Novinky
faktorů najednou.
Konec manuálů ve sport. derivátech podle mého zapříčinila hlavně honba za výkonem v posledních patnácti letech, nejde se po ovladatelnosti, ale výkonu, zrychlení.
Konec dvojspojek je věc jiná, při obrovském pokroku měničových AT opravdu přestávají dávat smysl i ve sport variantách, stačí se svézt třeba ftypem, přesednout do M3 a těžko poznat rozdíl v rychlosti řazení, resp. nějaké změně v ovladatelnosti auta osazeného dvojspojkou oproti klasickému ZF.
A konečně je tu otázka, jakým směrem půjdou pohony sportovních variant konfekčních aut v blízké budoucnosti. K hybridům nejspíš, a s nimi ty kvalitní AT fungují lépe než dvojspojky, takže to, co hlásí v článku viceprezident M divize smysl dává. Každopádně uvidíme.
Konec manuálů ve sport. derivátech podle mého zapříčinila hlavně honba za výkonem v posledních patnácti letech, nejde se po ovladatelnosti, ale výkonu, zrychlení.
Konec dvojspojek je věc jiná, při obrovském pokroku měničových AT opravdu přestávají dávat smysl i ve sport variantách, stačí se svézt třeba ftypem, přesednout do M3 a těžko poznat rozdíl v rychlosti řazení, resp. nějaké změně v ovladatelnosti auta osazeného dvojspojkou oproti klasickému ZF.
A konečně je tu otázka, jakým směrem půjdou pohony sportovních variant konfekčních aut v blízké budoucnosti. K hybridům nejspíš, a s nimi ty kvalitní AT fungují lépe než dvojspojky, takže to, co hlásí v článku viceprezident M divize smysl dává. Každopádně uvidíme.
prave mi volali z BMW, ze uz je potvrzen facelift a da se objednat. To není uplna bomba, ale bomba je, ze je tam zmenene oznaceni motoru!
ještě neznam detaily, ale celou dobu se dusovali, ze na motoru zmeny nebudou!
pokud jste tedy uz objednali, byt vámi, odreknu to....
ještě neznam detaily, ale celou dobu se dusovali, ze na motoru zmeny nebudou!
pokud jste tedy uz objednali, byt vámi, odreknu to....
A nemôže to znamenať nahradenie motora N55 "pravým" emkovým S55? Alebo možno nová, výkonnejšia varianta B58čky. Už štandardná B58 v M240i má vyšší krútiak, ako N55 v M2. Ani jedno sa mi nejaví ako zlý ťah.
Tak hlavně jestli už o tom ví i Thomasino. 😉
P.S. Bylo to trochu divné, když mohlo být M240i rychlejší, než M2.
P.S. Bylo to trochu divné, když mohlo být M240i rychlejší, než M2.
No keďže ja u neho tipujem M240i a nie M2, tak ho facelift M2 trápiť nemusí. Inak by určite rušil objednávku. >😁
Thomasino už to na sebe prásknul...brzy vám to objasní co objednal 😉
Já už vím dlouho, že M2, proto ta moje reakce. 😉
Jojo taky to vím od začátku, ale nesměl jsem to říct 😉 ...jsem mysle, že to Tom vydrží až do léta >😁
No tak jsem to už prásknul, už jsem se dostal do půlky čekání 😄 Objednaná je M2 v manuálu. O faceliftu jsem přemýšlel, má být od léta, ale nelíbí se mi ten nový styl světel co je nyní u 3 series a 4 series, kdy opouští ten typický BMW prvek s kulatými světly 😢
Ohledně motoru by se prý nic měnit nemělo, až u verze CS, ale raději ještě prověřím 😉
Ohledně motoru by se prý nic měnit nemělo, až u verze CS, ale raději ještě prověřím 😉
Např. AutoBild (a nejen ten) už dříve předpokládal i navýšení výkonu faceliftované M2😒br />
[odkaz]
Možno to bude aj zmena k lepšiemu .
Ty si uz objednával,alebo čakal na FL ?
Ty si uz objednával,alebo čakal na FL ?
Asi jo, možná tu kvedlačku až po M4 nechat mohli. Oproti ostatním z D3 nebo obecně prémii vyjma Giulie QV by to byla vyjímka.
ze take to skutocne ovladanie auta ako ho pozname z minulosti ( manualne prevodovky.. klasicka rucna brzda... ziadne ESP a podobne veci ) to zacina mat uz nahnute a to aj u znaciek od ktorych by som to necakal ... ;-\ ... aka uz len to bude radost z jazdy ked auta budu radit same jazdit same zatacat same a nedajboze este nam budu diktovat co mame robit ... ach jo... pritom ja prave to mam na aute rad ked ho mozem riadit a ovladat manualne a nie ked sa len vozim ako pasazier... to je ako futbalista utocnik sediaci na lavicke nahradnikov... ta bezmocnost a nemoznost zasiahnut do deja je az desiva... ide z toho cloveka porazit.. 😒
Vidím to takto. Čím méně a méně toho budou umět řidiči tím více toho budou muset umět auta. Jak je patrné i pod článkem o uspořádání pohoného ústrojí, dle dnešních řidičů se s náhonem zadní nápravy prakticky po napadnutí sněhu nedá rozjet. 😉
Až budeš jezdit měsíčně třicet, čtyřicet tisíc kiláků, tak tě to řazení a řízení přejde a budeš nejradši, když se můžeš jen tak svézt...
Zatím jsi pořád ještě jen děcko...
Zatím jsi pořád ještě jen děcko...
Až budeš jezdit měsíčně třicet, čtyřicet tisíc kiláků, budeš nejspíš mrtvej 😉
A budu předpokládat, že jsi to myslel zcela obecně, a ne na téma článku - M modely. V obecné rovině souhlasím.
A budu předpokládat, že jsi to myslel zcela obecně, a ne na téma článku - M modely. V obecné rovině souhlasím.
Nič v zlom, začal som na formane , fďalej firemnej felicii pickup a sem tam škodylaku 105, vždy som si pomohol bez elektronických pomôcok, všetky firmemné autá majú manuál - triesnivý fakt, ale pokrok a vývoj nezastavíš.Mimochodm stále vozím v aute cocotiny ako štartovacie káble, v zime reťaze a skladaciu lopatku Vyplakávanie nad manuálom je mimo, pokiaľ sa pohybuješ v preplnených, tak je to výrazne príjemnejšie ako spojka 1, spojka neutrál. Každé ráno si to nacvičím cca 40x kým prejdem cca 300 metrov. To isté si zopakujem o 20 minút opačným smerom >😒] . Keď lieteš po dialnici, zaradíš 6. a hotovo. Plač nad ručnou brzdou nemá zmysel riešiť, v súčasnom aute mám elektronickú, nikdy mato neobmedzilo na tom ktoré momentálne objednávam bude mechanická, šplnem si u miestnych fajnšmekrov >😁 >😒]
A kdo si chce porizovat manual kvuli stani v ranni zacpe nebo jizde po dalnici?
Ale chapu, ze se temi auty nejezdis projet... 😄
Ale chapu, ze se temi auty nejezdis projet... 😄
Je to vždy o tom, ako daný človek auto používa, koľko a aké trasy jazdí. Keď ideš do práce povedzme zo satelitu po okreske či diaľnici do nejakého priemyselného areálu na okraji mesta, nevidím dôvod pre automat. Ak ale dochádzaš každý deň do práce hodinu cez prepchaté mesto a posúvaš sa v kolónach štýlom jedna-neutrál-jedna a varíš spojku, to ten automat rozhodne dáva zmysel. Preto nemožno podľa svojej situácie a potrieb paušálne vyslovovať nároky, čo je správne (ako to tu mnohí robia).
Áno, ja negeneralizujem, narozdiel od iných kde sa riešia slinty typu spojenie šoféra s autom, pôžitok, nevieš radiť a blabla. Je to síce len dvojspojka 😄 ,ale už len za ten komfort to stojí. Zatiaľ mňa nenapadla situácia, kde by bol lepší manuál - autá pre zabavu do toho nerátam. Popritom mám stále služobné auto kde si manuálnu prevodovku "užívam" naplno >😒]
Ty negeneralizujes???
Kdyz tu nekdo resi ty SLINTY o spojeni ridice s autem, tak rozhodne bukdy nemel na mysli felicii pick-u, ale prave auto pro zabavu.
Jestli jsi nam chtel rict ze automat je pohodlnejsi, tak za to dik 😄
Ale jak si dosel v diskusi o manualu k vete: "auta pre zabavu do toho neratam."??
>😒]
Kdyz tu nekdo resi ty SLINTY o spojeni ridice s autem, tak rozhodne bukdy nemel na mysli felicii pick-u, ale prave auto pro zabavu.
Jestli jsi nam chtel rict ze automat je pohodlnejsi, tak za to dik 😄
Ale jak si dosel v diskusi o manualu k vete: "auta pre zabavu do toho neratam."??
>😒]
že není nad měničové AT a hled, první vlaštovka už to pochopila dvouspojky půjdou do kopru. >😁
Tak hlavně aby ty M///modely (za těch cca sedm let) ještě měly spalovací motory.
A jen doplním, že ta umělá inteligence by v autě měla fungovat pokud možno i v režimu offline... (není to mobil)
Tak prece. Jsem si rikal kde jsi tak dlouho, obycejne si podobne reci pod vetsinou clanku o BMW neodpustis mezi prvnimi a ne az takhle pozde. 😄