Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Naučíme vás s manuálem řadit bez spojky! K čemu je to dobré?

Když se řekne, že někdo zařadil bez spojky, obvykle je řeč o žákyni autoškoly, které ještě vázne spolupráce nohou a rukou, zato jí však nechybí síla a odvaha.
Zpět na článek
29. 4. 2017 13:51
29. 4. 2017 15:20
neregistrovaný "SR20"
29. 4. 2017 22:53
30. 4. 2017 11:28
1. 5. 2017 12:52
30. 4. 2017 20:20
1. 5. 2017 13:13
1. 5. 2017 08:24
1. 5. 2017 13:04
2. 5. 2017 07:49
29. 4. 2017 12:45
Hloupost řadit bez spojky
V dnešní době převodovek se synchrony je řazení v běžněm provozu bez spojky hloupost. Řazení bez spojky je vyšší dívčí pro dojetí se závadou na spojce. Člověk musí při každém řazení myslet a řadit naprosto přesně.
Rozbalit vlákno
28
29. 4. 2017 12:59
Re: Hloupost řadit bez spojky
Tak to se mně stalo před asi 5 - ti lety v Chorvatsku,prasklo spojkové lanko,bylo zrovna +38°C a nejbližší servis asi 6km,popisovaným způsobem jsem tam dojel ,oprveno do druhého dne za necelých 1500 Kč,byla tam výrobní vada,ale jet až do Čech bych takto nemohl kvůli rozjezdům a popojíždění atd.,těch 6 km stačilo a to jsem nikde nezastavoval a rozjížděl se jen jednou...
Pravděpodobnost,že se to stane je ale malá možná 1:3000000
Avatar - Ada je zase tady
29. 4. 2017 13:14
Re: Hloupost řadit bez spojky
u rendlíku je ovšem pravděpodobnost poruchy mnohem vyšší ;-)
29. 4. 2017 17:00
Re: Hloupost řadit bez spojky
Sám jsi porucha.
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 23:48
Re: Hloupost řadit bez spojky
Áda má pravdu, renold, citrón a pažout jsou nejporuchovější auta ze všech a když chceš něco vyměnit musíš rozebrat půlku auta abys vyměnil třeba například žárovku

v tomhle s Ádou souhlasím a u Renoldu není větší riziko že se něco pokazí tam se to prostě pokazí a hotovo

Od Italů už taky nic nechci, jak říkal jeden pán jsou líní a nedisciplinovaní a kupte si od nich auto

Ameriky taky nebrat

Jedině Němec s výjmkou Opelu a Japonec, všechno ostatní je šrot
30. 4. 2017 04:32
Re: Hloupost řadit bez spojky
Chyťte se s Adou za ruce a skočte do Macochy.
Avatar - Skipper
30. 4. 2017 07:45
Re: Hloupost řadit bez spojky
To je snad nějaká forma automobilové xenofobie...Doc. Chocholoušek by měl radost!
1. 5. 2017 08:52
Re: Hloupost řadit bez spojky
Kup si das Auto od der Konzern, oni ti tam daji podvodny SW a kdyz jim na to nekdo prijde, tak ho vymeni za "novy" SW, kterym ty motory akorat vice doprasi.

A k te vymene - zkusil jsi nekdy menit zarovku v prednim svetlometu u Superba I ?
2. 5. 2017 12:52
Re: Hloupost řadit bez spojky
U Laguny mě prasklý spojkový lanko nechalo stát u pangejta 2x a u Peugeotu 1x. Takže souhlas Ádo ;-)
Avatar - 12Eagle
2. 5. 2017 10:44
Re: Hloupost řadit bez spojky
pred rokmi sa mi to stalo na fabke - spojkový valec pustil. Tak na semafore za 1 z miesta štartérom a potom celé v pohode bez spojky - len tie rozostupy som nechával kus väčšie... :-)
Avatar - euro89
29. 4. 2017 14:16
Re: Hloupost řadit bez spojky
Jasne, clovek by musel u toho myslet a tudiz pouzivat mozek a tudiz je to hloupost. >:-[]
Pro me hloupost davat ridicak lidem, kteri se umi s autem sotva rozjet... Ja pri bezne jizde samozrejme taky pouzivam spojku, asi jako 99% z nas, ale i tak povazuju za dobre umet ovladat meziplyn.
29. 4. 2017 14:32
Re: Hloupost řadit bez spojky
Auto je pro vetsinu lidi v prvni rade dopravni prostredek a jestli mas pri jeho rizeni na neco myslet, tak idealne na to co je pred tebou na silnici.
Jestli mas potrebu se predvadet co vsechno s autem umis tak si zajed na okruh.
29. 4. 2017 17:03
Re: Hloupost řadit bez spojky
A protože ty neumíš tak je to špatně a jen předvádění. Zajímavé myšlenkové pochody.
29. 4. 2017 17:19
Re: Hloupost řadit bez spojky
Smyslem technologickeho pokroku je lidem zivot (a jednotlive cinnosti) usnadnovat, ne komplikovat.
Z tohoto pohledu je predvdeni se jakakoliv cinnost, kterou umyslne delas komplikovanejsim a narocnejsim zpusobem, nez je potrebne (a jeste napises, ze lidem, kteri to takhle nedelaji, by tato cinnost nemela byt povolena).
29. 4. 2017 17:59
Re: Hloupost řadit bez spojky
Tak jistě. Horolezec se jen předvádí když sleze nějakou horu jelikož na druhé straně je pohodlná cesta pro auta. A když to vezmeš kolem a kolem tak díky technologickému pokroku jsou lidi líní jak prasata a rabují planetu více a více.
29. 4. 2017 22:49
Re: Hloupost řadit bez spojky
Ano, presne tak; horolezec to dela jenom pro osobni vyzvu a neni zadny prakticky duvod, proc by jeho schopnosti mela mit vetsina lidi.
30. 4. 2017 11:36
Re: Hloupost řadit bez spojky
Takže vlastně ty zřejmě toho moc neumíš a chodíš po světě s pocitem že každý co něco umí se jen předvádí. Tvůj zakyslý život plný zášti k těm co něco umí ti fakt nezávidím.
1. 5. 2017 09:00
Re: Hloupost řadit bez spojky
Mám dojem, že v textech svého kolegy vidíte něco, co tam vůbec není.
1. 5. 2017 22:34
Re: Hloupost řadit bez spojky
Pán na začátku jasně napsal že kdo umí za volantem víc než jen točit, ten se předvádí a patří na okruh. Nevím co tam není zřejmé.
2. 5. 2017 12:58
Re: Hloupost řadit bez spojky
Trefný >:D :yes:
2. 5. 2017 12:57
Re: Hloupost řadit bez spojky
Uvědom si že seš na webu o autech. Na takový web chodí fandové aut. Jestli fanda aut nejsi tak sem nelez nebo se nesnaž diskutovat o takových fajnovostech jako řazení s meziplynem, jehož význam nejseš schopen mentálně pochopit. Já taky nechodím na weby o pletení. Problematice pletení svetrů nerozumím a nesnažím se ani nikomu vnucovat svoje názory ohledně této tématiky. Zkus si vzít příklad.
29. 4. 2017 16:00
Re: Hloupost řadit bez spojky
Hloupost je to proto, že u běžných aut jsou synchrony k tomu určené. Jestliže používáte meziplyn, tak buď jste ze staré školy, nebo se chcete pedvádět.
Spojka je tam k tomu, aby se používala.
Myslet, jsem myslel to , že budete sledovat otáčky a hodně přemýšlet, jestli řadíte o 1 nebo 2 stupně.
Avatar - twistedTSD
29. 4. 2017 17:16
Re: Hloupost řadit bez spojky
Tak meziplynem můžeš teoreticky dosáhnout i větší plynulosti jízdy...a já ho velmi ochotně využil právě při problému se synchrony. :-)
29. 4. 2017 20:14
Re: Hloupost řadit bez spojky
Já meziplyn používám, když chci podřadit, ale zároveň nechci podřazením přibrzdit. Třeba před předjížděním. Ale stejně mezi to dávám spojky.
2. 5. 2017 13:04
Re: Hloupost řadit bez spojky
Já považujíc se za automobilovýho fandu (takových sem chodím naprostý minimum) jsem se naučil používat meziplyn ačkoliv to prakticky málokdy využiju. Chtěl jsem se to ale naučit, už jen proto že chci umět to co umí jen špičkoví řidiči. Pak aspoň nezapadám do toho balastu co sem na ACZ chodí a mudruje jak je řazení s meziplynem na úrovni aut startovaných klikou a podobný moudra. K tomuhle póvlu se řadit fakt nechci.
29. 4. 2017 19:03
Re: Hloupost řadit bez spojky
Nejedna převodovka má na jedničce nic moc synchronizaci. A mám ve zvyku podřazovat, jak auto při brzdění zpomaluje, a není mi úplně příjemné neustále roztáčet motor přes spojku. Preferuji, když to tam pěkně skáče.
1. 5. 2017 20:52
Re: Hloupost řadit bez spojky
Je to skutečně hloupost. Dřív možná, ale dnes? Důvod ? S dnešními debilními euronormami skončil režim přesné odezvy od plynového pedálu. Po ubrání nepadají otáčky tak, jak dřív bývalo zvykem. Ani po přidání není odezva jako u mrštného karbomotoru. Celý článek je sice zajímavý z podstaty, ale je to prostě v dnešní době nesmysl. Nouzově dojet? Startovat na startér? No fuj tajbl. To si fakt radši zavolám tu odtahovku, než zmrvit startér, či zprasit převodovku.
S ventrou jsem jezdil rád a řazení bez synchronů jsem si užíval vždy s chutí, ale u svého auta bych to prostě bez spojky ani nezkusil.
29. 4. 2017 20:24
Re: Hloupost řadit bez spojky
A doufám, že umíš taky morseovku. V době, kdy 99% z nás používá mobily, považuju za dobre umět ovládat morseovku.
Avatar - euro89
2. 5. 2017 13:51
Re: Hloupost řadit bez spojky
Sranda je, ze se ale i dnes muze clovek dostat do situace, kdy mu bude mobil k ho**u, ale morseovka bude pouzitelna. :-) Samozrejme se do te situace asi nedostanes, pokud nevystrcis paty za hranice mesta, ale ta moznost tu existuje...
29. 4. 2017 13:04
Odpověď na otázku...
....k čemu je to dobré? K tomu, abyste zničili synchrony.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 13:04
já dávám meziplyny furt při podřazování
neumím si to bez meziplynu představit
Rozbalit vlákno
13
29. 4. 2017 15:05
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
:-))))))))))))))))))) To máš hoodně malou míru představivosti.
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 16:11
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
* se vždy projeví
29. 4. 2017 23:26
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
tak urciteeee >:-[]
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 23:44
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
jenom retarda nepoužívá při podřazování meziplny a ta hvězdička jsi ty
29. 4. 2017 23:47
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
Bože, ty musíš být frajer! Jenom je smůla, že to tu nečtou žádný ženský >:D
30. 4. 2017 08:06
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
A ještě je otázka, jestli při tom meziplynu dvakrát vyšlápne spojku. Někdo si jen drnkne o plyn při jednou sešlápnuté spojce a říká tomu meziplyn. >:D
30. 4. 2017 08:24
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
... ja se obcas pri razeni uprdnu. tomu rikam pravy a presny meziplyn! >:-[]
Avatar - flyboyeda
30. 4. 2017 09:48
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
Kdo neumí meziplyn, neumí řídit, teď mi stačí podřazovat jenom o jeden kvalt, protože mám velkoobjemový diesel s obrovským krouťákem, před tím jsem měl pár vysokootáčkových benzínových japonců a tom to šlo v poho o dva z 4 na 2
30. 4. 2017 07:19
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
aha, takze az na tebe a par zavodniku jsou tady vsichni retardove a ja jsem hvezdicka... u dnesnich beznych osobnich aut se s meziplynem (natoz presnym jak ho nazyva vaculik) prakticky radit neda. a nedava to vubec smysl.
2. 5. 2017 13:08
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
A umíš to zároveň při brždění? Dalo mi to trénovaní než jsem to začal dávat jakž takž rychle a hlavně instinktivně ;-)
29. 4. 2017 17:04
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
Tak na vétřiesce musíš, tím se tady nechlub. ;-)
Avatar - Machýrek
29. 4. 2017 22:36
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
S nekteryma autama tak radit musis. Veterani vcetne tech se synchronizaci, protoze synchrony uz maji vetsinou v haji.
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 23:45
Re: já dávám meziplyny furt při podřazování
nemám v3sku *
Avatar - Ada je zase tady
29. 4. 2017 13:08
Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
chce to jen cit a znalost. A naježděné desetitisíce km v jednom autě. Bohužel
tohle: "abyste mohli stát na brzdě a zároveň dosáhli bokem nohy na plyn"
už neplatí. Dnešní přeelektrizované vozy nedovolují přidat plyn, pokud je
sešlápnuta brzda. Což je chyba. :no:

BTW: Tihle experti z nadpisu neumí ani řadit normálně. Proto si kupují automatické převodovky.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 13:48
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
ten přeelktrizovaný svět nám zachvilku nedovolí ani zatočit když chceme, přidat plyn kdy chceme, zabrzdit kdy chceme, je to smutný
29. 4. 2017 13:59
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Jo, treba ty seslapnes brzdovy pedal az na podlahu a ABS ti brzdeni stejne prerusuje... ja bych to zakazal >:D
Avatar - flyboyeda
29. 4. 2017 17:29
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
to není ten případ
29. 4. 2017 22:51
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Je to uplne stejny pripad. Automaticka prevodovka, posilovac rizeni, ABS, ESP, vsechno to bylo vyvinuto se stejnym umyslem - zlepsit a ulehcit rizeni auta.
1. 5. 2017 01:28
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
A nebylo to všechno vyvinuto náhodou více z důvodu inteligence tvorů,sedících za volantem.
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2017 13:04
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
to všechno vymysleli lidi co nikdy neřídili
2. 5. 2017 13:10
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
No a přestav si že někteří si ABS vypojují. Takový řidič ještě nejsem aby mě ABS limitovalo, ale dovedu si představit, že někomu kdo je lepší řidič než já to vadí, protože to zhoršuje ovládání auta. To že seš osel a takový věci nechápeš není nic k smíchu, takže toho smajlíka na konec sis mohl klidně odpustit. Vlastně jako celý tvůj směšný příspěvek.
29. 4. 2017 13:58
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Ne, kupuji si je ze stejneho duvodu, proc nestartujes motor klikou - protoze jde o prirozenou technickou evoluci, ktera spociva v zaniku zastaralych technologii, ktere neprinaseji zadnou vyhodu, a v jejich nahrazeni technologiemi, ktere jsou lepsi a efektivnejsi.
Avatar - Ada je zase tady
29. 4. 2017 15:41
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
automatická převodovka není ani lepší, ani efektivnější. Jen pohodlnější. Ve své podstatě je to jeden z asistentů, které člověka odnaučují řídit. Další stupeň bude elektronický řidič. Jen zadáš, kam chceš jet a on tě tam odveze. Bude to jistě pohodlnější a nahradí to zastaralé technologie, jako je lidský mozek. Aber ty konce... :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2017 15:46
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Dneska i rychlejší a dokonce umí bejt i úspornější = přetoč si kalendář = sme v roce 2017 ;-)

Přes kritiky autonomního řízení lidi nadělaj daleko víc chyb = rozdíl je že od autonomního řízení se vyžaduje nula, od lidí nevadí přes 3000 mrtvejch denně :yes: :-)
29. 4. 2017 16:08
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Jo, takove auta se v nekterych zemich jiz testuji. Co je na tom spatne ze se ridic treba v pripade mikrospanku nerozflaka o strom vedle silnice?

Jinak moderni automat samozrejme lepsi je, proto taky v nejlepsich autech nic jineho nenajdes:

“Ferrari is design, performance, and state of the art technologies,” Leiters said. “There’s no manual transmission that can beat this performance and therefore we have decided to stay on the double-clutch gearbox.”
[odkaz]

Btw Ford nedavno predstavil 10stupnovy automat. Umis si predstavit 10stupnovy manual? Bys tim kvadlal vic nez ve Fast & Furious >:D
29. 4. 2017 19:12
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Umím si představit i 24 rychlostní manuální převodovku. Tedy, nebyla by to jedna převodovka, ale dvě nebo tři v sérii. A zvládnu s tím i jezdit. :-)
1. 5. 2017 09:24
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
V traktoru možná. A je to poloautomat.
1. 5. 2017 20:15
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Myslím čistě manuální. Poloautomatická řešení, jako se používají například v tahačích (pro řazení "půlek" a případně volbu horní/ dolní řady), jsem vynechal.
29. 4. 2017 17:08
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
Tak ale lidem jako ty kteří vynáší diesel do nebes, jelikož při pokusu rozjet se s benzínem jim to vždy chcípne by měl automat skvělé posloužit.
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2017 15:07
Re: Jde to, ale uhrovatí mládenci to nedávají
[odkaz] >:-[]
29. 4. 2017 13:51
Proc?!
Kdyz nechci pouzivat spojku tak si koupim auto s automatem (kterych je stejne vetsina a to nemluvim o elektroautech ktere zadnou prevodovku nemaji) a bud radim packama na volantu, nebo razeni neresim vubec.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
29. 4. 2017 14:16
Re: Proc?!
No, ty jses presne ten typ, co pak vola mobilem "help line" a ceka na odtah.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
29. 4. 2017 14:15
Dojel jsem tak jednou z Nitry do Prerova... vcetne prujezdu
Je to napsane v zasade dobre.
Snad jen pridam, ze se to dela mnohem lepe v nizsich otackach... a chcete dojet, eleganci asi neresite.
;-)

Jel jsem tehdy Alfou 164 a odesel mi hydraulickej valec.
Vyhoda atmosferickeho dvoulitru byla v tom, ze jsem se rozjizdel na dvojku... motor to dal, a usetril jsem si razeni s velkym "preskokem".
Rozbalit vlákno
2
29. 4. 2017 17:13
Re: Dojel jsem tak jednou z Nitry do Prerova... vcetne pruje
Já z Hořic v Podkrkonoší do Ostravy. Skrz Hradec Králové, Olomouc a tehdy ještě Hranice, Lipník nad Bečvou atd. Bohužel stejný problém, hlavní spojkový válec a teď udělám radost Ádovi Renault 25 V6 Injection.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 4. 2017 17:31
Re: Dojel jsem tak jednou z Nitry do Prerova... vcetne pruje
>:D
neregistrovaný "SR20"
29. 4. 2017 15:20
Tak v tomto som majster sveta.
Mali sme benzínovú Seat Incu, pravidelne sa trhalo spojkové lanko. Síce sme už zo zvyku vozili náhradné v kufri, ale aj tak sme hocikedy stovky km nabehali bez spojky. Horšie bolo to, že východ Slovenska je kopcovitý a niekedy bolo treba v kopci aj zastaviť.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wolfsteen
29. 4. 2017 18:15
On si někdo kupuje Mazdu 3 v základu?
Ano, pan redaktor >:D
Rozbalit vlákno
4
29. 4. 2017 22:54
Re: On si někdo kupuje Mazdu 3 v základu?
S Mazdou 3 1.5 Skyactiv-G vypůjčenou půl hodiny před natáčením autor ještě tak sžitý nebyl,...
Chce to nejdřív přečíst članek, než se ztrapníš v diskuzi >:D
30. 4. 2017 11:51
Re: On si někdo kupuje Mazdu 3 v základu?
Když mi těch 380 000 dáš, klidně si koupím i ten základ :-) .
30. 4. 2017 12:32
Re: On si někdo kupuje Mazdu 3 v základu?
Ja by som si to vedel predstavit, predsa len, 380 000 je zaujimava ponuka za neosklbane auto - multilink tam zostava, radenie a riadenie to iste, motor 1.5 je tiez skyactiv, klimu a radio to ma... Prinajhorsom si das dorobit tempomat, ale tie podstatne veci tam su, napravu u osklbaneho vw nezmenis, motor tiez nie...
30. 4. 2017 18:37
Re: On si někdo kupuje Mazdu 3 v základu?
Nie som expert na Mazdu, ale to dorobenie tempomatu je obycajne dost zlozite...
29. 4. 2017 22:53
oprava
:no:
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2017 11:28
blbost
blbost dnes radit bez spojky, proc??? kdyz je dnes pro automobilky dulezitejsi tablet v aute, ovladani gesty, automaticke sterace, svetla, brzdeni... a to mam najednou radit s meziplynem???
Rozbalit vlákno
1
1. 5. 2017 12:52
Re: blbost
No, podivej, duvody, proc to umet, tu , nepochybne, jsou. I kdyz si koupis relativne novy auto, rekneme 7 let stary a bude mit kolem 200 tis. nalitano, z toho 80% po meste, muzes pocitat s tim, ze synchronizace uz ma nejlepsi obdobi za sebou. A pokud se ti do toho prida mraz, treba kolem -10 a vic, je olej jako med a synchronizace nekona to, co ma v nazvu, tedy nesynchronizuje. Alespon po dobu, nez se to ohreje a olej zmeni skupenstvi z vazeliny na kapalinu. Pokud to neumis, pocitas zuby, pokud jo, jsi v pohode. Sorry, jako.
30. 4. 2017 20:20
Video
By sneslo zaber na nohy nebo ruku a pristrojovku zaroven (dve kamery), ale koncekoncu proc ne.
Priste treba rozebere ty meziplyny...
Jo a ze meziplyn k nicemu neni? Tak si zkuste na okresne podradit v 80 z sestky na ctryku kvuli predjizdeni...
Rozbalit vlákno
1
1. 5. 2017 13:13
Re: Video
Neni to nic slozityho. Motor proste musi mit pri zasouvani rychlosti otacky, jaky by mel mit po klasickym prerazeni - at pri razeni nahoru, tak dolu. Proto se pri razeni nahoru (napr. z 3 na 4) necha motor opadnout, pri razeni dolu (ze 4 na 3) se plynem otacky zvysi na takovy, jaky budou slyset po prerazeni (ovsem pozor na rychlost jizdy, protoze otacky motoru jsou na stejnej rychl. stupen pri ruznych rychlostech taky ruzny). Chce to cvik, ale jde to. A pokud mas otackomer a naucis se davat plyn presne pri urcite rychlosti, vyhravas jackpot.
1. 5. 2017 08:24
Hloupost
Ani při závadě to dnes nedává smysl. Člověk, který to vážně neovládá, tak je pak na silnici hrozbou a takových je většina. A radit někomu rozjezdy přes startér... Takže odešla hadička ke spojce a já místo abych zavolal odtahovku přes pojišťovnu a zaplatil do 1000 Kč za opravu si zlikviduju startér a baterku, což bude stát 12000 Kč. Sorry jako, ale tohle jsou tak amatérské rady, až to bolí.
Rozbalit vlákno
2
1. 5. 2017 13:04
Re: Hloupost
Vyvedu te z omylu. Staci, abys mel povinnosti a proste MUSELS dojet. Ona by pak asi ta ztrata penez byla o dost citelnejsi. Ja jsem tak jednou odjezdil celej den s minibusem (15 lidi). Proste to nebylo mozny odstavit a uz vubec ne NAHRADIT. Nebo si vem postaka, co dela rozvoz, DHL, DPD a dalsi rozvazky. A starter urco nezlikvidujes, pokud nejsi pako. Dnesni startery vydrzi dost. Od doby, co mam vlastni auta, tedy ca. od roku 1985 (F600, Trabos, W353, S120, ZX, Oltcit, Opel Kadett, T613, Fabia, Thalia, C5, Honda, dalsi Thalia, Modus) jsem ani jednou nemel problem se starterem. Baterku taky neoddelas, proste proto, ze vnitrni odpor starteru je vetsi nez odpor baterky, cimz ji pres starter nikdy nemuzes zkratovat. A zase, pokud jsi pako a vymlatis ji do mrte, je to o necem jinym, nikoliv o baterce. Nakonec jeste poznamka - jedna se o NOUZOVEJ postup, kterej lze resit i tak, ze nechas motor bezet, zaruckujes a pak to rozjizdis z kopecka, kterych - i tech nejmirnejsich - je vsude hafo. Jen se u toho opravdu musi trochu myslet, coz bude asi ten hlavni problem.
2. 5. 2017 07:49
Re: Hloupost
No jo, ale vy tu mluvíte o profesionálních řidičích. Naprostá většina lidí nejezdí každý den a už vůbec ne stovky kilometrů. A věřte, že u takových lidí je použití podobné rady pro okolí mnohem nebezpečnější, než aby zavolali asistenci a v klidu počkali.
8. 10. 2018 13:12
Výměna spojky
Jasně, dá se to, ale je potřeba vychytat správný moment, což je celkem umění. Manželka by ale něco takového ocenila, přijde mi, že na tu spojku šlape, i když jede rovnoměrnou rychlostí po dálnici. Taky už je z toho pěkně opotřebovaná a zdá se, že už se bude muset brzo vyměnit. Už jsem si našel návod, konkrétně tady - [odkaz] , tak to asi zkusím, a když to nepůjde, tak to prostě odvezu do servisu.
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2021 18:30
Chce to novou spojku
To můj přítel - dnes už milovaný manžílek, mě teda hodně překvapil. Neměli jsme skoro ani na brambory, svatba nás stála tři roční platy a ten blázínek si vezme úvěr a půjčí nám na svatbu na podpis pro formální záležitosti pero z https://www.sperky-beny.cz/…nky-a-darky/c-3/ ve výši 18 tisíc korun. Chápete to? Kdyby radši koupil novou spojku do mercedesu.
Rozbalit vlákno
0