Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Biblický souboj není vtip, proti Dodge Demon se postaví Hennessey Exorcist

Michal Fokt Michal Fokt 7. 4. 2017 • 09:51
21
18
Zobrazit náhledy (21)
Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist Hennessey Exorcist
Pod označením Exorcist úpravce Hennessey představil tuning Camara ZL1 s výkonem 1000 koní. Je potřeba něco dodávat?

Peklo může mít mnoho podob, ale jak s ním bojovat? Vymítání už dneska nikdo nedělá, ale máme tu nový nápad, jak se temným mocnostem postavit – vytvořením něčeho, co bude ze sna děsit i démony z pekla.

A vypadá to, že tuner Hennessey z Texasu to zvládl. Jeho Exorcist je úprava modelu Camaro ZL1 a půjde o jedno z nejbestiálnějších kupé na planetě. Díky důkladně přepracovanému (vlastně zůstal jen blok) motoru V8 6,2 l s kompresorem se výkon dostal za hranici 1000 koní (přesně 1015), což je 746 kW, aby bylo úplně jasno.

Na zadní kola jde hodně nesvatý točivý moment 1310 N.m, jenž zapálí každé pneumatiky na požádání, ať už sáhnete po šestistupňovém manuálu nebo desetistupňovém automatu. Zrychlení z nuly na 96 km/h pokoří za méně, než 3 s a čtvrtmíli zvládne pod deset…

Musí v tom být určitě Boží záměr, protože auto lze objednat i přes (vybrané) dealery Chevroletu, cena je ale pekelná. Ke standardní sumě za ZL1 ve výši 63.435 dolarů musíte přihodit málem jednou tolik – 55 tisíc dolarů. V případě automatu pak ještě o 10 tisíc víc. A za devět můžete pořídit sadu na drag race (gumy a kola, zesílený kardan atd), nebo za sedm tisíc dolarů set lehkých 20" kol s obutím Michelin Pilot Sport Cup 2.

Exorcist se oficiálně představí za pár dní na autosalonu v New Yorku.

Témata
10. 4. 2017 08:12
1000 koni s manualem ?
Tak tenhle pocit bych chtel zazit :yes:
9. 4. 2017 20:05
Re: ...
Fyzikalne nemozne uz len pre tvar auta. Atleticke Ferrari/Lamborghini proti Anabolikovym Mustangom co maju tazisko uplne inde...
Avatar - CHerokee
8. 4. 2017 14:30
Re: ...
To platilo před 20 lety. Dnes už americké sporťáky dají těm evropským na prd*el kolikrát i na evropských tratích.... např. Shelby GT350 nebo Viper ACR. Amíci už mají stejně vyspělé podvozky - složité víceprvkové nápravy, samosvory atp.
Avatar - CHerokee
8. 4. 2017 14:26
Re: Amíci
Tvrdím, že pro zákazníka není žádnou výhrou menší objem a menší počet válců. Tříválce nejsou lepší než čtyřválce, stejně jako čtyřválce nejsou lepší než šestiválce atp. Ač se nám evropští výrobci, tlačení ekofašisty a nesmyslnými normami, snaží vnutit opak.

Můžeš mě jakkoliv chytat za slovo, sám nejspíše tušíš, že mám pravdu, že současný evropský deformovaný vývoj není úplně v pořádku a v zájmu řidičů. Takže píšeš jen proto, abys něco napsal. Za idio*ta nebo automobilového analfabeta tě totiž nepovažuju.
8. 4. 2017 13:37
...
no a potom prišla prvá zákruta... a hneď viete že sedíte nie v Európskom/Japonskom športiaku.. >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud