Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - white label
A sakra...
white label
| 25. 4. 2017 10:53
...hamuna
Tak hlavně aby ty M///modely (za těch cca sedm let) ještě měly spalovací motory.
A sakra...
simson33
| 25. 4. 2017 11:13
Aby už to nebylo jedno, protože Audi na podzim představí A8 s autopilotem třídy 3, který už řidiče umí nahradit při jízdě po dálnici zcela, takže do 7 let tu asi máme autopilota třídy 5, kdy v autě už není volant ani pedály...
Avatar - Barry Lyndon
A sakra...
Barry Lyndon
| 25. 4. 2017 17:03
Myslím, že cesta od 3 k 5 je bude možná delší než od 0 k 3. 5 už bude vyžadovat poměrně vyspělou umělou inteligenci, aby to bylo alespoň rozumně bezpečné.

A jen doplním, že ta umělá inteligence by v autě měla fungovat pokud možno i v režimu offline... (není to mobil)
Avatar - Barrichello
A sakra...
Barrichello
| 26. 4. 2017 09:29
k boomu autonomních vozů určitě dojde a peak nastane někde kolem prvních 500 vážných nehod zapříčiněných umělou intaliengcí a prvních 500 sousdních žalob s úzhrnou sumou cca 300 miliard USD, kterou budou chtít lidi po výrobci. Tam ten boom zas rychle opadne. >:D >:D >:D
Avatar - Dzakobo
A sakra...
Dzakobo
| 25. 4. 2017 11:45
Myslím, že na to jdou špatně. Právě s nastupující elektrifikací (i částečnou) by elektromotor zvládal plynulé rozjezdy a zrychlení. Ke spalovacímu motoru by stačila levnější robotizovaná, třeba sedmistupňová, převodovka s jednou spojkou, která by při sportování trochu kopala.
Avatar - _Karel_
A sakra...
_Karel_
| 25. 4. 2017 17:20
>:-[] Hamuna - napadlo mě totéž.
Avatar - Hammunasakra
A sakra...
Hammunasakra
| 25. 4. 2017 23:56
Člověk by řek jako malý děti = ale u vás už je to spíš stařecká demence >:-[]
Avatar - CHerokee
A sakra...
CHerokee
| 25. 4. 2017 21:29
Méně svobodné volby, menší zapojení řidiče = dnes BMW. Škoda. O co přijdou bavoráky příště...raději ani nechci vědět.
A sakra...
fOE
| 26. 4. 2017 08:08
>:D
Tak prece. Jsem si rikal kde jsi tak dlouho, obycejne si podobne reci pod vetsinou clanku o BMW neodpustis mezi prvnimi a ne az takhle pozde. :-)
Avatar - Dinar
Je tu více
Dinar
| 25. 4. 2017 12:19
faktorů najednou.
Konec manuálů ve sport. derivátech podle mého zapříčinila hlavně honba za výkonem v posledních patnácti letech, nejde se po ovladatelnosti, ale výkonu, zrychlení.

Konec dvojspojek je věc jiná, při obrovském pokroku měničových AT opravdu přestávají dávat smysl i ve sport variantách, stačí se svézt třeba ftypem, přesednout do M3 a těžko poznat rozdíl v rychlosti řazení, resp. nějaké změně v ovladatelnosti auta osazeného dvojspojkou oproti klasickému ZF.

A konečně je tu otázka, jakým směrem půjdou pohony sportovních variant konfekčních aut v blízké budoucnosti. K hybridům nejspíš, a s nimi ty kvalitní AT fungují lépe než dvojspojky, takže to, co hlásí v článku viceprezident M divize smysl dává. Každopádně uvidíme.

BMW M2 facelift
Ted
| 25. 4. 2017 13:19
prave mi volali z BMW, ze uz je potvrzen facelift a da se objednat. To není uplna bomba, ale bomba je, ze je tam zmenene oznaceni motoru!

ještě neznam detaily, ale celou dobu se dusovali, ze na motoru zmeny nebudou!

pokud jste tedy uz objednali, byt vámi, odreknu to....

Avatar - iudex
BMW M2 facelift
iudex
| 25. 4. 2017 14:01
A nemôže to znamenať nahradenie motora N55 "pravým" emkovým S55? Alebo možno nová, výkonnejšia varianta B58čky. Už štandardná B58 v M240i má vyšší krútiak, ako N55 v M2. Ani jedno sa mi nejaví ako zlý ťah.
Avatar - white label
BMW M2 facelift
white label
| 25. 4. 2017 14:06
Tak hlavně jestli už o tom ví i Thomasino. ;-)
P.S. Bylo to trochu divné, když mohlo být M240i rychlejší, než M2.
Avatar - iudex
BMW M2 facelift
iudex
| 25. 4. 2017 14:53
No keďže ja u neho tipujem M240i a nie M2, tak ho facelift M2 trápiť nemusí. Inak by určite rušil objednávku. >:D
Avatar - Covenant
BMW M2 facelift
Covenant
| 25. 4. 2017 17:59
Thomasino už to na sebe prásknul...brzy vám to objasní co objednal ;-)
Avatar - white label
BMW M2 facelift
white label
| 25. 4. 2017 18:02
Já už vím dlouho, že M2, proto ta moje reakce. ;-)
Avatar - Covenant
BMW M2 facelift
Covenant
| 25. 4. 2017 20:39
Jojo taky to vím od začátku, ale nesměl jsem to říct ;-) ...jsem mysle, že to Tom vydrží až do léta >:D
Avatar - Thomasino
BMW M2 facelift
Thomasino
| 26. 4. 2017 00:03
No tak jsem to už prásknul, už jsem se dostal do půlky čekání :-) Objednaná je M2 v manuálu. O faceliftu jsem přemýšlel, má být od léta, ale nelíbí se mi ten nový styl světel co je nyní u 3 series a 4 series, kdy opouští ten typický BMW prvek s kulatými světly :'-(
Ohledně motoru by se prý nic měnit nemělo, až u verze CS, ale raději ještě prověřím ;-)
Avatar - speedfred
BMW M2 facelift
speedfred
| 26. 4. 2017 07:00
aká je teraz doba dodania ?
Avatar - Thomasino
BMW M2 facelift
Thomasino
| 26. 4. 2017 09:43
Ještě při objednání v únoru to bylo kolem 4-5 měsíců, očekávalo se ale, že se to bude zase trošku prodlužovat, jakmile bude končit zima.
Avatar - white label
BMW M2 facelift
white label
| 25. 4. 2017 14:13
Např. AutoBild (a nejen ten) už dříve předpokládal i navýšení výkonu faceliftované M2:
[odkaz]
Avatar - iudex
BMW M2 facelift
iudex
| 25. 4. 2017 14:52
Autibild píše o S55 pre verziu CS, takže je skôr nepravdepodobné, že aj bežná M2 prejde na S55. Ja to tipujem na vyladenú B58 s výkonom niekde na 280 kW/380k (keďže CS má byť na hranici 400k/294 kW).
Avatar - speedfred
BMW M2 facelift
speedfred
| 25. 4. 2017 14:44
Možno to bude aj zmena k lepšiemu .
Ty si uz objednával,alebo čakal na FL ?
BMW M2 facelift
Ted
| 25. 4. 2017 15:03
ja uz cekal tak dlouho, ze jsem nakonec neodolal a koupil si jiny vysneny auto...
ale M2 je podle me dobra volba. jen brzdy potrebovaly zlepsit
M3 bych nechtel...
Avatar - speedfred
BMW M2 facelift
speedfred
| 25. 4. 2017 15:24
...a má to motor v strede.
BMW M2 facelift
webpaja
| 25. 4. 2017 15:30
Nie, vo štvrtku ;-)
Avatar - white label
BMW M2 facelift
white label
| 25. 4. 2017 16:14
... v osminku.
BMW M2 facelift
webpaja
| 25. 4. 2017 15:29
Asi jo, možná tu kvedlačku až po M4 nechat mohli. Oproti ostatním z D3 nebo obecně prémii vyjma Giulie QV by to byla vyjímka.
Avatar - Dinar
BMW M2 facelift
Dinar
| 25. 4. 2017 16:27
Myslím, že příští M3 už bude hybrid, tam to na kvedlačku nebude. Jde spíše o to, aby se alespoň ještě jednu další generaci zachovalo něco čistě na benzin s rwd, tj. následník aktuální M2. Malé auto se šestiválcem, tam pak nebude důvod manuál nenabízet.
Avatar - H/K_svwet
celkovo mi pride
H/K_svwet
| 25. 4. 2017 14:25
ze take to skutocne ovladanie auta ako ho pozname z minulosti ( manualne prevodovky.. klasicka rucna brzda... ziadne ESP a podobne veci ) to zacina mat uz nahnute a to aj u znaciek od ktorych by som to necakal ... ;-\ ... aka uz len to bude radost z jazdy ked auta budu radit same jazdit same zatacat same a nedajboze este nam budu diktovat co mame robit ... ach jo... pritom ja prave to mam na aute rad ked ho mozem riadit a ovladat manualne a nie ked sa len vozim ako pasazier... to je ako futbalista utocnik sediaci na lavicke nahradnikov... ta bezmocnost a nemoznost zasiahnut do deja je az desiva... ide z toho cloveka porazit.. :-(
celkovo mi pride
Petrko
| 25. 4. 2017 15:54
Vidím to takto. Čím méně a méně toho budou umět řidiči tím více toho budou muset umět auta. Jak je patrné i pod článkem o uspořádání pohoného ústrojí, dle dnešních řidičů se s náhonem zadní nápravy prakticky po napadnutí sněhu nedá rozjet. ;-)
Avatar - Blue Sun
celkovo mi pride
Blue Sun
| 25. 4. 2017 20:10
Až budeš jezdit měsíčně třicet, čtyřicet tisíc kiláků, tak tě to řazení a řízení přejde a budeš nejradši, když se můžeš jen tak svézt...
Zatím jsi pořád ještě jen děcko...
Avatar - _Karel_
celkovo mi pride
_Karel_
| 25. 4. 2017 20:57
Až budeš jezdit měsíčně třicet, čtyřicet tisíc kiláků, budeš nejspíš mrtvej ;-)
A budu předpokládat, že jsi to myslel zcela obecně, a ne na téma článku - M modely. V obecné rovině souhlasím.
celkovo mi pride
kyklop
| 26. 4. 2017 08:07
Zombie :-)
celkovo mi pride
Petrko
| 25. 4. 2017 21:26
Najezdím 90 až 120 tisíc ročně ale najíždět 40 tisíc měsíčně to bych fakt umřel.
celkovo mi pride
kyklop
| 26. 4. 2017 08:07
Nič v zlom, začal som na formane , fďalej firemnej felicii pickup a sem tam škodylaku 105, vždy som si pomohol bez elektronických pomôcok, všetky firmemné autá majú manuál - triesnivý fakt, ale pokrok a vývoj nezastavíš.Mimochodm stále vozím v aute cocotiny ako štartovacie káble, v zime reťaze a skladaciu lopatku Vyplakávanie nad manuálom je mimo, pokiaľ sa pohybuješ v preplnených, tak je to výrazne príjemnejšie ako spojka 1, spojka neutrál. Každé ráno si to nacvičím cca 40x kým prejdem cca 300 metrov. To isté si zopakujem o 20 minút opačným smerom >:-[] . Keď lieteš po dialnici, zaradíš 6. a hotovo. Plač nad ručnou brzdou nemá zmysel riešiť, v súčasnom aute mám elektronickú, nikdy mato neobmedzilo na tom ktoré momentálne objednávam bude mechanická, šplnem si u miestnych fajnšmekrov >:D >:-[]
celkovo mi pride
Ted
| 26. 4. 2017 08:20
A kdo si chce porizovat manual kvuli stani v ranni zacpe nebo jizde po dalnici?
Ale chapu, ze se temi auty nejezdis projet... :-)
Avatar - iudex
celkovo mi pride
iudex
| 26. 4. 2017 08:31
Je to vždy o tom, ako daný človek auto používa, koľko a aké trasy jazdí. Keď ideš do práce povedzme zo satelitu po okreske či diaľnici do nejakého priemyselného areálu na okraji mesta, nevidím dôvod pre automat. Ak ale dochádzaš každý deň do práce hodinu cez prepchaté mesto a posúvaš sa v kolónach štýlom jedna-neutrál-jedna a varíš spojku, to ten automat rozhodne dáva zmysel. Preto nemožno podľa svojej situácie a potrieb paušálne vyslovovať nároky, čo je správne (ako to tu mnohí robia).
celkovo mi pride
kyklop
| 26. 4. 2017 08:45
Áno, ja negeneralizujem, narozdiel od iných kde sa riešia slinty typu spojenie šoféra s autom, pôžitok, nevieš radiť a blabla. Je to síce len dvojspojka :-) ,ale už len za ten komfort to stojí. Zatiaľ mňa nenapadla situácia, kde by bol lepší manuál - autá pre zabavu do toho nerátam. Popritom mám stále služobné auto kde si manuálnu prevodovku "užívam" naplno >:-[]
celkovo mi pride
Ted
| 26. 4. 2017 09:26
Ty negeneralizujes???
Kdyz tu nekdo resi ty SLINTY o spojeni ridice s autem, tak rozhodne bukdy nemel na mysli felicii pick-u, ale prave auto pro zabavu.
Jestli jsi nam chtel rict ze automat je pohodlnejsi, tak za to dik :-)
Ale jak si dosel v diskusi o manualu k vete: "auta pre zabavu do toho neratam."??

>:-[]
Avatar - Barrichello
Sem to říkal už dávno
Barrichello
| 26. 4. 2017 09:27
že není nad měničové AT a hled, první vlaštovka už to pochopila dvouspojky půjdou do kopru. >:D