To si redaktor dovolil moc, mluvit o Volvu jako o konkurenci Audi a Mercedesu, pridat sem tam nejakou tu veticku ala:"Takový je ale život v prémii, u níž si zkrátka musíte připlatit."
To zas bude rudy hadr :-)
To, co se aktuálním modelům volvo vytýká, je i v tomto testu, věty sice nesmělé, ale problém z nich trčí celkem jasně, trápící se čtyřhrnek v autě za cenu premiové konkurence se šestiválci. ;-)
Na to ti bohužel spousta lidí napíše, jak to bohatě stačí, že je to úplně dostatečný, skvěle utlumený, dobře sladěný s převodovkou, blabla.. jo, je to dostatečný, jo, jede to hezky. Než se ovšem člověk sveze v nový prémiovce s šestiválcem:)
Jako argumentační obezlička, dobrý...
Bohužel tuhle pseudokategorii si v benzínu reálně nikdo nekupuje, volvo tam strká benzin hlavně proto, aby jeho nabídka přelezla těch 170kw, které maximálně vytroubí z dýzlového čtyřhrnku.
Kombíky s awd a šestihrnky v benzinu samozřejmě premie v této třídě nabízí. ;-)
a není ten problém v tom, ze když auto vyssi stredni, tak s sestivalcem?
to ze volvo nabízí jako jedine benzin pro zvyseny model je opravdu usmevna vyhoda.
navíc s 236KW zrychleni 6,3 a maximalka 230? s tou spotřebou?? soudruzi v cine nekde udelali chybu, ze?
To je holá realita, nevím sice o jakých "zvihách" to mluvíš (žádné pružiny to nemá), ale jedná se o naprosto identické komponenty počínaje nápravou, přes všechny ramena a konče samotným vzduchovým podvozkem - tedy měchy a tlumiči.
Jediný rozdíl tedy je v profilovém čísle pneu a sw nastavení kolik poloh ten samý měch nabídne.
Audi benzin v A6 kombi awd nabízí, že není v allrodu není technický problém, v allroadu není, protože po něm není poptávka. Volvo šestiválec prostě nemá. Honíš se za vlastním ocasem. ;-)
Pokud jde o benzínový šestihrnek, tak aktuálně ho Audi nenabízí v žádné A6/A7, takže to není specifikum pro A6 Allrroad. Ještě nedávno byl kompresorový 3.0 TFSI u všech verzí A6 (včetně allroadu). Ten ale skončil a postupně jej má nahradit třílitr přeplňovaný turbodmychadlem (viz S4/S5). Tento motor se má dostat do příští generace A6, která už pomalu klepe na dveře.
A co se týče motorů R4, tak ty se do A6 allroadu tradičně nenabízí ani v naftě.
V předchozí generaci byl A6 Allroad i s benzínovým V8.
To si nepomůžeš. Není to omezení allroadu. allroad, stejně jako ostatní A6, samozřejmě 3,0 TFSI měl. Tahle kombinace tu myslím byla i v testu. Problém spíš bude, že ten motor končí (a A6-A8 pomalu také), takže ho asi vyřadili z nabídky.
Ty Volva jsou hezke a plne pouzitelne, v tom problem neni. Ale pri primem presednuti je precejen soucasne A6 nebo w213 lepsi (bmw neznam). Nemci jezdi samozrejmeji a proste celkove lepe. Volvo je ale zas osobitejsi. Kazdeho co jeho jest, aspon je z ceho vybirat.