Novinky
apredol
0
trabant???ani nahodou.mozno ked uz tak vysavac..R10 je neuveritelne rychla(oni sa pretekov "zucastnuju",nepotrebuju sa pretekat) a benziny nestihaju ani nahodou.Peugeot je rychly mozno rovnako,ale poruchovost je uplne niekde inde,co bolo vidiet aj v Silverstone kde som bol pozret
Přejít do diskuze
no právě, tohle taky není, je to utlumený a netočí to očividně nijak moc, takže všude je vesměs slyšet aerodynamický hluk nebo odvalování gum. R10ka když něco tak připomíná trošku zvuk trabanta
Jede to tak, že bys nechal uši na zadních sedačkách, kdyby tam byly :-! Dvanáct válců zní v každým motoru dobře (!), nehledě na to, co spaluje..
nene, kdysi dávno na dCi .... fuj ropák 😄
Ať si každej jezdí na co chce, ale jako sportovní dehet?
Ať si každej jezdí na co chce, ale jako sportovní dehet?
Máš na mysli posledni Le Mans? Pokud si dobře vzpomínám, pak Audi R10 bylo sice první, ale druhé a třetí místo obsadila 908-čka.
Spíš by mě zajímalo jak dalece mají vychytaný systém KERS. Když ho nedávno testovalo BMW v F1, pak jeden mechanik dostal pár voltů a nebylo to nic příjemného. Přecejen karbonový monokok není zrovna dobrý izolátor, a při napětích jaké potřebuje hybridní systém to je i celkem nebezpečná sranda.
Spíš by mě zajímalo jak dalece mají vychytaný systém KERS. Když ho nedávno testovalo BMW v F1, pak jeden mechanik dostal pár voltů a nebylo to nic příjemného. Přecejen karbonový monokok není zrovna dobrý izolátor, a při napětích jaké potřebuje hybridní systém to je i celkem nebezpečná sranda.