Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 5008 vstupuje na český trh. Francouzský kodiaq začíná na 545.000 Kč

Jan Mička Jan Mička 19. 4. 2017 • 19:06
58
48
Zobrazit náhledy (58)
Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008
České zastoupení Peugeotu začne přijímat objednávky na model 5008 1. května. Ceník vozu však máme již nyní a vypadá velmi zajímavě!

Ceník francouzského konkurenta Škody Kodiaq je členěn do výbavových linií Access, Active a Allure. Nejnižší cena 545.000 Kč se týká linie Access a motoru 1.2 PureTech s výkonem 96 kW a výbava nevypadá vůbec zle. Nevoní-li vám benzin, můžete sáhnout po vznětové šestnáctistovce BlueHDi s výkone 88 kW. Stojí 605.000 Kč a lze ji kombinovat pouze s manuální převodovkou. Bez rozdílu výbav si můžete připlatit za sedmimístné provedení – za další dvě sedačky dáte 20.000 Kč.

Ve standardu máte šest airbagů, systém rozpoznávání dopravních značek, tempomat s omezovačem rychlosti, přístrojový štít i-Cockpit první úrovně, manuální klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná boční okna a vnější zpětná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo rádio s bluetooth handsfree a USB konektivitou. Kola jsou sedmnáctipalcová s velkoplošnými kryty, a kdyby vám nestačila, za 18.000 Kč dostanete lité provedení o stejném rozměru a navrch dojezdovou rezervu.

Prostřední linii Active nabízí výrazně větší paletu motorů. Základní benzinovou dvanáctistovku (595.000 Kč) lze kombinovat také se šestistupňovým automatem (stojí 50.000 Kč), přibyla šestnáctistovka THP kombinovaná pouze s automatem (680.000 Kč) a dvoulitrový turbodiesel se 110 kilowatty (690.000 Kč).

Nad rámec výbavy Access dostanete například hlídání jízdních pruhů, zadní parkovací senzory, přední mlhovky, prostřední verzi i-Cockpitu, automatickou dvozónovou klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, rádio s osmipalcovým dotykovým displejem nebo hliníková kola. Připlatit si dále můžete za 3D navigaci (30.000 Kč), kožené čalounění (42.000 Kč pětimístná verze, 52.000 Kč sedmimístná verze) nebo indukční nabíječku telefonů.

Za vrcholné provedení Allure dáte nejméně 635.000 Kč (1.2 PureTech 96 kW) a ve standardu najdete například přední a zadní parkovací senzory, zatmavená zadní skla, kombinované čalounění, sedadlo spolujezdce sklopné do polohy stolku, výklopné stolky pro cestující v druhé řadě, rádio s rozšířenými funkcemi konektivity (Android Auto, Apple CarPlay) nebo osmnáctipalcová lití kola.

Prémiové audio s Focal s devíti reproduktory a subwooferem stojí 27.000 Kč, za 37.000 Kč dostanete elektricky nastavitelná přední sedadla a masážní funkcí, na 24.000 Kč vychází bezdotykové ovládání víka kufru, a za vrcholné provedení i-Cockpitu dáte 12.000 Kč.

Výbavou Allure nabídka Peugeotu 5008 nekončí. Existuje ještě verze GT, které je umístěna mimo standardní ceník. Pod kapotou pracuje motor 2.0 BlueHDI kombinovaný se šestistupňovým automatem, ve standardu jsou devatenáctipalcová kola, navigace, kombinované čalounění nebo arzenál bezpečnostních prvků. Základní cena činí 930.000 Kč a po započtení příplatků za kožené čalounění (54.000 Kč) a elektricky ovládaných předních sedadel s masáží (37.000 Kč) u prodejce hravě necháte přes milion, v segmentu sedmimístných SUV se však nejedná o nic výjimečného.

Peugeot 5008 – technická data nabízených motorů a české ceny
Motor1.2 PureTech1.6 THP1.6 BlueHDi2.0 BlueHDi2.0 BlueHDi
Zdvihový objem [cm3]11991598156019971997
Největší výkon [kW/min]96/5500121/600088/3500110/4000133/3750
Točivý moment [N.m/min]230/1750240/1400300/1750370/2000400/2000
Převodovka6M (6A)6A6M (6A)6M6A
Max. rychlost [km/h]188 (188)206188 (184)206208
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,9 (10,4)9,211,4 (11,9)9,69,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,1 (5,2)5,84,2 (4,3)4,64,8
Cena Access [Kč]545.000-605.000--
Cena Active [Kč]595.000680.000655.000690.000-
Cena Allure [Kč]635.000720.000695.000730.000-
Cena GT [Kč]----930.000

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
20. 4. 2017 15:32
ceník
Ten ceník by ke stažení někde nebyl? Jinak očekávám že termíny dodání budou až na výjimky někdy v roce 2017...
Avatar - 3_diamanty
20. 4. 2017 12:37
Re: Na toto auto jsem se těšil
tak tak moja rec ;-) :yes:

taky kodiaq alebo outlander su uz ina liga ... to su uz cistokrvne SUVecka
Avatar - Sumi2000
20. 4. 2017 11:42
Bez 4*4 není SUV
KODIAQ má 4*4..je to SUV.

Peugeotu 5008 je crossover. Což je jeho velká chyba.
Ale najde si kupce variabilitou interieru podobnou MPV..
4*4 KAŽDÝ NEPOTŘEBUJE , ale VYDÁVAT tohle za SUV je BLBOST.

Design se bude líbit jen někomu , i kokpit je děsný omyl.
Nicméně si svoje kupce najde , hlavně ve Francii..
:-)
20. 4. 2017 11:38
Re: Kodiaq
Este raz - neviem co si skusal za 1,2Pure tech. Nic z toho, co uvadzas, som pri skusani nepostrehol. Ani vibracie, ani hluk ani oneskorenie plynu.
EB je tiez fajn.
Avatar - miromen
20. 4. 2017 11:25
Re: Kodiaq
1.0EB od Forda bez vyvažovaci hřidele je na tom lepe jak odhlučněnim, tak vibracemi, včetně rychlejšich reakci. A to je motor staršiho data.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku