Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu! Kolik naložila Golfu Clubsport S?

Nová generace Civicu Type R překonala tu minulou o necelých sedm sekund na kolo. Nechala za sebou i VW Golf GTI Clubsport S, dosavadního krále předokolek.
Zpět na článek
24. 4. 2017 10:13
24. 4. 2017 10:41
24. 4. 2017 10:45
24. 4. 2017 10:46
24. 4. 2017 10:36
24. 4. 2017 10:37
24. 4. 2017 14:15
24. 4. 2017 15:02
24. 4. 2017 18:06
25. 4. 2017 07:13
24. 4. 2017 10:44
24. 4. 2017 10:48
24. 4. 2017 12:29
24. 4. 2017 22:32
25. 4. 2017 09:13
25. 4. 2017 10:33
25. 4. 2017 19:15
24. 4. 2017 14:09
24. 4. 2017 14:15
24. 4. 2017 11:01
24. 4. 2017 12:32
24. 4. 2017 12:42
24. 4. 2017 13:03
24. 4. 2017 13:19
24. 4. 2017 13:32
24. 4. 2017 14:17
25. 4. 2017 00:05
25. 4. 2017 10:37
24. 4. 2017 13:21
24. 4. 2017 11:10
24. 4. 2017 11:15
24. 4. 2017 11:39
24. 4. 2017 11:45
24. 4. 2017 14:01
24. 4. 2017 16:29
24. 4. 2017 16:45
24. 4. 2017 18:08
24. 4. 2017 22:47
25. 4. 2017 00:09
24. 4. 2017 14:21
25. 4. 2017 00:13
24. 4. 2017 11:46
24. 4. 2017 13:41
24. 4. 2017 12:27
24. 4. 2017 13:44
24. 4. 2017 14:22
25. 4. 2017 00:16
25. 4. 2017 10:57
25. 4. 2017 19:33
24. 4. 2017 14:01
24. 4. 2017 15:04
24. 4. 2017 15:31
24. 4. 2017 15:35
24. 4. 2017 18:23
25. 4. 2017 00:26
25. 4. 2017 01:54
25. 4. 2017 11:04
25. 4. 2017 12:53
25. 4. 2017 15:15
25. 4. 2017 15:40
25. 4. 2017 15:56
24. 4. 2017 15:50
24. 4. 2017 17:10
24. 4. 2017 18:35
24. 4. 2017 20:11
25. 4. 2017 00:41
25. 4. 2017 00:32
25. 4. 2017 01:33
25. 4. 2017 09:17
25. 4. 2017 11:11
25. 4. 2017 12:29
24. 4. 2017 11:47
24. 4. 2017 13:40
24. 4. 2017 15:31
24. 4. 2017 15:46
24. 4. 2017 16:02
24. 4. 2017 16:11
24. 4. 2017 18:31
24. 4. 2017 20:18
24. 4. 2017 17:20
24. 4. 2017 18:17
24. 4. 2017 18:30
24. 4. 2017 19:13
24. 4. 2017 18:27
24. 4. 2017 15:37
24. 4. 2017 15:56
24. 4. 2017 16:03
24. 4. 2017 17:59
24. 4. 2017 12:05
24. 4. 2017 12:58
24. 4. 2017 13:29
24. 4. 2017 13:38
24. 4. 2017 16:36
25. 4. 2017 09:40
24. 4. 2017 16:52
24. 4. 2017 11:26
24. 4. 2017 11:37
24. 4. 2017 11:41
24. 4. 2017 11:44
24. 4. 2017 11:50
24. 4. 2017 11:52
24. 4. 2017 12:11
24. 4. 2017 12:39
24. 4. 2017 14:39
24. 4. 2017 15:46
24. 4. 2017 11:48
24. 4. 2017 12:29
24. 4. 2017 16:07
24. 4. 2017 13:51
25. 4. 2017 13:54
25. 4. 2017 14:46
25. 4. 2017 16:00
24. 4. 2017 12:31
24. 4. 2017 11:43
24. 4. 2017 12:04
24. 4. 2017 12:41
24. 4. 2017 13:03
24. 4. 2017 13:32
24. 4. 2017 13:53
24. 4. 2017 16:48
24. 4. 2017 13:46
24. 4. 2017 16:54
24. 4. 2017 13:19
24. 4. 2017 13:33
24. 4. 2017 13:38
24. 4. 2017 13:45
24. 4. 2017 14:22
24. 4. 2017 16:53
24. 4. 2017 17:56
25. 4. 2017 13:16
24. 4. 2017 18:03
24. 4. 2017 18:14
24. 4. 2017 22:59
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 10:13
Gratulace
Honda umí :yes:

Snad jen když proti ní postavíte Seat Leon 1,4 = to je v p.deli >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
4
24. 4. 2017 10:41
Re: Gratulace
1,4 TSI tahne jak svina.

Honda CTR nam subjektivne prisla pomalejsi. Kde všechny ty kone jsou, rikali jsme si....
honda ma rovněž prilis tvrdy podvozek. Pravda tlumice stihaji, kola neodskakuji.... ale podvozek v Honde proste neboucha a tak nedostanete informaci o tom, ze uz jedete prilis rychle. Seat proto v této oblasti dominuje jako daleko bezpecnejsi (boucha tak, ze radeji zpomalite), protože vam takovými rychlostmi vůbec neumozni jet.
Naproti tomu je motor v Honde hlucnejsi, zde opet dominuje seat jehož skvele odhlucnenou 1,4TSI, přes mlatici podvozek ani nezaslechnete.

No a ted se dostavame k tomu nejdulezitejsimu - kufr. Jak asi tušíte, Honda zdaleka nedosahuje velikosti kufru u seatu a i kdyby to tak bylo, rozhodne by nebyl tak dobře vyuzitelny... jasne body dolu...
Nakonec si uvedomite, ze po dorovnani vybavy je cena ssice stejna, jako za 1,4TSI, ale s minimalni moznosti konfigurace priplatkove vybavy. - 3 body

a vitezem je???
24. 4. 2017 10:45
Re: Gratulace
Pod to se můžu podepsat, koncern zkrátka jede a ujíždí...
24. 4. 2017 10:46
Re: Gratulace
To byl tak zaplacenej test, že to je do nebe volající. Za normálních okolností by nemohlo takový sterilní, nezajímavý a zdechlý auto vyhrát na Civicem.
Avatar - Joky
24. 4. 2017 10:36
prémie v tahu
za tenhle článek máte po prémiích! Nejrychlejší a nejlepší může být přece jen RS a nebo GTI.. kdy už to pochopíte..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - speedfred
24. 4. 2017 10:37
a máme tu
dalšie kolo zbrojenia. :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Uživatel_5340709
24. 4. 2017 11:04
Re: a máme tu
No jo, ale koncern VW je jako Kim-čong-un, furt řve jak má nové zbraně a všechny smázne, přitom má ho.............. . >:D
Avatar - Joky
24. 4. 2017 14:15
Re: a máme tu
Honda dodává motory pro sérii Indy ..... pro F1 .. a ti leváci od VW? Ti by jim mohli tak maximálně poladit emise , na to jsou kádři!
Avatar - speedfred
24. 4. 2017 14:47
Re: a máme tu
no Hondu a F1 by som v súčastnosti moc nespomínal.
vw v rely šlapal hodne dobre , takže asi tak
Avatar - Joky
24. 4. 2017 15:02
Re: a máme tu
není to test na okruhu? vidíš snad nějakou zmínku o Rally? Všichni příznivci VW jsou takoví?
Avatar - speedfred
24. 4. 2017 15:55
Re: a máme tu
ja a priaznivec VW ?? to nie,ale treba uznať aj kvality konkurencie.
a Honda fans tiež nie.
24. 4. 2017 16:18
Re: a máme tu
Zkus se, Jouku, po tom ringu nekdy projet, ma mnohem blize k rallye v soucasne podobe, kde vladne lehce rozbity asfalt, nez ke sterilni trati autodromu pro F1.

Nicmene tomu,ze vyvojari z motorsport oddeleni (coz byvaji casto i externi firmy) maji na svedomi i vyvoj seriovych aut tu snad neveri ani ta prislovecna uklizecka... Takze pripominat ucinkovani materske znacky v F1, nebo jinych podnicich, je vhodne toliko pro neznalky.
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 18:06
Re: a máme tu
Možná u koncernu. Konkrétně u Hondy inženýři standardně střídají posty a experta z F1 následně potkáš v týmů vývojářů hybridu a o pár let později u WTCC. Takže tohle ti úplně nevyšlo.
:-)
Avatar - Joky
25. 4. 2017 07:13
Re: a máme tu
nech je být, jsou to Škodomilci, slepá vývojová větev lidstva....
Avatar - speedfred
25. 4. 2017 08:11
Re: a máme tu
tak teraz si ma urazil >:D
25. 4. 2017 09:36
Re: a máme tu
No jiste, kdyz nejsou argumenty, tak zbyva jen urazet, to je prece klasika ;-)
25. 4. 2017 07:51
Re: a máme tu
Tak to ted vysvetluje, proc se Honde v F1 nedari. Mozna by meli uvazovat o tom, ze lidi pro F1 budou delat zase F1, pak se jim mozna zase zadari urvat nejake bodiky.
24. 4. 2017 10:44
automat?
Jak mi vysvětlí mudrlanti a zastánci automatických převodovek jak je možný, že si Honda k překonávání rekordu na Ringu vybrala zastaralou manuální převodovku a nevzala auto s automatem když je "lepší". >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
23
24. 4. 2017 10:48
Re: automat?
Honda má pro TypeR nějaký automat? CVT?
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 12:29
Re: automat?
S CVT by mu možná ujel fakt i ten Leon 1.4TSI >:D
Avatar - Jopino
24. 4. 2017 22:32
Re: automat?
Noo, nebyl bych tak skeptický. Mám teď doma na tři dny Civica 1.5 VT Sport plus s CVT a tohle CVT je nebe a dudy ve srovnání s tím, co je v Jazzu nebo HR-V. Nesuď, když neokusíš. Neřve to a jede to bez výtek, a to jakýkoli "automat" nemusím. Natočil jsem rozjezd do táhlého kopce a věř, že líné to nebylo

[odkaz]
Avatar - iudex
25. 4. 2017 09:13
Re: automat?
No ale ani na 183 koní to úplne nevyzerá, k tej stovke sa to šplhá tak rozvážne. Asi ten kopec...
25. 4. 2017 10:33
Re: automat?
Nevies, ze videa na youtube sa robia zasadne dole kopcom, tak aby vyzeralo auto rychlejsie a samozrejme to zamlcat? Takto tu bude kecov ako to neide. >:-[]
Avatar - Jopino
25. 4. 2017 19:15
Re: automat?
To máš pravdu :-) Nicméně po rovině se umí rozjet každá foukačka i 1.0 TSI :-) Proto jsem záměrně zkusil nejdříve rozjezd do táhlého kopce (Rychaltice>F-M), jak se s tím motor a hlavně CVT popere. K večeru jsem ještě dal rovinu, doma pak koukám, že jsem měl zřejmě upatlanou čočku, protože video bylo nekoukatelné, jak bych natáčel starou Nokií - ksakru :'-( A to je škoda, protože to jede fakt dobře, nejen v režimu S.
24. 4. 2017 14:09
Re: automat?
Abych pravdu řekl tak netuším. Neprocházel jsem ceníky Hondy. Podle mnohých tady v diskuzi je automat to nejlepší řešení na planetě. Jestli Honda tuhle myšlenku nesdílí a do TYPE-R montuje výhradně manuál, tak mi to nějak koliduje s tvrzením, že automat je lepší >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 10:51
Re: automat?
Ono už lepší fakt sou = zatim ale jen ve vyšších třídách

Další vlna automatů ale přichází [odkaz] [odkaz]

M divize BMW zrovna minulej tejden vyhlásila že definitivně končí s 2spojkama a manuálama a do svejch vozů bude dávat nový HDM automaty = protože už sou stejně rychlý jako 2spojky což byla jejich jediná výhoda = a přitom sou komfortnější + míň poruchový. Aut který sou prokazatelně rychlejší s automatem než manuálem už je dost a jen to poroste
Je jen otázkou času kdy se to stane i v levnejch HB nižší střední = ne že by Type R byl zas tak levnej :-)
Ale jeho základ je = ale i tam na hodně % za čas dorazí nějakej z novejch vícestupňovejch automatů. A bude rychlejší než manuál
24. 4. 2017 14:15
Re: automat?
Nejsou lepší, ale pohodlnější. Fakt je že do dálničního křižníku od kterýho očekávám pohodlí a luxus je automat ideální. Pokud chci s autem dělat i něco jinýho než jen jezdit dlouhý štreky rovně po dálnici, pak je automatická převodovka otravný limitující prvek.

HDM nic moc, ale ve srovnání s DSG je možná lepší a jak píšeš i míň poruchový.

Automat se sekvenčním řazením jak funguje např v Alfa Romeo QV beru, ale abych cvaknul pádlem a špajzka vteřinu váhala jestli to myslím vážně jako to dělá koncernový DSG no tak to je pak na něco jinýho než jen normální jízda nepoužitelný.
24. 4. 2017 11:01
Re: automat?
manual není o rychlosti, ale o tom, ze se dobrovolne nevzdáš ovladani podstatne casti auta a nepripravis se o zabavu s tim spojenou.
Samozrejme se vyroji individua, která ti reknou, za radi neradi apod. a kvůli tem vznikla trida pseudo-sportovních aut jako RS3.
oni chteji auta pohodlna s velkym vykonem a většina automobilek jim obetovala tradicni sportovni, ridicsky orientovane modely.

ridicskych aut je proto jako safranu...
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 11:52
Re: automat?
Trocha šafránu [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 12:32
Re: automat?
Chybí ti tam ještě Fokus RS ;)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 12:42
Re: automat?
Taky manuál :-) A navíc 4x4!
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 13:01
Re: automat?
Navíc 4x4 neznamená víc šafránu :-)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 13:03
Re: automat?
Dobře, takže Ted psal o zbývajících řidičských autech a to FRS ještě je.
24. 4. 2017 13:19
Re: automat?
není >:D

je to paskvil, kterej funguje tak do 80%
jakmile chces vic, je z nej tupa mrcha neschopna jet cistou stopu.
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 13:41
Re: automat?
Obecně v širší skupině určitě
24. 4. 2017 14:17
Re: automat?
U manuálu hlavně přesně víš kdy máš výkon na kolech a to je v některých momentech kdy ho právě potřebuješ klíčový. U automatu i v sekvenčním módu nevíš jak dlouho bude trvat přeřazení a za tu půl vteřinu nebo vteřinu se může obzvlášť třeba v zatáčce udát spousta věcí.
25. 4. 2017 00:05
Re: automat?
Jsou převodovky, které jsou dostatečně rychlé i konzistentní (tedy do té míry, že nevnímám variaci). Jo, dvouspojky umí být nekonzistentní, z principu - aby dosáhla té skvělé rychlosti přeřazení, musí správně odhadnout, co budeš chtít udělat. Když to neodhadne, bude jí to zákonitě trvat mnohem déle. Klíč je tedy v tom ji nemást. A dá se to.
25. 4. 2017 10:37
Re: automat?
Ak by si niekedy mal moznost, skus si sekvencnu prevodovku. Uvidis, ze aj automat moze fungovat ako manual s idealnym vodicom.
Problem je akurat, ze ju najdes len u zavodnych specialov a par supersportov. ;-)

Druha vec je, ze to nie je zrovna idealne volba na denne jazdenie, tam jednoznacne z automatov (dobre) HDM, vsetko ostatne je otravne.
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:21
Re: automat?
Třeba teď VW taky nasadí Clubsporta s fofrklackem, aby to bylo vyrovnané >:-[] :yes:
24. 4. 2017 11:10
A zase
auto vybavené klecí, kterou nikdo neschválí pro normální provoz.
Rozbalit vlákno
91
Avatar - iudex
24. 4. 2017 11:15
Re: A zase
Presne; prvá vec, čo mi udrela do očí. To sériový Civic type R má ochrannú klietku? Alebo aspoň za príplatok? Môžem si túto rekordnú verziu kúpiť?
Asi nie, že.
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 4. 2017 11:35
Re: A zase
A pro ty, kteri by argumentovali, ze ram pouze prida kila navic, je vhodne doplnit, ze ram take znatelne zvysi tuhost auta, coz ma sekundarni vliv na efektivitu podvozku, ktery se ma do ceho oprit.

Nicmene stejne to je fascinujici cas :yes:
24. 4. 2017 11:39
Re: A zase
Pro ty co argumentuji kravinama, je dulezite precist si vyjadreni Hondy k minule generaci. Tuhost to nezvysuje, neni to tak udelane a hmotnost take ne, ta je kompenzovana vyhozenim asi sedacek nebo ceho psali, takze bud v klidu.
Avatar - white label
24. 4. 2017 11:45
Re: A zase
Vyjádření někoho, kdo chce zajet rekord tzv. "za každou cenu" má tvoji bezmeznou důvěru obecně, nebo jen v případě, pokud se to týká zrovna Hondy? :*)
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 14:01
Re: A zase
V obecné rovině je ochranný rám spíš k vzteku, protože zvyšuje těžiště. Odstranění zadních sedadel kvůli kompenzaci váhy rámu zase mění předozadní rozložení hmotnosti v neprospěch přední nápravy. Představa, že při dnešní tuhosti aut rám pomůže tlumičům "aby se měly do čeho opřít" je naivní převelice. V tom případě bys totiž musel vzít v úvahu i fakt, že se na tu tužší, vyrámovanou kastli musí znovu vyladit tlumiče. S ohledem na to, že ladění podvozku je to nejsložitější a časově nejnáročnější vůbec, jsou všechny důvody očekávat, že Honda na Ringu ladila dva setupy - jeden s rámem a bez sedadel kvůli času a druhý bez rámu pro sériovku. :-)
24. 4. 2017 16:29
Re: A zase
Pokud Nekdo z auta Neco vyhodi a Neco jineho tam zase zabuduje, tak mu seriovost auta proste neuverim. Nebo ty vazne veris, ze to auto ma seriove kotouce a brzdove desky, tlumice, ulozeni naprav, programy v ridici jednotce motoru a dalsi - na rozdil od te klece neviditelne - komponenty? Ja tedy ne. A stejne to neverim ani ostatnim ucastnikum tohohle zbrojeni - VW, Seat, Renault... Ostatne par ne-tovarnich jezdcu se pokouselo s konkurenty a i s Hondou zajet ty neskutecne casy a poku si dobre pamatuju, tak s opravdu seriovymi verzemi nikdo neuspel...
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 18:08
Re: A zase
Ano, věřím na férové soupeření. Ale pokud se na díváš touhle optikou, tak Honda aktuálně šulí nejlíp. >:-[] :yes:
24. 4. 2017 22:47
Re: A zase
Tak to maji bejt hondafans v cele s tebou na co hrdi, to je fakt...
25. 4. 2017 00:09
Re: A zase
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že. :-) Stačilo by se na rám vyprdnout a zajet to se sériovou konfigurací. Určitě najdou schopného jezdce, který si z chybějícího rámu nestříkne do textilu. ;-)
24. 4. 2017 14:21
Re: A zase
Jenže rekord chtějí zajet všichni, takže ty časy jednotlivých aut můžeš klidně srovnávat. Je to jako když jdeš na kulturistickou soutěž. Anabolika berou všichni účastníci, takže jejich zjev můžeš klidně mezi sebou srovnávat. Co na tom, že takhle normálně se stravující člověk vypadat nemůže.
25. 4. 2017 00:13
Re: A zase
Pořád je tam ta nejistota, jak daleko kdo zašel. Jak z našeho pohledu, tak z jejich.
Avatar - Enthusiastic.driver
25. 4. 2017 11:45
Re: A zase
Rekord chtějí zajet jen hypersporty a předokolky. Pak si může neznalý člověk dle časů na NS odvodit, že klasický sporťák je vlastně úplně neschopný kus auta nemající vedle hypertrofovaného hatchbacku opodstatnění.
24. 4. 2017 11:46
Re: A zase
Honda se již několikrát na smyčce totálně provařila tím, jak mlžila ohledně svých "rekordních aut". Vždy z toho byla jen ostuda.

Nicméně, pár sekund tam či tam, čas je to i tak neskutečný. :-! :yes:
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:41
Re: A zase
Můžeš být konkrétní? Pro osvěžení paměti.
Avatar - iudex
24. 4. 2017 12:27
Re: A zase
Tuhosť to vôbec nezvyšuje, takže tam asi ten rám dali preto, aby zvýšili hmotnosť... Svätá prostota. >:-[]
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:44
Re: A zase
Jak si to ta Honda vůbec představuje... Oni normálně při vývoji auta a zajíždění času na úrovni supersportů neriskují bezpečí řidiče a dovolí si do auta namontovat ochrannou klec. To jsou ale šmejdi. :no:
24. 4. 2017 14:22
Re: A zase
:yes: Nechápu, že tak elementární věc někdo nechápe. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 4. 2017 15:05
Re: A zase
...a vyndají infotainment a zadní sedadla... :-)
25. 4. 2017 00:16
Re: A zase
Když je to auto tak nebezpečné, tak proč klec nenabídnou i zákazníkům? Na jejich zdraví jim nezáleží? >:-[] ;-) Celkem by mě zajímalo, jak se dělá klec, která posádku ochrání, ale pevnost nezvýší.
25. 4. 2017 10:57
Re: A zase
Podlaprilohy J FIA regulacii mas presne definovane ako ma vyzerat klietka pre preteky napr. v rally. Okrem ineho je pevne spojena s karoseriou auta myslim skrutkami ale tiez zvarmi.
Ak tu klietku vytvoris tak, ze bude sama o sebe extremne tuha, ale ku karoserii pripojena len maksimi skrutkam v nejakom relativne makkom ulozeni, tak ti to tuhost zvysi len minimalne (ak vobec pri aute kde je tuha karoseria aj tak nutnost), ale v pripade buracky ti to udrzi priestor okolo vodica v podovnom tvare, co je vlastne pointa bezpecnostnej klietky.

Koniec koncov je podobne ako monokok, sam o sebe je extremne tuhy, ale tuhost podvozkovej platformy urcuje az samotny pomocny ram, na ktorom je motor a napravy. Ak ten by bol makky auto nebude fungovat nezavisle od tuhosti monokoku.
25. 4. 2017 19:33
Re: A zase
Podle mne bude celkem těžké dosáhnout nulového přínosu. Zanedbatelný bude snazší a pak je otázka, co je zanedbatelné. 1 %? 5 %? 10 %? A sériové auto nebude mít tuhost závodního speciálu. Pravda je, že to dokáží udělat i neviditelně, kdyby chtěli čachrovat s tuhostí. Viditelná klec by byl opravdu hloupý způsob. Takže bych jim i uvěřil, že ji tam dali kvůli bezpečnosti. Pochopení však pro to moc nemám. Chápu snahu minimalizovat rizika, ale je to dost nestandardní. Jednou to má být kolo sériového auta, tak by tam měli mít sériové auto. Klec není podmínkou provozovatele okruhu. Pokud je to podle nich příliš lehkomyslné, nemají tam co dělat. Nebo mají klec nabídnout i zákazníkům.
24. 4. 2017 14:01
Re: A zase
Když to nezvyšuje tuhost, tak proč by to tam proboha dávali? Na parádu? A když to tedy údajně nezvyšuje tuhost, tak je to vyrobené místo z vysokopevnostních trubek z čokolády a jezdec to při jízdě chroupá aby neměl hlad? Tomu by snad neuvěřilo ani malé děcko.
24. 4. 2017 15:31
Re: A zase
A jak si představuješ rám, který je v autě kvůli bezpečnosti aniž by zvyšoval tuhost karoserie? Stačí se podívat na havárie z okruhových závodů cestovních aut nebo WRC speciálů, které přežijí díky rámu neskutečné mordy, tudíž co? Ano, zvyšují dramaticky tuhost auta a to o několik řádů, protože kdyby ne, tak při těch mordách by byla posádka co? No na placku. A samozřejmě tato velká tuhost auta má blahodárné účinky na jízdní vlastnosti, protože zavěšení kol se opírá o skutečně velice pevné body nikoliv o bláto z plíšků svařeného sériového auta. V podstatě se dá říci, že karoserie je v tomto případě z hlediska pevnosti zcela nezajímavá, protože ten trubkový rám snese daleko větší síly než samonosná karoserie sériových aut, která by se jinak při drsném závodním nasazení chovala jak žvýkačka.
Avatar - speedfred
24. 4. 2017 15:35
Re: A zase
keby sa ten rám uložil povedzme do nejakých silentblokov? hádať sa nechcem,iba sa pýtam.
24. 4. 2017 18:23
Re: A zase
To je dost těžko uvěřitelná teorie, bylo by snad jednodušší vzít sériové auto a předvést rekord než složitě bouchat do auta rám a pak tvrdit, že nemá žádný vliv, to je asi tak nastejno jako konstatovat, že jsme pro účely rekordu dali motor doprostřed, ale nemá to žádný vliv, protože jsme dopředu místo něj dali čtyři pytle cementu, prostě pohádka pro hlupáky. Desítky jezdců odjeli NS v civilních autech s daleko větším výkonem a s daleko lepšími časy a bez rámu, co v tom brání Hondě těžko říci, vlastně ne, jde o tom říci to co napsali na Fastestlaps, kde to okomentovali jako marketingový podvod:
[odkaz]
A do tabulky rekordních časů street legal aut tento marketingový počin Hondy prostě nezařadili stejně jako tam nezařadili minulou generaci CTR.
[odkaz]
Myslím, že úplně nejlépe by udělali, kdyby vyřadili všechny "tovární" časy nebo je zařadili na listinu závodních prototypů, protože u žádné automobilky nejde vyloučit podobné manipulace a stává se z toho jenom marketingová válka bez obsahu. Navíc pochybnosti zvyšuje právě to nezávislé testování třeba toho SportAuto, kde jen málo modelů se dokázalo v testu přiblížit továrnímu času.
25. 4. 2017 00:26
Re: A zase
Což není zase tak překvapivé, když tovární čas zajede tovární jezdec, který se nejspíš účastnil vývoje toho auta a může být úspěšným profesionálním závodníkem. Samozřejmě záleží, co si představuješ pod přiblížením.
25. 4. 2017 01:54
Re: A zase
Ano do určité míry není. Pokud továrna deklaruje 7:30 a SportAuto zajede 7:28, tak je jasné, že úplní pitomci to nejezdí. Na druhou stranu je jasné, že když automobilka ví, že nejlepší je jet při teplotě vzduchu 23 a teplotě asfaltu 25, tak si na takové podmínky počká klidně půl roku a když to SportAuto odjede při 20/22 tak je logické, že nějakou vteřinku ztratí. Základní problém u CTR vidím v tom, že samotná Honda deklaruje "rekordní" auto jako "development car" a tvrdí o něm, že je tento development car nastavený jako produkční auto s pár změnami jako vyhozené sedačky, vyházený infotaiment a s přidaným rámem. Vzhledem k tomu, že finální verzi by jistě označili jako "production car", tak si evidentně nechávají otevřená zadní vrátka kdyby se v tom někdo vrtal, tak vždy mohou říci, no ale my jsme říkali, že to není produkční auto. A testéři SportAuta budou evidentně testovat něco zcela jiného, prostě production car ne nějaký vývojový prototyp nastavený bůhví jak, takže usuzovat na cokoliv tady prostě nejde. Kdyby Honda deklarovala 7:44 u produkčního auta a sportauto zajelo řekněme 7:54 tak to beru jako vliv ideálních/neideálních podmínek na trati, pokud to dají někde kolem těch 8:15 jako u minulé generace, tak něco není košer, rozdíl 20 nebo 30 sekund je trochu zu viel.
25. 4. 2017 11:04
Re: A zase
Zase automobilka tam nepride na jedno poobedie. Urcite tam zajdu XY kol a budu ladit nastavenie komponentov, mozno aj zmesy pneuamatik a podobne. Mas to rovnako ako s kvalifikacnymi kolami. Auto je v podstate rovnake, ale casom z kvalifikacie sa vacsinou na samotnych pretekoch nepriblizia.

Netvrdim, ze neide o ohybanie reality a pojmov "seriovy", ale zase ked mas auto s nastavitelnymi odklonmi na oboch napravach je logicke, ze okruhovy ideal bude zrejme iny (a rozdielny pre rozne trate) ako seriove nastavenie s ktorym to kupis.

Inak ten ram nemusi byt nutne postaveny tak, ze vystuzuje priecne ulozenie naprav, ak ide len o ochranu posadky ale nie tuhost karoserie.
25. 4. 2017 12:53
Re: A zase
No ale to je přesně ono, pokud někdo začne měnit geometrii kol a nastaví nějaké agresivní hodnoty (které mohou silně zvednout přilnavost na suché vozovce v zatáčce, ale zhoršit celou řadu bezpečnostních parametrů včetně životnosti gum) tak se v tu chvíli nejedná o produkční auto, které má přesně předepsané hodnoty s malými odchylkami a s těmi je homologováno (mimo jiné Sportauto kontroluje i geometrii zda je podle předpisu výrobce a uvádí zjištěné hodnoty). To samé platí pro gumy, auto se prodává s nějakými pneu, konkrétního výrobce, s konkrétní směsí i rozměrem, pokud někdo začne hledat optimální gumu tak se zase nejedná o produkční auto, tak jak si jej koupí zákazník a právě proto jsou tyto šachy automobilek jenom marketingem a s realitou nemají nic společného.
25. 4. 2017 15:15
Re: A zase
Jasne, suhlasim, z tohto pohladu jednoznacne neide o produkcne (seriove) auto. To aj vysvetluje preco zajdu o tolko horsie casy.

Ja to vnimam trochu volnejsie, ale to je asi tym, ze som sa dost vrtal v autach a teda beriem za samozrejmost, ze co je nastavitelne, to sa zmeni a az vymenu dielov / softwaru by som povazoval za zasah. Je to vsak len moj uhol pohladu.

Kazdpopadne je to zatial sutaz bez pravidiel, da sa povedat len sutaz v podvadzani resp. ohybani volnych pravidiel. Nieco ako cely motorsport >:-[]
25. 4. 2017 15:40
Re: A zase
Jen mala poznamka: Vlastne zadna pravidla nejsou, jde o to, co ktery vyrobce predvede, rekne a cemu zakaznici uveri. Takze vlastne ani neni co ohybat :-)
Avatar - white label
25. 4. 2017 15:56
Re: A zase
Celé marketingové divadlo (ke kterému logicky patří i tohle) je založené hlavně na naivní důvěřivosti k marketingovým prohlášením..., viz nejen tato diskuse.
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 4. 2017 14:47
Re: A zase
Bezpečnostní rám, který nezvyšuje tuhost... takže oni ho tam jen tak strčili dovnitř a k ničemu ho nepřimontovali? Nebo je z gumových medvídků? :-)

EDIT: až teď jsem si všiml, že jsem nemusel psát nic, protože to šimpanz už napsal za mě...
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 15:50
Re: A zase
Já to teda dole myslel s trochou nadsázky, ale tady už začíná přituhovat. :-O Tohle myslíš fakt vážně? Pokud nechápeš rozdíl mezi vyztužením opěrných bodů šasi a zesílením prostoru pro přežití posádky, pak se fakt není o čem bavit. ;-\ Babrat se v takových hejtech mě opravdu nebaví.

Začínáš působit jako někdo, kdo si vruty do plechu pod kobercem za sedačkami na MX-5 přidělal "ochranné" oblouky a pak s hrdostí prohlašuje, jak mu celé auto ztuhlo. Pár takových znám, tak tě mohu nominovat do klubu. 8-s
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 4. 2017 16:59
Re: A zase
Prosímtě a kde myslíš, že se to "zesílení prostoru posádky" kotví? 8-s I blbý šroubovaný rám bez vzpěry nejspíše přispěje k vyšší tuhosti býť tak moderního auta, jako je CTR 10g. Vzhledem k bezpečnosti, se kterou se tady pořád oháníš, bych však spíše sázel na rám vařený a tam by o znatelném vlivu na tuhost nemohlo být nejmenších pochyb. Navíc tam ta vzpěra mezi domky klidně může být, to nikdo neví...
Avatar - white label
24. 4. 2017 17:10
Re: A zase
On to vědět nepotřebuje, rozhodující pro něj přece je, co k tomu případně (na "dotěrný" dotaz) prohlásí někdo od Hondy. 8-s ;-)
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 18:35
Re: A zase
Kotvíš to tam, kam potřebuješ. Pokud potřebuješ zvýšit tuhost, ukotvíš ho někam, pokud potřebuješ, aby neměl vliv na chování auta, ukotvíš ho jinam, je to jen fyzika. Znova opakuju - testovat produkční auto vybavené něčím, co má na chování auta významný vliv, trošku postrádá smysl. Nevím, jestli je tak těžké pochopit elementární věc... ;-)
Avatar - white label
24. 4. 2017 20:11
Re: A zase
"Kotvíš to tam kde potřebuješ...", a když potřebuješ zajet co nejlepší čas, kotvíš to logicky i s ohledem na to...
25. 4. 2017 00:41
Re: A zase
Pokud by ses o něco takového snažil, tak podle mne bude klíčem, jak je to ukotvené, ne k čemu.

Pořád mi to přijde přehnané. Kolik aut zajelo čas pod 7:30 a kolik z nich mělo rám (a z těch, co ho měla, u kolika nešel koupit).
25. 4. 2017 00:32
Re: A zase
Kabina hatchbacku je tom relativně špatně - sedadla jsou sklopná, za nimi prázdno, vzadu velká díra v karoserii. Rám by měl citelně pomoci. Ani moderní hatchback nedosahuje ve zkrutu pevnosti dobrého sportovního auta.
Avatar - white label
25. 4. 2017 01:33
Re: A zase
Souhlas, stačí vidět karoserii 5dv. hb bez všech dveří, moc z ní nezbude...
Avatar - iudex
25. 4. 2017 09:17
Re: A zase
Súhlas, päťdverový hatch na tom z hľadiska tuhosti nie je zrovna dobre, ako píše label, stačí si pootvárať všetky dvere a je vidieť, ako málo tvorí samotná karoséria. Ešte horšie je na tom liftback, ale Civic sa k tomu liftbacku v podstate blíži. Takže vystuženie karosérie rámom musí pomôcť tuhosti dramaticky.
25. 4. 2017 11:11
Re: A zase
Nie zeby som nesuhlasil, ale je obraovsky rozdiel medzi ramom a ramom. Casto su popularne rozne tuzerske "polorami", ktore su ku kasni len primontovane a casto z trubiek neidealneho profilu a to fakt tuhost kasne vyrazne nezvysi v porovnani s poriadnym ramom. Tiez zavisi od paramterov ramu, mnozstva a polohy krizeni, montaznych bodov atd.
Ono fabricke karoserie na stavbu specialov maju uz z vyroby ovela hustejsie zvary ako seria, casto dodatocne zvary na karoserii (jeden by neveril aky rozdiel to je) a tiez pripravene montazne body pre zastavbu ramu.

Samozrejme neide mi o obhajobu toho, ze to zasli s autom s ramom, urcite by bolo marketingovo lepsie bez. Stale ostava nekonecne ostatnych moznosti ako podvadzat >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
25. 4. 2017 11:58
Re: A zase
Ono to bude dost individuální. Moje zkušenost s jedním starším hatchem jsou takové, že i šroubovaný polorám (ale dělaný člověkem, který věděl co a jak) zvýšil tuhost kastle natolik, že se najednou poměrně tvrdý sportovní podvozek zdál poněkud vyměklým. Nicméně dnes je tuhost karoserií zase o kus lepší, takže efekt bude menší...

Jen jsem tím chtěl říct, že ani ty montované polorámy bych nepodceňoval :-)
25. 4. 2017 12:29
Re: A zase
Ja mam osobne skusenosti zo prestavieb Skody Felicii, co boli auta s dost makkou karoseriou. Tam sa osadil montovany ram z cvicnych Felici do uz vyztuzenej karoserie (dodatocne zvary, vovarena predna a zadna vyztuha medzi podbehmi), myslim aj vyztuzena napravnica, vyztuzene ramena plus vsetky ulozenia uz boli tvrda guma resp. unibal a uz to neurobilo velky rozdiel. Ale je to auto od auta samozrejme.

Ja som mal podobne upravene auto, ale bez vovarenych vyztuh a ramu, a faktom je, ze sa karoseria dokazala tak krutit, ze neslo zavriet zadne dvere, kedze uz neostali ziadne makke ulozenia. Dnesne auta su vsak nepomerne tuhsie, aj ked hatchback bude z tych najhorsich konstrukcii.

Kazdopadne ram pomoze urcite, ale velimi zavysi od toho ako bude ulozeny a celkovo od (nielen) jeho konstrukcie.
Avatar - white label
24. 4. 2017 11:47
Re: A zase
Čas je to skvělý, o tom žádná...
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:40
Re: A zase
Jo, jsou obecně dvě věci, které tě na okruhu úplně nejvíc zrychlí - ochranný rám a rychlé pruhy. Jsem naprosto šokovaný, že se ta druhá věc tak trestuhodně opomněla. 8-s Jako s pruhy by to dal pod 7.40 na tuty. :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 4. 2017 14:42
Re: A zase
Na hrbolaté Nordschleife s kopajícími obrubníky bude zvýšená tuhost karoserie a tím solidnější ovladatelnost a stabilnější geometrie kol určitě znatelná, nehledě na to, že se díky tomu dají třeba použít tlumiče s agresivnější charakteristikou (ano, domýšlím si...)... Ostatně Renault svého času u R26R zmiňoval právě zvýšenou tuhost díky polorámu jako důležitou součást zrychlení auta.

Bohužel teď asi nenajdu krásné vlákno, kde majitel popisoval, jak výrazně na okruhu zrychlil jen tím, že do své S2000 přimontoval klec. Smaozřejmě, CTR je mnohem tužší, ale také to bude mít vliv.

Spousta automobilek se snaží u svých hardcore modelů zvýšit chasis a body stiffness jak to jen jde.. Ale u Type-R je klec zanedbatelná věc srovnatelná s rychlými pruhy... tak určitěěěěě... :-)

Pak se můžeš divit, že tady z tebe mají lidi srandu :-!
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 15:31
Re: A zase
Ano, přesně to píšu o malý kousek výš. Pokud budeme pracovat s teorií, že Honda ladila dva podvozky, jeden pro sériovku a druhý pro čas, tak máš samozřejmě pravdu. Pokud se nad tím nesmyslem alespoň trochu zamyslíme, zjistíme, že v teoretické rovině můžeš plácnout jakoukoli blbost.

Po větě "Smaozřejmě, CTR je mnohem tužší, ale také to bude mít vliv," kterou jsi to celé sebereflexivně zakončil, by sis měl za ten předešlý post lednu lísknout a život půjde dál. >:D Nejlepší je přijít s teorií a následně ji sám sobě vyvrátit. >:-[] A to už vůbec nemluvím o tom, že Honda sama uvádí, že klec neměla na tuhost žádný vliv. Ostatně testovat na Ringu auto ve specifikaci, která se nebude prodávat, by asi malinko postrádalo smysl. Poněkud v kontrastu s tím je výztuha tebou zmiňovaného Méganu, kde došlo záměrně u PRODUKČNÍ verze k vyztužení a následnému ladění auta.

A pak se můžeš divit, že jako člověk, co asi autům trošku rozumí, trošku ztrácíš glanc. :-!
Avatar - white label
24. 4. 2017 15:46
Re: A zase
"Pokud budeme pracovat s teorií, že Honda ladila dva podvozky, jeden pro sériovku a druhý pro čas, tak máš samozřejmě pravdu."
To není teorie, to je jistota, nebo snad chceš tvrdit, že tohle auto (včetně podvozku) je zcela totožné s tím, co si koupíš u Hondy, tedy běžná verze homologovaná pro 4/5 osob?

Potom by mě zajímalo, jak bys pro změnu zhodnotil to, jak moc autům "rozumíš" ty... :*) ;-)
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 16:02
Re: A zase
Samozřejmě že je totožné, ostatně říká to sama Honda. Že autům moc nerozumíš je o tobě všeobecně známo, takže tě omlouvá, že nemáš ani nejmenší představu o tom, jak finančně i časově náročné je naladit podvozek. Ladit dva, přičemž jeden jen kvůli tomu, aby zajel něco na Ringu, je hodně legrační teorie. :-)
Avatar - white label
24. 4. 2017 16:11
Re: A zase
Vážně, ona to říká sama (o sobě!) Honda! Tak to pro tebe musí být doslova svaté a pochybovat o tom něco naprosto nepředstavitelného... >:D
Jak je potom možné, že při reálném porovnání skutečně sériových verzí dopadla minulá CTR mnohem hůř, než naznačoval její někdejší rekord na NS?

P.S. Klidně tu ze sebe dál dělej šaška a nenech se u toho nikým rušit... ;-)
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 18:31
Re: A zase
Ze stovek důvodů.

Co já vím, má CTR celou řadu rekordů z okruhů. Jak je to potom možné?

Nikdy jsem neměl důvod Hondě nevěřit. Úplně rozumím tomu, že to jako příznivce koncernu, kde je normou podfuk, nejsi schopný pochopit. Až na Hondu vyleze nějaká špína, situace se změní.
Avatar - white label
24. 4. 2017 20:18
Re: A zase
Až Honda vydá prohlášení o tom, že *** je chutné a zdravé, tak ty budeš první, kdo si ho dá k večeři..., přece bys Hondu nepodezíral ze lži! :-O :*)
Avatar - Enthusiastic.driver
24. 4. 2017 17:09
Re: A zase
Honda uvádí, že klec nemá na tuhost žádný vliv... Ještěže Honda neprohlásila, že použila třeba slicky, které však neměly vliv na grip anebo nezvýšila plnící tlak turba, ovšem bez vlivu na výkon >:-[]
Dodatek s2k vs type-r byl logický, nikoli sebevyvracející - kdybych to neuvedl, hned bych to měl na talíři. Ale ve tvém vesmíru jsou nejspíš karoserie tak tuhé, že žádné rámy nepotřebují a mají je jen na okrasu.

Rozdíl mezi námi je, že já jsem v tomto konzistentní a do rekordů na nordschleife a jejich netransparentnosti šiju pokaždé - je mi jedno, jestli to je Honda nebo Seat. ;)

Až někdo udělá walkaround okolo auta před rekordem, kde bude jasně vidět, co v něm je, není a co vše je jinak, tak zatleskám...Zatím to jsou všechno videa jak ze setkání s UFO >:D
Avatar - white label
24. 4. 2017 17:20
Re: A zase
Ano, až bude nějaká komise, složená i ze zástupců konkurence, garantovat skutečnou kompletní sériovost vozu, pak se můžeme reálně bavit o časech sériových vozů.
Měl by se vzít náhodně vybraný běžný kus určený k prodeji a bylo by vymalováno...
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 18:17
Re: A zase
To se shodneme. Do té doby holt má rekord Civic. Zkus to nějak vstřebat. ;-)
24. 4. 2017 18:30
Re: A zase
Coz dela sport auto...
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 18:27
Re: A zase
Tak v tom je mezi námi rozdíl. Nešil jsem do rekordu GTI ani MRS, pouze trošku do Cupry, protože auto s kamufláží, zalepenými spárami a vybrakovaným interiérem už bylo trošku moc. Nemám ve zvyku primárně každého podezírat z nějaké kulišárny, pokud někdo soudí podle sebe, je to jeho boj. Ať každý dělá, co umí.

Honda šla vždycky po hlavě do všemožného soutěžení, nelepí se na ní žádné dieselgaty nebo zatajování poruch, udávání nereálných výkonů atp, osobně nemám důvod jí nevěřit, ale chápu, že koncernisté a mnozí další musí nutně mít pocit, že šulí všichni, jen se na to ještě nepřišlo. Ale jak píšu, to už je problém každého jednoho.
Avatar - Enthusiastic.driver
25. 4. 2017 12:00
Re: A zase
Takže auto se zalepenými spárami a vybrakovaným interiérem je špatně, ale auto s rámem a vybrakovaným interiérem je ok? :-) Mi to teda příjde dost podobné...
Avatar - white label
24. 4. 2017 15:37
Re: A zase
Souhlas.
Jde taky o to, že když to zajel bez zadních sedaček Renault/VW, tak takovou (pouze dvoumístnou!) verzi taky nabídli a nejde tu hlavně o těch "pár" kilo zadní lavice dolů, jde především o to, že u dvoumístné verze se dá naladit podvozek nesrovnatelně lépe pro auto obsazené pouze řidičem, než u verze homologované pro pět osob. Proto pětimístná sériová verze nemůže tyhle rekordní časy na NS zajíždět a pokud nebude sériová CTR i ve dvoumístné verzi, tak tohle není čas sériové CTR.
Proto, když potom vezmou skutečně sériová auta, tak CTR najednou porazí i auta, která takové "rekordy" nezajíždí.
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 15:56
Re: A zase
Máš naprostou pravdu. Tím pádem je naprosto zřejmé, že ani rám, ani "nebrání v úvahu" zadních pasažérů v tomto případě nepřipadá v úvahu, protože tato verze se nenabízí a tudíž ani neladí. Jinými slovy - rám byl použitý pouze pro bezpečnost řidiče a zadní lavice pro kompenzaci váhy při ladění sériového CTR. O to je výkon pětimístného CTR působivější, druhý nejrychlejší pětimístný HH je Cupra s velmi značným rozdílem. :yes:
Avatar - white label
24. 4. 2017 16:03
Re: A zase
Viz 15:46.
Že je (nejen) podvozek tohoto rekordního kousku identický s budoucí běžnou 5místnou CTR, si může myslet jen totálně zaslepený značkový fanda, nebo automobilový analfabet, případně obojí. :-)
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 17:59
Re: A zase
Můžeš si o tom myslet, co chceš, ale to je asi tak to jediné, co proti tomu času můžeš dělat. :-)
24. 4. 2017 12:05
Re: A zase
Tyto časy automobilek jsou o ničem, je potřeba počkat si na klasický supertest Sport Auto se sériovým autem, tam minulá generace CTR zajela celkem průměrný čas 8:15, takže tady ta nepřikrášlená realita bude s nějakým nějakým zlepšením kolem 8:12.
[odkaz]
Avatar - iudex
24. 4. 2017 12:58
Re: A zase
Súhlas, Sport auto a jeho časy majú najväčšiu výpovednú hodnotu: sériové autá, rovnaký šofér: [odkaz]
Len pre ilustráciu ich časy:
Civic type R: 8:15 min,
Focus RS: 8:06 min,
GTI Clubsport S: 7:57 min,
718 Cayman S: 7:466 min
24. 4. 2017 13:29
Re: A zase
presne tak, největší sranda je cas Giulie QV, která je v kazdem jinem mereni na urovni M3...
24. 4. 2017 13:38
Re: A zase
Ano, jsou to nejpodrobnější a nejhodnotnější testy kde se dovíš na jakých to jeli pneu, jaká byla teplota, tlak, nakolik byly pneu huštěné a navíc je tam test i na dalším zcela odlišném okruhu, testy slalomu, vyhýbací manévr, samozřejmě dynamika 0-200-0, brzdné dráhy, dokonce přítlačné/vztlakové síly na nápravy odměřené ve větrném tunelu, maximální příčné přetížení, odvážení auta s rozdělením hmotnosti na jednotlivá kola, prostě fůra informací vztahující se k dynamice auta a také potvrzující dosažené časy. Stačí se podívat na toho Caymana S jakého dosahuje příčného přetížení nebo jeho čas ve slalomu a je jasné, že i s podobně výkonným motorem jako HH musí být prostě z podstaty věci na okruhu rychlejší a také je. Takže když se kterýkoliv z výrobců HH začne chlubit časy na úrovni toho Caymanu S, tak je to jen k pousmání.
25. 4. 2017 09:40
Re: A zase
copak se komu nelibi???

ze cas Giulie - tusim 7:37 je nerealny??
vzdyt v kazdem jinem srovnani podava téměř identicke vykony jako M3, nekde ji dokonce porazi M2.

Jak tedy muze takove auto zajet cas 7:37???? >:D
Avatar - white label
24. 4. 2017 11:26
Re: A zase
A to zřejmě nebude jediný rozdíl proti sériové verzi, u minulé generace to byl předsériový prototyp, teď se na téma úprav mlčí absolutně, viz článek.
24. 4. 2017 11:37
Re: A zase
Tak dulezite je, ze u puvodniho Type-R byla klec jen bezpecnostni a nemela vliv na tuhost a daleko dulezitejsi je, ze hmotnost byla jako u serie. Naproti tomu konkurence od koncernu, vykuchava sedacky, o dalsich upravach na motoru se mlci.
Mnohem zajimavejsi je, ze kdyz se clovek podiva na videa z okruhu, tak se dobre porovnavaji rychlosti ve stejnych mistech okruhu. Tady je docela zajimave, ze 9. generace Type-R mela snad ve vsech vyjezdech, zatackach, rovinkach mnohem vetsi rychlosti o nekolik km/h, tzn. tedy i zrachleni nez koncernove vyrobky.
Nakonec cas na okruhu udelal koncern lepsi, jak to dokazal???
Koncernu asi nepomaha jen vyhozeni sedacek ;-)
Avatar - white label
24. 4. 2017 11:41
Re: A zase
Optimističtější tachometr má na výsledný čas podobný vliv, jako když na váze zatáhneš břicho. ;-)
Avatar - white label
24. 4. 2017 11:50
Re: A zase
No, u té váhy aspoň pak (dole) vidíš, kolik vážíš. :-)
24. 4. 2017 11:52
Re: A zase
Jojo jasne, staci kouknout na nejake grag race videa a je videt, ze Type-R zrychluje i lepe nez Golf-R. Ford RS ma jasne diky kloudnemu pohonu navrch, ale koncern ve zrychleni Type-R 9. neporazi. Podvozek ma Type-R delany na okruh a vysledek je, ze koncern se vytasi s lepsim casem. Takze chapu >:D >:-[] :yes:
24. 4. 2017 12:11
Re: A zase
Type-R do srovnání se 4x4 nikdo rozumný nebere, protože předokolka je bez šance.
[odkaz]

Na CTR si smlsne i Superb
[odkaz]

Proti Golfu R nemá ani tu nejmenší šanci
[odkaz]

A píše se "drag race"
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 12:39
Re: A zase
[odkaz]

Tady zase Golf R prohraje na Type R
Avatar - Beefcake
24. 4. 2017 14:39
Re: A zase
Co ti nie je jasne na tom, ze Golf aj Superb su 4x4 , co je pri pociatocnej akceleracii brutalna vyhoda v lepsej trakcii.
Pri Superbe to az take ocividne nebolo (zrejme vaha auta), ale Golf ten rozdiel ukazal jasne.
Naviac oba koncerny maju rychlo radiacu DSG, co je pri sprinte tiez obrovsky rozdiel.
24. 4. 2017 15:46
Re: A zase
Mě to naopak jasné je, jasné to není El_Senorovi, který tvrdí, že předokolka je v drag race lepší než 4x4 viz 11:52.
24. 4. 2017 11:48
Re: A zase
Takze rikas, ze civic ktery mel ladenou aerodynamiku a omezenou rychlost na 270, kterou na okruhu dosahl na nejdelsi rovince, vlastne nejel a jel co to dalo jen nejakych 240??? No chapu te, ale moc tomu tedy neverim ;-) To je verohodne asi tak stejne, jako ze koncern prohani po ringu seriova auta. Spise verim, ze jsou upravene ze vsech nejvice, protoze ty podvozky by v zatackach dostali mnohem vice na*** a ne ze by udelali lepsi cas ;-)
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:51
Re: A zase
Já mám pocit, že vše podstatné zaznělo, nebo ne? U minulé generace uvedli, že šlo o předsériový prototyp téměř identický s finálkou, v tomto případě říkají, že šlo o finální verzi, pouze s klecí.
Avatar - 125S
25. 4. 2017 13:54
Re: A zase
Ale nemlčí. V oficiální tiskové zprávě od Hondy je uvedeno, že na test bylo použito konečné nastavení podvozku pro sériové provedení, byly použity produkční pneumatiky a ochranná klec byla do karoserie namontována s plovoucím uložením, aby neovlivňovala tuhost karoserie. Hmotnost rámy byla zredukována vyndáním infotainmentu a zadních sedadel na původní.
Avatar - white label
25. 4. 2017 14:46
Re: A zase
Tak tento článek o tom mlčí..
Ale kdo nezávislý exaktně zkontroloval, že to prohlášení Hondy skutečně odpovídalo realitě?
Také jen někdo od Hondy...?
25. 4. 2017 16:00
Re: A zase
a pak do toho sednou ze sportauto a zajedou s tim za zcela srovnatelných podmínek z jinými auty 7:54...cca
Avatar - Uživatel_5340709
24. 4. 2017 11:16
To je aspoň
krásná odpověď od Hondy všem těm sekačům mnohdy přemotorovaných aut, které umí jezdit maximálně rovně, přitom slovo "sport" je u nich na denním pořádku. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
24. 4. 2017 11:18
A ať
mi nikdo neříká, že ten design ve verzi Type R není povedený! /možná až na pár menších výhrad k zádi/ :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
24. 4. 2017 12:31
Re: A ať
No je dost diskutabilní. Ale zepředu to jde. Te´d jde o to, aby to auto bylo použitelné i jinde než na okruhu a to si nejsme moc jistý.
24. 4. 2017 11:43
Type-R
Nedavno jsem se chtel podivat jak ruzni vyrobci zajizdi sva rychla kola, takze jsem skoukl jejich videa. Co mi prislo zajimave, ze porazeny Civic v 9.gen mel na vyjezdech, rovinykch vzdy lepsi rychlost nez konkurence od koncernu. Porovnaavano vzdy u nejake znacky, mostu atd. Na konci kola, ale koncern vyplodil lepsi cas, jak to dokazal? Ze by uz nezabirali jen vyhozene sedacky? Pravdepodobne nezabirani ani precipovani a je treba nasadit stroj casu >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Dinar
24. 4. 2017 12:04
Re: Type-R
Ty jsi taky dobrej materiál. >:D >:D
Přestaň sledovat videa, obětuj čas, a zajeď si tu NS projet, přestanou tě pitomosti rozdílu tří vteřin zajímat. Analog hoši, žádnej digitál, to je život. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 12:26
Re: Type-R
Přesně! Nejlepší je analog [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 12:41
Re: Type-R
Typicky odkaz uplně mimo >:D To si sem rovnou mohl dát tohle... [odkaz]

Taky analog...
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 13:03
Re: Type-R
Nemám rád lidskou blbost, promiň >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 13:10
Re: Type-R
A eště je vtipnej :yes: >:-[]

Aspoň víme že nejsi pták [odkaz] :-)

Spíš trochu [odkaz] ? ;-)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 13:32
Re: Type-R
Jo, když nejsou argumenty, tak urážky.... tady je vidět, že jsi ještě dítě ;)
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 13:49
Re: Type-R
Jako vždycky si začal ty :-)

Jinak [odkaz] >:D

Fakt ti při zmínce o analogu přijde odbočka na analog [odkaz] tak extrémní že jí musíš negativně okomentovat? A pak už fakt přitvrdit zmínkou o lidský blbosti? ;-)
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 13:53
Re: Type-R
Ano, příjde mi to uplně mimo mísu.... zvláště v kontextu, ve kterém Dinar mluví...
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2017 13:56
Re: Type-R
Jo je to prostě jinej význam stejnýho slova = fakt šílenej problém

Sem rád že si pochopil [odkaz] ;-)

Už se těšim až budu taky dospělej [odkaz] >:D >:-[]
24. 4. 2017 16:48
Re: Type-R
Proc ty z kazde debaty musis udelat hnojacku.
Ja jsem obvykle slusnej, ale musim ti to uz napsat: Tahni si machrovat s hovadinama na ten svuj hifiweb, co mu tady delas reklamu, tam budes aspon boss. Kam ty napises, vlakno chcipne a clovek se nic nedovi. 8-s :no:
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:46
Re: Type-R
To mě teda porovnávat nenapadlo, zkusím se na to někdy podívat.
24. 4. 2017 16:54
Re: Type-R
Osobne bych tem digicisilkum na videu neveril realitu ani kdyby mi za to nekdo platil, ale klidne si to pro klid duse porovnej.
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:19
Ajajaj
To jsem zvědavý, co teď u GTI z auta vyhodí, aby stáhnul přes pět sekund. Navrhuji Clubsport SS bez sedadla řidiče, spolujezdce, volantu a palubní desky. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
24. 4. 2017 13:33
Re: Ajajaj
Jako Fabie Junior? >:D Tam se odlehčovalo taky fest...
24. 4. 2017 13:38
Re: Ajajaj
Občas se stane, že nějaký řidič Hondy před jízdou vyndá i svůj mozek, takže možností na redukci váhy je pořád dost >:-[]
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 13:45
Re: Ajajaj
Je to sice pár gramů, ale přijdu vhod. :yes:
24. 4. 2017 14:22
Re: Ajajaj
Hlavne je vysoko, takze to pomoze znizit tazisko >:-[]
24. 4. 2017 16:53
Re: Ajajaj
Tak to bude TJ idealni pilot na rekordni cas >:D
Avatar - TeeJay
24. 4. 2017 17:56
Re: Ajajaj
Možná v Le Mans GTE-Am, už dlouho nejezdím. ;-)
Avatar - 125S
25. 4. 2017 13:16
Re: Ajajaj
Alespoň, že jenom občas, jinde to vypadá na pokaždé... >:-[]
24. 4. 2017 18:03
Konec debaty
To bylo pořád keců, jak VW Hot Hatche jsou lepší, rychlejší ... ani houbeles. Reálně je Civic rychlejší auto. A to i ten normální oproti normálnímu golfu, netřeba porovnávat HH. Na Japonce v tomhle ohledu prostě evropa nemá. Jako Honda VW benzínové motory neumí. Uměl naftové ... dneska neumí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
24. 4. 2017 19:21
Re: Konec debaty
Co všechno někdo nevydedukuje z o tři sekundy lepšího času na okruhu. Bravo.
24. 4. 2017 20:38
Re: Konec debaty
Se s tim smiř ! Je prostě rychlejší ! A to je ještě levnější ! Haha !
Avatar - twistedTSD
24. 4. 2017 21:04
Re: Konec debaty
Levnější než co, a o kolik?
Avatar - rosi007
24. 4. 2017 22:59
CTR vs F1
Vzhledem k tomu, že se Velká cena Formule 1 na Nordschleife už nějaký pátek nejezdí, můžeme se jen dohadovat, zda by se letošní monopost McLaren-Honda mohl poměřovat jízdními výkony s tímto nabroušeným Civicem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
25. 4. 2017 08:22
Re: CTR vs F1
pri problémoch čo majú sa obávam aby McLaren-Hanba dal aspoň jedno kolo na NS.