Novinky

Zpět na článek

Talbot-Matra Murena (1980-1984): Třímístná derniéra

10 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
viděl sem párkrát na vlastní oči jak na výstavách, tak dokonce i v provozu na ulici. Chtělo to jen silnější motor, jinak designově velmi povedené.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jj, čuměl jsem za scialismu jako puk, když to stálo na parkovišti a marně dumal, jak se tam vejdou tři lidi. :yes:
Avatar - holden2
holden2
s Helcou Ruzickovou a jejim synatorem je to stejny jako supem do parize na sluzebku >😒]
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
Já myslím, že ten motor (2.2), docela stačil. Kdysi jsem o tom psal a i v tom jel. A bylo to super, byť pouze na jednom ze dvou pravých sedadel. A nepřišlo mi teda, že by to nejelo. Naopak.
Avatar - Anonym
Anonym
No je to lehké a malé, takže i s menší motorem pocitově určitě zajímavý zážitek, to plně věřím, na druhou stranu zrychlení 12 s opravdu z dnešního pohledu moc světoborné není, nejaký 2,5-2,7 V6 by tomu slušel mnohem lépe
Avatar - dochtor
dochtor
>😁
Avatar - Anonym
Anonym
to víš no, redakce opět boduje >😁 Taky sem s zasmál
Sleeper
Pardon, neopravil jsem text v linku, už je to ok i s odkazem.
Avatar - Dusan76
Dusan76
U Mureny se otvira pouze zadni sklo, zadne viko Murena nema. Jednu Murenu mam, seriova 1,6 ka staci to auto vazi neco kolem tuny, s motorizaci 2,2s je to dostacujici ale zase auto je tezsi. Nicmene lide v NL delaji swapy a cpou tam Buso z alfy
Sleeper
Děkuji, z fotek to nebylo úplně zřejmé. Opravil jsem.