se divim, ze Saman a spol ještě nevytahli cenu akcii Tesly, která je na rekordni hodnote.
problém trochu je, ze tim se trzni kapitalizace dostala vys nez Ford motor company...
trochu extrem, ze?
všichni odbornici varuji, ze az tahle bublina praskne, bude to velka rana. >:D
oni preskakuji cele beta testovani, to neznamena, ze jej nahradi půlročním testovanim vozu primo z linky. pul roku totiž do zahajeni vyroby nezbyva, ze?
Re: Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
Tak nesčetně dalších pokusů nebo masivní investice?
(Alespoň u nás ve firmě přicházejí masivní investice do nějaké technologie až po té, kdy pokusy ověří její vyzrálost pro použití v produktech.)
Já nepopírám, že pokusy byly. Jen mi přijde demagogický ten často papouškovaný argument o 100 letech vývoje, (ze kterých se většinu doby nic nedělo) ve snaze shodit současný vývoj, kdy se naopak děje velmi mnoho. Stačí se podívat na nějakou křivku vývoje kapacity baterií v poměru, k ceně, velikosti baterie, její hmotnosti ...
Beta prototyp znamená, že testovacie autá sú vyrobené presne podľa produkčnej špecifíkácie, ale s použitím predprodukčných výrobnych nástrojov.
Tesla preskočila tento krok a dnes vyrábane testovacie autá sú vyrobené priamo na produkčnej linke. Tzn. majú oveľa väčšiu dôveru v kvalitu vyrobených aút na ich novej výrobnej linke. Pre zákaznika to je pozitívum.
Model S a X mali na začiatku výrobné problemy, pretože v Tesle nevedeli presne čo robia. Boli to začiatky, kedy sa učili ako vyrobiť masový produkt na výrobnej linke (Roadster bola ručná výroba). Čo sa týka kvality, Tesla sa za tie roky výrazne zlepšila a Model 3 bol od začiatku navrhnutý tak, aby sa vyhli všetkým problémom ktoré sa vyskytli pri výrobe S a X.
Re: Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
Prvni e-auto vzniklo v roce 1835, od te doby bylo nescetne dalsich pokusu - ale zasadni problem - baterie a rychlost nabijeni - nikdo dosud nevyesil, ani guru E.M..
Elektroauto je, i po 150 letech neustaleho vyvoje, v porovnani se vznetovymi motory temer realne nepouzitelne.
Re: Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
Hmm, ehm. Tak dnes máme rok 2017. Před 100 byl rok 1917.
Zkus více rozebrat ty údajné "masivní investice" do elektromobilů v té době, v 30. letech minulého století, za II sv. války ... :-O
A co kdybyste místo těch keců a mínusů nějak doložili, že se mýlí? Tady máte článek, podle kterého se o přeskočení beta testování vyjádřil samotný Musk. [odkaz]
aha takze to ze testovaci prototypi jiz jezdi po Kalifornii je teda co? alfa testovani? >:D navic to auto je z velke casti poskladane z Tesly S (pohon), a ocesane na "kost"
a servisni a prodejni sit nema v Cr spousta znacek, presto si je lidi do CR dovezou a provozuji, takze nejakych mozna par set az tisic tesel to fakt nevytrhne
precetl jsem si to na konkurencim serveru.... taky to, ze bezne se beta testovani venuje sest mesicu a tesla ho s modelem 3 hodla uplne preskocit. ackoli model X i S mely znacne kvalitativni problemy.
Spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
E.M. umi marketing, ale auta mu moc nejdou - to s Tesla 3 se dalo cekat. Pres vsechny snahy a masivni investice do e-aut trvajici vice nez 100 let, drtive znevyhodnovani fosilnich paliv danemi a naopak vsemozne doatce e-aut, agresivni legislativou namirenou proti spalovacim motorum - spalovaci motory stale nemaji realnou alternativu.
tak bezprecedentni je, ze chce Tesla model 3 uvolnit do prodeje bez beta testovani.
to je super! To si v USA říká o zalobu.
koupit si takove auto bez jakekoli servisni ci prodejni site v cr je super napad.
a ze se takových virtualu najde.... :-)