Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 908 HY: další stupeň vývoje vytrvalostního speciálu

9 komentářů

oIoo
tolik peněz do toho narvali a stejně nevyhráli >😒]
BaracudaJ
Máš na mysli posledni Le Mans? Pokud si dobře vzpomínám, pak Audi R10 bylo sice první, ale druhé a třetí místo obsadila 908-čka.
Spíš by mě zajímalo jak dalece mají vychytaný systém KERS. Když ho nedávno testovalo BMW v F1, pak jeden mechanik dostal pár voltů a nebylo to nic příjemného. Přecejen karbonový monokok není zrovna dobrý izolátor, a při napětích jaké potřebuje hybridní systém to je i celkem nebezpečná sranda.
Avatar - gld
gld
fúj ropák, povedal dedo a kadla kadla odfrčal na svojej ochcáfke tdi >😁
oIoo
nene, kdysi dávno na dCi .... fuj ropák 😄
Ať si každej jezdí na co chce, ale jako sportovní dehet?
Avatar - Perun
Perun
Jede to tak, že bys nechal uši na zadních sedačkách, kdyby tam byly :-! Dvanáct válců zní v každým motoru dobře (!), nehledě na to, co spaluje..
oIoo
nojo právě že ani moc nezní, jezdí to jako když přelétá ufo
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
UFO jsem neslysel, takze tezko soudit...snad jednou...."I want to believe"
oIoo
no právě, tohle taky není, je to utlumený a netočí to očividně nijak moc, takže všude je vesměs slyšet aerodynamický hluk nebo odvalování gum. R10ka když něco tak připomíná trošku zvuk trabanta
apredol
trabant???ani nahodou.mozno ked uz tak vysavac..R10 je neuveritelne rychla(oni sa pretekov "zucastnuju",nepotrebuju sa pretekat) a benziny nestihaju ani nahodou.Peugeot je rychly mozno rovnako,ale poruchovost je uplne niekde inde,co bolo vidiet aj v Silverstone kde som bol pozret