Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Bridgestone: Pneumatiky bez vzduchu už za dva roky

12 komentářů

gil54
.... i o použití pro jízdní kola. Pokud nebude známo minimálně jaká je cena, hmotnost. komfort, schopnost přenášení bočních sil a sil vůbec, je zbytečné panikařit. Článek neobsahuje prakticky vůbec žádné informace. A na web o autech skoro ano nepatří. ;-\
rabies
Přesně tak, použití bych viděl maximálně na městské kolo, co je na fotce. Proti klasice to bude, když né dražší, tak určitě těžší 😐 .
nippon
Vcera na Cool-ke davali Autosalon z Ciny a tam mali taketo pneumatiky bezne bicykle, ktore su uz davno v premavke.
free78
Včera jsem zíral kam to autoprůmysl v číně dotáhl. Tvrdím že nyní již jsou na úrovni Evropy a USA, což mnohé, co záběry z autosalonu neviděli pobaví a budou dál snít sen o čínské nekvalitě.
nippon
Auta vyzerali dobre, ale o kvalite a hlavne o bezpecnosti by som este pochyboval. Tak za par rokov....
Balsam
Z obrazkov alebo videi z autosalonu vycitas uroven techniky, spracovania, alebo materialov? Zhodnotis funkcnost, kvalitu, spolahlivost ci ergonomiu? Urcis uroven bezpecnosti? Tvoj nazor je max. na urovni "paci sa mi to", nic viac. Tvrdis blbosti.
V6last imil
Souhlas.. Zatímco u nás brzy bude, tak v Číně řeší v 2.0... Ach jo... Zase tu někdo zaspal... Ani se nedivím, že tady trvá vše tak strašně dlouho sami proces a pak se zaspí
IPace
je to i tim ze Cina skoupila spoustu mensich ale i vetsich automobilek s jejich know-how, a ted to bude jen o tom kde se to bude vyrabet, jsem si jistej ze pokud vyroba nekterych modelu bude treba v Evrope jak planuji, tak ty auta budou kvalitativne srovantelna s Evropskyma autama, ostatne vyvoj nemaj nastarosti vetsinou v cine, ale prave v mistech jako je Evropa nebo USA

jsem si 100% jistej ze stavajici Evropske automobilky nebudou mit problem s Teslou ktera jim udelala par vrasek ohldne elektroaut, ale je porad relativne draha znacka s relativne uzkym zakaznickym podilem, ale prave s Cinskyma automobilkama, ktere prinesou do Evropy nizsi ceny vseobecne i u mensich a levnejsich aut, protoze kdys si VW rekne ze si postavi baterkarnu na budouci BEV, tak Cinan si rekne ze si postavi 20 baterkaren a postavi je 5x rychlejc nez to VW, a to pro ne bude sakra problem, stare automobilky s evropskym vedenim neumej pruzne a rychle reagovat na rychle se menici trh, jedou si svuj dcesitky let zajetej system kterej jim ale pomalu zacina kolabovat s naporem novych hracu

ostatne prikladem je treba Volvo, a verim ze podobne se pozvedne i MG
Avatar - Hittman
Hittman
že na elektrokolech v Číně už je běžně používají..
Mig_35
daleko zajímavější, že na pneumatikách bez vzduchu jezdí enduro motorky už dávno, mj. např. Dakar.
IPace
v cyklistice se bezdusove perforovane pneu pouzivaj jiz roky
Avatar - Missouri
Missouri
Bude to levnější než standardní plášť? Jakmile se sjede vzorek, budu potřebovat kompletní kolo? Co když na lesní cestě přejedu větvičku a ta se dostane mezi lamely? Potrhá je to? Nebo projedu blátem, které následně uschne mezi lamelami? Ne, tohle je slepá ulička. Nevidím jediný důvod nahrazovat klasické pláště, které již dnes můžeme mít vybavené zesílenou vrstvou proti defektu, nebo duše naplněné chemickou látkou, která zamezí úniku vzduchu. A aplikace na motorová vozidla? Nesmysl...