Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia nahrazuje 1.2 TSI tříválcem 1.0 TSI. Kolik litr stojí?

Už od loňského roku Škoda postupně nahrazuje čtyřválec 1.2 TSI tříválcem 1.0 TSI. Po octavii se jej letos dočkaly i rapid a fabia.
Zpět na článek
13. 4. 2017 16:19
13. 4. 2017 17:24
13. 4. 2017 17:45
13. 4. 2017 18:46
13. 4. 2017 19:30
14. 4. 2017 10:25
14. 4. 2017 13:05
14. 4. 2017 21:14
14. 4. 2017 22:13
14. 4. 2017 19:52
16. 4. 2017 09:11
13. 4. 2017 18:32
14. 4. 2017 14:07
13. 4. 2017 22:18
13. 4. 2017 18:41
13. 4. 2017 18:45
13. 4. 2017 18:50
13. 4. 2017 19:55
13. 4. 2017 20:34
13. 4. 2017 16:20
13. 4. 2017 16:33
13. 4. 2017 16:50
14. 4. 2017 09:36
13. 4. 2017 16:54
13. 4. 2017 17:28
13. 4. 2017 16:49
13. 4. 2017 17:03
13. 4. 2017 17:06
13. 4. 2017 17:29
13. 4. 2017 18:33
13. 4. 2017 17:12
13. 4. 2017 17:39
13. 4. 2017 18:12
14. 4. 2017 08:43
13. 4. 2017 18:11
13. 4. 2017 17:09
14. 4. 2017 08:36
14. 4. 2017 17:21
15. 4. 2017 12:37
13. 4. 2017 19:06
13. 4. 2017 19:38
14. 4. 2017 09:14
14. 4. 2017 12:57
14. 4. 2017 10:58
14. 4. 2017 15:33
14. 4. 2017 16:49
14. 4. 2017 22:27
14. 4. 2017 17:40
14. 4. 2017 22:34
14. 4. 2017 17:45
14. 4. 2017 22:30
14. 4. 2017 23:27
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 16:19
Well
TSI Ambition Plus + metla + tempomat = 330 tisíc. To je na dnešní třídní poměry docela fajn. Hodně výhodný je Trumf, ale tam mám problém s nemožností příplatků a Active interiérem.
Rozbalit vlákno
18
13. 4. 2017 17:24
Re: Well
Co je na tom fajn? 330 koliku za fabii?
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 17:45
Re: Well
Najdeš ve třídě něco levnějšího s odpovídající dynamikou a výbavou? Z hlavy mě napadá jen Clio 0.9. Ceny šly nahoru.
13. 4. 2017 18:46
Re: Well
Ano, znám. Dacii Sandero, vše v elektrice, kůže, LED denní svícení, originál motor na LPG, couvací kamera, navigace, tempomat, omezovač rychlosti - nastavitelný, stopstart systém...Škodě v cenové relaci pomalu odjíždí vlak. Cena 310000,-Kč včetně spešn Al disků mimo prodejce. Spotřeba 7 litrů LPG na 100 km v městě, 5,7 litrů na dálkové štreky.
Avatar - Googlit
14. 4. 2017 10:25
Re: Well
Není to ve třídě, je větší a má spoustu výbavy navíc to je pravda, ale což takhle novou Astru ve výbavě Smile?
Avatar - twistedTSD
14. 4. 2017 13:05
Re: Well
Opakuji, s odpovídající dynamikou. O tom u Astry 1.4 nemůže být řeč, navíc cena
Avatar - Googlit
14. 4. 2017 21:14
Re: Well
81kW ve fábii vs 74kW v Astře jede naprosto stejně. O nějaké dynamice u těchhle motorů nemůže být vůbec řeč. A k té ceně jen tolik že Opel je jak známo "výprodejová značka". Slevu 60 tis. získáváš už jenom tím že vkročíš do dveří (je to takový fígl ale vždy to vychází stejně v kombinaci buďto Opel 24, nebo Opel 500, nebo Vítejte zpět u značky Opel v kombinaci s fleetovou kampaní nebo tou další slevou bláblá, prostě od té akční ceny uvedené v katalogu je vždycky potřeba odečíst 60 aby si byl na reálu :)) a to se nebavím o nějakém smlouvání.
Avatar - twistedTSD
14. 4. 2017 22:13
Re: Well
Minimálně o 100 kg těžší auto s atmosférou 1.4 se dynamicky těžko přiblíží 1.0 T ve Fabii.
Avatar - ladsla
14. 4. 2017 19:52
Re: Well
Aktuálně třeba o třídu větší Focus...
Stejně velký Yaris má teď taky akci.
Avatar - JiVi
16. 4. 2017 09:11
Re: Well
Citroen C3... dokonce ma ve standardu Varovámí prěd neúmyslným opuštěním jízdního pruhu, Systém rozpoznávání dopravních značek, Coffe Brake Alert, Tempomat + omezovač rychlosti

[odkaz]
Avatar - žlababa
13. 4. 2017 18:32
Re: Well
to jsou 4 moje platy - takže naprosto fajn
14. 4. 2017 14:07
Re: Well
Teeeda ty jsi ale prachac :-)
Avatar - Barrichello
13. 4. 2017 22:18
Re: Well
a s tříválcem, to je terno >:D >:D
13. 4. 2017 18:41
Re: Well
Za 310000 mám Dacii Sandero v originál plynu z továrny v maximální výbavě. Viz. má reakce níže.
Mám v garáži povícero aut, včetně šestiválce, co žere i trávu okolo cesty, ale v poslední době jsem si Dačku fakt oblíbil.
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 18:45
Re: Well
Sandero bych asi nerozdýchal. Nevím jak po faceliftu, ale před ním ten interiér nevypadal jako něco, za co chci dát 300 tisíc.
13. 4. 2017 18:50
Re: Well
Ano, po faceliftu je to fakt hezké auto. Jinak bych ho nebral. Ale musí být v plné palbě. Zadní svítilny jsou prostě fantastické - čtyři čtverce, vepředu LED denní svítilny ve světlometech, přední maska...zkoukni na stránky DACIA.
Podotýkám, že v garáži mám povícero aut, třeba BMW 735i, Smart Roadster, Renault Kango (najeto 400000 a motor šlape jak hodinky), Opel Corsa B, takže to není jen o tom, že na nic jiného nemám...
Avatar - 3_diamanty
13. 4. 2017 19:55
Re: Well
mne sa hodne pacilo aj paci sandero stepway ... vyzera fantasticky.. stylovo.. ma aj vyssiu svetlost co je parada...a zvlast teraz po facelifte s tym novym volantom aj maskou je krasne ... lenze 0,9tce som ozaj nechcel aj ked viem ze vykonovo to staci bohate na taketo male auto :-( .. lenze este stale je tam par detailov ktore kusok zamrzia... ( nastavovanie sedaciek napr... alebo naprikld antena je umiestnena este vpredu na streche .. dnes ma uz kazdy vzadu antenu .. som detailista a vadia mi tieto veci co uz ) ... pritom ja nie som ako takto nejaky narocny motorista.. akurat ze po dlhorocnom jazdeni s feldou som uz ozaj chcel nieco "seriozne" bez "kompromisov" zvlast ked ja som na nove auto ozaj setril nie rok ani dva... ale kus dlhsie... ale mozno za par rokov ked pride uz novy stepway ( uz bez vyraznejsich slabin ) tak si ho potom mozno kludne aj kupim ( nie je to vylucene ) :-) .. ma moje sympatie tak uvidime ako sa bude dalej vyvijat tento model

mas fakt paradne vozy ... zavidim.. v dobrom ;-) :yes:
Avatar - _Karel_
13. 4. 2017 20:34
Re: Well
To musí být brutální masochismus, přesedat mezi 735i a Sanderem.
Avatar - nathan
13. 4. 2017 16:20
Na blití
Bez dalšího komentáře :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Joky
13. 4. 2017 16:33
Re: Na blití
zapoměl si ještě napsat í na pos r á n í
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 16:43
Re: Na blití
Na blití jsou tyhle stupidní diskusní výkřiky.
13. 4. 2017 16:50
Re: Na blití
to este len pride :-) " ten 3valec nejede ,ma to blby zvuk a po 30tis km moze ist do srotu" :)..
Avatar - Barrichello
13. 4. 2017 22:22
Re: Na blití
Taky je to pravda, zvuk rozzuřenýho vysavače říznutýho mixiérem, vydrží to sotva 150 tis, někdy ani to ne a je to zdechlej třívál nahoněnej turbem. Čirá zoufalost.

Tohle dělalo Dihatsu nebo Lada VAZ Oka jako prdítkový autíčka pro chudý lidi, veterány z válek a městský prdítka za 5,50 už před 30 lety :-) Tady to zoufalci snaží vydávat za moderní rodinný vůz
Avatar - wikinko
14. 4. 2017 09:36
Re: Na blití
Neplac Bari, nemozeme zato ze si nemozes dovolit ani trojvalcovu fabiu. Prajem vela stastnych kilometrov s bazarovymi pleckami.
Avatar - Barrichello
14. 4. 2017 22:29
Re: Na blití
Werk jakym je jakykoliv tříválec bych si nekoupil ani kdyb stal novy 50 000 kc. A zadnou plecku z bazaru nemam, sasulo
Avatar - Joky
13. 4. 2017 16:54
Re: Na blití
běž onanovat ke své modle Škodomile
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 17:25
Re: Na blití
Jak hluboko ještě zvládneš klesnout? Na rozdíl od tebe dovedu ocenit auta různých značek.
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 17:39
Re: Na blití
Tak určitě. A právě proto žádnou Škodu nevlastním a konfigurátory Seatu, Fiatu nebo Korejců už znám zpaměti.
13. 4. 2017 16:49
Mazda
Nevím proč automobilky jako Mazda jsou schopny i do malých modelů jako Mazda3 schopny dát dvoulitr a koncern do všeho sere male oturbené tříhrnky.
Kde asi soudruzi z VW udělali chybu?
Rozbalit vlákno
13
13. 4. 2017 17:03
Re: Mazda
Sice pravdivé postesknutí.....ale škodovce se nevyplatí, tam dávat silnejší motory, chce to tak malé % lidí a firem, že to nebudou řešit.Bussinesově o ničem...Mazda "musí" Škodovka bohužel nemusí.

Jinak tenhle 1,0TSI se VW opravdu povedl.Myšleno na trojhrnek.Pokud se to nebude kazit, lidé budou uživatelky hodně spokojeni.Zbytek musí do 1,5 TSI EVO, ta se taky povedla, ač neznám logicky spolehlivost.
Avatar - Jaros71
13. 4. 2017 17:06
Re: Mazda
NE !
Tříválec opravdu ne.. :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 17:29
Re: Mazda
Do Octavie bych ho nechtěl, ale v kategorii, kde se litrové tříválce vyskytují i bez turba, bych asi problém neměl.
Avatar - žlababa
13. 4. 2017 18:33
Re: Mazda
v Fabii s tím nemám problém
13. 4. 2017 17:12
Re: Mazda
Jak můžeš říct o motoru, u kterého neznáme spolehlivost v různých jízdních režimech, že se povedl? Je snad něco podstatnějšího než spolehlivost?
Avatar - kaa
13. 4. 2017 17:39
Re: Mazda
Dobrý tříválec bohužel vyrobit nejde.

[odkaz]
14. 4. 2017 08:43
Re: Mazda
Ale jde. Zkus někdy osedlat jednoho z bratří Triplů od Triumphu nebo třeba tříválcovou Brutálku. Ve světě motorek snad neznám tříválec, který by nebyl dobrý.
Avatar - Pepa_007
13. 4. 2017 18:11
Re: Mazda
1,5 TSI EVO se bude dávat do Fabie?
1.0 TSI OK. Pro někdteré klienty bude super.
A nikde jsem se nedočetl jaké další benzínové motory bude FABIA mít?
Když jsem projížděl web Škodovky, tak konfigurátor je v údržbě. A jinak info jen o 1,0TSI a MPI - jen tříválce.
13. 4. 2017 17:09
Re: Mazda
Jestli ty si nepleteš třídy aut, Ma3 není malé auto ale nižší střední a tak jako má Ma3 dvoulitr, tak má dvoulitr i Golf nebo Octavie.
14. 4. 2017 08:36
Re: Mazda
Protože je malá a EU pro ni není tak významný trh. A máme štěstí, že se rozhodli tu nabídnout na japonskou značku nadprůměr. Jinde je dvoulitr v autě jako trojka normální základní motorizace a nabízí tam i 2,5. V EU je i dvoulitr celkem velký. Stačí se podívat deset, patnáct let zpět, co se tu kupovalo.
14. 4. 2017 17:21
Re: Mazda
Tak nevím, konkurence do auta třídy M3 dává dvoulitry naprosto běžně. Jen s tím, že když chci, tak si mám možnost vybrat x typů aut s výkonem přes 165PS, kde Mazda končí.
15. 4. 2017 12:37
Re: Mazda
Koncern konci u nižší střední na 400 koních. Která Mazda3 mi takový výkon nabídne?
Avatar - Jaros71
13. 4. 2017 17:10
Kde je malá atmosféra?
Škoda má problém.
Atmosférický malý motor patří do malého městského auta.
Oturbené tříválce jsou na prd.
Reálně víc žerou , jsou náchylnější k poruchám a ten děsný zvuk pidimotoru 1.0 8-s
Už to pomalu řešíme se ženou..
Její Opel Corsa 1.2 16v 80k bude mít 10 let , nikdy žádná porucha , jen olej a brzdy.
Jenže je to atmosféra..proto auto bezproblémů.
Tříválec do města nechceme..výběr bude těžký...
Opel už motor nemá! VW+Škoda tyky nic.
Snad nový Yaris..Mazda 2...moc toho není. :-(
Rozbalit vlákno
37
13. 4. 2017 17:14
Re: Kde je malá atmosféra?
kolko ma najezd..?
napr. 1.0 ecoboost je spolahlivy ;) ..

prikup zene vyfuk a aj zvuk bude dobry >:D

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Jaros71
13. 4. 2017 17:40
Re: Kde je malá atmosféra?
Jezdí 5-6 tis km ročně , jen město z 95% ;-)
Rozhodně na krátké jízdy do školy , na kroužky a do práce nechce tříválcové pidi turbo.
Atmosféra je jasně lepší a zcela bez servisu.
Avatar - Skipper
13. 4. 2017 18:38
Re: Kde je malá atmosféra?
Hm, jen abych to zkusil pohopit - v čem je atmosféra jasně lepší?
13. 4. 2017 22:15
Re: Kde je malá atmosféra?
V spotrebe...?
Avatar - Skipper
13. 4. 2017 23:01
Re: Kde je malá atmosféra?
To by mě zajímalo, jak moc se bude lišit spotřeba litrového turba a 1,2-1,4 litrové atmosféry v městském provozu.
Avatar - Sumi2000
14. 4. 2017 00:30
Re: Kde je malá atmosféra?
V životnosti a bezporuchovosti... ;-)
Avatar - Barrichello
13. 4. 2017 22:23
Re: Kde je malá atmosféra?
ve spolehlivosti, zvuku, charakteru jízdy
Avatar - Skipper
13. 4. 2017 23:00
Re: Kde je malá atmosféra?
U víkendovky snad. Ale u auta do města - turbo jasně vede. Měl jsem a mám auta od turbeného tříválce po atmo dvanáctiválec a ve městě jedině malý motor s turbem. Vysoký točivý moment už od nízkých otáček je u městského auta super. Kdyź jsme u toho, který ze současných motorů má néjaký zásadní problém s turbem? Zůstávat zaseklý v devadesátých letech, kdy turba odcházely jak na běžícím pásu a hlavy motorů praskaly, uź není to pravé oŕechové. A to mám devadesátky a atmosféry moc rád, viz moje garáž.
Jako daleko větší problém bych viděl dlouhé servisní intervaly. Interval 2 roky, nebo 30000 km spolehlivé zakarbonuje jakýkoliv motor. Proti tomu je nějaké turbo zanedbatelný problém.
Avatar - Barrichello
13. 4. 2017 23:32
Re: Kde je malá atmosféra?
Problém není v samotném turbu, pokud s tím nejezdí úplný bezmozek co to po té, co to drtil 180 na dálnici během vteřiny vypne na čerpačce, problém je v tom, že z mini objemu je díky turbu vytřískán co největší výkon, nové oleje jsou řídká voda, intervaly nesmyslné a lidi s tím jezdí jak ho*ada, takže v reálu ty motory prostě nemaj šanci vydržet to co klasické R4 někde kolem objemu 1,5-2,0.

Se podívej kolik odšelo HTP před 150 tis, já znam dva případy reklamace v záruce a 5 co odešlo po ní. A to je POUZE ze dvou autoservisů :-) ;-)
Avatar - Skipper
13. 4. 2017 23:43
Re: Kde je malá atmosféra?
Tak po bodech. Řídké oleje a dlouhé intervaly jsou hlavní problém, tady se shodneme. Problém je, že je to dnes záležitostí všech motorů a ne jen těch oturbených.

Vysoký výkon u turba vs výdrž - co na těch motorech odchází? Jediný problém, který jsem zaznamenal je s řetězovýma rozvodama, co je spíše dáno šlendriánem konstruktérů konkrétních motorů, jinak nic významného. A to pouze koncern a jeden motor od BMW. Nebo máš lepší info?

No a HTP - tento motor byl jeden z několika průserů koncernu. A pozor, bavíme se o atmosféře.

Takźe když to shrnu - problémem je u nových motorů asi všechno, jen ne turbo. Přímý vstřik, šetření na nesprávných místech, long life oleje a dlouhé intervaly jsou daleko vétší zlo. Tenhle mýtus o zlém turbu nám tady krásně přežívá a straší lidi natolik, že jsou ochotni dobrovolně jezdit v malých atmosférách, které jsou v nízkých otáčkách chcíplé, ve vysokých źravé, takže obecně ve městé naprd.
Avatar - Barrichello
13. 4. 2017 23:57
Re: Kde je malá atmosféra?
Definuj pojem malá atmosféra. Jezdil sem 1,6 a úplně v pohodě
Avatar - Skipper
14. 4. 2017 11:09
Re: Kde je malá atmosféra?
Cokoliv do 1,4 v malém autě a do 1,8 v auté větším. 1,6 jsem jezdil ve Feldě a to už vůli žít mělo a pořádnou ;-) Kdyby ten motor ale byl v Octavii, tak by to bylo utrpení. Jenže i v té Feldě to žralo jako ďas.
14. 4. 2017 17:36
Re: Kde je malá atmosféra?
On ten motor byl i v Oktě. A navíc, je krásně vidět, jak se doba posunuje a jak si minulost člověk idealizuje. Měl jsem taky 1.6-ku ve Feldě a v tehdejší skladbě aut na cestě to vcelku jelo, dnes by takové auto byla líná lemra. A taky, měl jsem ´96, která jako nová stála (prvního majitele) 40 tehdejších průměrných platů. Dnes se bavíme o autech, které podobné stojí platů 10 ...tzn. i u nás autech spotřebních, kde snad nikdo nepočítá, že to auto bude mít dalších 10 nebo 15 let.
Avatar - Barrichello
14. 4. 2017 22:30
Re: Kde je malá atmosféra?
Ja jezdil ve Fiatu Brava 1,6 automat a dynamicky naprosto v pohodě
13. 4. 2017 18:50
Re: Kde je malá atmosféra?
A na to popojizdeni litr bez turba nestaci?
15. 4. 2017 14:22
Re: Kde je malá atmosféra?
3 valce, 51 kW, 1240 kg, Toyota Yaris, stačí. Nenadchne, ale stačí.
13. 4. 2017 17:19
Re: Kde je malá atmosféra?
Až budeš prodávat dej vědět, mladá má taky Corsu, 1.2, 300.000km na hrbu, tak taky začínáme koukat po novějším. Na motoru se měnil snímač volnoběžných otáček a jednou zapalování, jinak nic extra. Ale začíná dost kvést, jak botanická zahrada... tak jsem zvědavý, jestli dnešní litr vydrží taky tak dlouho.
Avatar - Jaros71
13. 4. 2017 17:42
Re: Kde je malá atmosféra?
Tahle poslední Corsa se fakt povedla.
Spolupráce s Fiatem byl dobrý tah.
Je to bratříček Grande Punta..což je také výtečné malé auto.
Nám tedy nikde nerezne , ale je garážovaná. :-)
Prodej tak během roku či dvou..to auto je super.
14. 4. 2017 06:49
Re: Kde je malá atmosféra?
My máme ještě o generaci před tebou. Kdyby nebyla na LPG a neměla tažné, tak bychom ji už asi neměli (ale né z důvodu nespolehlivosti, ale velikosti). Jinak je možné, že má najeto mnohem víc, jsme minimálně 2. majitelé. A byla zepředu trochu ťuklá (měněna kapota) takže možná proto kvete.
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2017 17:32
Re: Kde je malá atmosféra?
Zrovna Corsa má atmosféry hned tři, ne? Jinak mi z toho vychází Korea.
Avatar - Jaros71
13. 4. 2017 17:46
Re: Kde je malá atmosféra?
Opel zatím má kromě turba i 1.2 a 1.4 atmosféry.
Jenže se obávám že pod PSA dostane ty hrůzy z Francie.. 8-s
UVIDÍME CO BUDE MÍT NOVÝ CROSSLAND.
Jestli Opel půjde pod PSA do kytek , bude mi to líto.
13. 4. 2017 18:09
Re: Kde je malá atmosféra?
[odkaz]
Avatar - LuCZiano
14. 4. 2017 08:25
Re: Kde je malá atmosféra?
Hruzy z Francie?? Myslis motor 1.2 ATMOSFERA nebo motor 1.2 PureTech - motor roku 2015?
Btw jel uz jsi s nejakym? Ja uz parkrat jo, tak by me zajimalo, co je na nich hroznyho?

Crossland bude mit motory PSA.
13. 4. 2017 18:37
Re: Kde je malá atmosféra?
Jseš na omylu. Vlastním i E32 - tedy BMW 735i - řadový šestiválec - viz. můj příspěvek na auto.cz, ale pro podnikání jsem si koupil Dacii Sandero model 2017. V plné výbavě vše v elektrice, kožené sedačky, parkovací kamera, multifunkční displej, tempovat, startstop systém, omezovač rychlosti, LED světla pro denní svícení, kožený volant atd, z továrny v plynu - taky tříhrnek, výkon 90 koní a spotřeba okolo 7 litru plynu. Cena 310000,-Kč.
Kdo vyzkouší, o předraženou škodovku pohledem nazavadí...a i když tříhrnek, fakt to jede...
14. 4. 2017 06:57
Re: Kde je malá atmosféra?
Jet to trochu pojede, pokud jedeš sám, ale jak dlouho. Aby to jelo, musíš ho točit a když ho točíš, rychleji se opotřebovává.

U dacie mi vadí velikost nádrže (32l). Ale na hrkání po městě jistě lepší, než 7ma.
Avatar - 3_diamanty
13. 4. 2017 18:39
Re: Kde je malá atmosféra?
lenze dnes uz malokto kupuje auto na 10 a viac rokov... napriklad nasa suseda ma za poslednych 10 rokov uz snad tretie nove auto... po punte a fabii ma teraz 208 ;-) ... takze to mas tak... nie kazdy dnes uz potrebuje nesmrtelny motor ... hoci by bolo fajn ho mat v kazdom aute niekto jeho nesmrtelnost uz proste ani nevyuzije a auto uz za par rokov stejne preda ( navzdory nesmrtelnemu motoru )a kupi si uz opat nejake to nove auto ( ono nejde len o motor zase ze jo... auta starnu aj moralne.. aj bezpecnostou a vybavou ) ...

ale vratme sa naspat k motoru.... napriklad ja jazdim do 12 tisic rocne... za 10 rokov najazdim teda nejakych 120 tisic ak pocitam spravne ... no a to by mi turbo mohlo zvladnut no nie? navyse aj do tych 10 rokov uz auto iste vymenim ( pocitam ze tak 8 rokov bude dnes uz idealny cas na dalsiu vymenu ) takze aj keby som jazdil 20 tisic rocne... malo by to zvladnut ...

PS: ja by som casom chcel nieco uz hybridne a s vyssou svetlostou... nieco povedzme ako niro len teda mensie a za nizsiu cenu... snad dovtedy nieco take uz na trhu bude.. ;-)
13. 4. 2017 18:52
Re: Kde je malá atmosféra?
No, konečně rozumný názor. Bohužel náš svět je svět konzumu a upřímně - jezdit v tuctovém autě deset let by mě asi nebavilo.
Avatar - 3_diamanty
13. 4. 2017 18:57
Re: Kde je malá atmosféra?
ja som jazdil feliciou vyse 15 rokov ( ver mi ze takychto vernych ludi dnes uz vela nestretnes ) ... vlastne obcas nou jazdim este aj dnes ... ale poviem ti uprimne.. neviem si predstavit v terajsom pole jazdit zase dalsich 15 rokov.. to ani nahodou dnes uz.. ratam ze tak 8 rokov posluzi a potom uz bude vhodny cas na zmenu ;-) .. ved uvidime.. mozno aj skor... casy ked sa jazdilo jednym autom cely zivot su proste uz kusok za nami .. ako nic v zlom... ale co spravis... emisne normy.. bezpecnost... konektivita.. dizajn .. to vsetko sa posuva z roka na rok milovymi krokmi dopredu ... takze kto chce drzat krok s dobou a citit sa zaroven aj kusok bezpecne a komfortne v aute... musi vzdy po par rokoch si kupit zase nieco novsie .. auta su proste dnes uz spotrebaky... ze tie nove uz nebudu milacikmi na cely zivot som uz davno pochopil... takze rad si este par novych casom doprajem... ak bude za co ;-) :yes:
Avatar - Sumi2000
14. 4. 2017 00:29
Re: Kde je malá atmosféra?
Nové auta si kupují na pár let jen firmy.
Soukromník pokud nejde do bazaru koupí nové auto na hodně dlouho.
A atmosferický motor je v životnosti jasně lepší než tříválcové turbo motůrky.. 8-s
14. 4. 2017 07:02
Re: Kde je malá atmosféra?
Toto je rozumný názor.
13. 4. 2017 18:57
Re: Kde je malá atmosféra?
Projeď se v nové Dacii Sandero na LPG. 90 koní výkon motoru, spotřeba 7 litrů plynu v městě, 5,7 mimo město...a zvuk v pohodě. Jasně na šestiválec to nemá....:)
13. 4. 2017 23:55
Re: Kde je malá atmosféra?
Kolikrát tu ještě o tom Sanderu napíšeš? Už asi podesáté jsi napsal v podstatě jeden a ten samý komentář...
Avatar - Barrichello
14. 4. 2017 00:00
Re: Kde je malá atmosféra?
Na Slovensku spousta lidí Dácie díky motoru 0,9 nechce a kupuje 1,6 atmo Lady :-)
14. 4. 2017 11:52
Re: Kde je malá atmosféra?
A jake prusery ma za tech 7let preplnovany trivalec 0.9Tce ze ho na Slovensku v Daciich nikdo nechce? Odpovim hned,zadne. 0.9Tce se naopak prodava velmi slusne,pac ve vsech ohledech jde o lepsi motor nez stara atmo 1.6 od Renaultu.
14. 4. 2017 11:56
Re: Kde je malá atmosféra?
Protože tam jde o předsudky, stejně jako u 1.0 ve fabii...
Avatar - Barrichello
14. 4. 2017 22:33
Re: Kde je malá atmosféra?
Zadne předsudky. Trivalec je nesmyslny motor. Hajtra se zvukem vysavače projektovana na 4 roky a dal uz to vyrobce nezajima
3. 10. 2017 17:48
Re: Kde je malá atmosféra?
Mýlíte se, poproste někoho aby vám Fábku 81 kw tříválec ( 200 Nm ) půjčil. Moc by mne zajímalo jaké auto vlastníte. Před tím jsem měl VW Tiguan 2.0 TDI čtyřkolku, ale mohu vás ubezpečit (i k mému překvapení), že v mnohém je tato motorizace Škodovky víc než rovnocenná. Motor je tak dobře odhlučněný, že bude mít problém jej výrazně slyšet.
13. 4. 2017 18:05
Kdyz cena Skodovky klesne, je to v nadpisu. Kdyz stoupne, ne
Kdyz cena Skodovky klesne, je to v nadpisu.
Kdyz stoupne, neni to tam.
O to zajimavejsi ze koruna posili, misto 1.2 ctyrvalce dostanete 1.0 trivalec a presto cena stoupne... :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - žlababa
13. 4. 2017 18:36
Re: Kdyz cena Skodovky klesne, je to v nadpisu. Kdyz stoupne
a to myslíš, že je ten motor levnější, když má menší objem? >:D
14. 4. 2017 09:25
Re: Kdyz cena Skodovky klesne, je to v nadpisu. Kdyz stoupne
Materiálu by se mělo spotřebovat o něco méně, obrábění by mělo být rychlejší, opotřebení nástrojů menší, měl by mít méně součástek a měl by být smontován rychleji. Tohle se však do koncové ceny normálně nepromítne.
13. 4. 2017 19:03
To je omyl, nie?
Kam ste schovali grafy k novému motoru? Do galérie napcháte všetko možné, a to, o čom je článok a malo by to byť na prvom mieste tu ani nie je...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
13. 4. 2017 19:06
ok
A proc ne, Fabce litr i slusi. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Skipper
13. 4. 2017 19:38
A proć ne?
Litr jsem zkusil v Octavii a néjak mě neurážel. Jako základní motorizace do nižśí střední celkem v pohodě. Myslím, že do Fabie bude tak akorát.
Rozbalit vlákno
9
13. 4. 2017 22:13
Re: A proć ne?
Liter hádam hej, tri valce už toľko nepotešia. Ako základ snáď, ale neviem, čo na posúvanie sa v meste, 5 km tam a 5 km nazad cez zápchy a semafory povie turbo.
Avatar - Skipper
13. 4. 2017 23:09
Re: A proć ne?
Doporučil bych vyzkoušet. Popravdě mě čtyřválcové TSI taky ničím neoslovili - prostě konzumní spotřební motor. Tříválce mám dokonce raději, ten projev je více rošťácký. V Octavii by to už nebylo ono, ale do malé Fabie se tříválec prostě hodí.
14. 4. 2017 01:41
Re: A proć ne?
Jste náročný člověk nebo mladší generace, když napíšete, že do Octávie by to nebylo ono, přičemž tam se jedná o základní motor.
Avatar - vabis
14. 4. 2017 09:14
Re: A proć ne?
Pan s Jagem to vidi celkove realne. Domnivam se, ze my chlapi jsme mladi porad, jenom ted jsme mene blbi ;-)
Avatar - Skipper
14. 4. 2017 10:24
Re: A proć ne?
Asi obojí. Jen aby jsme si rozuměli, nestěžuji si na nedostatečný výkon 1,0 to opravdu ne. Spíše mi jde o charakter motoru, který je spíše hravý a má specifický zvuk, ostatné jako většina tříválců. No a do seriózně se tvářícího auta typu Octavia mi to už nesedí. Kdežto mále auto - Fabia - je k nasazení podobného motoru přímo stvořená.
14. 4. 2017 12:34
Re: A proć ne?
Kdyz se do Octavie daval o dost slabsi motor 1.4 ci 1.6 Mpi tak to nikomu nevadilo a. preplnovany 1.0 na 84kW nebo kolik ma s kroutakem takovym,ze si o tom atmosfery nechaji jen zdat,se spotrebou min min.o 1-2litry mensi je pro vetsinu motor slaboucky na na houby.Nechapu to mysleni...
14. 4. 2017 12:57
Re: A proć ne?
To nikomu nevadilo protože si pořád mohl říct že má čtyřválec a 1.6... Teď i kdyby byl ten litr stokrát lepší, tak na něj budou stejně všichni nadávat protože je to prostě litrový tříválec...
Avatar - Skipper
14. 4. 2017 13:20
Re: A proć ne?
Čti psaný text a zkus si z toho vybrat pointu. Nevadí mi výkon litru, jen mi do Octavie nesedí jeho zvukový projev. Naopak mi sedí do Fabie.
Avatar - kaa
14. 4. 2017 10:58
Re: A proć ne?
Rošťácký tříválec, to jsem nasmál. >:-[] >:-[] >:-[]
[odkaz]
14. 4. 2017 15:33
Fobie
Než Fabku ve tříválci s přímovstřikem a s označením TSI, to je mnohem lepší volba nový Suzuki Ignis, viz. [odkaz]
Je to spolehlivý Japonec, super cena od 240 900kč, povedený interiér, dobrá už základní výbava a naprosto bezproblémový atmo 4válec 1,2/66kW bez přímovstřiku vs. muší hmotnost vozu 810kg a spotřeba paliva 5,5l/100km. Za zajímavou cenu je i v provedení 4x4. Hodit do toho třeba ještě LPG, tak se jezdí doslova za kybel hrušek. Tohle je ideál dalšího spolehlivého vozu do rodiny a ne něco jako je předražená Fabie v základu s 3válcem 1.0 TSI se spolehlivostí ruské rulety.
Rozbalit vlákno
7
14. 4. 2017 16:49
Re: Fobie
Motory od Suzuki (stejně jako u všech Japonců) mají měkká ventilová sedla, takže rozhodně nejsou LPG friendly.
Ale auto je to jinak pěkný.
14. 4. 2017 22:27
Re: Fobie
To je sice pravda, ale jelikož už mám zkušenosti s japonci při provozu na LPG, nebál bych se toho LPG ani tady. I kdyby se po 150tkm měla ventilová sedla měnit, stále se to vyplatí, na rozdíl od rizik u zplynovaného přímovstřiku, navíc s nutným až 20% přívstřikem benzínu.
14. 4. 2017 17:40
Re: Fobie
Až na to že Ignis má blíž k Citigo než k Fabii ..
14. 4. 2017 22:34
Re: Fobie
To je každému jasné, ale za rodinný vůz nelze považovat ani o něco větší Fabii a Citigo není pro Ignis žádnou konkurencí, díky výbavě a základní motorizaci vs. cenové politice Škodovky.
14. 4. 2017 17:45
Re: Fobie
Auto do rodiny? Přiznám se, že do pidiautíčka, které váží 810 kg, bych rozhodně neposadil manželku, natož ještě s dětmi ...
14. 4. 2017 22:30
Re: Fobie
Asi nechápete význam věty "ideál dalšího spolehlivého vozu do rodiny". Nyní máme v rodině 3 vozy a většinu času jezdíme každý sám, max. ve dvou lidech. Když se jede někde ve vícero lidech jede se skoro 5m kombíkem a ne něčím jako je třeba Fabie, kterou mnoho lidí již naivně považuje za rodinný vůz, byť v kombíku :-)
14. 4. 2017 23:27
Re: Fobie
Chápu jej naopak velmi dobře. Může být spolehlivé jak chce, ale již svou podstatou aspoň pro mne naprosto vylučuje přepravu kohokoliv a jakémkoliv počtu, na kom mi aspoň trochu záleží.
15. 4. 2017 14:30
Bez klímy a elektrických okien?
Doteraz som si myslel, že nové auto sa už bez klimatizácie a elektrických okien nedá kúpiť. Lenže ako pozerám, bol to omyl, ŠKODA to dokáže, a možno to tak zostane až do roku 2100
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2017 15:54
Škoda Fabia combi style 7 - stup.automat 1.0 TSI 81kw 200 nm
Přešel jsem na toto autíčko z VW Tiguan 2.0 TDI 103 kw 4x4. Jsem naprosto nadšený, má velmi dobrý podvozek, motůrek s autem parádně cvičí. Prvních 1000 km jsem najel vesměs po Krkonoších. Většinou šla at na 4 až 7 stupeň, pouze jednou podřadila na 2. a to stále kolem 2000 ot/min se spotřebou mezi 4,5 až 6,3 l při obsazení - dvě dospělé osoby a nacpaný kufr k prasknutí.To že tříválec jde jako traktor je silně přehnané, není totiž v kabině téměř slyšet, víc registrujete šumění pneumatik. Po prvních 1000 km jsem zkoušel jízdu v Rakousku na dálnicích, při rychlosti kolem 130 km/h průměr 5,3 l ( tři dospělé osoby, poloprázdný kufr ). Motor je velmi temperamentní, co by dup tam máte 150 při otáčkách kolem 2000 ot/min.Jednou jsem tam omylem zařadil SPORT, naprosto se změní chování auta, řadí jak tisícovka za starých časů, zvýší se spotřeba, stále automat řadí nahoru, dolů podle terénu, pokud zařadíte NORMÁL, ihned se sníží spotřeba a ustáleně jede autíčko na 6 - 7 rychlostní stupeň.Těch 200 nm je prostě znát. Nebudu polemizovat o životnosti motoru, neví to totiž NIKDO. Považuji toto autíčko jako ideální pro cestování dvou lidí + jízdy s plným na velikost auta velkým kufrem aniž by s tím měl motor potíže. Nevím, je li vhodný pro čtyřčlennou rodinu, asi to nebude to pravé, ale motor by to pohodově zvládl. Rozhodně na dálnici nebudete ostatním překážet, spíš naopak.Vrátím se k Tiguanu, je jednou tak drahý, spotřebu větší o dva litry mimo zimu mu Fabia v pohodě když to porovnávám konkuruje o ceně pojištění nemluvě. Pokud se pro toto auto rozhodnete, rozhodně jej objednejte ve výbavě Style. Byl jsem odpůrce automatu, ale změnil jsem názor, po rovině nepostřehnete řazení, pouze podřazení v kopcích.
Rozbalit vlákno
0