Videa
pezi
0
[odkaz]
opravdu čtyřkolka?
Jasný 😉
"The Alfa Romeo 155 V6 TI was a FIA Class 1 touring car that Alfa Corse raced from 1993 to 1996 in the Deutsche Tourenwagen Meisterschaft and the subsequent International Touring Car Championship.
A high-revving 2.5 L 60° V6 engine was coupled to a four wheel drive system, producing 490 PS (360 kW; 480 hp) at 11500 rpm.
Alfa Corse entered two 155 V6 TIs for works drivers Alessandro Nannini and Nicola Larini; the 1993 season was dominated by Larini winning 11 of 22 races,.[13]
In 1994 the rivals from Mercedes seemed to have the advantage but Alfa did manage to win a further 11 races. A more consistent performance from the Germans gave them the title."
"The Alfa Romeo 155 V6 TI was a FIA Class 1 touring car that Alfa Corse raced from 1993 to 1996 in the Deutsche Tourenwagen Meisterschaft and the subsequent International Touring Car Championship.
A high-revving 2.5 L 60° V6 engine was coupled to a four wheel drive system, producing 490 PS (360 kW; 480 hp) at 11500 rpm.
Alfa Corse entered two 155 V6 TIs for works drivers Alessandro Nannini and Nicola Larini; the 1993 season was dominated by Larini winning 11 of 22 races,.[13]
In 1994 the rivals from Mercedes seemed to have the advantage but Alfa did manage to win a further 11 races. A more consistent performance from the Germans gave them the title."
Ty otáčky jsou neskutečný. >😁 :yes:
Včera jsem koukal na II.díl TG a Harrisovy hrátky s Giulií, super >😁
Jo, hezký, o to víc mě sejří, jak nijace vypadá obyč. verze naživo a že není jedinej šestiválec. Tak dlouho se budem dívat na nadšené testy QV, až julča tiše odejde ze scény. Kolik parády nadělal tenhle 2,5V6 ve 155, teď by úplně stačila podladěná verze té 2,9V6, cena kolem 1,5mega, to by byl skutečný imagemaker, QV potkáš při jízdách po Evropě dvě za rok. 😉
takový článek a takové pěkné video!!
To nikdo nechce. Všichni chtěl číst o elektromobilech a Kodiaqu!!!
>😒] >😒] >😒] >😁 >😁
To nikdo nechce. Všichni chtěl číst o elektromobilech a Kodiaqu!!!
>😒] >😒] >😒] >😁 >😁
na preteky do vrchu,a tam človek vidí a hlavne počuje rôzne "prekoňované" monštrá.
a na druhý den si tam môžeš zajazdiť aj sám
a na druhý den si tam môžeš zajazdiť aj sám
V civilu to nebyla žádná kráska, ale v závodním kabátě to bylo vizuálně, technicky i zvukově famózní auto. K zahození nebyla ani S1 - GTA Turbo. [odkaz]
K zahození?
GTA byla mnohem rychlejší než V6 TI, protože místo atm. šestiválce měla starý litinový čtyřválec Lampredi TwinCam Turbo 16v známý z Delty Integrale, z níž pocházely i transmise a konstrukčně stejná s Deltou byla i zadní náprava (opět zcela odlišná od V6 TI). Přitom V6 TI měla nižší těžiště, lepší rozložení hmoty a byla lehčí.
Inu, turbo ničím nenahradíš...
GTA vycházela ze sériové 155 Q4 (2.0 turbo 16v 4x4), avšak podstatná změna byla právě v té zadní nápravě. Bohuižel současné ceny AR 155 Q4 jsou poněkud vysoké.
GTA byla mnohem rychlejší než V6 TI, protože místo atm. šestiválce měla starý litinový čtyřválec Lampredi TwinCam Turbo 16v známý z Delty Integrale, z níž pocházely i transmise a konstrukčně stejná s Deltou byla i zadní náprava (opět zcela odlišná od V6 TI). Přitom V6 TI měla nižší těžiště, lepší rozložení hmoty a byla lehčí.
Inu, turbo ničím nenahradíš...
GTA vycházela ze sériové 155 Q4 (2.0 turbo 16v 4x4), avšak podstatná změna byla právě v té zadní nápravě. Bohuižel současné ceny AR 155 Q4 jsou poněkud vysoké.