Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC CVT – Oldschool, co neurazí

41 komentářů

Avatar - Jaros71
Jaros71
Tady bych asi souhlasil..ale mám pár výtek , které v článku nezazněly.
Do velkého SUV patří nepochybně spíš nafta..
Variator je průměrný , design auta i interieru taky neurazí-nenadchne.
Při velikosti auta , bych měl výhrady k zadním sedadlům::
Ty nejsou dělené na 3 , jako má třeba Mazda CX5 , nedá se tedy sklopit prostředek , což má Nissan X-Trail , Kodiaq i menší Tiguan.
Taky by děti vzadu potěšily sklopné stolečky..u rodinného auta samozřejmost.
Pokud máte vyšší verzi se šíbrem , je střešní okno řešeno špatně..velký hrb omezuje místo pro hlavy případného dospělého sedícího vzadu.. :'-(
Veškerá konkurence to umí lépe a do roviny.
Bonusem je , že auto na SUV dost dobře jezdí , což bude lidi zajímat primárně..
;-) :-)
Na výběhový model by ceny mohly být nižší...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa prave tato kombinacia benzin + 4x4 paci ;-) ... len za mna to CVT je kusok diskutabilne.. niekde citam aka ja skvela inde zase opacny nazor... manualom pritom nic nepokazim ( zrovna ak neplanujem vyuzivat terenne schopnosti vozu denno denne ) ... takze asi by som bol za manual .. inak ja tychto "novych" outlanderov uz dost na cestach vidim... bordove cierne biele.. pekne sa uz mnozia

ceny podla mna su fajn.. outlander je cistokrvny japonec... mozes ocakavat ze to auto ta podrzi ... a bude kvalitne ... jeho podvozok je robustny... ma ozaj premakany 4x4 pohon .. v tomto smere klobuk dole... zadarmo sa kvalita predavat neda... len si zober kolko stoji mensie subaru XV a razom zistis ze outlander je vcelku este lacny ;-)
mikinko
Kde ty na tie hluposti chodis? Do Presova?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ake hluposti? skus upresnit s cim sa nestotoznujes .... a odpoviem ;-)
comper
Mas to pomylene, nafta patri do traktorov, do osobneho auta patri benzin. Ale ceny by ozaj mohli byt nizsie ako pokrokovejsia konkurencia, nema niekto skusenost ci Mitsubishi poskytuje nejake fleetove zlavy?
Hruškyn
Nemyslím, že do rodinného SUV patří spíš nafta... Když s ním budu jezdit kratší trasy, tak ta "atmosféra" tolik netrpí. A dlouhé cesty zvládne taky s prsem v nose... A jestli to "bere" o litr víc, tak to už mě vůbec netrápí. A nehledě na konstrukční složitost...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
simulují stupně. Do gazíku stejně patří diesel, je prostě příjemnější kadlání než vytí motoru s nízkým krouťákem. Turbomotor to taky nezachrání, protože si v těžkém autě zase přihne.
mikinko
Aj moje 17 rocne auto s cvt simuluje stupne to je plne primitivna vec to tak nastavit
Somewhere je už preč
Je to primitívna vec, naviac úplne stiera najväčšiu prednosť variátora - plynulú zmenu prevodu a tým pádom možnosť využitia ideálneho prevodu v každej situácii, čiže je to krok späť, pretože tá prevodovka dokáže oveľa viac. Ale takým ako KANKUNEN sa netreba čudovať, že... CVT je do ťažkého auta krajne nevhodná vec, preto ju Subaru montuje do Outbacku, ktorý často slúži na jazdy mimo cesty a ťahá veľké a hmotné vleky... :*)
michael.snow
Mitsubishi už uvádí objem motoru fejkově jako BMW? Protože je označeno 2.0 litru a v tabulce máte objem 1197ccm a vzhledem k skoro 200 Nm předpokládám, že přeplňovaný.

A nebo je to opět projev absence korektora v redakci a ledabilost zdejších "novinářů".
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skus hadat kde je chyba... ;-)
camco
"sorryjako" ale po minulém testu GTI je tohle jako facka, nehodnotím auto, ale způsob podání čtenářům...za mě vše špatně, plný spousty stereotypů, působí to na mně jako něco napíšu, ale příště chci sporťák já...tuhle variantu Outlander beru jako "mamaauto" nebo pro myslivce, rybáře, ale ne jako transkontinentální expres nebo dokonce okrskovýho řezače zatáček
Nonsens
jazdím občas na ňom a žiadne vytie motora, ten je výborne odhlučnený a výkon tak akurát, na takúto loď ani viac netreba, lebo vystrájať sa s tým nedá a na bežnú aj dynamickú jazdu stačí. Ex/in v poho, taký nadčasový aj keď ja ho poznám v sivostriebornej verzii, ktorá mu sedí, lebo potláča ten predátorový efekt držky. Na 3 detské sedačky je 7 miestna verzia.
_eRRor_
Môžem potvrdiť - ale pre manuál :-) Motor točí do cca 6400 s príjemným zvukom. Som atmobenzinofil a takáto charakteristika mi vyhovuje. Z motora cítiť športovosť, príslušnosť k Mitsubishi a japonskej motorovej škole a toto celé u mňa s o vyše liter menšou spotrebou na diaľnici ako v teste (2WD). Ja s ním dynamický problém nemám a ešte mi nič z konkurentov v danej kategórii neušlo :-) O výhode jednoduchosti a častého používania auta na krátke prímestské trasy bez blbého pocitu z ničenia motora ani nehovoriac.
Nonsens
nič proti manuálu aj ja ho mám zatiaľ radšej, len som reagoval na to, že niekto sa obáva cévétéčkového zavíjania v tejto verzii a tá obava je zbytočná, to nie je aygo.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ked outlander tak urcite za mna manual.. osobne nic proti CVT ale tak atmo benzin Mivec v kombinacii s manualom to bude dokonale spojenie :yes:
webpaja
Na beznou az dynamickou jizdu staci? Mozna, ale v ramci standartu z prelomu 80-90-tych let minuleho stoleti. Neumim si predstavit koupit podobne auto s tak nizkou mirou aktivni bezpecnosti, jejiz soucasti je alespon dostatecny vykon. Ale evidentne minimalne jednoho priznivce si v tobe nasel.
Nonsens
pozeráš na to z iného pohľadu ako ja. Mne nehrozí kúpa toho auta, jednak nemusím suv a toto konkrétne je cez moje vrecko. Občas s ním jazdím a nemám problém s jazdou, ani na okreske, ani na diaľnici, ale keďže nie je moje, neskúšam limity. Nikdy som však nemal pocit, že je to šunka lenivá a o aktívnej nebezpečnosti by som nehovoril. To si skôr myslím, že väčšia dynamika dáva niektorým suvečkarom krídla jak redbul až zabudnú na suv limity a tam prichádza k väčšej aktívnej nebezpečnosti. Ale zas chápem tvoj názor, ak máš možnosť výberu pružnejšieho motora, prečo by si to nespravil. Ja som mal vždy autá s podobnými dynamickými parametrami a stačili mi, asi je to tým, ja už nenaháňam zajace.
Avatar - lamal
lamal
hlavne dnes uz nikto nevie sam podradit a dat plyn na podlahu... je pravda ze to do tohoto auta moc nepatri, ale pokial ho ten motor nasledne rozhybe dostatocne tak preco nie lepsie ako ked nejaky automat trapi vytoceny dieslak ktory vadne... este horsie ako tocivy benzin
webpaja
Pokud to máš stylem, že za to nemusíš vytáhnout z kapsy peníze a sem tam se projet, pak mě tímto stylem bavilo třeba první Twingo.
Pro mě je tristní představa, že mám naložené rodinné auto s dynamickými parametry HTP. ;-\
Avatar - lamal
lamal
ale ani tie 2.0 diesle nie su ziadna raketa, moj sef ma Galaxy 2.0TDCi 120kw + powerhift a poviem ti, ze nad 100kmh to je vysavac, ked potrebujes len normalne pruzne zrychlit napr pri beznom cestovani tak to ide, ale ked chces predbehnut tak to potrebuje otacky a to i ked ide s 2 osobami, jakmyle chces nieco predbehnut tak tam utrapene vije dieslak a zatah je dost vlazny... v otackach mu to proste uz nejde ale bez nich to na rychlejsie prdbehnutie nestaci lebo potrebuje nizsi kvalt
_eRRor_
Pohotovostna hmotnost Outlander 3G 2WD z konca roku 2012 je 1460 kg a ma 150 koni (pisem z hlavy). Ide na svoju kategoriu a velkost o velmi lahke auto. Diesel je rovnako vykonny ale tazsi. Staci radit, chapat, ze ide o atmosferu a ak prides s dieslovym Outlanderom, tak ta zial predbehnem. Overene praxou a fyzikou :-)
webpaja
Čtu 1600kg na 150koní a necelých 200Nm. Navíc tlumeno CVT.
_eRRor_
Ano, ja pisem o inej verzii, bez CVT a bez 4x4:
[odkaz] - stlpec 5MT.
Tiez by ma zaujimalo, ci je to s CVT az o tolko horsie. S manualom je to uplne vpohode.
Avatar - lamal
lamal
s CVT to nemusi byt vzdy horsie lebo odpada radenie nejakeho manualu ktory sice je menej stratovy ale stracas na krivke krutiaku, CVT ho drzi uplne hore takze odpada cakanie na maxima kriviek... CVT v kazdej rychlosti ma ´´idealne zaradene´´ a to je niekedy viac pri pruznosti ako niekolo % jej straty
bubulak
To možná ano, ale u auta za 800 tisíc bych přece jen čekal lepší výkonové parametry. Tam by to chtělo alespoň 2.4 - 2.5 objem. Takže tady se zrovna moc nedivím, že si to každý koupí v naftě, benzín u tohoto modelu moc smysl nedává.
Avatar - Bazalt
Bazalt
Benzín, nafta... co takhle plug-in hybrid? ;-)
Avatar - Beefcake
Beefcake
Takze to strasne hupanie a naklony konecne potlacili ? Otazka je o kolko.
webpaja
Za dvanact a pul s prazdnym autem zavani peknym prusvihem, pokud auto bude slouzit coby rodinne. Na lady car je to osklive, takze me nenapada, proc ho vubec chtit :-O
kyklop
Mne to až také triesnivé nepripadá ;-)
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Tak diesel tahá lépe.. ;-)
S benzínem to SUV nebere nikdo.
Avatar - wikinko
wikinko
na to ze by ho nikto nemal chciet ich jazdi akosi privela. je to jedno z mala suv ktore ma fakt velky kufor.
webpaja
Já včera po dlouhé době jeden na D číslech viděl. Opravdu jich moc nepotkávám.
Avatar - Emel
Emel
Co si pamatuju čísla, je Outlander docela hit v disciplíně elektro + hybrid.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v takom norsku urcite... ja som PHEV verziu u nas ale videl zatial len raz ;-) .... u nas frcia skor klasicke kusky... osobne mi je tu benzin spriahnuty s 4x4 velmi sympaticky ( len by som bol za manual ) ... skoda ze sorento taketo nieco nema
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vyhodit zastaralý zážehový motor a CVT a dát tam výhradně diesel s manuálem. Odstranit extravagantní vzhled přídě. A hned se to bude prodávat lépe. :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Skaredšie auto aby človek pohladal + dýchavičný motor
bufes
Mitsubishi malo tuto cudnu priestorovu koncepciu aj s Grandisom. Obe dost dlhe a relativne uzke auta, takze iba 4 plnohodnotne sedadla +1 stredne, pripadne este +2 nudzove v 3tom rade. Mali by sa inspirovat ako ma variabilitu sedadiel Peugeot 5008.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Kombinací interieru P5008 a podvozku 4*4 Outlandera by vzniklo výborné SUV.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Na Outlanderu je nejlepší právě ten interiér. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
interier ma moc pekny suhlas... elegantny .. vzdusny... a pride mi ze aj o 10 rokov bude stale fajn .. toto sa outlanderu podarilo :yes: