Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 908 HY: další stupeň vývoje vytrvalostního speciálu

9 komentářů

apredol
trabant???ani nahodou.mozno ked uz tak vysavac..R10 je neuveritelne rychla(oni sa pretekov "zucastnuju",nepotrebuju sa pretekat) a benziny nestihaju ani nahodou.Peugeot je rychly mozno rovnako,ale poruchovost je uplne niekde inde,co bolo vidiet aj v Silverstone kde som bol pozret
oIoo
no právě, tohle taky není, je to utlumený a netočí to očividně nijak moc, takže všude je vesměs slyšet aerodynamický hluk nebo odvalování gum. R10ka když něco tak připomíná trošku zvuk trabanta
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
UFO jsem neslysel, takze tezko soudit...snad jednou...."I want to believe"
oIoo
nojo právě že ani moc nezní, jezdí to jako když přelétá ufo
Avatar - Perun
Perun
Jede to tak, že bys nechal uši na zadních sedačkách, kdyby tam byly :-! Dvanáct válců zní v každým motoru dobře (!), nehledě na to, co spaluje..
oIoo
nene, kdysi dávno na dCi .... fuj ropák 😄
Ať si každej jezdí na co chce, ale jako sportovní dehet?
Avatar - gld
gld
fúj ropák, povedal dedo a kadla kadla odfrčal na svojej ochcáfke tdi >😁
BaracudaJ
Máš na mysli posledni Le Mans? Pokud si dobře vzpomínám, pak Audi R10 bylo sice první, ale druhé a třetí místo obsadila 908-čka.
Spíš by mě zajímalo jak dalece mají vychytaný systém KERS. Když ho nedávno testovalo BMW v F1, pak jeden mechanik dostal pár voltů a nebylo to nic příjemného. Přecejen karbonový monokok není zrovna dobrý izolátor, a při napětích jaké potřebuje hybridní systém to je i celkem nebezpečná sranda.
oIoo
tolik peněz do toho narvali a stejně nevyhráli >😒]