Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Jen shodou okolností jsem seděl ve středu v Autě roku (3008): výtvarná kvalita přístrojové desky a její materiálové provedení mi doslova vzaly dech. Stejně tak středová konzole (miluju hodně vysoké a široké, kupodivu zatím žádná neutlačovala mé pravé koleno ;-) ). Tady by se měli interiéroví designeři škodovky poučit, jak zpracovat interiér vizuálně atraktivní... a bez zbytečné unifikace stylu a provedení!
To si nemyslim = i tady na ACZ se najde občas hodně slušný čtení. A naopak téměř odopad nebo dokonce úplnej odpad
Určitě bych to nenazval kopírák, naopak rozdíly v kvalitě textů a testů vidim jako velký = u nás a v to beru i Slovensko
Sme limitovaný skromnějšíma možnostma = nikdy tu nebudem moct dělat testy jako v Německu, Británii atd. Ale sou lidi který tu svou práci dělaj slušně = a naopak >:-[]
Myslím, že zbytky tunajšej komunity milovníkov áut veľká časť "starej gardy" sem už aj tak nechodí) by si mali nájsť príjemnejší a hodnotnejší web, ktorý si ich prítomnosť bude viac vážiť - ak sa teda taký nájde.
Mě spíš ještě zaráží, že si každý stěžuje na počet článků o Škodě, ale potom si ji stejně do článku, který nemá se Škodovkou nic společného stejně dotáhnou. Asi nějaká nemoc, nebo co >:D
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Že bude stejná konzole jako v Kodiaqu je škoda, ale taková unifikace je už spíš dnešní trend, podívej se na MB, BMW, Audi, Opel, Renault,... U všech jsou interiéry v podstatě stejný. Jinak kvalita a materiály se mi teda zdají v pohodě
Pochybuji, že to některým vyloženě vyhovuje. Ale nevadí. A jediná náprava je tento web nenavštěvovat, potom s tím redakce bude muset něco dělat. Jenže dokud sem budou vstupovat, tak se kvalita (tvar qualita taky o něčem vypovídá) obsahu nezvedne.
Dovolím si citovat Bubáka "Q věci: nelíbí neznamená nějakou zásadně negativní polohu. Kritizovat za tím účelem, aby se qualita obsahu a quantita příspěvků dostaly na úroveň, která bude zdejším čtenářům vyhovovat, není nelegálním ani nevhodným ani hloupým počinem. A na druhou stranu ti, kterým současný styl ACZ vyhovuje, by měli přiložit prsty k dílu a napsat, proč jim tři články denně o Karoqu vyhovují a proč si myslí, že je to tak správné. Namísto hejtování hejtrů...
Je pochopitelné, že když Škoda opět ukáže auto, které nechce ukázat, tak o tom na webu o autech napíšou. Míň pochopitelné je, že to za jeden den musí narvat na 3 články.
Karoq používá stejné motivy jako větší kodiaq, a to zvlášť na přídi, čímž tu nejošklivější část Kodiaqa naroubovali na Karoqa. A to jsem se na to auto tolik těšil. :no:
Automatická videa tu kritizuji - marně - už delší dobu. Je to ulramegaprasárna a ti, kdo to vymysleli a schválili by si zasloužili nakopat do koulí každé dvě hodiny. :no:
Tak proč sem pořád ti kterým to tak vadí lezou? Je to jednoduché. Jsou to typy kterým jakékoliv rejpání a hádání dělá dobře. Já si to docela se zájmem přečtu. Třeba i proto, že o něm do budoucna uvažuji. I když to jméno na mne působí dost negativně.
Automatické načítání videa je podvodem na inzerenty, rozběhne se vždy, já se tu na většinu videí nekoukám. Nás připravujete o množství dat. U těch, kteří pak používají mobilní telefony a video jim naběhne, okrádáte o data, pokud nemají neomezená data.
Jste podvodníci pánové! Bez špetky ironie nebo vtipu!!!
mna by hlavne zaujimalo v com bol yeti neprakticky.... ved mal slusny kufor vzhladom na rozmery kasne... takisto krabicoidna kasna znamenala relativne dost vzdusnosti v kabine a sikovnost pri parkovani v meste .... a to ani nevravim o terennych schopnostiach ktore z yetiny robili urcite praktickejsie SUV ako tento nizky a tucny hroch karoq.. ktory vyzera uz skor ako nejake vyvysene megakombi ... ako nic v zlom ale vzhlad SUV si predstavujem inak ako to co predavdza karoq ... a to skor nejak tak ako nam ukazal eclipse cross alebo CX5 ci povedzme tucson/sportage ( tito aziati maju dokonale proporcie a vizaz aku u SUV ocakavam ) .. ateca to iste... v podstate mi prisla len ako vyvyseny leon... v kabine je to tiez nic ine len leon ... takze vdaka bohu za produkciu SUVeciek z vychodu .. tam tie SUVecka ozaj vedeli vzdy a dodnes si isty naskok ako vidime stale drzia ... a eclipse cross ktory pride koncom roka tohto hrocha karoqa uplne zvlacuje.. to sa vsadim.. jak kabinou ( eclipse cross ma uz makcene plasty ) tak aj v terene ( svetlostou a pohonom S-AWC ) a aj motoricky ... vid novy 1,5 turbo benzin plus 2,2 dizel s 8st automatom .....
V klidu Pajo, já ze SM nejsem :D, jen mi pořád nějak nesedí, že by si to tu VW platil. Snad by si musel všimnout, že si vlastně platí negativní reklamu, ne? >:D
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
Q věci: nelíbí neznamená nějakou zásadně negativní polohu. Kritizovat za tím účelem, aby se qualita obsahu a quantita příspěvků dostaly na úroveň, která bude zdejším čtenářům vyhovovat, není nelegálním ani nevhodným ani hloupým počinem. A na druhou stranu ti, kterým současný styl ACZ vyhovuje, by měli přiložit prsty k dílu a napsat, proč jim tři články denně o Karoqu vyhovují a proč si myslí, že je to tak správné. Namísto hejtování hejtrů...
Q věci 2): K-q se mi opravdu líbí. I "když ho ještě nikdo neviděl", zveřejněné fotografie a videa napovídají dost, nebo možná spíš hodně. K-q je povedený designem a pravděpodobně mají "testeří" pravdu, že bude komfortní a uvnitř tichý. Kdo by to neuvítal?! Už jen proto může být K-q horké zboží.
Co mě však zarazilo, je údaj o použití shodné středové konzoly K-qa také v K-qovi. To napovídá, že škodovka a její designéři a) ztrácí invenci, a b) šetří, což by se u aut za 0,7 - 1,1 mega CZK nemělo. Už u K-qa jsem kritizoval, že provedení držáků nápojů ve středové konzoli je "simply qlever" až příliš: nepraktické, vypadající lacině a ještě vyžadující nadměrnou manipulaci. A teď se ukazuje, že důvodem bylo použití stejného systému v řádově levnějším automobilu, který si (možná) takové simply qlever může dovolit.... Cítím to jako podvod, jiní výrobci aut za milión mi nabízejí rozhodně větší pocit luxusu a decentní elegance. I přes obecně nanejvýš vhodnou inovaci designu přístrojové desky u K-qa a její odlišení od Octavie a Superbu musím konstatovat, že její design je znovu až příliš "chudý" jak svým tvarovým pojetím, tak kvalitou použitých materiálů; prostě odpovídá spíše třídě K-qu.
ja som velmi zvedavy na novy eclipse cross od mitsubishi... obzvlast s tou novou 1,5kou .. a aj velkostne by to tiez mohol byt konkurent prave karoqu.. CX-5ky.. sportagu/tucsonu.. kugy a tak podobne ...
Re: To je zase rejpalů a hejtrů.Když se vám tu nelíbí tak se
To je právě zdejší problém.. Všichni si tu pořád stěžují, ale pryč nikdo nejde >:D .. Jinak tím neříkám že tu je vše v pořádku! Na druhou stranu si nemyslím že by to tu VW nějak podplácelo, spíš je ACZ prostě hloupý >:D Pokud ale přesto opravdu někdy podpláceli, tak už by to podle mě dávno skončilo, vždyť by si toho museli hned všimnout, že jim to nikdo nevěří a že si všichni jen stěžují, což jim zhoršuje reputaci >:D
Celé si to zle pochopil. To Škoda je originál, Ateca je len jej kópia, ktorá mala naviac tú drzosť, že cestovala v čase a predstavila sa ako prvá.
P.S: A z textu je jasne zrejmé, že Škodoq je vyššia liga, ako Ateca, veď má predsa digi displej.
Ked som videl tento clanok, fakt som si ako prve nasiel tie zvysne, ze ci dobre vidim a viem napocitat do 3. A bohuzial, vedel som.
Smutny rekord. 3 karotky za den su fakt vela.
Ako autor článku je uvedené "auto.cz" (už to samé je neurčité), ale na videu i na fotkách vidím redaktora Sveta motorov. Tak kto je vlastne autorom článku?
P.S. A ani ten redaktor SM sa nepredstaví, ani nie je (ako je obvyklé) napísané jeho meno.
Už je to tadyyyyy.... nešetřeme superlativy a převlékejme spodní prádelko často, neb textil bude znečištěn několikrát denně záchvěvy slasti z této Atecy v rouše škodováckém...
Nezbude než doufat, že to půjde jen předem a nebude z toho několik rychlých pruhů....
v barvě nějaké metalíza za nového AtecoKaroida.
Jinak oceňuji konec downsizingu a nasazení vysokoobjemového 1,5 motoru, který, díky své vysoké spotřebě je vybaven systémem MDS - vypínáním poloviny všech svých čtyř válců a systémem KK - Kleknu kdykoliv .
Už se těším na testy v terénu alá Koudy. Budu zmožen napětím, jestli překoná obrubník....