné muset si připlácet za automatickou klimatizaci (a to je navíc jen dvouzónová - ne že bych tu třetí zónu potřeboval, ale jde o střední třídu; ještě že to má alespoň výdechy i vzadu, alespoň jsem něco takového v ceníku viděl).

Ideálně bych se chtěl celokůži vyhnout. Je to naprosto zbytečný výdaj. Naštěstí je tu možnost ventilace a to čalounění bude asi nejhezčí v nabídce, pořád bych se tomu radši vyhl. Co se týče dvou AGR, spíš mi jde o symetrii. Pokud to nebude na pohled poznat, dokázal bych žít s jedním. Ale vizuálně odlišná sedadla? Děkuji, nechci.

Pořád je to zajímavá nabídka, jen jsem se místy trochu smál, jak jsem napsal. S výbavou se rozhodně nepředali.
Avatar - Emel
4. 4. 2017 10:07
Re: Stinger
V Dynamic je jedno AGR sedadlo v sérii a zase tam není ta klima, takže prašť jako uhoď :-)

Výbava píšeš víceméně to co já... jen než LED za 35 tak je lepší LED + senzory za 35... a příplatek 6k za lightsenzor je povinnost tak jako tak. A k vyhřívaným sedačkám se dá za zvýhodněných 10k vzít volant i sklo. Ve finále končíš těch 910-940.

Pak jsou ještě takové finty jako že řazení pod volantem je za příplatek 5000, ale dostupné pouze s OPC volantem, což zřejmě znamená interiérovou OPC sadu za 15000, ve které už je zase i ten vyhřívaný volant... :-)
Avatar - iudex
4. 4. 2017 09:17
Re: Stinger
No v najvyššej výbave Inovation za 859t je aj auto klíma. A AGR sedačka je tam za príplatok 10t, v čom by som nevidel problém, aj tak auto jazdí v prevažnej väčšine času len s vodičom. Obe AGR sú ako píšeš len s kožou za 55t, ale tá koža je už perforovaná a za 90t sú sedadlá ventilované, s masážnou funkciou a vyhrievané aj vzadu.
A v Dynamic sú AGR sedadlá v sérii.
Podľa mňa je tá výbava spravená dobre, dokúpiš len to, čo chceš, porovnaj s Mazdou, kde máš kožu (naviac neperforovanú a neventilovanú, teda najhoršiu možnú verziu) v topke nútene.
Ja by som bral Dynamic, dokúpil matrix LED za 35000, vyhrievané sedadlá za 7000 a autoklímu za 10500 a je vymaľované.
Avatar - Emel
4. 4. 2017 08:39
Re: Stinger
No pozor, máš bi-halogeny! :-)

Jasně... a světla je nutné koupit společně se senzorem. Dají se ale vzít v té sadě "Snadné řízení 1" za 35 včetně parkovacích senzorů, s tím světelným 41. Vyhřívané sedačky, sklo a volant za 17. Pak asi 1400 za laminované sklo a odhlučňovací sadu. No a to by při troše skromnosti stačilo... a jsme dejme tomu 910, nebo teda 920 s autoklimou / 935 s barvou.

Což je furt super, za předpokladu, že ta akční sleva neznamená, že už žádnou jinou nedostaneš.
Avatar - wakantanka
4. 4. 2017 08:24
Re: no comment
Zaujme hlavne tých, ktorí chcú niečo športovejšie ladené s RWD za rozumnú cenu, tak ako ich ty nazývaš nadšencami. Ale stále tu je aj 3-er, C-klasse, XE, Giulia aj keď sedany. Otázka je len koľko nadšencov Stinger dokáže presvedčiť.
Avatar - wakantanka
4. 4. 2017 08:20
Re: no comment
No žeby neboli zabehnutým mainstreamom ... ani by som nepovedal. Na druhej strane je veľa ľudí zvedavých a radi skúšajú nové veci. Palicu by som nad Stingerom určite nelámal. >:D Tebe to k E-klasse tiež chvíľu a zopár iných áut trvalo >:D
Avatar - white label
4. 4. 2017 00:53
Re: Stinger
Ale pokud někdo trvá na liftbacku. tak je Passat automaticky ze hry.
Avatar - aproximus
3. 4. 2017 23:41
arteon vs cc
jestli bude arteon stejně spolehlivý jako cc, tak držím finančním poradcům palce při servisování >:-[]
3. 4. 2017 23:29
Re: no comment
Pocuvaj, asi uz 10 lidi se ti tady snazilo slusne rict, ze Stinger je konkurence pro mainstream. Nefungovalo to, zkusim to tedy nehezky:

Ty jedno pako, VUBEC (berme jako 99%) nikdo kdo si chce OPRAVDU koupit A7, CLS, 5er nebo nedej boze Panameru, ani okem nezavadi o Kia, at se ti to libi nebo ne. Dokonce ti vetsina lidi bude srovnavat Stinger se Skodou a VW a poohrnovat nad Kiou nos!

Nejde o to, ze to ma jako GT 365 koni, cimz muze temto autum delat konkurenci. Nebo snad zrychlenim, ktere na ty kone je mimochodem klasicky nic moc. Podle techto parametru muze posuzovat auta jen clovek, ktery si je nikdy nekoupi a bude si o tom vypravet v hospode, zatimco sni svuj mokry sen o Stinger GT jako ze "je na stejnem levelu jako ta premie"...a ktery taky zustane jen tim mokrym snem. Bez urazky.

Jde o to, ze lide vybirajici mezi vyse jmenovanymi vozidly potrebuji a hledaji neco jineho - pohodli, moznost vyberu vseho mozneho, pocit prestize a prestiz realnou (zalezi od uhlu pohledu), zpracovani, kravinky typu Bang & Olufsen / Burmester audio atd. Do salonu Kia by nikdy nezavitali a pri vyberu znacky by o Kiu nikdy nezavadili, ani Genesis je v 95% nebude zajimat jako konkurent.
Jed se temi auty opravdu projet, srovnavej male detaily od rychlosti ovladani vseho mozneho, reakce systemu, materialu, kvality jizdy, razeni atd. a bud objektivni. Mozna pro tebe nebue stat "rozdil za to", ale to uz je zase jen pohled tvuj a kdyz te netrapi penize utratit, objektivne si Kiu nikdy nekoupis....

Zkus to pochopit a nechej toho. Celkove jsou tve prispevky az na ty tecky mnohem lepsi nez drive, ale nekdy dokazes presvedcit...
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 22:38
Re: renault
v com? ja nevidim jediny spolocny detail s talismanom
3. 4. 2017 22:09
Re: Stinger
Pro Insignii je konkurentem spíš Passat. Ani ten není zrovna levný, ale bude levnější než Arteon.
3. 4. 2017 22:08
Re: Stinger
Tak jsem se podíval a místy jsem se musel trochu smát. :-) Příplatek oproti silnější 1,5 s automatem je 170 tisíc. Za těch 850 máš halogeny a manuální klimatizaci (pravda, dvoulitr má v základu navigaci a lepší audio systém, alespoň nějaké body). Prodloužení záruky (neomezené pouze na pohonné ústrojí) na pět let za 30 tisíc. A když chceš obě přední sedadla AGR, musíš vzít kůži (s látkou/ kůží umí AGR jen pro řidiče).
Avatar - praděda7
3. 4. 2017 21:54
Re: no comment
A je to vyřešeno...........[odkaz] :-!
3. 4. 2017 20:21
Re: no comment
A KIA znamena "killed in action". Nahoda? Nemyslim si! [doplnit fotku magora z memu, co rika "aliens"]
Avatar - AUDIRS6
3. 4. 2017 19:47
Re: no comment
a potom sa ta niekto opyta, ze z coho ta odpaluju, ci z mobilnej odpalovacej sady, alebo ho sedlas uz na AH-64-ke Apachi ?
>:-[]
3. 4. 2017 19:16
Re: no comment
Víš, co by byla větší sranda? Přijet v tomhle (Singer 911), vyslechnout si vtípek a pak mu ten šicí stroj ukázat. >:-[]
3. 4. 2017 19:07
Re: no comment
No ano, žádnou vyšší střední nemají. Naše vyšší střední je pro ně prostě střední. A naše střední je pro ně kompaktní (v případě prémie se někdy používá entry-level luxury, ale A4 a spol. už notnou dobu nejsou entry-level, že). Například Camry je tam mid-size. Stejně jako 5er. U nás by to byla vyšší střední. Nebo si vem Hondu Accord. Tu evropskou/ japonskou. V USA se prodávala jako Acura. Tady střední, za louží kompakt. Není to tak, že by 3er a 5er považovali v USA za jednu třídu.

S evropskou mainstreamovou střední je to složitější, protože vyšší střední prakticky vymřela a tak bobtná. A třeba Mazda 6 je v téhle generaci tak velká, protože už nemají specifickou verzi pro USA a tam prostě tak velká být musí (kombi v USA nenabízí, proto je o něco menší).
Avatar - wakantanka
3. 4. 2017 19:01
Re: no comment
Jeden svojho času veľmi populárny slovenský speaker sa vyjadril na margo jednej kapely : títo keby nahrali vlastné prdy a vydali to ako štúdiový album predajú toho aj tak milióny >:D A koncern owečky mi prídu rovnaké. >:D
3. 4. 2017 18:32
Re: Stinger
Prece nemuzes pod vw modlu sazet vyhodne ceny konkurence! To by nebyly premie...
3. 4. 2017 18:30
Re: Stinger
Velkoodberatel kukurice v tom nevidi rozdil. Proste je to drazsi, tak je to vic!!! >:D
Klasickej pristup cloveka. Kterej je v diskusi hned rozhodnutej...
3. 4. 2017 18:08
Re: no comment
Haha, ted jsi pobavil. Svědomitě ríkám, že Stinger mě zajímá, projedu a srovnávat ho budu s RWD prémií, ne s tou plechovou tlamou, která je mainstremově řešená.
3. 4. 2017 17:53
Re: no comment
Neviem do akej spoločnosti chodíš ty, ale tam kde chodím ja ešte nikdy taká otázka nepadla. Porovnávať si životnú úroveň autami je dosť zvláštne. Ja osobne vždy preferujem dobre vybavené auto v mainstreame, než social edition v prémii. Prémia ma oslovuje a dáva zmysel iba v takých cenových hraniciach, ktoré ja osobne nemám záujem akceptovať a to nejazdím lacnými presúvadlami.
Avatar - Emel
3. 4. 2017 17:24
Re: no comment
Já si jen vzpomněl na Jistě, pane premiére... kde se při politické debatě doporučovalo na větu "většina voličů si přeje..." odpovědět replikou "jmenujte aspoň dva" :-)
Avatar - praděda7
3. 4. 2017 17:19
Re: 1,5TSI už od... alebo žiadna lacnota
Až na konec října je pak naplánováno uvedení úplně základního modelu, který bude pohánět motor 1,5 TSI Evo. Tato varianta opět počítá s šestistupňovým manuálem, cena přitom startuje na sumě 890 900 Kč.....................šílenství pokračuje.... >:-[]
Avatar - praděda7
3. 4. 2017 17:13
Re: Stinger
Přesně! A co stalo s těmi řečmi, že D3 skončilo s downsizingem? Taková "kráva" (Arteon) a zase jen čtyřhrnek...sorry jako... :no:
Avatar - praděda7
3. 4. 2017 16:56
Re: no comment
ale určitě je tu i pár lidí (já a webpaja ) připravených prohlásit "Image je na nic" a eventuálně vzít Stinger prostě kvůli vlastnostem toho auta...............a strhat z něj odznáčky a dát tam ty z Jaguára... >:D
3. 4. 2017 16:40
No bože, trochu vybavenější superb
Co se týče mne, tak jestli se toto bude hodně prodávat, tak postačí mírně lépe vybavit superb a je to zase nastejno
Avatar - iudex
3. 4. 2017 16:28
1,5TSI už od... alebo žiadna lacnota
Konkurenčný web (AF) zverejnil aj ceny niektorých ďalších verzií a tie potvrdzujú, že Arteon nebude žiadna lacnota:
2,0 TDI se 150 koňmi a šestistupňovým manuálem, jenž vyjde na 1 055 900 Kč (výbava Elegance), respektive na 1 068 900 Kč (úroveň R-Line).
Až na konec října je pak naplánováno uvedení úplně základního modelu, který bude pohánět motor 1,5 TSI Evo. Tato varianta opět počítá s šestistupňovým manuálem, cena přitom startuje na sumě 890 900 Kč.
Avatar - iudex
3. 4. 2017 16:25
Re: Stinger
Nedá sa sem vložiť link (AF je tu tabu), ale ten cenník plne korešponduje s tým, čo tu bolo (v nekompletnej verzii) už zverejnené.
Mmch. na AF sú už aj ceny Arteonu s niektorými ďalšími motorizáciami, najslabší TDI 150k v Elegance bude za 1055900 Kč a úplný základ 1,5TSI má byť za 890900 Kč.
Ak to tak bude, zbohom Arteon, vitaj Insignia, pretože ak má byť najslabší Arteon drahší, ako najdrahšia Insignia, tak niet čo vyberať.
Avatar - Emel
3. 4. 2017 16:24
Re: no comment
Já bych spíš napsal, že je Kia pod Hyundai jen v Korei... a to ještě možná, o názorech korejského trhu mám jen hodně okrajové informace.

Tady to tak nikdy nebylo. Kia bylo vždycky dvojče... a nutno říct že hezčí... a s delší zárukou... a o kousek dražší.

Stinger je možná kapku přeplácaný (ty výdechy a nádechy) a Kia jistě není exkluzivní značka, ale určitě je tu i pár lidí (já a webpaja ;-) ) připravených prohlásit "Image je na nic" a eventuálně vzít Stinger prostě kvůli vlastnostem toho auta.
3. 4. 2017 16:18
Re: no comment
Představovat si můžeme cokoli, ale míchat Superba s CLS, nebo 5kou? A přimíchávat tam Kiu? Kia je hierarchicky pod Hyundaiem i v Korei, proč by v Evropě měla být alternativou k Mercedesu? Pochopil bych pár lidí, co si z chuti po exotice vyzkoušejí Genesis, ale Kia? Nedělají škaredá auta, sice Stinger je za mě designově až příliš přeplácaný, ale běžná modelová řada není špatná. Nicméně značka Kia stojí prostě jednoznačně proti VW, Škodě, Peugeot,... ,nikoli Mercedes, BMW, či dokonce Porsche. Navíc to logo - jakoby se ta auta prodávala v sekci s domácími spotřebiči. K pocitu exkluzivity je potřeba trochu víc, než jen jedno čtyřdveřové kupé. A pro to trochu víc, si koncern z Jižní Koreje vytvořil Genesis, kterému dneska chybí tradice a historie, ale to chce jen léta, protože je to značka, která se od začátku snaží profilovat jako luxusní. Kia pravděpodobně nikdy nebude víc, než tím, čím je. I Toyota v Americe přišla s Lexusem, protože drahá Toyota je nesmysl, byť jsou to kvalitní auta. Takže Stinger je aktuálně zajímavou alternativou k Arteonu, ale nikam víš, se pravděpodobně nepodívá.
Avatar - iudex
3. 4. 2017 16:16
Re: no comment
V USA pokiaľ viem ani nikdy nerozlišovali vyššiu strednú triedu, proste len compact, mid-size a full-size a do mid-size zahŕňali väčšinu z áut, ktoré sme my v Európe vyčleňovali ako vyššiu strednú.
3. 4. 2017 16:13
Re: no comment
ano, VW ma proste nejvetsi image mezi mainstreamem. Muzes nesouhlasit, ale to je tak vse. Co je z hlediska image vic, nez Passat? No ted uz jen Arteon. Image H/K je presne na druhem konci spektra mainstreamovych znacek.

interier, zoracovani, materialy, dojem.. vse bude u VW dal. I to nejvykonejsi TSI mu nakonec vyprasi kozich a podvozek bude objektivne rychlejsi.
Avatar - fOE
3. 4. 2017 16:01
Re: no comment
Kia je nejvetsi * a clovek je sni k smichu. Biturbo V6 zadokolka nebude nic moc a pujde jen o cenu, proste dno mainstreamu... naproti tomu FWD ctyrvalcovy placatejsi passat bude naprosto precizni produkt a vrchol mainstreamu.

Aneb kdyz absolutni fandovstvi znacce zcela zastre realitu. Takovejm ikdyby VW plivnul do tvare budou se bit v prsa, ze to jen prsi. >:D
Avatar - white label
3. 4. 2017 15:53
Re: no comment
Zkus říct bezprostředně prvním deseti lidem ve svém okolí Stinger, a garantuji ti, že KIA se nevybaví zdaleka ani polovině z nich, natož každému. Spíš budeš rád, když aspoň jednomu z nich. ;-)
3. 4. 2017 15:52
Re: no comment
ano. ale vetsina lidi stejne zustane u te klasiky. H/K se myslim jeste plnohodnotne neetabloval abi v mainstreamu nizsi stredni, kde porad nema image zavedenych znacek, natoz ve vyssich tridach.

Kdyz vidis treba Genesis.. (jako ze jebto velka vzacnost). Co te napadne.. Ten clovek nemel na Audi/BMW/Mercedes.. tak vzal tohle.
3. 4. 2017 15:47
Re: no comment
kazdemu se vybavi Kia, coz je nejvetsi * a budes k smichu. Ver tomu, ze to tak je. To auto zas nebude nic moc, jako vzdy pujde jen o cenu. Vsad se, ze po prvnich testech prijde vystrizliveni. Nejenze auzo jako takove bude horsi. ale ono hrozne moc dela uz jen znak na kapote. A Kia je naproste dno mainstreamu.

Arteon je porad jen VW. ale bude to naprosto precizni produkt a vrchol soucasneho mainstreamu. Stinger mu image rozhodne konkurovat nebude moci. Natoz jakekoli premii.
3. 4. 2017 15:42
Re: no comment
kdyz bych soudil jen po me zkusenosti s MB E, tak ten rozdil je maly. Resp. aby ta vyssi stredni dokazala ukazat sve kvality, nemuzeme se bavit o zakladnich motorizacich a nic moc vybave, ale aute s cenikovou cenou 2+ mega. Tohle bude nejpis absolutni vrchol mainstreamu ( zadny * jako Volvo ), presto cenovy rozdil od premie.. Bude cca uz i nejak vybavena Octa nebo Focus.
3. 4. 2017 15:42
Re: no comment
Ani to nebude tak známé. Většina lidí bude znát spíš ten šicí stroj než tuhle nádheru. :-)
Avatar - white label
3. 4. 2017 15:38
Re: no comment
Leda, že by spěchal, tak by to vzal na raketě..., která je ještě rychlejší, než šicí stroj. >:-[]
neregistrovaný "SR20"
3. 4. 2017 15:38
B2
Nástupca Passatu B2, či ktorý bol posledný liftback?
Avatar - Emel
3. 4. 2017 15:37
Re: Stinger
Jo, na stránkách to není... ale najít se dá, na autoforu ho mají např... a vypadá oficiálně, tj. není to malůvka jako v případě Civic X na Auto Jarov.
Avatar - white label
3. 4. 2017 15:35
Re: no comment
Tvoje asociace (Singer) je samozřejmě mnohem automobilovější, ale není to tak vtipné, jako případné podezření, že přijel na šicím stroji. ;-)

P.S. Zřejmě víš/tušíš, že Singer byl/je (mimo jiné) tradičním "značkovým synonymem" pro šicí stroj, podobně jako třeba LUX pro vysavač.
3. 4. 2017 15:33
Re: Stinger
Ambiciózně nepůsobí už to, že u nového auta mají rovnou akční ceník. Je to samozřejmě spíš marketingová strategie. Já jsem ještě ceník Insignie neviděl. Teď jsem se rychle podíval na stránky Opelu a mají tam pořád ceníky předchozí generace. U nové nabízí ke stažení jen katalog.
3. 4. 2017 15:27
Re: no comment
Jj, země-vzduch (i když existuje i verze vzduch-vzduch). Ale to nemám spojené s auty.
Avatar - white label
3. 4. 2017 15:24
Re: no comment
Jo, ale šicí stroje Singer jsou přece jen obecně výrazně známější... ;-)
3. 4. 2017 15:22
Re: no comment
>:-[] Když se řekne stinger, tak se mi vybaví Corvette - Stingray. Je pravda, že to zní podobně a kdybych se přeslechl a myslel si, že řekl Singer, pak bych si vzpomněl na tohle: [odkaz] Šicí stroje? That's not my bag. :-)
Avatar - Emel
3. 4. 2017 15:19
Re: Stinger
Samozřejmě, alokace nákladů (třeba na marketing) na jednotlivé modely a motorizace je velká alchymie, už jen časové rozlišení nákladů se dá dělat mnoha způsoby.

Mondeo 2.0EB je za 900, se 176kW a bez čtyřkolky. Superb je za 850 Ambition 2.0TSI 162kW, rovněž FWD. Tady máš za stejnou cenu 191kW 4x4... ok, bez lepších světel... ale zase novinku.

Je možné, že Opel už nebude chtít dát další slevu nad těch akčních 90 a tím se to vyrovná. Jinak ale vidím tu cenu jako... na jednu stranu hodně výhodnou... na druhou překvapivě neambiciózní.
3. 4. 2017 15:16
Re: Setrvačnost jako výdělek.
To snad myslíš jen jako vtip. Jednak koruna nemá na udržení takového kurzu. A pak by ČNB zakročila.
3. 4. 2017 15:12
Re: Stinger
Záleží, jaké budou mít ambice. Pokud by se v EU spokojili jen s image makerem, tak nemusí jít nějak nízko.
Avatar - Emel
3. 4. 2017 15:03
Re: no comment
Já mám Stinger zapsané jako řízené střely, které USA dodávaly do Afghánistánu (mimo jiné).
3. 4. 2017 14:56
Re: Stinger
Obecně bych řekl, že jsou problémem spíš základní verze. U těch vrcholných záleží, jak přesně se to udělá (nepřítelem budou náklady na vývoj, protože objem bude malý). Podle mne se na tom pořád dá vydělat. Podobnou nabídku měli myslím i v minulé generaci (i když tam ta cena před akcí bývala myslím přes milion).
Avatar - white label
3. 4. 2017 14:38
Re: no comment
Ano (viz ten odkaz!), ale když řekne Stinger, tak nejbližší obecně známé jméno/název je Singer.
Mělo to být vtipné, ale s puntičkáři (tvého formátu) je v tomto ohledu těžké... >:-[] ;-)
3. 4. 2017 14:19
Re: no comment
Šicí stroje jsou ale Singer, ne?
3. 4. 2017 14:18
Re: no comment
To jsi ale o třídu níž (ta si pomýšlí na 3er) a tahle Julča začíná na více než dvou milionech.
3. 4. 2017 14:07
Re: no comment
V USA to nejspíš bude střední třída (mid-size). Což je v prémii 5er, A6, E. Panamera je o třídu výš (full-size).
Avatar - white label
3. 4. 2017 14:04
Re: no comment
Řekneš Stinger a každý se akorát tak zeptá, jestli jsi přijel na šicím stroji...
[odkaz]
Avatar - white label
3. 4. 2017 13:58
Re: no comment
Vyšší střední prémie je celkově jinde..., včetně ceny (při srovnatelné výbavě).
3. 4. 2017 13:55
Re: no comment
Pokud to auto bude dobré, tak asi zaujme nadšence. Obzvláště ty s trochu omezenějším rozpočtem, kteří u prémie nedosáhnou na to, co chtějí. Nadšenci však tvoří jen malý zlomek zákazníků. Tomu zbytku jde o jiné věci.
3. 4. 2017 13:54
sorry jako
ale za 1,3mio je to fakt nesmysl - vždyt A5 Sportback v 2,0TSI (185kW) a S tronicu začíná na 1,18mio..
3. 4. 2017 13:50
Re: no comment
Jen aby se ti nevrátilo, "o tom jsem nikdy neslyšel." >:-[]
3. 4. 2017 13:27
Re: no comment
Líbí nelíbí nehraju, to je tak subjektivní, že bych to rozebíral max na novinky.sk.
Avatar - iudex
3. 4. 2017 13:26
Re: no comment
Prosím Ťa, pozri si rozmery Stingeru a potom hovor, do akej triedy patrí. 4,83 m je dnes klasická stredná trieda, o chlp viac, ako Arteon a o chlp menej, ako Insignia. Ak teda zoberieme, že predokolkový mainstream nie je konkurenciou, tak je treba pozrieť do strednej prémie a tam jednoznačne konkurenciou sú modely 4GC a A5SB, a to vrátane motorizácií (trojlitrové fúkané šesťvalce s +/- 350k). Takže snívanie o CLS, A7 či Panamere, pätmetrových kárach s V8 je trošku na smiech. ;-)
3. 4. 2017 13:21
Vzadu se da sedet
Video pekny, ale info "I vzadu se da sedet" bude odvisle od vysky redaktora, kterou neznam... . Mam-li 198 cm, da se tam skutecne sedet...?
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 13:16
Re: no comment
vidis aj giulia bude perfektny konkurent... :yes:
Avatar - wakantanka
3. 4. 2017 13:11
Re: no comment
No ale proti nemu bude zčasti stáť aj taká Giulia QV aj keď je to menší sedan. Obstojí aj proti nej? No neviem. :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 13:10
Re: no comment
jasne mas pravdu... ved uvidime... ja sa modlim aby to V6 v reale ozaj hanbu nespravilo... a stinger nielen peken vyzeral ale aj poriadne frcal na ceste ;-)
Avatar - wakantanka
3. 4. 2017 13:09
Re: no comment
Pozri, mohli na nej robiť aj vývojári z F1. Vnímanie značky ako takej minimálne v Európe proste nedosahuje koľkokrát ani tradičných výrobcov, nieto ešte tých prémiových. Môžme o tom siahodlho polemizovať, ale tak to je. V dobrej cene si bude môcť niečo odhryznúť z koláča, ale hlavne bude posilovať vnímanie značky ako takej. Stinger vidím hlavne ako taký demonštrátor technológií v európe, imagemaker ako vyšitý.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 13:05
Re: no comment
Já se nepřu, ale z vlastní zkušenosti a i z recenzí ty motorizace od korejců většinou jedou hůře, než motory konkurence :-) Jasné, V6... ale to není všechno, záleží i na nastavení celého vozu, převodovky... podívej na americká auta, až na výjimky jim velký motor moc nepomáhá k lepší dynamice, než některé oturbené čtyřválce ;) >:D

BiTDi vyhraje v testu spotřebou a když už nic jiného, tak třeba kufrem >:D
Avatar - wakantanka
3. 4. 2017 13:04
Re: no comment
Stinger môže brať zákazníkov klasickému mainstreamu, t.j. niekoho kto uvažuje o už spomínanom Superbe, Mondeu, Passate či Insignii v plnej paľbe. Ale to je zatiaľ len odhad, netuším ako toho Stingera nakoniec nacenia. Prémii všeobecne asi veľmi do kapusty nepolezie, aj keď zopár ľudí to zrejme osloví.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 13:02
Re: no comment
tak motor GDI tu je s nami uz vyse 5 rokov... netvrdim ze je dokonaly ale kia ma dnes uz lepsie motory... no lepsie no... uvidime tu 1,4 tgdi ako sa ukaze v novej i30 ale kazdopadne V6 bude V6... tam verim uz nebudu nijake zadrhely ani prevkapka a to tsicko zmetie jak nic
3. 4. 2017 13:00
Re: no comment
Tak rozdíly mezi mainstreamem a premii nespočívají v nějaké elektronické vychytávce, ale spíš by mě zajímalo - jaká je prosím ta mainstreamová vyšší střední třída?? ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:59
Re: no comment
no nastastie ma kia velmi dobre predaje aj bezomna ;-) .. a zase niekto musel kusok podporit aj vw v tazkych casoch .. ved koho by kia potom porazala do buducna ;-)

nie ale vazne... kia casom uz moze porazat aj vw... este to chce kusok pridat ale uz je blizko.. fakt je to uz tesne... obcas rozhodnu uz proste len pocity... dojmy... motory ... auta ako take su ale uz fakt vsetko takmer rovnake dnes ...
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 12:53
Re: no comment
Když si vybavím dynamiku 100Kw 1.6GDI a porovnám ji s jinými motorizacemi konkurence o podobném výkonu, strach je jistě na místě :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:50
Re: no comment
nestras... to by sa nemalo stat... ten V6 bude delo ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:49
Re: no comment
tak mozno nie exkluzivitu ale skor styl a akusi stylovejsiu vizaz .. to budu vhodnejsie slova

vcera som videl cerveneho kodiaqa... bol hodne stylovy :yes: pytam sa k comu taka tlusta X3... no ale vazne.. paci sa mi kodiaq daleko viac a pride mi aj stylovesji ako nejeden dnesny SUV premiant :yes:
Avatar - speedfred
3. 4. 2017 12:47
Re: no comment
>:D >:D >:D ,ako ti už chapci napísali ty dnes perlíš.
síce som iba sedel v oboch (panamera,stinger) a už i interieri poznáš ten rozdiel,v jazdných vlastnostiach to bude asi tiež o inom.
celý čas tu adoruješ kiu a nakoniec si kúpiš.....ak takto rozmýšlajú aj iný fandovia kie tak potom aj tak vypadajú predaje.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 12:45
Re: no comment
Aby jsi se nedivil, když nebude ten V6 stíhat 2.0TSI :D:D I to se může stát.... Nebo ho zabije BiTDI >:-[] >:D Testeři jsou nemilosrdní.

Ale Kie to přeju, minimálně za odvahu a po zkušenosti s novou Optimou.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:42
Re: no comment
ved beriem aj spodok... insignia.. arteon ;-) .. to budu ale pre stinger pekne susta... jednohubky
Avatar - Emel
3. 4. 2017 12:41
Re: Stinger
Hej, tady mi zmizl příspěvek!

Viděl jsem ceník a fakt to tam je, 850... sice po akční slevě 90, ale je. Na druhou stranu, to je fakt hodně nízká cena... až si člověk říká, jestli to Opel nepřehnal a je schopen na tom ještě vydělat (viz dřívější článek o maržích).
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:41
Re: no comment
ono sa to uz zrovnava vsetko.... premia sa tlaci dole do mainstreamu.. setri a vyraba masovo uz a zmensuje aj motory ... mainstream zase nahana premiu a snazi sa ponuknut co najdostupnejsiu ezkluzivitu a vybavu tych uz prave premiovych vozov ...
3. 4. 2017 12:39
Re: no comment
Zespoda se konkurence nebere, ale zeshora to co s Kiou nemá nic společného ano >:-[] :yes:
3. 4. 2017 12:36
Re: Setrvačnost jako výdělek.
Lidová bude už za pár dnů až bude Euro za 15Kč. >:D
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:31
Re: no comment
mozno nova insignia s nejakym top motorom vs stinger.. tiez by to slo... aj ked stinger je ako GTcko vzdy kusok inde ako tieto "sportove" sedany bezneho zamerania
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:29
Re: no comment
no reknu stinger a je to ... a kazdemu bude jasne ze je to pecka ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:27
Re: no comment
v tej zltozlatej s tmavou maskou je peckove ... slintam... a ja verim ze poprehana aj panameru.. ved casom nejake to video a testiky pridu a s kym ho porovnat ked nie s ghibli alebo panamerou... ok tak s arteonom tiez sa da ale predsa len stinger je uz kusok ina liga a pojde to porovnat uz aj s niecim lepsim ako mainstrem ( najvacsi superi budu asi CLS, A7 )... takze zakladna panamera podla mna moze byt tiez vhodnym superom ;-)
3. 4. 2017 12:25
Re: no comment
Chceš mi říct, že přijdeš do společnosti, někdo se zeptá čím jsi dojel a ty řekneš Kia a ti co dojeli BMW se zastydí?

Dnes toho radši nech ;-)
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 12:23
Re: no comment
Já Stingera vidím, jako jinou cestu k nejdražším modelům mainstreamu, právě proti tomuto VW, nebo levnějším specifikacím Audi či BMW kolem 1M (Typicky jako jiné mainstreamové auta nabídne vyšší výbavu a třeba silnější motor, za cenu základních motorizací a výbav prémie). Pokud tak tedy bude stát, jak se dohaduje.
Avatar - fOE
3. 4. 2017 12:23
Re: Stinger
No doufat v to clovek muze, ale nakolik je to realne i ekonomicky tak aby Kia na kazdem prodanem aute neprodelavala... tady toho se obavam. Kdyz se clovek podiva na S5 sportback zacinajici na 1,75mil Kc a to je to jeste v mnohem holatko, tak Stinger za 1,5mil v plne polni by byla furt vyhodna koupe. Ano, ne az tak vyhodna jak doufame, ale prodavat vyborny produkt za pul darma, to si zadny kapitalista, ani ten korejsky, nelajzne. Sam jsem zvedav kam to Kia cenou posle.
3. 4. 2017 12:22
Re: no comment
člověk uvažující o "superbu v plnke" nekupuje A7 nebo CLS, leda by měl sám pl(e)nky :-)
tvoje zanícení pro kiu je fajn, ale chce to trochu soudnosti ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:22
Re: no comment
ale ved tak to je no nie? .... este keby tu v eu s s sestvalcom bola aj cadenza tak ta by sa dala porovnat s bmw 5.... ale stinger je predsa len uz kusok stylovejsi... aspon kasnou urcite
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:20
Re: no comment
>:D ... ved pockaj... raz sa toho porovnania stingera s panamerou dockas ... to budete koukat

no ale vazne teraz... stinger je proste niekde medzi... nema na ghibli ani panameru ale zase je to kusok uz vyssi level ako arteon ... ja stingera vidim presne kdesi ako CLS alebo A7.. proste seriozna uz stylova uplne normalna premiovka .. ziadna exkluzivita zase ale uz ani bezny mainstream .. stinger je plnohodnotny konkurent prave zavedenej uz takej tej masovej premii ako ju pozname.. teda vozom ako audi bmw mercedes... nejaky ten lexus mozno

si to vystihol... kua sa smejem jak puk ;-) :yes: .. palec hore >:D ..
3. 4. 2017 12:18
Re: no comment
když delaji dva totez, není to vždy totez...
pokud jste presvedcen, ze vozy VW primo konkuruji bmw, pak se vam to vysvětlit neda...
musel byste totiž mit reálnou zkušenost s vyssi stredni a tim nemyslim zkusebni jizdu kolem komina.

to není zadny VW hate... sam ted jezdim passatem a horce lituji...
3. 4. 2017 12:15
Re: no comment
Kde jsou šesti a víceválce? Kde jsou podélné motory, pohon zadních kol? Pohodlí a akustický komfort?
Ta auta jsou jednoduše řečeno tradičně konstruovaná, cizelovaná, hliníkem či karbonem lehčená. Nejde o HUD, navigace apod. ;-)
3. 4. 2017 12:13
Re: no comment
ty uz si dej taky obklad...
panamera a ghibli??? >:D >:D >:D
3. 4. 2017 12:11
Re: no comment
no, o tobe prave Joky psal :-)
v klidu za milion...
3. 4. 2017 12:10
Re: no comment
Bylo o víkendu hodně kyslíku? >:-[]

Kia ti dá víc prestiže než BMW 5?

Papírově blízko Panameře? >:D

Dnes jsi fakt na vlně :yes:
Avatar - Bubáq
3. 4. 2017 12:09
Re: no comment
Dobrý den, webpajo; mohl byste kvůli mé zvědavosti vyjmenovat alespoň několik příkladů oněch "všeobecných kvalit", kterými se prémie odlišuje od mainstreemu ve vyšší střední třídě?
Sám jsem si s tím lámal hlavu několik minut (!), ale na nic moc jsem tedy nepřišel. Vždyť každá technická (tedy, lépe řečeno elektronická) novinka, která se objeví v prémii, je během dvou let dostupná i v mainstreemu. Možná s trošku ubranou funkčností, ale zcela postačující. A protože jen opravdoví hrdinové mezi námi si kupuji nový model hned v počátku jeho produkce, my ostatní počkáme raději rok na vychytání všech much a tudíž máme i naději na lepší poměr cena/výbava. A tehdy se už cena prémie začíná pomalu přibližovat mainstreemu, nehledě na původní elektronické vychytávky.
3. 4. 2017 12:08
Re: no comment
Mas pravdu, ze Kia tradicia chyba ale na Stingeri robili byvali fachmani z BMW a ti tradiciu i skusenosti mali, takze ja verim, ze Stinger bude lepsi ako si myslime. A novsie odlazy hovoria, ze Stinger bude este rychlejsi ako proklamovanych 5,1 [odkaz] :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 12:06
Re: no comment
v severnej amerike se to pak proda ;-)

ale nie vazne... viem si predstavit ze stinger moze brat zakaznikov povedzme prave tych ktori chceli napriklad A7 .. CLS ... alebo nenajkeho superba v plnej.... alebo nieco ako A6 .. bmw 5.... pripadne 3GT ..5GT... proste moze zobrat zakaznikov tymto vozom uz tej vyssej strednej... zaroven ti da iste viac stylu a prestize ako nejaky dizlovy bmw 5 ... je jasne ze panamere moc toho neuchmatne aj ked papierovo uz bude dost blizko ... ale tu ej to len v rovine teorie.. realne zoberie stinger prave beznej premii a nepremii hrajucej sa na premiu ako arteon alebo superb v plnke..
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 12:04
Re: no comment
Topper vidí vždy o kus dál >:D Dříve Kiu srovnával s prémií D3, když se Kia dotáhla na mainstream, tak je rázem konkurentem exluzivit, jako je Maserati a Porsche >:D Kde to skončí?! >:D
Avatar - wakantanka
3. 4. 2017 12:01
Re: Stinger
Ale no, a keď prihodíš ďalších 250 tis. tak už vieš zobrať kdečo iné dobre vybavené aj z D3 či Jaguar atď. Takto by to nešlo. :-) lebo o chvíľu budeme na 3 miliónoch a zase v inej lige nie? >:D
3. 4. 2017 12:00
Re: no comment
Porsche, Maserati a Kia v jedné větě? To je hodně zbožné přání ;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 11:59
Re: Stinger
ta maska je fakt priserna ze ;-\ .. ani mne sa ten face aspon zatial ( uvidime nazivo ) nepozdava... pritom touareg alebo aj predosle CC maju peknu masku... nechapem tymto tahom ... co je na tom rebrovani s xy linkami cez cely predok vlastne pekne .. ved to nijako ani nevyzera...
Avatar - wakantanka
3. 4. 2017 11:54
Re: no comment
Mno, Panamera, Ghibli? Aj keď Kia sa posúva vpred veľkými skokmi, tak na túto ligu proste ešte nemá. Chýba jej nejaká dlhodobá história, cveng značky atď. Ale v NA to fungovať bude, len o ligu nižšie >:D
3. 4. 2017 11:51
Re: Stinger
Ooops, to je rozdíl jako pig! ;-)
3. 4. 2017 11:51
Re: Setrvačnost jako výdělek.
Asi si u VW myslí že ta cena je lidová :-)
3. 4. 2017 11:51
Re: no comment
Stinger asi nebude hrát na komfort. Bylo by to popření toho, jak ho Kia prezentuje. Pokud bude dobrý a slušně naceněný, pak může uspět.
3. 4. 2017 11:49
Re: no comment
Zase jeden z těch co nemají sebemenší rozlišovací schopnosti.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 11:45
Re: no comment
tak podla mna nik nepochybuje ze stinger bude ina liga ale porovnat sa obe auta myslim ze daju... aj ked jasne ze stinger uz ma aj na viac ako na arteona.. ten uz moze v plnej palbe zacat koketovat aj s nejakou to zakladnou panamerou alebo ghibli... co samozrejme arteon nedokaze
3. 4. 2017 11:41
Re: no comment
Stinger ho zašlape do země a na jeho náhrobku bude hrabat......
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 11:39
Re: ja neviem
ta vysoka hmotnost mi hned udrela do oci.... ved aj taka mazda 6 v slusnej konfiguracii vazi len 1,3 tony .. tak preco je arteon taky tazky neviem... pritom ma defakto mini motor .. bezny 2 liter v turbe... ziadny V8 ani V6... tak neviem.. o dizli uz ani nedebatim... to je tazka rachotina... ozaj to vw nevie lepsie? neverim ... bud sa setri alebo neviem.. ale je fakt ze je pritazky....
3. 4. 2017 11:38
Setrvačnost jako výdělek.
VW spoléhá na setrvačnost myšlení - přiměřená cena a spolehlivost, které jsou dávnou minulostí. 8-s
Avatar - iudex
3. 4. 2017 11:35
Re: no comment
A obzvlášť pri komforte Arteonu (ako športovejšieho modelu odvodeného od Passatu, ktorý nie je etalónom komfortu v triede) sa dá o nejakom konkurovaní vyššej strednej pochybovať.
Avatar - iudex
3. 4. 2017 11:34
Re: Stinger
V kontexte týchto cien sa mi zdá až neuveriteľné, že vrcholný model Insignie (260k 4x4 8°A/T), teda priamy konkurent Arteonu 2,0TSI 280 4M DSG má byť za 850t.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 11:33
Re: Stinger
presne tak... genesis hra na luxus.. stinger je sportovo orientovane defakto GTcko... takze nemyslim si zeby obe auta medzi sebou nejako bojovali... a zakaznik si sam musi zvolit co uprednostni..
3. 4. 2017 11:33
Re: no comment
Až bude střední třída v mainstreamu dosahovat všeobecných kvalit a komfortu vyšší střední prémie, tak třeba i ano. ;-)
3. 4. 2017 11:33
Re: ja neviem
Ta hmotnost je opravdu vysoká. Víc jak 10 let staré bmw 5 s V8 4.4 je lehčí.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 11:31
Re: Stinger
kto chce stingera neriesi genesis predsa.... ked chces carreru tak neriesis X5 no nie?
Avatar - iudex
3. 4. 2017 11:26
Re: Stinger
Ja viem, že v kontexte týchto vysokých cien Arteonu by taká cena Stingeru bola obhájiteľná (zadokolka atď.), ale myslím, že reálne predaje by dosť zabila. Chcem rovnako ako paja veriť, že Stinger bude v porovnateľnej konfigurácii lacnejší ako Arteon (a aj aby sa následne vo VW zbadali, že cenovo prestrelili).
3. 4. 2017 11:23
Re: Stinger
Úplně jinak zaměřené auto, to bych neřešil jako konkurenci.
Re: Stinger
Neříkám, že Genesis je střední třída. Jenom cenově to není daleko. Jinak on je na rozhraní vyšší střední/luxusní.
Re: no comment
Nemusíš mít nejsilnější motorizaci, podle mne půjde v klidu koupit za milion. A je to možná lepší kauf než okoukané A6, BMW 520d, atd.
3. 4. 2017 11:13
Re: Stinger
Který EU Genesis je střední třída konkurující Stingeru?
3. 4. 2017 11:12
Re: Stinger
Bylo by fan, kdyby Stinger začínal kolem 1mio a ne víc, donutilo by to VW cenově slézt z nesmyslných cen tohoto pojízdného radiátoru.
Re: Stinger
Nevím jestli bych šel doStingeru, když za 1,75 m. mám Genesis.
3. 4. 2017 11:11
Re: no comment
A přitom si mohou koupit prémiovou i40 ;-)
Avatar - fOE
3. 4. 2017 11:10
Stinger
A od tohoto by se meli odrazit i ceny stingru. Vybavena zadokolka s vrcholnym dvoulitrem kolem 1,2-1,3mil, s V6 pak 1,4-1,5mil, znovu uz i s vybavou.
Klop klop. :-)
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 11:03
ja neviem
o uspechu samozrejme nemam najmensich pochyb ale ten face je jak na videu tak na fotkach pre mna proste divny... neslo to lepsie? .... rovnako hmotnost vyse 1,7 tony na vcelku bezny dvojlitrovy motor? kusok tazke nie? ale samozrejme je to koncern.. bude to frcat urcite... obzvlast asi dizel paradoxne no... ;-\

kazdopadne na porovnavaci test so stingerom som uz teraz zvedavy... aj ked pride mi ze to bude hra macky s mysou... kedze stinger uz mozeme smelo porovnat aj napriklad s ghibli ... ale napriek tomu som zvedavy ako si arteon bude pocinat vedla stingera ... to TSI ma fakt slusne parametre :yes:
Avatar - Joky
3. 4. 2017 10:56
no comment
Když se tu najde dost (T)kupců na předražené Škodovky , tak co by se nenašli (T)kupci na
předražený VW....