Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
simulují stupně. Do gazíku stejně patří diesel, je prostě příjemnější kadlání než vytí motoru s nízkým krouťákem. Turbomotor to taky nezachrání, protože si v těžkém autě zase přihne.
Aj moje 17 rocne auto s cvt simuluje stupne to je plne primitivna vec to tak nastavit
Je to primitívna vec, naviac úplne stiera najväčšiu prednosť variátora - plynulú zmenu prevodu a tým pádom možnosť využitia ideálneho prevodu v každej situácii, čiže je to krok späť, pretože tá prevodovka dokáže oveľa viac. Ale takým ako KANKUNEN sa netreba čudovať, že... CVT je do ťažkého auta krajne nevhodná vec, preto ju Subaru montuje do Outbacku, ktorý často slúži na jazdy mimo cesty a ťahá veľké a hmotné vleky... :*)
michael.snow
Mitsubishi už uvádí objem motoru fejkově jako BMW? Protože je označeno 2.0 litru a v tabulce máte objem 1197ccm a vzhledem k skoro 200 Nm předpokládám, že přeplňovaný.
A nebo je to opět projev absence korektora v redakci a ledabilost zdejších "novinářů".
A nebo je to opět projev absence korektora v redakci a ledabilost zdejších "novinářů".
camco
"sorryjako" ale po minulém testu GTI je tohle jako facka, nehodnotím auto, ale způsob podání čtenářům...za mě vše špatně, plný spousty stereotypů, působí to na mně jako něco napíšu, ale příště chci sporťák já...tuhle variantu Outlander beru jako "mamaauto" nebo pro myslivce, rybáře, ale ne jako transkontinentální expres nebo dokonce okrskovýho řezače zatáček
Nonsens
jazdím občas na ňom a žiadne vytie motora, ten je výborne odhlučnený a výkon tak akurát, na takúto loď ani viac netreba, lebo vystrájať sa s tým nedá a na bežnú aj dynamickú jazdu stačí. Ex/in v poho, taký nadčasový aj keď ja ho poznám v sivostriebornej verzii, ktorá mu sedí, lebo potláča ten predátorový efekt držky. Na 3 detské sedačky je 7 miestna verzia.
Môžem potvrdiť - ale pre manuál :-) Motor točí do cca 6400 s príjemným zvukom. Som atmobenzinofil a takáto charakteristika mi vyhovuje. Z motora cítiť športovosť, príslušnosť k Mitsubishi a japonskej motorovej škole a toto celé u mňa s o vyše liter menšou spotrebou na diaľnici ako v teste (2WD). Ja s ním dynamický problém nemám a ešte mi nič z konkurentov v danej kategórii neušlo :-) O výhode jednoduchosti a častého používania auta na krátke prímestské trasy bez blbého pocitu z ničenia motora ani nehovoriac.
nič proti manuálu aj ja ho mám zatiaľ radšej, len som reagoval na to, že niekto sa obáva cévétéčkového zavíjania v tejto verzii a tá obava je zbytočná, to nie je aygo.
ked outlander tak urcite za mna manual.. osobne nic proti CVT ale tak atmo benzin Mivec v kombinacii s manualom to bude dokonale spojenie :yes:
Na beznou az dynamickou jizdu staci? Mozna, ale v ramci standartu z prelomu 80-90-tych let minuleho stoleti. Neumim si predstavit koupit podobne auto s tak nizkou mirou aktivni bezpecnosti, jejiz soucasti je alespon dostatecny vykon. Ale evidentne minimalne jednoho priznivce si v tobe nasel.
pozeráš na to z iného pohľadu ako ja. Mne nehrozí kúpa toho auta, jednak nemusím suv a toto konkrétne je cez moje vrecko. Občas s ním jazdím a nemám problém s jazdou, ani na okreske, ani na diaľnici, ale keďže nie je moje, neskúšam limity. Nikdy som však nemal pocit, že je to šunka lenivá a o aktívnej nebezpečnosti by som nehovoril. To si skôr myslím, že väčšia dynamika dáva niektorým suvečkarom krídla jak redbul až zabudnú na suv limity a tam prichádza k väčšej aktívnej nebezpečnosti. Ale zas chápem tvoj názor, ak máš možnosť výberu pružnejšieho motora, prečo by si to nespravil. Ja som mal vždy autá s podobnými dynamickými parametrami a stačili mi, asi je to tým, ja už nenaháňam zajace.
hlavne dnes uz nikto nevie sam podradit a dat plyn na podlahu... je pravda ze to do tohoto auta moc nepatri, ale pokial ho ten motor nasledne rozhybe dostatocne tak preco nie lepsie ako ked nejaky automat trapi vytoceny dieslak ktory vadne... este horsie ako tocivy benzin
Pokud to máš stylem, že za to nemusíš vytáhnout z kapsy peníze a sem tam se projet, pak mě tímto stylem bavilo třeba první Twingo.
Pro mě je tristní představa, že mám naložené rodinné auto s dynamickými parametry HTP. ;-\
Pro mě je tristní představa, že mám naložené rodinné auto s dynamickými parametry HTP. ;-\
ale ani tie 2.0 diesle nie su ziadna raketa, moj sef ma Galaxy 2.0TDCi 120kw + powerhift a poviem ti, ze nad 100kmh to je vysavac, ked potrebujes len normalne pruzne zrychlit napr pri beznom cestovani tak to ide, ale ked chces predbehnut tak to potrebuje otacky a to i ked ide s 2 osobami, jakmyle chces nieco predbehnut tak tam utrapene vije dieslak a zatah je dost vlazny... v otackach mu to proste uz nejde ale bez nich to na rychlejsie prdbehnutie nestaci lebo potrebuje nizsi kvalt
Pohotovostna hmotnost Outlander 3G 2WD z konca roku 2012 je 1460 kg a ma 150 koni (pisem z hlavy). Ide na svoju kategoriu a velkost o velmi lahke auto. Diesel je rovnako vykonny ale tazsi. Staci radit, chapat, ze ide o atmosferu a ak prides s dieslovym Outlanderom, tak ta zial predbehnem. Overene praxou a fyzikou :-)
Čtu 1600kg na 150koní a necelých 200Nm. Navíc tlumeno CVT.
Ano, ja pisem o inej verzii, bez CVT a bez 4x4:
[odkaz] - stlpec 5MT.
Tiez by ma zaujimalo, ci je to s CVT az o tolko horsie. S manualom je to uplne vpohode.
[odkaz] - stlpec 5MT.
Tiez by ma zaujimalo, ci je to s CVT az o tolko horsie. S manualom je to uplne vpohode.
s CVT to nemusi byt vzdy horsie lebo odpada radenie nejakeho manualu ktory sice je menej stratovy ale stracas na krivke krutiaku, CVT ho drzi uplne hore takze odpada cakanie na maxima kriviek... CVT v kazdej rychlosti ma ´´idealne zaradene´´ a to je niekedy viac pri pruznosti ako niekolo % jej straty
To možná ano, ale u auta za 800 tisíc bych přece jen čekal lepší výkonové parametry. Tam by to chtělo alespoň 2.4 - 2.5 objem. Takže tady se zrovna moc nedivím, že si to každý koupí v naftě, benzín u tohoto modelu moc smysl nedává.
webpaja
Za dvanact a pul s prazdnym autem zavani peknym prusvihem, pokud auto bude slouzit coby rodinne. Na lady car je to osklive, takze me nenapada, proc ho vubec chtit :-O
na to ze by ho nikto nemal chciet ich jazdi akosi privela. je to jedno z mala suv ktore ma fakt velky kufor.
Já včera po dlouhé době jeden na D číslech viděl. Opravdu jich moc nepotkávám.
Co si pamatuju čísla, je Outlander docela hit v disciplíně elektro + hybrid.
v takom norsku urcite... ja som PHEV verziu u nas ale videl zatial len raz ;-) .... u nas frcia skor klasicke kusky... osobne mi je tu benzin spriahnuty s 4x4 velmi sympaticky ( len by som bol za manual ) ... skoda ze sorento taketo nieco nema
Ada je zase tady
Vyhodit zastaralý zážehový motor a CVT a dát tam výhradně diesel s manuálem. Odstranit extravagantní vzhled přídě. A hned se to bude prodávat lépe. :-!
bufes
Mitsubishi malo tuto cudnu priestorovu koncepciu aj s Grandisom. Obe dost dlhe a relativne uzke auta, takze iba 4 plnohodnotne sedadla +1 stredne, pripadne este +2 nudzove v 3tom rade. Mali by sa inspirovat ako ma variabilitu sedadiel Peugeot 5008.
Kombinací interieru P5008 a podvozku 4*4 Outlandera by vzniklo výborné SUV.
Do velkého SUV patří nepochybně spíš nafta..
Variator je průměrný , design auta i interieru taky neurazí-nenadchne.
Při velikosti auta , bych měl výhrady k zadním sedadlům::
Ty nejsou dělené na 3 , jako má třeba Mazda CX5 , nedá se tedy sklopit prostředek , což má Nissan X-Trail , Kodiaq i menší Tiguan.
Taky by děti vzadu potěšily sklopné stolečky..u rodinného auta samozřejmost.
Pokud máte vyšší verzi se šíbrem , je střešní okno řešeno špatně..velký hrb omezuje místo pro hlavy případného dospělého sedícího vzadu.. :'-(
Veškerá konkurence to umí lépe a do roviny.
Bonusem je , že auto na SUV dost dobře jezdí , což bude lidi zajímat primárně..
;-) :-)
Na výběhový model by ceny mohly být nižší...
ceny podla mna su fajn.. outlander je cistokrvny japonec... mozes ocakavat ze to auto ta podrzi ... a bude kvalitne ... jeho podvozok je robustny... ma ozaj premakany 4x4 pohon .. v tomto smere klobuk dole... zadarmo sa kvalita predavat neda... len si zober kolko stoji mensie subaru XV a razom zistis ze outlander je vcelku este lacny ;-)