Novinky
Že ne? Jsem se nedávno dočetl, že tříválec v Octavii je lepší než 4 válec. Nevím teda, co autorovi toho článku slíbili...
Hellcata u nás oficálně koupit ani nervisovat nejde, takže to je trochu problém. Stejně jako přihlášení a STK. A ti, co ho vozí, si opravdu nechutně přihazují. Ofiko jde Stang a těch už jezdí docela slušně, takže hlad po tom evidetně je, stejně jako po úpravách, na což zase Ford ČR neumí reagovat.
Hellcata u nás oficálně koupit ani nervisovat nejde, takže to je trochu problém. Stejně jako přihlášení a STK. A ti, co ho vozí, si opravdu nechutně přihazují. Ofiko jde Stang a těch už jezdí docela slušně, takže hlad po tom evidetně je, stejně jako po úpravách, na což zase Ford ČR neumí reagovat.
Plácám to, co vidím 😉. Nebo snad mainstreamové značky nabízejí něco, co se blíží Hellcatu, o Demonovi nemluvě? Něco tak krásně šíleného, což je přitom docela dostupné? My se předháníme opačně - tříválce do střední třídy a ještě se plácáme po ramenou, jaká to není výhra. Trochu nadhledu umíněný Webpajo. 😉
ideální auto na do evropy na vymítání démonu (europoslanců a jim podobným * z EK). Postavit se před Brusel a jenom to tam hoblovat >😒] :yes: :yes: :yes:
Tento druh automobilvého humoru na Amících vysoce oceňuji! Jen tak dál. Evropa má taky svou soutěž .... komu se podaří zákazníkům prodat nejmenší oturbený nesmysl.
Tvrdím, že pro zákazníka není žádnou výhrou menší objem a menší počet válců. Tříválce nejsou lepší než čtyřválce, stejně jako čtyřválce nejsou lepší než šestiválce atp. Ač se nám evropští výrobci, tlačení ekofašisty a nesmyslnými normami, snaží vnutit opak.
Můžeš mě jakkoliv chytat za slovo, sám nejspíše tušíš, že mám pravdu, že současný evropský deformovaný vývoj není úplně v pořádku a v zájmu řidičů. Takže píšeš jen proto, abys něco napsal. Za idio*ta nebo automobilového analfabeta tě totiž nepovažuju.
Můžeš mě jakkoliv chytat za slovo, sám nejspíše tušíš, že mám pravdu, že současný evropský deformovaný vývoj není úplně v pořádku a v zájmu řidičů. Takže píšeš jen proto, abys něco napsal. Za idio*ta nebo automobilového analfabeta tě totiž nepovažuju.
Souhlas, ty zelenorudé mozky je třeba nahradit... aby už přestali terorizovat evropský automobilový průmysl.
Vypadá líp a má třeba transbrake, což nevím, jestli má to Camaro. (možná v sadě drag race?)
Smekám před tím manuálem....to je fakt vymítání 😄
Smekám před tím manuálem....to je fakt vymítání 😄
no a potom prišla prvá zákruta... a hneď viete že sedíte nie v Európskom/Japonskom športiaku.. >😁
Fyzikalne nemozne uz len pre tvar auta. Atleticke Ferrari/Lamborghini proti Anabolikovym Mustangom co maju tazisko uplne inde...
To platilo před 20 lety. Dnes už americké sporťáky dají těm evropským na prd*el kolikrát i na evropských tratích.... např. Shelby GT350 nebo Viper ACR. Amíci už mají stejně vyspělé podvozky - složité víceprvkové nápravy, samosvory atp.
Přeháníš neustále, nikdo nic neadoruje. To auto snad u nás můžeš provozovat a vlastně i koupit. Proto mě zaráží, že při tom množství petrolheadů jich nestojí na každém rohu 5.
Kromě toho podle původních textů některé skutky Ježíšovy jsou pokládány za exorcismus... vyhánění zlého (nemoc = přítomnost zlých sil). Za akt exorcismu se dá považovat i vzkříšení mrtvého (např. Lazar z Betánie).