Novinky
Na pocet valcu vzato, ma zadelano na slusnej motor 😄 To je jako ta pekna 4- z fyziky, prvni vlastovka >😒] >😒] >😒]
...pomáhali naozaj pri kadečom, dizajnovali Mazdu 323F (doteraz nádherné auto) alebo ladili motor 3.0V6 čo mám v Lagune 😄
celý to dělají kvůli 1.9TDI PD :-! potřebují něco do Cayenu aby to nejezdilo za třicet ale za šest
Porsche vyvýjelo i podvozek Favoritu a Ibizy.
Mohlo by to znamenat, že se z Volkswagenů konečne stanou auta. Ale pochybuji o tom...
Mohlo by to znamenat, že se z Volkswagenů konečne stanou auta. Ale pochybuji o tom...
Bacha, aj Ladu 110 vyvíjali z väčšej časti Poršáci...
Uvažujem, aký vplyv na Volkswagen bude Porsche mať. začnú konečne vyrábať zaujímavé autá, alebo to bude ešte klasickejšia a konzervatívnejšia klasika ako doteraz...
Uvažujem, aký vplyv na Volkswagen bude Porsche mať. začnú konečne vyrábať zaujímavé autá, alebo to bude ešte klasickejšia a konzervatívnejšia klasika ako doteraz...
Tím pádem musím rychle oznámit známému, ať tu Fabii HTP neprodává. Bude mít jedinečné tříválcové Porsche... >😁
PS.: V jedné diskusi jsem zahlédl něco o nějaké tvé zkoušce. Co vlastně studuješ?
PS.: V jedné diskusi jsem zahlédl něco o nějaké tvé zkoušce. Co vlastně studuješ?
Největší hrůzu z toho maj i ty slavný odbory, protože rozjetej kapitalista je na sociální politiku ten největší bagr. Každopádně se u VW budou dít velký věci a čekací doby na auto se pěkně protáhnou.
Já ti to říkal Franto, neprodávej tu Oktávku, když si teď mohl mít vlastně skoro poršáka!!! 😲
Přesně tak :yes: , jen těžko se najde někdo s takovou kupní silou, aby bral Porsche i s VW.
Stačí se podívat, ve které spolkové zemi leží VW a kde Porsche... Kampak půjdou penízky? :-! Nám se Německo jeví jednolitě, ale na to zapomeňte. Je to 16 zemí, každá s vlastním jednokomorovým parlamentem (Bavorsko má - tuším - i senát) a vlastními zákony. Zejména na úrovni přerozdělování peněz jde o řádnou bitku pod dohledem regionálních vyslanců ve sněmu.
Druhým možným (komplementárním) důvodem převzetí kontroly je fakt, že tímto krokem lze předejít nákupu jiným, agresivnějším investorem.. Třeba z východu.
Druhým možným (komplementárním) důvodem převzetí kontroly je fakt, že tímto krokem lze předejít nákupu jiným, agresivnějším investorem.. Třeba z východu.
Dizajnerom bol zamestnanec Mazdy Ginger Arnold Ostle, ktory v 80. rokoch pracoval ako dizajner v Porsche a viedol dizajnovy vyvoj 4-dveroveho kupe. V case, ked vyvijal 323F, mal s Porsche spolocny len udaj v zivotopise a mozno dochodkovy fond. Mimochodom, tu je jeho fotka, po boku britskej kralovnej Alzbety II v case, ked pracoval v Daewoo. [odkaz]
Porsche okrem ineho pomohlo pri vyvoji motorov Harley Davidson, pretoze ich vyrobce nedokazal spojit tah pri nizkych otackach a emisie. Enter Porsche.