Ekonomika
začínat v takové stodole s 1.6 88kW, tak to je asi světový rekord.
Co blázníš, C4GP má taky 1.6HDi jako naftový základ. 1G jsem měl a jezdilo to v pohodě 😉
Jistě, v 7 lidech bude 88kw v 5008 děsná pohoda, tedy pro masochisty zcela určitě.
Kdo jezdí v 7mi lidech, to mi teda prozraď? Navíc tohle není sporťák, ale rodinné auto...
Jasně nikdo a proto se nabízí v 7 místném provedení a zvláště rodiny si jej kupují proto aby v něm jezdily ve dvou...
Nebuď jak malej. 1.6HDI 88kW / 300Nm si poradí s timhle autem celkem v pohodě a brzdou provozu vážně nebude. Moje zkušenost s C4GP 1.6HDI 80kW/240Nm v 5ti lidech (2+3) a plným kufrem, tedy s váhou cca 2t, na delší trasy se spotřebou 6-6.5l bez ztráty květinky... povolené limity na dálnicích v Evropě v pohodě dávalo. Co by si od MPV chtěl víc?
Opakuji jde o rodinné auto ne o sporťák 😉
Opakuji jde o rodinné auto ne o sporťák 😉
cenou "od" se nemá smysl zabývat, takže 680+nějaké příplatky - no uvidíme kolik bude fleetová sleva, každopádně jsem zvědavý na srovnání s koďakem, ten naživo staticky ve nejvyšší výbavě vůbec neoslnil ;-\
Bude možné v předpremiéře vyzkoušet na letošní Peugeot Emotion Days 2017.
[odkaz]
[odkaz]
Seděl jsem v obou a neoslovil mne žádný. Nicméně kvituji, že 5008 umí nabídnout vyjímatelné sedadla v třetí řadě - to umí málokdo...a dává vzpomenout na kořeny MPV. To auto je určitě originálnější a snad i univerzálnější, rozhodně však pohlednější. Kodiaq je opravdu ošklivka, snad až s největšími koly a v pološeru lze akceptovat neohrabanost hmoty které nepomohly ani rádoby křišťály.
A kdy bude facelift francouzské oktávky? A nový model francouzské fabie? A jak se daří prodejům francouzského yetiho?
Fakt uz z toho grcam. 20 sekund som tu krutil hlavou, ze to jednoducho uz nechapem...
Zase sa nam tu "podprahovo" ale sucasne bez hanby snazia vsugerovat, ze to je len nejaka franzuzska napodobenina originalu ? To nestacilo, ze inde pre zmenu dali Skodjak do porovnania s Levante, Q7 a pod. ?
Zase sa nam tu "podprahovo" ale sucasne bez hanby snazia vsugerovat, ze to je len nejaka franzuzska napodobenina originalu ? To nestacilo, ze inde pre zmenu dali Skodjak do porovnania s Levante, Q7 a pod. ?
Jo to je teď na auto.cz náplň práce, vše porovnávat se Škodou... Koho u P5008 zajímá Kodiaq? Asi nikoho, jen musí splnit normu, každý den 45 zmínek o Škodovce. Už mi tím lezou krkem, stejně jako H faktor.... :no:
To nie je len o spomenuti pri kazdej prilezitosti. To je aj o tom, do akej pozicie ho stavaju, t.j. porovnavaju ho s (aj vyrazne) drahsimi a ine lacnejsie zase nazyvaju, akoby to boli kopie Skodjaka. Cista podprahova manipulacia, aby si to co najviac ludia zaradilo tak, ze sa vlastne oplati kupit, nech uz su tvoje kriteria cokolvek.
By ma zaujimalo, ci su niektori len iniciativny blbci, alebo je to tak slusne platene.
By ma zaujimalo, ci su niektori len iniciativny blbci, alebo je to tak slusne platene.
...bohužel i přes snahu o diskuzi s redakcí se tyhle s.račky neustále stupňují. :-!
Za čtyři roky mi zarezl naviják rezervy (až 4 tisíce výměna), asi jako všem a stejně ji šupli zase do spodu. Kodiaků jsem již pár viděl a působí na mě dost lacině, zase ho dodělají až po faceliftu. Tady až na boční profil palec nahoru.
tazko zrovnavat toto 2kolkove MPV SUVecko s 4kolkovym kodiaqom... ktory je uplne inde v tomto smere... mat moznost volby... tak nie je o com.. kodiaq je z tejto dvojice u mna jasna volba :yes😒br />
ako konkurenta pre toto MPV SUVecko vidim skor v scenicu/grand scenicu.. ktory je tiez uz kusok crossoverovity ale zaroven stale je to aj MPV ktore 4kolku podobne ako peugeot 3008/5008 tiez este nema
ako konkurenta pre toto MPV SUVecko vidim skor v scenicu/grand scenicu.. ktory je tiez uz kusok crossoverovity ale zaroven stale je to aj MPV ktore 4kolku podobne ako peugeot 3008/5008 tiez este nema
1. Skodiak nie je len 4x4 .
2. Tento Pezot bude mat podla mna citelne vacsiu svetlu vysku.
3. Scenic ani zo zartu.
2. Tento Pezot bude mat podla mna citelne vacsiu svetlu vysku.
3. Scenic ani zo zartu.
Kodiaq je naprosto mimo (pro mě). Nebavím se o designu, ale o praktické stránce. Pokud si odeberu přístojovku, přes kterou v nízké pozici jde špatně vidět (mám 190cm a rád sedím nízko), tak mě iritovalo, kam si dát ruce/lokty? Loketka po pravé ruce nízko a nelze nastavit výškově? Po levé ruce nelze loket opřít ani o opěrku, ani o rám u okna. Takže velmi příjemné cestování. Dále vezmu lacině vyhlížející interiér (ano, s cenou přes 1,1mil bych čekal lepší). Určitě bych neřekl, že je to auto z roku 2017.
5008 interiově vychází z 3008 a tam je vše naprosto v pořádku. Moderní a pěkný interiér.
PS:Abych nehanil, po přesednutí do Superbu s mnohem nižší cenou jsem se cítil líp.
5008 interiově vychází z 3008 a tam je vše naprosto v pořádku. Moderní a pěkný interiér.
PS:Abych nehanil, po přesednutí do Superbu s mnohem nižší cenou jsem se cítil líp.
...za mě Francouzi začínají dostávat šťávu......jak Peugeot tak Citron....alespon v SUVeckach...jen probuh 4kolkuuu 😄
přemýšlím, jestli existuje auto s odpornějším předkem, než je tohle. současný design dotáhl peugeot skutečně k vrcholu hnusu.
KODIAQ má 4*4..je to SUV.
Peugeotu 5008 je crossover. Což je jeho velká chyba.
Ale najde si kupce variabilitou interieru podobnou MPV..
4*4 KAŽDÝ NEPOTŘEBUJE , ale VYDÁVAT tohle za SUV je BLBOST.
Design se bude líbit jen někomu , i kokpit je děsný omyl.
Nicméně si svoje kupce najde , hlavně ve Francii..
😄
Peugeotu 5008 je crossover. Což je jeho velká chyba.
Ale najde si kupce variabilitou interieru podobnou MPV..
4*4 KAŽDÝ NEPOTŘEBUJE , ale VYDÁVAT tohle za SUV je BLBOST.
Design se bude líbit jen někomu , i kokpit je děsný omyl.
Nicméně si svoje kupce najde , hlavně ve Francii..
😄
Ten ceník by ke stažení někde nebyl? Jinak očekávám že termíny dodání budou až na výjimky někdy v roce 2017...
Len medzi nami - prečo by si uprednostnil Kodiaq? Skús pls rozpísať, prečo by si zvolil Škodu.
PS: Máte niekto viac info o PureTech motoroch? Kultúra chodu, spoľahlivosť a pod.?
Spolehlivost - vzhledem k tomu, že je to používané v rodinném autě, tak zatím žádný velký nájezd, ale ani žádné problémy.
Vykonovo zavisi asi ktora verzia, 96kW a 230Nm, 160 bez problemov a prekvapivo rychlejsie nez by clovek cakal a stale ma silu ist dalej - testovany kombik s 2mi ludmi. Pri plnom obsadeni to bude mierne horsie, ale nic zasadne. Priemerka svietila 6,5 za poslednych 850km (testovane v zime v mrazoch ~ -10°C a auto nebola predvadzacka, ale pridelene zamestnancovi co s tym beha prevazne kratke trasy)
EB je tiez fajn.