Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 530d xDrive vs. Mercedes E 350 d – Je pětka opravdu nejlepší?

Nad novým BMW 5 jsme se zatím rozplývali, teď však poměří síly s tradičním a největším sokem, kterého rovněž můžeme stále považovat za novinku – Mercedesem třídy E!
Zpět na článek
28. 4. 2017 13:52
29. 4. 2017 00:00
28. 4. 2017 14:33
3. 5. 2017 21:56
28. 4. 2017 14:37
28. 4. 2017 15:03
28. 4. 2017 16:27
28. 4. 2017 17:02
28. 4. 2017 17:18
28. 4. 2017 20:28
28. 4. 2017 20:37
28. 4. 2017 20:55
29. 4. 2017 00:30
28. 4. 2017 20:37
29. 4. 2017 05:55
29. 4. 2017 16:07
28. 4. 2017 23:56
29. 4. 2017 10:10
29. 4. 2017 14:53
12. 5. 2017 23:06
29. 4. 2017 15:06
4. 5. 2017 12:58
4. 5. 2017 14:35
4. 5. 2017 15:34
5. 5. 2017 07:23
4. 5. 2017 18:59
30. 4. 2017 21:21
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 13:11
5er je nejlepší
Oba sou skvělý :yes: :-)
Rozbalit vlákno
6
Re: 5er je nejlepší
Podle mě jsou oba dva nechutne hnusny, mercedes trochu vic... ale to je vec nazoru, auta to jsou technikou urcite dobra...
28. 4. 2017 13:40
Re: 5er je nejlepší
je fakt, že na trolejbusový vůz Škoda, který sedláš každý den, se proporcemi zmiňované vozy naprosto nechytají...
28. 4. 2017 14:02
Re: 5er je nejlepší
kurna vždycky se mi víc líbil mercedes ale jak to čtu, asi bych šel do báva :-) jediný co je problém je cena, proč je to tak mastný.. ještě by bylo zajímavý porovnání s novým lexem GS450h, hlavně ten podvozek..
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 14:06
Re: 5er je nejlepší
Ač se mi Ečko také líbí, tak v testované specifikaci, barvě a kolech, vypadá Ečko vedle parádní nové 5er tak nějak chudě...
28. 4. 2017 14:09
Re: 5er je nejlepší
no vypadá to jak kdyby mb čekalo na novou generaci, alespon zvenku, ty bmw linky proti mb bodují, fakt kus pěknýho auta :yes:
Avatar - boost.
28. 4. 2017 14:35
Re: 5er je nejlepší
Pravě že naopak to vidím. BMW i Audi umí vypadat celkem dobře i v základu, ale ty nový mergly jsou nudný oteklý doughnuts bez AMG paketu anebo širokých blatníků 63AMG.
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 13:52
Test a titulky
Dobrý test :yes:
Můžete mi prosím prozradit, jak je to s těmi titulky a jejich autorstvím? Nerad bych Vás pořád dokola obviňoval neprávem ze psaní stupidních titulků. Psal jste tu jednou, že jsou Vaším dílem, tady píšete, že D.Bureš si ho psal sám...
Díky Karel
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 14:22
Re: Test a titulky
Je to prostě bulvár = nic jinýho se v tom nesnaž hledat. Nadpisy sou prostě úmyslně v bulvárním stylu. Nic jinýho za tim nehledej. Existujou serioznější média o autech = už neni socialismus = máš volbu
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 14:29
Re: Test a titulky
Tak, proč chodíš sem ?
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 14:41
Re: Test a titulky
Jak sem kdysi vysvětlil Karlovi = jinde se líp čte tady kecá

Bohužel díky trollum jako seš ty se místní úroveň diskuzí šíleně zhoršila
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 14:43
Re: Test a titulky
Jo a proto se tu s většinou diskutérů dohaduješ ty >:-[] To má logiku ! To má Sakralogiku >:-[] Rokycanova? Že ? :-) To mam kousíček...
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 14:48
Re: Test a titulky
Začínám taky zvažovat, 250km tam se budu těšit, 250km zpátky smát.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 14:57
Re: Test a titulky
To rozhodně vyražte! >:-[]

Nejlíp kdybyste to natáčeli a živě posílali někam na web = hlavně nezapomeňte dát adresu >:D

Už se na vás těšim kluci [odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 14:53
Re: Test a titulky
I ve dny kdy tu nejsme = si tu ty :-)

A s tim úpadkem to totálního blbizmu kterej tak rád produkuješ [odkaz] si nedělám srandu = je to fakt moc

Karel jen nezná a odmítá = což je teda občas taky skoro moc >:-[]

Ale ty si pravej čítankovej troll :no: 8-s
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 15:01
Re: Test a titulky
A ty zas lžeš :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 15:04
Re: Test a titulky
V čem jako? :-|

Neboj počet tvejch lží nikdy nedoženu :-)
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 15:17
Re: Test a titulky
Musím uznat, že ten Auris v modré metle a kmobiku nevypadá tak zle ;)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 15:18
Re: Test a titulky
Žejo! :-)

A teprve jak a za kolik jezdí :yes: ;-)

Tak a teď k tomu podstatnýmu na cos jako vždycky jako zapomněl: V čem jako? :-)
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 15:21
Re: Test a titulky
Jen bych ho neparkoval na té hlavní....:)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 15:26
Re: Test a titulky
Tak až si na nějakýho bazarovýho jednou vyděláš = parkuj ho kde chceš >:-[]

Takže co to podstatný? Čeká nás tvá oblíbená nekonečná 24 blbóza? :-)

Tak co dáš to: V čem jako?
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 15:30
Re: Test a titulky
Nebudu se s tebou dohadovat , tvojí lež ti dosvedcilo více lidi a nebudu tady bojovat s větrnými mlýny :-) Kde máš své auto je mi .... :-) Pokud vážně nějaké máš :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 15:36
Re: Test a titulky
Ty si fakt úchyl = teď si ho popisoval >:D

TAk co bude s tou odpovědí? Nebo to byla jen další lež? O lži? >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 15:42
Re: Test a titulky
Až mi zodpovís mě otázky co jsem ti dal naposledy :-) Navíc jsem ti to tam vysvětlil , tak neplevel další diskuzi a podívej se pod Volvo :-)

Takže to není firemní? A nemáš náhodou doma benzínovy šestiválec ?
Avatar - boost.
28. 4. 2017 15:45
Re: Test a titulky
Nechcete zasírat diskuze někde jinde o samotě, kde se můžete i konečně políbit? Tady to je jak na fb 13lety holky.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 15:46
Re: Test a titulky
Nevykrucuj = tak jak je to s tim autem co si popisoval? Nic si nevysvětlil!

A jak je to s tou lží? Byla to od tebe jen další lež nebo jak? >:D

Nečet si boost.a? Nezasírej diskuzi = vysvětli a ukonči to >:-[]
Avatar - white label
28. 4. 2017 16:45
Re: Test a titulky
Můžete s tím laskavě přestat, totálně zas.raná diskuse pod Volvem vám nestačí?
Potřebuješ nutně klesat na jeho úroveň?
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 14:29
Re: Test a titulky
Ptal jsem se tě na něco?
Ty máš taky volbu, spoustu lidí bys potěšil......
28. 4. 2017 14:11
technická
japak je to se sedačkami v 5er, lze mít elektriku i prodloužení sedáku v látkové úpravě?
Rozbalit vlákno
2
28. 4. 2017 23:37
Re: technická
Trpis na hemoroidy? Moje stara jo. V kuzi bysme nedojeli ani do Benesova.
29. 4. 2017 00:00
Re: technická
v komb. alcantara/latka ano
Avatar - Merrill
28. 4. 2017 14:22
bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
a spousta kauz a moto-novinářů to jen potvrzuje.. [odkaz] Nová pětka ale není lepší než Éčko. Obě značky jsem měl možnost porovnat a nikdy mi nevycházel bramborák jako lepší volba, možná jako levnější alternativa.. Největším překvapením bylo, když jsem se dočetl, že nová pětka má lepší interiér.. Stačí se chvilku soustředit na detaily jako jsou například výdechy klima, audio, veškeré ovladače nebo virtualní kokpit.. a nemusíte ani o ničem psát, protože vidíte, kdo tahá za delší konec provazu. Dobrý je, jak novinář nekompromisně upozorňuje na nižší spotřebu u bmw, že s bávem ušetříte půl litru na sto.. což je určitě osudové a závisí na tom budoucnost této planety a jako bónus je to výbornej prodejní argument, že.. A co ty rázy, kde ste s tím jezdili, nebylo to už někde vyválený.. mb mají podvozky v pohodě, dyť to testujou na pražských tankodromech.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 14:23
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Za poslední větu :yes: >:-[] Když auto okusí Prahu jako testovací polygon, musí objet půl zeměkoule >:-[] >:D
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 14:28
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
:-O
Avatar - boost.
28. 4. 2017 14:42
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Se nedivim, že píšeš takový bláboly když koukáš na ty dětinský blbosti na českým youtube. >:D

Já byl interierem W213 trochu zklamanej. Čekal jsem míň papumdeklu a víc pocitu a zvuku bytelnosti. A ten gloss black středový panel byl pěkně poškrábanej.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 14:50
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Je to tak [odkaz] navíc kdo by poslouchal [odkaz] :-)
Avatar - Merrill
28. 4. 2017 15:09
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
..nádhera, všechno do sebe krásně zapadá a navazuje.. a ten nádhernej karbonovej dekor, to je brutalita >:-[] Dnes už je možné ho mít i po celém středovém panelu a jako třešnička na dortu zrcátka v karbonu a decentní zadní spoiler.. kdo má alespoň minimální estetické cítění, ten nemůže nikdy říct, že interiér nové pětky je hezčí
Avatar - boost.
28. 4. 2017 15:30
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
dem fanboys
Avatar - Zappa
28. 4. 2017 16:24
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
ten stredovy panel na foto č. 19 je vhodny tak do levnej trojky a nie do BMW 530 z 2017
ked na toto napisete, ze ma krajsi interier ako Mercedes C ( a uz vobec E), tak vam neverim ani udaje o rozmeroch vozidla!!! 8-s
29. 4. 2017 05:58
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Kluci, vám někdo rozkopal hračky?

To doprčic nikdo z klientů M-B neřeší mizernou jízdu a všichni onanují nad mřížkami?!
3. 5. 2017 21:48
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Neni nic dulezitejsiho nez vydechy klimatizace a dutej stredovej panel. :-)
Cert vem, ze to neni komfortni a prevodovka si nevi rady, pristroje maj grafiku jak z minuleho stoleti, displaye postradaji kontrast a logika infotainmentu je ta tam...
Nekomu se proste libi vydechy...
A tak to asi ma byt :-) kazdy sve volby strujcem
29. 4. 2017 08:47
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Nedávno byl na serveru tipcars dotaz od jedné pisatelky, chtěla auto s pěkným interiérem, nic víc ji nezajímalo. Ani výkon, ani spotřeba, ani jízdní vlastnosti, vůbec nic, jen ten interiér. Ten pro ni byl důležitý. A já to chápal, u ženy, ty mají přece jen jiné měřítka.
Nebudu říkat, že se mi interiér MB líbí, je obstarožní stejně jako je posledních padesát let. Ale kdyby to auto pořádně jezdilo, řadilo a byla v něm trochu zábava, klidně bych to překousnul. Interiér je v mojich parametrech asi na úplně posledním místě...
Avatar - MarTin1
29. 4. 2017 12:46
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Tohle je alibismus jako prase..... pokud dám za auto 2 mega tak chci aby taky nějak vypadalo vevnitř, když tam budu trávit většinu času..... to jak bude vypadat zvenku fajn, když se za tím lidi udou otáčet dejme tomu pohladí to ego... ale jinak v autě se jezdí vevnitř.
A pokud si takový auto koupím a vevnitř to bude vypadat neadekvátně (což je problém hlavně JAGu vzhledem k výrobním nákladům = výborný podvozek atd ale na interiér asi už nebyl rozpočet jinak by to auto bylo dražší v porovnání s konkurencí) tak budu akorát nasranej...... ANO já to beru u supersportů nebo u cíleně zaměřených aut jako pick upy, tereňáky atd.... ale pokud si koupim auto vyšší či luxusní třídy za x mega, tak je to pakárna se uchlácholovat tím, jak je mi to vlastně jedno hlavně že to jede skvěle...... Ty to tady popisuješ jaká je to tragédie přitom dle x testů ty rozdíly jsou marginálín a vždy spíše záleží na dané specifikaci.....
To že E ten interiér má o maličko lepší/kvalitnější je prostě fakt... a to že E je obecně větší auto co se týče vnitřního prostoru je taky fakt.... stačí se podívat na zadní sedadla a zavazadelník v 5tce to jsou slabiny...... nic ve zlém
29. 4. 2017 13:36
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Tak já ti to přeložím do češtiny.
Je pro mně důležitější mít auto zábavné, s dobrými jízdními vlastnostmi a s interiérem, jaký má BMW - jednoduchým, funkčním, bez serepetiček. Prostě mi strohý bavorský interiér vždycky vyhovoval. Stejně to má i doma, architekt zaplesal, když viděl, jak málo si potrpím na nějaké kudrlinky.
Naproti tomu přepychový interiér á la Audi mi nemůže vynahradit jiné kvality, které od auta očekávám, a které se doposud Mercedesu nikdy nepodařilo vytvořit, aspoň ne v mojí cílové skupině.
Protože ten interiér BMW není zase tak strašný a ten od Mercedesu asi nejspíš taky ne. Jen to pro mně není měřítko.
A zadní sedadla a zavazadelník? Zatím se mi do kufru vždycky všechno vešlo a když potřebuju, půjčím si dodávku. A víc než ve dvou jezdím asi tak dvakrát do roka..
Avatar - _Karel_
29. 4. 2017 13:52
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Zabředáváš do vysvětlování svých priorit. Pointa je asi v tom, že MB má lepší interiér a BMW líp jezdí, ale tak jako interiér BMW není tragédie , tak ani jízdní vlastnosti MB nejsou tragédií.
Je samozřejmě úsměvné,pokud je pro někoho je největší devízou MB hezký rámeček ofuku topení.
Avatar - MarTin1
29. 4. 2017 13:55
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
No vyborne....amen... bavime se tady opravdu v zavislosti nankonkretni specifikaci o marginalnich rozdilech.
29. 4. 2017 13:58
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Z pohledu sportovního feelingu jsou pro mně jízdní vlastnosti MB tragédií. Pokud jde o komfort, který osobně nevyhledávám, potom jednoznačně vede Mercedes. Tedy možná, když nemá zrovna vzduchový podvozek.
Avatar - _Karel_
29. 4. 2017 14:06
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
"Z pohledu sportovního feelingu jsou pro mně jízdní vlastnosti MB tragédií" - otázkou je, jestli je něco špatnýho na tom, že limuzína vyšší střední nemá sportovní feeling ;-)

Sakra, zastávám se MB, a přitom bych všema deseti bral pětku. :-)
29. 4. 2017 14:25
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
To uz je jen o prioritach kupujiciho. Za 20 let uz mne to treba bude otravovat... zatim bavi:)
1. 5. 2017 07:53
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Problém je, že E NENÍ komfortnější! A přesto nejezdí tak pěkně jako G30.
3. 5. 2017 21:52
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Diky, uz jsem myslel, ze si toho v testu nikdo nevsiml.
Neni to osvezujici, precist si srovnavaci test bez zastupce vw group?
4. 5. 2017 18:35
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Mas pravdu. Posledne komfortne E-cko je uz 2 generacie stare :(. Ako MB nie je nekomfortny tak nejak vo vseobecnosti. Neposobi trvdo, aj viac plava a tak, ale priecne nerovnosti mu nesedia. Bez ohladu na podvozok (standard, vzduch), podvozok vyda ranu a auto nezapruzi a otras citi posadka v tele.
Celkovo by som povedal, ze MB ma problem s komfortom (pruzenia nazvyme to). Sice ja som o level nizsie - ja mam bmw3 a manzelka MB-C (kazdy vie preco si vybral) ale presne tento rozdiel v podovzku a ten paradox nekomfortnosti C je citit aj tam. BMW posobi tuhsie (neplava tak) a jemne tvrdsie, viac a verne kopiruje teren (C sa len pohupne), ale na priecnych nerovnostiach len jemne podvozok buchne - vzdialene a odfiltruje sa to nejako. Kdezto C plava a posobi trocha ako lod na vode (co je prijemne a navykove) ale pri priecnej nerovnosti podvozok da hlasnu ranu a auto aj s posadkou sa otrasu. A pritom obe auta maju standard podvozok a rovnaky rozmer pneu - navyse BMW ma runflaty.
A krasne je vidiet aj rozdiel vo filozofii - ten plati aj pre E a 5. BMW hovori vodicovi - "pod pod dame to - posunieme limity a zabavime sa" a navyse je citatelny a komunikativny. MB ide na to sposobom "sakra, ja to dam, ale si si isty, ze to chces?" Obe auta su skvele - ale kazde pre ineho!
Tak isto C ma maximalne prakticky interier, 3-ka na to zvysoka kasle. Ale pozicia za volantom je v bmw ovela soferskejsia (nizsie sedenie, volant blizsie k rukam), sportove sedadla su pohodlnejsie ako komfortne v C!
Kvalita interieru je tiez zaujimava na porovnanie. C vyzera honosnejsie a luxusnejsie. Bez debaty. Ale spracovanie - no poviem to tak - bmw je na tom lepsie. Mozno to vyzera jednoduchsie, ale je to pevnejsie a lepsie. BMW po 10tkm (cca 6 mes) na nasich cestach (BA) nevydava ani jeden pazvuk, C-ko uz po 5tkm vydavalo vrzganie (najma z oblozenia dveri - je neuveritelne tenke a vibruje - rovnako aj z toho "tabletu" vpredu) a teraz po 110 tkm je to celkom slusny koncert pazvukov v nicom sa nelisiaci od bezneho mainstreamu. (manzelka jazdi dost, auto ma len 1 a 3/4 roka).
Avatar - fOE
29. 4. 2017 14:51
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
To ze ma E kvalitnejsi interier neni fakt, to je jen tve tvrzeni. Autor tvrdi neco jineho. Ja ani v jednom nesedel tak vlastni nazor nemam, ale nevidim duvod verit tomu tvemu "faktu" nejak vic nez tomu autorovmu. Kdyz si vzpomenu predeslou E klasse v ktere jsem naopak sedel docela casto pak to ze ma mercedes kvalitnejsi interier ve vyssi stredni byla hloupost uz v minule generaci. Nedivil bych se kdyby tomu tak bylo i ted.

Kde nemam s timhle obecnym tvrzenim problem je nizsi stredni a stredni. Acko i Cecko je uvnitr vyrazne hezci nez F20 a F30, sice ergonomicky horsi, ale hezci.
Avatar - fOE
29. 4. 2017 14:50
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
No divam se na tu fotku uz par minut a nejak tam tu levnost patrnou na prvni pohled nenachazim.
28. 4. 2017 15:40
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Naprosto nesouhlasím a co se týká podvozku, tam BMW s Jagem ujelo M-B o parník. I kdyby tam nainstaloval deset vzduchových vaků, stejně nedosáhne komfortu, hebkosti a odezvy obou uvedených konkurentů.
Interiér je srovnatelný v top verzi, u základu si nejsem E jistý.
28. 4. 2017 17:10
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Me se libi, jak MB vytahnou vzdy zpracovani interieru, ale ze jim ta "nadhera" vrze jak zebrinak, to uz nikde nezmini :-) No nekup to. At se divam na interier mb nebo bmw, kazdy je uplne jiny a ani jeden bych nehodnotil, ze je vzhledove nevydareny. Jen ten v MB je pro duchodce, kteri pak dostanou infarkt, kdyz se rozhodnou neco nastavit v infotainmentu, ktery na bmw proste nema. Ale to vime, ze system bmw je uz nejaky patek etalon, ke kteremu se snazi konkurence dotahnout. Tak jasne, ze jizdne je mb v pohode, to je i skodovka. Ale 5tka je ted o lvl dal a je dobre si to priznat. Ono ani tak nejde o to, kde MB testuje, ale co z tech testu pak dokaze vyrobit :-)
Avatar - white label
28. 4. 2017 17:29
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Třeba právě tahle 5er už vrzat nebude (viz test)... ;-)
Jinak v podstatě souhlas...
29. 4. 2017 09:58
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Co já vím tak za to v MB můžou runflaty
3. 5. 2017 21:43
Re: bmw má marketing zvládnutej hodně do hloubky
Ty si zase expert... Nic proti nazoru, ale argumentu jsi moc nevytah
Avatar - boost.
28. 4. 2017 14:33
dude
tak jsem si po letech přečetl tady test... nevidim tam žádný info ohledně výbavy vozů. Sic se mluví o podvozcích, ale nijak jsem se nedočetl, co za typ podvozku vlastně daný auto má. anebo jak moc velký rozdíly jsou mezi jednotl. driving modes.
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2017 21:56
Re: dude
Tohle je velka bolest. Bmw nabizi nekolik typu podvozku a v testu se nedozvis, jakej meli a jake jsou mezi nimi rozdily
Avatar - fOE
28. 4. 2017 14:37
Zpet na vrchol
Ze by se to konecne povedlo? Po predeslych dvou generacich, ktere kazda mela to svoje (e60 vnejsi vzhled nemusel sednout kazdemu a vnitrek pak nemohl sednout vetsine a F10 ktera je pro me dodnes nejhezci petkou (hezci i nez G30), uvnitr konecne kvalitni kdyz teda nezacala vrzat :-) ale zase s nadvahou a ze to bylo znat) ted snad konecne prichazi od BMW auto bez kompromisu, skvele jizdne (motor/prevodovka/podvozek), skvele uvnitr, pohledne zvenci?
No uz bylo na case. :yes: Your move, audi. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Skipper
28. 4. 2017 15:03
Malá anketa
Skutečně se někomu líbí černé auto s černými koly? Mně to prostě přijde odporné, A BMW super, auto se asi povedlo, ale vzhledově se mi prostě nelíbí. Když bych si teď vybíral auto vyšší střední, tak by to asi vyhrálo XF.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 15:10
Re: Malá anketa
S černými koly souhlas. V některých případech hezké, ale většinou ne a už vůbec ne k černé kastli.
28. 4. 2017 15:42
Re: Malá anketa
Černá kola jsou mor a dokonale zabíjí hezké tvary. XF má horší interiér, minimálně srovnatelný podvozek, o ždibec lepší řízení, hezčí předek, horší zadek.
28. 4. 2017 16:23
Re: Malá anketa
tá 5 sa mi páči vrátane čiernych diskov, celok sedí a myslím, že čierne disky by pomohli aj tomu éčku, lebo vyzerá jak fabia junior. Ale raz som videl celočierne bmw x6, taký dartvejdr a potom k nemu prišiel chlapík s ružovou košeľou a chlapčenským ksichtom, evidentne autom kompenzoval. Nie som obhajcom čiernych diskov, ale ak sa pekne vyladia trebárs s bielou, môže z toho byť pekné auto.
Avatar - Machýrek
29. 4. 2017 13:55
Re: Malá anketa
Cerny kola jsou v hezky v kombinaci s bilou/zlutou/oranzovou kastli s cernyma prvkama, tj. listy, mrizky, zatmaveny skla apod.
Avatar - MarTin1
28. 4. 2017 15:22
Moje zkušenost
je v zásadě podobná s tím co je zde v testu..... Éčko jsem teda jel pouze verzi E43 AMG. BMW 530xd jsem jezdil a moje dojmy už jsem zde sděloval.... jsem rád, že NAROZDIL OD MISTNICH EXPERTU zde zaznělo to co jsem sám "kritizoval" a to, že motor v 530d se projevu ve spodu ot. spektra poněkud hrubším dojmem narozdíl od MB. Kdežto místní EXPERTI zde tvrdošíjně vedli debatu jak je 3.0 V6 od MB strašnej traktor.....

CO se týče podvozku BMW je opravdu velmi pohodlné auto až jsem sám zíral jak péro z gauče......a to jsem neřídil verzi s aktivníma stabilizátorama. Jasně jezdil jsem na 18" zimních ale i tak velmi pohodlné auto....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2017 18:05
Re: Moje zkušenost
Suhlasim co sa motoru tyka. Hlavne pri vysokych dialnicnych rychlostiach je auto velmi tiche. ja mam sice staru predch.generaciu E 350 a mam tam 18 palcove gumy normalne pruziny nie airmatic a nemozem sa stazovat na nekomfort a drncanie podvozku. Tie RF pneumatiky stoja za velke kulove... Podvozok u E cka sa nemenil samozrejme za priplatok je airmatic . Pneumatiky urobia svoje a testovat auto na dojazdovkach je skreslene... Inak nic proti 5 ke vo vsetkych testoch poraza E cko aj ked ten rozdiel tam je ovela mensi ako u redakcie Auto cz...
Avatar - Zappa
28. 4. 2017 16:27
interier
ano, bavorak skutocne slusne prekvapuje podvozkom.
uvidime, co ten radovy motor od mercedesu
ale ked redaktor napise, ze ten interier od bavoraku je krajsi, tak to pobavil celu nasu firmu
Rozbalit vlákno
18
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 17:02
Re: interier
MB má určitě krásné detaily, ale taky bych volil interiér BMW (ale nejlépe s volantem MB ;-) )
Avatar - white label
28. 4. 2017 17:06
Re: interier
Volant u 5er se ti nelíbí?
[odkaz]
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 17:18
Re: interier
Líbí, ale míň než v MB.
Ovšem ten širokoúhlý tablet [odkaz] to je teda něco 8-s
Avatar - white label
28. 4. 2017 17:27
Re: interier
Jo, vypadá to jak v Busu, ale mě u interiéru Ečka v reálu nejvíc nejvíc zklamala grafika lcd přístrojovky, to zvládá BMW podstatně lépe.
Avatar - Ozzman
28. 4. 2017 20:28
Re: interier
Dá se Éčko koupit i s klasickymi budíky?
Avatar - _Karel_
28. 4. 2017 20:37
Re: interier
Podle mě jo a vypadá to líp [odkaz]
je potřeba kliknout v odkazu na malý obrázek interiéru vpravo nahoře
Avatar - white label
28. 4. 2017 22:52
Re: interier
Jo, v tomto případě to vypadá mnohem líp...
Avatar - woody-alien
28. 4. 2017 22:13
Re: interier
Copak, chytla tě mlsná ? ;-)
Avatar - Ozzman
29. 4. 2017 00:30
Re: interier
No jo, dnes jsem se dojel podívat na toho Sakrova hybrida a řekl jsem si že radši poradnej naftak od MB :-) Když už medvěda, tak v naftě a anologu!:)
Avatar - white label
28. 4. 2017 17:03
Re: interier
Nesmíte v práci tolik chlastat... ;-)

Třeba grafika lcd přístrojovky je u Ečka tragická, takový laciný 2D Playsttion:
[odkaz]
U 5er mnohem propracovanější 3D dojem:
[odkaz]
U Ečka je povedená aplikace matného dřeva, včetně jeho zpracování, 5er má lepší sedačky atd.....
Ale, že by interiér Ečka působil celkově lépe si nemyslí, a to jsem oba viděl i naživo.
Avatar - white label
28. 4. 2017 17:21
Re: interier
Nevím proč ten druhý odkaz nejde:
[odkaz]
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2017 20:20
Re: interier
Ak by sme napr. zrovnavali MB 220d a 250 d proti BMW 520d tak MB ma tichsi rychlejsi a pruznejsi ten novy 2l dizlovy motor proste novy 2l MB diesel je lepsi a kultivovanejsi ako ma BMW
Avatar - Belo13
28. 4. 2017 20:37
Re: interier
Neviem Komu sa moze pacit interier MB..BMW jednoznačne krajsi
29. 4. 2017 05:55
Re: interier
Přece kvůli jednomu článku nezahodíte koupená auta?! :-!

Smát se může kdo chce, mě se líp jezdí v BMW a i interiér má rozvržení jaké potřebuju. Nemusím mít chromované nebo hliníkové cetky všude možně. To je věc osobního vkusu.

Auto má hlavně dobře jezdit a od počátku jsem nechápal, co je na novém E tak super. Většina novinářů dnes řeší právě cetky o kterých jsem mluvil a tak třeba výborně jezdící XF smázli přes interiér, ale podvozkově natírá E minimálně stejně jako 5er.

Navíc mi vadí i ta buchtovitost vnějších tvarů.
Avatar - Londonbridge
29. 4. 2017 10:50
Re: interier
Nic sa nezahadzuje hlavne od krizy... Takto cisto z osobnych skusenosti mame vo firme Jag XF 3 d. a 350 E diesel predch.generacie. Absolvovali sme vlani cestu Londyn - Maribel / Franc. Alpy / to je cca 1200 km a cca 12 h v aute na XF a tento rok na E 350 . nase skusenosti su : XF je tvrdsie hlucnejsie a menej konfortne auto, ano podvozok na zakruty a sportove jazdenie je nastaveny lepsie u Jaga. Zoberem to teda cisto z praktickeho hladiska a vynecham ext. a int. design ak chcem stravit dlhe cesty v aute a vyliest celkom cerstvy po 12 hodinach sedenia v aute je to Mercedes ktory toto zvladne lepsie. Ak si chces uzivat za volantom serpentinky a nahanat sa v zakrutach je lepsi JAG. Tvrdenie ze MB ma spatny podvozok je viac ako divne. RF pneumatiky sa zahadzuju to uz radsej lepidlo ...
Avatar - Dinar
29. 4. 2017 16:07
Re: interier
Jaký má tohle všechno vztah k aktuálnímu testu acz?? Vždyť pořád dokola omýláš své zkušenosti s předchozími!! generacemi těch aut. Nemluvě o tom faux pas s tuzerskými 22kami na xf, to už jsme ti tu jednou rozebrali... :-!
Avatar - Londonbridge
2. 5. 2017 08:42
Re: interier
E cko tam testovali na RF pneumatikach ktore znizuju ride comfort o hodne a mali by to prezuvat a ziadne auta netestovat na RF pneu. Ten Jag mame na 20 kach ./ omluva za preklep /, Celkovo mi islo skor o naladenie podvozkov ktore MB ani Jag nemenil v novej gen. su to odlisne naledene podvozky a snazil som sa vyjadrit najma k pocitom po 25 hodinovom / return trip / takmer non stop jazdeni v jednom a druhom aute ktore bolo vacsinou absolv. na Francuz. dialniciach . Dalsi rozdiel je samozrejme letne zimne alebo uni. pneu.
28. 4. 2017 23:56
chyby...
pan redaktor,
display je dotykovy a twinpower turbo znamena dvojkomorove turbo v tomto pripade...

8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fOE
29. 4. 2017 10:10
Re: chyby...
Dvoukomorove turba davalo BMW jen k benzinum, naftaky meli vzdy bud jednokomorove s VTG nebo vice turb v serii kde VTG meli vzdy jen nektere (u 35d treba jen jedno). Jsi si tim co pises jisty? Docela bych se divil kdyby B57D30 motor z 530d mel dvoukomorove turbo.
29. 4. 2017 14:53
e
Ecko bez digi stitu je kravina, nikdy to pak neprodas a u operaku pochybuju, ze te to nechaji tak nakonfigurovat, vzdyt tam te taky tlaci do dobre nasledne prodejnych verzi. Je to soucasti nejakeho paketu, ktery je za par susni.

V interieru nic neskripe, zadny displej neni dotykovy, Command je naprosto intuitivni, jen zadavani adresy do navi je kostrbate.

Dvoulitr je skvely, prevodovka take, ale pokud nejezdis porad v Sport nebo Sport+ tak je nutne jezdit rozvazne a manevry kde je potreva vykon si rozmyslet.. otacky to jinak udrzuje kolem 1200… pri 170km/h toci 2000.. aby se motor probral je potreba ho proste probudit a je to pak vcelku otrava - myslim mysky v provozu atd. Menic nez se zamkne nekdy trva.. To radsi jedes proste v klidu.

Jizdni vlastnosti dobry kompromis tezici z nahonu na zadek.. ale uz jsem letel ze zatacky po tecne ven a modlil se at to zastavi driv, nez urazim kola o obrubnik. Je to proste cvalik, zadny sportak.
Rozbalit vlákno
1
12. 5. 2017 23:06
Re: e
A nevadí Ti ty atrapy koncovek vejfuků ? U prémiový třídy bych to tedy nečekal ... ;-)
29. 4. 2017 15:06
svetla
Co me postupem casu zklamalo jsou svetla - automaticke prepinani. Je porad hodne co dohanet. Za deste a mokra k nicemu, problikne te kazdy druhy co vyjede ze zatacky nebo skrze nejakou nerovnost, na dalnici se svetlo z tabuli odrazi az z toho boli oci a i auta za mnou me problikavala. Kamiony to casto zkrze svodidla zatravnena nezaregistruje ani kdyz je sucho.. Samy o sobe dalkova svetla jsou celkem slaba. Prijde mi to jako nejaky prototyp a ne hotovy vyrobek. Nemluve o tom, ze cloveka to nezaregistuje a tak stejne musis byt pripraveny to vypnout a uprimne, vypnuti cele te funkce aut. prepinani by asi bylo rozumnejsi. Ale kdyz to tam je..

Naopak zvykl jsem si na aut parkovani, dokaze zaparkovat i do dost tesneho mista, az jsem se divil, jen nekdy v poslednich par krocich selze a musimnto docukat. Je to dobre ze to zmeri misto a vim, ze se tam vejdu. A neposkrabu kola.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Londonbridge
2. 5. 2017 18:43
Re: svetla
Tam mas tie nove 84 clankove LED svetla? mne svietia 24 clankove led na starom E a svieti to velmi dobre ,vykrajuje atd. ..
4. 5. 2017 12:58
Re: svetla
Jo mam. On si toho clovek, pokud nejezdi moc asi ani nevsimne. Ja mam za dva a pul mesice najeto 16 tis, hodne v noci, tak to umim dobre zhodnotit.

Prevodovka je skvela, ale je potreba prepinat rezimy.

Displeje maji kontrast dobry, citelnost na slunci v pohode, grafika taky a nelogiku ovladani nejak neumim pochopit. Nesedly mi plosky na volantu, ale kruhovx ovladac na stredovem panelu je dobry, samotna menu jsou razena tak intuitivne, jak jen to jde.

Komfortni to auto zajiste je, letajici koberec to ale neni. Nevrim ale, ze na mistech, kde boucha Mercedes jina auta bouchat nebudou. Neni to proste S.

Ono obecne, hodnotit auta na zaklade nejake zkusebni jizdy nebo i parset km je blbost. Myslim, ze vzdy to chce aspon par tisic km a trochu intenzivnejsi pouzivani, jinak to hodnoceni stoji dost na vode. Ono to vysvetluje i testy aut v mediich. Najedou parset km na par staci a sup uz sumirovat. Proto vysledky testu jsou takove jake jsou.
4. 5. 2017 14:35
Re: svetla
To ze hanis vlastni garaz je o tobe zname. To ze tu pises o potrebe s autem najet nejaky km nez budes hodnotit a pak hned pochybujes o tom, ze ostatni konkurenti nebouchaji, jen potvrzuje, ze konkurenty najete nemas...
Poridil sis naftovej ctyrval do vyssi stredni a ses expert na luxus.
Displaye jsou v mb podstatne horsi nez v bmw - fakt
Jizda je horsi - fakt
Ovladani infotainmentu je na kazdem z nas, ale obhajcu mb moc nenajdes, pokud ovsem nejses v bludisti na Petrine...
4. 5. 2017 15:34
Re: svetla
Jinymi slovy, nenajel jsi vic, nez par km :-) Kazde auto s kterym jsem jel vzdy potrebuje cas aby se projevilo. Tak bezne menim nazory prvni dojem vs. dlouhodoba zkusenost.

Aby auto nebouchalo dle me narazi.. na fyziku, akustiku?

Ne, soucasnou generaci 5er jsem nejel.. ale predchozimi ano.. a nejel jsem zadnym autem, ktere by nebouchalo :-) To budes muset o tridu vys a spis jeste do vod Rollsu apod. Zadny diametralni rozdil neni mozny.

Sestivalec z toho jine auto neudela.. sam jsem nekolik sestivalcu vlastnil. Bude to porad ten samy MB E.. ten rozdil neprebije celkovy dojem z auta. Navic ten ctyrvalec ma dobry zvuk a tezko mu neco vytknes. Urcite nemas z toho auta dojem jak z benzinovych ctyrhrnku od BMW.

To auto je..nijake. Bud mas rad mercedesy nebo ne a pak nevim, cim muze zaujmout. Ty ale pises zaujate.
Avatar - white label
4. 5. 2017 19:35
Re: svetla
"Navic ten ctyrvalec ma dobry zvuk a tezko mu neco vytknes. Urcite nemas z toho auta dojem jak z benzinovych ctyrhrnku od BMW."
Tak, když už to "musí" být jen (přeplňovaný) R4, tak určitě raději benzín, než naftu, a to bez ohledu na značku..., takže máš vlastně pravdu, dojem z benzínu bude určitě jiný/lepší. ;-)
5. 5. 2017 07:23
Re: svetla
Predne neni moje chyba, ze ti trva dlouho, nez poznas jestli auto boucha na nerovnostech nebo ne, repektive zda jsou lepsi displaye, sedacky , komfort.

To te uhodi do smyslu hned ( sorry tebe ne, ty potrebujes pul roku)

Ja mam najete stovky a desetitisice km predchozimi generacemi. A uz tam byla 5er s podvozke professional daleko lepsi nez e na vzduchu.
Nova 5er je jeste dal, a nove e se posunulo opacnym smerem.

Absolutne neni pravda, ze musis k rolsu, aby auto nebouchalo, to jen dale dokazuje tvou nezkusenost/ neschopnost posoudit. Ani spousta sportovnich aut na nerovnostech nemlati, ackoli maji podstatne tvrdsi podvozek. Pri mlaceni jde spis o ulozeni naprav a tlumicu a kolikrat je lepsi tvrdsi a pevnejsi ulozeni, nez to, co predvadi treba vw, ci mercedes. E v posledni generaci je ukazkovy priklad.

Tvrdit napr, ze led svetla v mb neoslnuji kamiony na dalnici je k smichu. S tim maji problem zatim vsechny podobne systemy.
Ctit po tobe jakykoli strizlivy pohled s pokusem o objektivitu je prohranej boj. S tim, co se ti libi z estetickeho pohledu se tezko polemiune, ale hodnotit lepe infotainment mb oproti bmw uz chce slusnou odvahu.
Budiz to jen dalsim dukazem tveho strizliveho hodnoceni, prosteho hajeni sve vlastni garaze.
4. 5. 2017 18:59
Re: svetla
Zaujmave. Ja + manzelka (mame) najazdene dost (110tkm) aj za tmy len na C-ckovom MB s full led svetlami intelignentymi a mozem povedat, ze okrem oslepovania od znaciek na dialnici - nepozorujem nic z tebou popisovanych javov (a pritom E by to malo mat celkom vylepsene). Ani raz neblikalo na mna protiiduce auto, ani to nema problem s kamionom na dialnici. Krasne a velmi presne a tesne to vykrajuje auta a zaroven to osvetluje obe strany cesty. A praveze nove E by malo mat tieto svetla doladene - o dazd/sneh, a tabule na dialnici. To som ale nemal moznost testovat v tme este.
Mal som moznost soferovat cca 800km za tmy aj 7-ku s laser svetlami a ta "matrix" funkcia podla mna fungovala horsie ako v C. Pomalsie to bolo, okolo aut si to nechavalo velku medzeru a ani laserove dialkace moc do dialky nesvietili (pocitovo samozrejme).
Tak isto v mojej 3-ke s full LED "matrix" to nefunguje tak dobre ako v C. Ako je to super, ale C je dalej. Konkretne lepsie tesnejsie vykrajuje auta, dlhsie vydrzi ten system pouzivat (bmw to pomerne rychlo vypina) a mam pocit, ze aj svieti dalej pri beznom rezime.
Avatar - Dinar
29. 4. 2017 16:12
Hodnocení testéra
ACZ se prakticky shodují s hodnocením každého, kdo měl obě auta možnost projet. Je to souboj o akt. špičku vyšší střední, bmw v mixu kvalit o něco lepší, teď se jen čeká, jak dopadne tah na A6. ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2017 21:21
E
"Já zkrátka v těch oblinách ty investované dva miliony nějak nemůžu najít… " 1.Chápat obecně osobní auto jako investici může snad jen taxikář. 2. Vyšší cena neznamená výraznější design. 3. Za mne E, ale ne ten konkrétní bílý kousek.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2017 22:38
Putovní pohár do Mnichova...
Rozjela se tady celkem živá diskuze, ale mám obavu, že pokud bychom ji ocistili od prodejcu znacky a teoretiku, kteri v aute nesedeli natoz jeli, mnoho kloudnych nazoru by zde nezustalo. :-(

Neni tajemstvim, ze obecne chovam naklonnost ke hvezde, sic od dob, kdy se prestalo vyrabet SLS a MB sklouznul do houstin aktualniho designoveho smeru zacinam pomerne rychle strizlivet...

Faktem je, ze po svych zkusenostech s obema vozy mohu test vicemene podepsat. Odlisnosti je opravdu jen par. Tak napriklad jsem prsvedcen o dotykove funkci displaye v 5er. V jizdnim projevu se musim bez jakekoliv diskuze priklonit k faktu, ze 5er je o level dal. Tvrdit vsak, ze BMW je rezistentni na razy od vetsich nerovnosti bych si vsak rozhodne netroufnul. K konfiguracich, ve kterych jsem mel vozy k dispozici se mi zdal MB ciste v otazce pohodli mirne lepsi. Nicmene na jeho strane byly mensi rozmery pneu. I tak vsak tento rozdil zdaleka nedohani to, co na 5er ztraci v ostatnich jizdnich aspektech. A to je v podstate vse.

Dal bych uz jen kopiroval zjisteni odhalena testem vyse. Kabina, jeji rozvrzeni, zpracovani i ergonomie vede zkratka u BMW. A potvrdit mohu i to vrzani skripani interieru. U MB se mi vyloudit zvuk podarilo (byt jen od schranky na bryle) u BMW zatim ne... Coz me vede k tomu, ze ho zitra budu muset prohnat po poradnych kociccich hlavach :-)

Takze se tesme na novou A6, do te doby si ale zvykneme, ze zelene sako aktualne nosi bavorsti... :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2017 22:39
Putovní pohár do Mnichova...
Rozjela se tady celkem živá diskuze, ale mám obavu, že pokud bychom ji ocistili od prodejcu znacky a teoretiku, kteri v aute nesedeli natoz jeli, mnoho kloudnych nazoru by zde nezustalo. :-(

Neni tajemstvim, ze obecne chovam naklonnost ke hvezde, sic od dob, kdy se prestalo vyrabet SLS a MB sklouznul do houstin aktualniho designoveho smeru zacinam pomerne rychle strizlivet...

Faktem je, ze po svych zkusenostech s obema vozy mohu test vicemene podepsat. Odlisnosti je opravdu jen par. Tak napriklad jsem prsvedcen o dotykove funkci displaye v 5er. V jizdnim projevu se musim bez jakekoliv diskuze priklonit k faktu, ze 5er je o level dal. Tvrdit vsak, ze BMW je rezistentni na razy od vetsich nerovnosti bych si vsak rozhodne netroufnul. K konfiguracich, ve kterych jsem mel vozy k dispozici se mi zdal MB ciste v otazce pohodli mirne lepsi. Nicmene na jeho strane byly mensi rozmery pneu. I tak vsak tento rozdil zdaleka nedohani to, co na 5er ztraci v ostatnich jizdnich aspektech. A to je v podstate vse.

Dal bych uz jen kopiroval zjisteni odhalena testem vyse. Kabina, jeji rozvrzeni, zpracovani i ergonomie vede zkratka u BMW. A potvrdit mohu i to vrzani skripani interieru. U MB se mi vyloudit zvuk podarilo (byt jen od schranky na bryle) u BMW zatim ne... Coz me vede k tomu, ze ho zitra budu muset prohnat po poradnych kociccich hlavach :-)

Takze se tesme na novou A6, do te doby si ale zvykneme, ze zelene sako aktualne nosi bavorsti... :-)
Rozbalit vlákno
0