Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 5008 vstupuje na český trh. Francouzský kodiaq začíná na 545.000 Kč

České zastoupení Peugeotu začne přijímat objednávky na model 5008 1. května. Ceník vozu však máme již nyní a vypadá velmi zajímavě!
Zpět na článek
19. 4. 2017 17:51
19. 4. 2017 18:01
19. 4. 2017 18:57
19. 4. 2017 19:20
20. 4. 2017 10:31
20. 4. 2017 10:46
20. 4. 2017 11:07
20. 4. 2017 11:25
20. 4. 2017 11:38
20. 4. 2017 07:19
20. 4. 2017 08:49
20. 4. 2017 09:20
19. 4. 2017 18:12
19. 4. 2017 18:12
19. 4. 2017 18:38
19. 4. 2017 18:44
19. 4. 2017 18:48
19. 4. 2017 19:17
19. 4. 2017 19:29
19. 4. 2017 19:37
19. 4. 2017 21:46
19. 4. 2017 21:50
20. 4. 2017 07:10
20. 4. 2017 07:51
20. 4. 2017 08:35
20. 4. 2017 08:49
20. 4. 2017 11:16
20. 4. 2017 15:32
19. 4. 2017 17:51
Kodiaq
ech nie som fanda SUV ani Skody...ale 5008 sa ku Kodiaqu ani len nepriblizuje.....mozno niekoho presvedci cena....a ta je taka preto.lebo Kodiaq je ine auto...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ondore
19. 4. 2017 18:01
Re: Kodiaq
Pre mňa 5008 zostala MPV, aj keď to marketing Peugeot-u skloňuje s SUV v názve kde sa dá :-) A vyzerá čertovsky dobre!
Len medzi nami - prečo by si uprednostnil Kodiaq? Skús pls rozpísať, prečo by si zvolil Škodu.

PS: Máte niekto viac info o PureTech motoroch? Kultúra chodu, spoľahlivosť a pod.?
19. 4. 2017 18:57
Re: Kodiaq
Mám info o Puretechu v 308. Prý je nečekaně příjemný. Předchozí zkušenost s tříválcem bylo HTP, ale údajně se to nedá vůbec srovnávat. Peugeot je někde jinde. Na 308 dostačující motor. Není to trhač asfaltu, ale to snad nikdo od tříválce čekat nemůže.

Spolehlivost - vzhledem k tomu, že je to používané v rodinném autě, tak zatím žádný velký nájezd, ale ani žádné problémy.
19. 4. 2017 19:20
Re: Kodiaq
Tak ideální pro P5008 je 1.6THP - svižný, tichý motor s rozumnou spotřebou a slušným zátahem. Problémy s rozvody vychytané a co se týká karbonizace, je potřeba vzít sem tam Vervu100 a je klid. Jen škoda, že není i s manuálem. Proč víc chtít diesel?
20. 4. 2017 10:31
Re: Kodiaq
Ja som si ho objednal na zaklade testovacky. Ten motor mi vycaril usmev - aj ked je to tazko uveritelne. Asi najtichsi trojvalec na trhu, kulturou chodu a hlukom strci mnohe R4 do vrecka.
Vykonovo zavisi asi ktora verzia, 96kW a 230Nm, 160 bez problemov a prekvapivo rychlejsie nez by clovek cakal a stale ma silu ist dalej - testovany kombik s 2mi ludmi. Pri plnom obsadeni to bude mierne horsie, ale nic zasadne. Priemerka svietila 6,5 za poslednych 850km (testovane v zime v mrazoch ~ -10°C a auto nebola predvadzacka, ale pridelene zamestnancovi co s tym beha prevazne kratke trasy)
Avatar - miromen
20. 4. 2017 10:46
Re: Kodiaq
Pravě že 1.2 e-THP patři k nejhlučnějšim a nejmeně kultivovovanym 3 valcum v součastne době. Je potřeba srovnat s 3 valcovou konkurenci a ne pouze sama se sebou. Navic v 308 znatelna prodleva na sešlapnuti plynoveho pedalu.
20. 4. 2017 11:07
Re: Kodiaq
Nesuhlasim ani v jednom bode, neviem co si skusal.
Avatar - miromen
20. 4. 2017 11:25
Re: Kodiaq
1.0EB od Forda bez vyvažovaci hřidele je na tom lepe jak odhlučněnim, tak vibracemi, včetně rychlejšich reakci. A to je motor staršiho data.
20. 4. 2017 11:38
Re: Kodiaq
Este raz - neviem co si skusal za 1,2Pure tech. Nic z toho, co uvadzas, som pri skusani nepostrehol. Ani vibracie, ani hluk ani oneskorenie plynu.
EB je tiez fajn.
20. 4. 2017 07:19
Re: Kodiaq
ten dizajn z nádychom Činy mi vadi...ma moc azijskych prvkov..i vela lesklých plastov i zvonka nic moc...z vnutra ako cinske hodinky z 70 rokov....zaver asi taky.. za 10 rokov bude Kodiaq stale ok na 5008 si uz nik nespomenie.
20. 4. 2017 08:49
Re: Kodiaq
Tohle je design s nádychom Evropy. Nevím, proč do toho taháš Čínu. Ty znáš vkus čínského zákazníka? Máš nějaký rozumný argument?
20. 4. 2017 09:20
Re: Kodiaq
1.2 130 máme v 308SW. Najeto 37xxx, žádná velká porce km - ale bez problémů. Byl jsem dost skeptický, jelikož jsem jel s HTP (děs), 1.4TSI (dobré) a nevěděl jsem, co od toho čekat. Za studena má hrubší chod, ale po zahřátí je opravu tichý a bez vibrací. Dlouhodobá spotřeba je +-6,5l. Výkon je dostačující (má i režim sport). Na dálnici na 6 při 140km/h točí 2900ot.
19. 4. 2017 18:00
Čím větší, tím menší
začínat v takové stodole s 1.6 88kW, tak to je asi světový rekord.
Rozbalit vlákno
7
19. 4. 2017 19:14
Re: Čím větší, tím menší
Co blázníš, C4GP má taky 1.6HDi jako naftový základ. 1G jsem měl a jezdilo to v pohodě ;-)
19. 4. 2017 19:40
Re: Čím větší, tím menší
Jistě, v 7 lidech bude 88kw v 5008 děsná pohoda, tedy pro masochisty zcela určitě.
19. 4. 2017 19:42
Re: Čím větší, tím menší
Kdo jezdí v 7mi lidech, to mi teda prozraď? Navíc tohle není sporťák, ale rodinné auto...
19. 4. 2017 19:55
Re: Čím větší, tím menší
Jasně nikdo a proto se nabízí v 7 místném provedení a zvláště rodiny si jej kupují proto aby v něm jezdily ve dvou...
19. 4. 2017 20:48
Re: Čím větší, tím menší
Nebuď jak malej. 1.6HDI 88kW / 300Nm si poradí s timhle autem celkem v pohodě a brzdou provozu vážně nebude. Moje zkušenost s C4GP 1.6HDI 80kW/240Nm v 5ti lidech (2+3) a plným kufrem, tedy s váhou cca 2t, na delší trasy se spotřebou 6-6.5l bez ztráty květinky... povolené limity na dálnicích v Evropě v pohodě dávalo. Co by si od MPV chtěl víc?

Opakuji jde o rodinné auto ne o sporťák ;-)
19. 4. 2017 21:15
Re: Čím větší, tím menší
Tak to se mi ulevilo, já myslel, že je to 7 místný supersport.
20. 4. 2017 07:42
Re: Čím větší, tím menší
Dvě tuny? To jste vezli asi beton..
19. 4. 2017 18:00
zázraky se nedějí
cenou "od" se nemá smysl zabývat, takže 680+nějaké příplatky - no uvidíme kolik bude fleetová sleva, každopádně jsem zvědavý na srovnání s koďakem, ten naživo staticky ve nejvyšší výbavě vůbec neoslnil ;-\
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2017 18:12
Peugeot 5008
Bude možné v předpremiéře vyzkoušet na letošní Peugeot Emotion Days 2017.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
19. 4. 2017 23:05
Re: Peugeot 5008
Seděl jsem v obou a neoslovil mne žádný. Nicméně kvituji, že 5008 umí nabídnout vyjímatelné sedadla v třetí řadě - to umí málokdo...a dává vzpomenout na kořeny MPV. To auto je určitě originálnější a snad i univerzálnější, rozhodně však pohlednější. Kodiaq je opravdu ošklivka, snad až s největšími koly a v pološeru lze akceptovat neohrabanost hmoty které nepomohly ani rádoby křišťály.
Avatar - _Karel_
19. 4. 2017 18:12
Kodiaq?
A kdy bude facelift francouzské oktávky? A nový model francouzské fabie? A jak se daří prodejům francouzského yetiho?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Beefcake
19. 4. 2017 18:38
Re: Kodiaq?
Fakt uz z toho grcam. 20 sekund som tu krutil hlavou, ze to jednoducho uz nechapem...
Zase sa nam tu "podprahovo" ale sucasne bez hanby snazia vsugerovat, ze to je len nejaka franzuzska napodobenina originalu ? To nestacilo, ze inde pre zmenu dali Skodjak do porovnania s Levante, Q7 a pod. ?
Avatar - _Karel_
19. 4. 2017 18:44
Re: Kodiaq?
Přitom vážně nevěřím, že by to zvedlo čtenost článku, nebo to mělo reálně jakýkoliv pozitivní dopad. :-|
Avatar - Beefcake
19. 4. 2017 18:48
Re: Kodiaq?
Skoda, ze uz auto nazhanam. By som s kludnym svedomim povedal, ze prave tato agresivna reklama bola dovod ho nekupit.
19. 4. 2017 19:17
Re: Kodiaq?
Jo to je teď na auto.cz náplň práce, vše porovnávat se Škodou... Koho u P5008 zajímá Kodiaq? Asi nikoho, jen musí splnit normu, každý den 45 zmínek o Škodovce. Už mi tím lezou krkem, stejně jako H faktor.... :no:
Avatar - Beefcake
19. 4. 2017 19:29
Re: Kodiaq?
To nie je len o spomenuti pri kazdej prilezitosti. To je aj o tom, do akej pozicie ho stavaju, t.j. porovnavaju ho s (aj vyrazne) drahsimi a ine lacnejsie zase nazyvaju, akoby to boli kopie Skodjaka. Cista podprahova manipulacia, aby si to co najviac ludia zaradilo tak, ze sa vlastne oplati kupit, nech uz su tvoje kriteria cokolvek.

By ma zaujimalo, ci su niektori len iniciativny blbci, alebo je to tak slusne platene.
19. 4. 2017 19:37
Re: Kodiaq?
Tipuju na to druhé ;-)
19. 4. 2017 21:46
Re: Kodiaq?
Bohužel to funguje......tak že vetsina ceskych "manageru" je radeji za Superba nez Passata (stejny motor stejne vybavy)...protoze Superb je preci lepsi....ehm >:D
20. 4. 2017 05:32
Re: Redakční s.rágory
...bohužel i přes snahu o diskuzi s redakcí se tyhle s.račky neustále stupňují. :-!
Avatar - Blue Sun
20. 4. 2017 08:48
Re: Redakční s.rágory
Protože na to reagujeme. Nejlepší by bylo se tu na to všechno vy§rat, ale kvůli komunitě lidí kolem diskusí se mi zase úplně nechce. A redakce jen vidí čtenost a tak prudí dál.
Navíc my, kdo to řešíme, jsme v celkových počtech čtenářů asi tak pět procent...
19. 4. 2017 19:15
Na toto auto jsem se těšil
Za čtyři roky mi zarezl naviják rezervy (až 4 tisíce výměna), asi jako všem a stejně ji šupli zase do spodu. Kodiaků jsem již pár viděl a působí na mě dost lacině, zase ho dodělají až po faceliftu. Tady až na boční profil palec nahoru.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2017 23:19
Re: Na toto auto jsem se těšil
tazko zrovnavat toto 2kolkove MPV SUVecko s 4kolkovym kodiaqom... ktory je uplne inde v tomto smere... mat moznost volby... tak nie je o com.. kodiaq je z tejto dvojice u mna jasna volba :yes:

ako konkurenta pre toto MPV SUVecko vidim skor v scenicu/grand scenicu.. ktory je tiez uz kusok crossoverovity ale zaroven stale je to aj MPV ktore 4kolku podobne ako peugeot 3008/5008 tiez este nema
Avatar - Beefcake
19. 4. 2017 23:47
Re: Na toto auto jsem se těšil
1. Skodiak nie je len 4x4 .
2. Tento Pezot bude mat podla mna citelne vacsiu svetlu vysku.
3. Scenic ani zo zartu.
20. 4. 2017 08:52
Re: Na toto auto jsem se těšil
Naopak. Největším konkurentem pro P5008 bude Grand Scénic. Kodiaq a jiné SUV bych do toho netahal.
Avatar - 3_diamanty
20. 4. 2017 12:37
Re: Na toto auto jsem se těšil
tak tak moja rec ;-) :yes:

taky kodiaq alebo outlander su uz ina liga ... to su uz cistokrvne SUVecka
20. 4. 2017 09:53
Re: Na toto auto jsem se těšil
Kodiaq je naprosto mimo (pro mě). Nebavím se o designu, ale o praktické stránce. Pokud si odeberu přístojovku, přes kterou v nízké pozici jde špatně vidět (mám 190cm a rád sedím nízko), tak mě iritovalo, kam si dát ruce/lokty? Loketka po pravé ruce nízko a nelze nastavit výškově? Po levé ruce nelze loket opřít ani o opěrku, ani o rám u okna. Takže velmi příjemné cestování. Dále vezmu lacině vyhlížející interiér (ano, s cenou přes 1,1mil bych čekal lepší). Určitě bych neřekl, že je to auto z roku 2017.

5008 interiově vychází z 3008 a tam je vše naprosto v pořádku. Moderní a pěkný interiér.

PS:Abych nehanil, po přesednutí do Superbu s mnohem nižší cenou jsem se cítil líp.
19. 4. 2017 21:50
Bravo
...za mě Francouzi začínají dostávat šťávu......jak Peugeot tak Citron....alespon v SUVeckach...jen probuh 4kolkuuu :-)
Rozbalit vlákno
3
20. 4. 2017 07:10
Re: Bravo
ano stava s prichutou citronu >:D
20. 4. 2017 07:51
Re: Bravo
Ale no taaak....tohle je hezky počin [odkaz]

Oproti nudným Nemcum a spol :-)
Avatar - WinDiesel
20. 4. 2017 08:35
Re: Bravo
čísla hovoří jasně, PSA se daří, vydělali si dost na koupi Opelu. Sám jsem kdysi měl 407 a byla to dobrá kára, pohodlná, útulný interiér
Bravo Peugeot, Citroën, PSA.
Avatar - Blue Sun
20. 4. 2017 08:49
Jděte
už s tím kokoťákem do prĐele!
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2017 11:16
marně
přemýšlím, jestli existuje auto s odpornějším předkem, než je tohle. současný design dotáhl peugeot skutečně k vrcholu hnusu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sumi2000
20. 4. 2017 11:42
Bez 4*4 není SUV
KODIAQ má 4*4..je to SUV.

Peugeotu 5008 je crossover. Což je jeho velká chyba.
Ale najde si kupce variabilitou interieru podobnou MPV..
4*4 KAŽDÝ NEPOTŘEBUJE , ale VYDÁVAT tohle za SUV je BLBOST.

Design se bude líbit jen někomu , i kokpit je děsný omyl.
Nicméně si svoje kupce najde , hlavně ve Francii..
:-)
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2017 15:32
ceník
Ten ceník by ke stažení někde nebyl? Jinak očekávám že termíny dodání budou až na výjimky někdy v roce 2017...
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud