Nemyslím si, že by to bylo schválně přihlášené. Na bazarech je Kardiak nedostatkové zboží a co jsem slyšel, je o něj a hlavně výbavu style velký zájem. Jen v okolí mě se berou 2.
Jinak to stejné by se dalo říct o i30, kde kolem dealerství vidíš plnových hjundajů na spztkách, ale bez provozu. U škodovky když stojí, tak povětšinou bez spz a ve většině jsou to vochcávky.
kolko beznych zakaznikov ( ti ktori jazdili s stvorvalcovymi fabiami 1,4 alebo stvorvalcovym riom ) si kupi naslapanu cupru na bezne pouzitie?
mozno 1 percento z nich aj to uz som optimista ... osobne by som 3 valec nechcel ale bohuzial niekde sa im uz clovek nevyhne ;-\
1.5 Evo bude součástí běžné nabídky minimálně pro FR. I když jak říkám, nelze očekávat, že jej člověk koupí za 350...Ale přesto jde o poměrně jedinečnou nabídku ve třídě.
Ceny celkem fajn, adaptivní tempomat za cca 5.000,- to je super cena, ale co mě zaráží, jsou vyhřívaná zrcátka až ve 3.?! výbavovém stupni, bez možnosti dokoupení dřív... WTF? :no: Vzdyť to je z hlediska bezpečnosti nutnost, nebo se jen mi v zimě zamlží zrcátka, při vjezdu do obchoďáku?
Jinak :yes: a ty full led přední lampy mají opravdu plnou intenzitu, nebo to jsem jen ty low led lampy, neví to tu někdo?
Vyhřívaná zrcátka až v nejvyšší výbavě naštvou, zvlášť když je nelze dokoupit. Když jsme u toho, překvapuje mě, že koncern stále u malých aut nenabízí vyhřívané čelní sklo. Naopak pozitivní je paket s tempomatem za necelé 4 tisíce. Full LED jsou evidentně bez ostřikovačů, takže "low LED."
Taky jsem si to myslel s těma LEDkama a takto vydedukoval, ale ta cena je na low celkem sebevědomá (14-15tis. by byla adekvátní si myslím), ale na high zase nízká ;-)
No nevím, ale než za 4 klasický, to bych si dopřál za 5 inteligentnější - který by měl mít v základu lepší front asist a být "bezpečnější" a plynulejší. Ale jasné, někomu nemusí vyhovovat... ;-)
Opravdu s drátkama nebo jako v Astře GTC z roku 2008 kde je tlačítko na výhřev okna, tak jsem ho zmáčkl a čekal co se bude dít... no a stalo se to, že se fukar přesměroval z automatiky na čelní okno a začal intenzivěji foukat (možná v kooperaci s nějakým dodatečným elektrickým topením)... drátky v okně jsem hledal marně...
To uz je diagnoza. Ako reklama na skodovky na tomto webe.
Radsej nam objasni, ktory Ford to mal porazit BMW v predaji "sportovych" aut. A co je to vlastne za ketegoriu ?
diagnoza je jít si koupi za 300-400 táců 3válec. To už je opravdu těžkej případ, to bude chtít hodně dlouho terapii a prášků víc než měl Horníček >:D >:D >:D
Ok, takze uz vieme, ze mas nutkanie kupit kazde jedno auto, ale ta strasne stve, ze vlastne ti skoro ziadne nevyhovuje a musis s tym nejako bojovat. Schizofrenia ? Co keby si to nechal na ludi ? Aj kramy ako Lada si najdu svojich kupcov, pokial maju napr. vyhodu ceny.
Tu zase moze byt vyhoda, ze ten Seat vyzera ako auto a aj ma vybavu ako slusne male auto. A cenovy rozdiel medzi najmensou a najvacsou vybavou nie je velky. Ale to ti darmo vysvetlujem.
Pojdes pred Seat aj manifestovat s nejakym transparentom ? Toto sa predsa neda nechat len tak. Nic by sa predsa nevyriesilo.
A 10,9 sec - panečku, z toho si sednu na zádel. Narváním turba na zdechlej třívál soudruzi uspořili 4 sekundy, mmm. Tím ještě zvýšili tu spolehlivost, místo ve 150 tis km to klekne už v 90 000 km :o))
Kalina Sport to umí za 9,5 sec i s 1,6 atmosférou ;-)