Videa
neumím si to bez meziplynu představit
😃))))))))))))))))) To máš hoodně malou míru představivosti.
* se vždy projeví
tak urciteeee >😒]
jenom retarda nepoužívá při podřazování meziplny a ta hvězdička jsi ty
Bože, ty musíš být frajer! Jenom je smůla, že to tu nečtou žádný ženský >😁
A ještě je otázka, jestli při tom meziplynu dvakrát vyšlápne spojku. Někdo si jen drnkne o plyn při jednou sešlápnuté spojce a říká tomu meziplyn. >😁
aha, takze az na tebe a par zavodniku jsou tady vsichni retardove a ja jsem hvezdicka... u dnesnich beznych osobnich aut se s meziplynem (natoz presnym jak ho nazyva vaculik) prakticky radit neda. a nedava to vubec smysl.
chce to jen cit a znalost. A naježděné desetitisíce km v jednom autě. Bohužel
tohle: "abyste mohli stát na brzdě a zároveň dosáhli bokem nohy na plyn"
už neplatí. Dnešní přeelektrizované vozy nedovolují přidat plyn, pokud je
sešlápnuta brzda. Což je chyba. :no😒br />
BTW: Tihle e😜erti z nadpisu neumí ani řadit normálně. Proto si kupují automatické převodovky.
tohle: "abyste mohli stát na brzdě a zároveň dosáhli bokem nohy na plyn"
už neplatí. Dnešní přeelektrizované vozy nedovolují přidat plyn, pokud je
sešlápnuta brzda. Což je chyba. :no😒br />
BTW: Tihle e😜erti z nadpisu neumí ani řadit normálně. Proto si kupují automatické převodovky.
ten přeelktrizovaný svět nám zachvilku nedovolí ani zatočit když chceme, přidat plyn kdy chceme, zabrzdit kdy chceme, je to smutný
Jo, treba ty seslapnes brzdovy pedal az na podlahu a ABS ti brzdeni stejne prerusuje... ja bych to zakazal >😁
to není ten případ
Je to uplne stejny pripad. Automaticka prevodovka, posilovac rizeni, ABS, ESP, vsechno to bylo vyvinuto se stejnym umyslem - zlepsit a ulehcit rizeni auta.
No a přestav si že někteří si ABS vypojují. Takový řidič ještě nejsem aby mě ABS limitovalo, ale dovedu si představit, že někomu kdo je lepší řidič než já to vadí, protože to zhoršuje ovládání auta. To že seš osel a takový věci nechápeš není nic k smíchu, takže toho smajlíka na konec sis mohl klidně odpustit. Vlastně jako celý tvůj směšný příspěvek.
Ne, kupuji si je ze stejneho duvodu, proc nestartujes motor klikou - protoze jde o prirozenou technickou evoluci, ktera spociva v zaniku zastaralych technologii, ktere neprinaseji zadnou vyhodu, a v jejich nahrazeni technologiemi, ktere jsou lepsi a efektivnejsi.
automatická převodovka není ani lepší, ani efektivnější. Jen pohodlnější. Ve své podstatě je to jeden z asistentů, které člověka odnaučují řídit. Další stupeň bude elektronický řidič. Jen zadáš, kam chceš jet a on tě tam odveze. Bude to jistě pohodlnější a nahradí to zastaralé technologie, jako je lidský mozek. Aber ty konce... :no:
Dneska i rychlejší a dokonce umí bejt i úspornější = přetoč si kalendář = sme v roce 2017 😉
Přes kritiky autonomního řízení lidi nadělaj daleko víc chyb = rozdíl je že od autonomního řízení se vyžaduje nula, od lidí nevadí přes 3000 mrtvejch denně :yes: 😄
Přes kritiky autonomního řízení lidi nadělaj daleko víc chyb = rozdíl je že od autonomního řízení se vyžaduje nula, od lidí nevadí přes 3000 mrtvejch denně :yes: 😄
Jo, takove auta se v nekterych zemich jiz testuji. Co je na tom spatne ze se ridic treba v pripade mikrospanku nerozflaka o strom vedle silnice?
Jinak moderni automat samozrejme lepsi je, proto taky v nejlepsich autech nic jineho nenajdes😒br />
“Ferrari is design, performance, and state of the art technologies,” Leiters said. “There’s no manual transmission that can beat this performance and therefore we have decided to stay on the double-clutch gearbox.”
[odkaz]
Btw Ford nedavno predstavil 10stupnovy automat. Umis si predstavit 10stupnovy manual? Bys tim kvadlal vic nez ve Fast & Furious >😁
Jinak moderni automat samozrejme lepsi je, proto taky v nejlepsich autech nic jineho nenajdes😒br />
“Ferrari is design, performance, and state of the art technologies,” Leiters said. “There’s no manual transmission that can beat this performance and therefore we have decided to stay on the double-clutch gearbox.”
[odkaz]
Btw Ford nedavno predstavil 10stupnovy automat. Umis si predstavit 10stupnovy manual? Bys tim kvadlal vic nez ve Fast & Furious >😁
Umím si představit i 24 rychlostní manuální převodovku. Tedy, nebyla by to jedna převodovka, ale dvě nebo tři v sérii. A zvládnu s tím i jezdit. 😄
Kdyz nechci pouzivat spojku tak si koupim auto s automatem (kterych je stejne vetsina a to nemluvim o elektroautech ktere zadnou prevodovku nemaji) a bud radim packama na volantu, nebo razeni neresim vubec.
Je to napsane v zasade dobre.
Snad jen pridam, ze se to dela mnohem lepe v nizsich otackach... a chcete dojet, eleganci asi neresite.
😉
Jel jsem tehdy Alfou 164 a odesel mi hydraulickej valec.
Vyhoda atmosferickeho dvoulitru byla v tom, ze jsem se rozjizdel na dvojku... motor to dal, a usetril jsem si razeni s velkym "preskokem".
Snad jen pridam, ze se to dela mnohem lepe v nizsich otackach... a chcete dojet, eleganci asi neresite.
😉
Jel jsem tehdy Alfou 164 a odesel mi hydraulickej valec.
Vyhoda atmosferickeho dvoulitru byla v tom, ze jsem se rozjizdel na dvojku... motor to dal, a usetril jsem si razeni s velkym "preskokem".
Mali sme benzínovú Seat Incu, pravidelne sa trhalo spojkové lanko. Síce sme už zo zvyku vozili náhradné v kufri, ale aj tak sme hocikedy stovky km nabehali bez spojky. Horšie bolo to, že východ Slovenska je kopcovitý a niekedy bolo treba v kopci aj zastaviť.
Ano, pan redaktor >😁
S Mazdou 3 1.5 Skyactiv-G vypůjčenou půl hodiny před natáčením autor ještě tak sžitý nebyl,...
Chce to nejdřív přečíst članek, než se ztrapníš v diskuzi >😁
Chce to nejdřív přečíst članek, než se ztrapníš v diskuzi >😁
Ja by som si to vedel predstavit, predsa len, 380 000 je zaujimava ponuka za neosklbane auto - multilink tam zostava, radenie a riadenie to iste, motor 1.5 je tiez skyactiv, klimu a radio to ma... Prinajhorsom si das dorobit tempomat, ale tie podstatne veci tam su, napravu u osklbaneho vw nezmenis, motor tiez nie...
blbost dnes radit bez spojky, proc??? kdyz je dnes pro automobilky dulezitejsi tablet v aute, ovladani gesty, automaticke sterace, svetla, brzdeni... a to mam najednou radit s meziplynem???
No, podivej, duvody, proc to umet, tu , nepochybne, jsou. I kdyz si koupis relativne novy auto, rekneme 7 let stary a bude mit kolem 200 tis. nalitano, z toho 80% po meste, muzes pocitat s tim, ze synchronizace uz ma nejlepsi obdobi za sebou. A pokud se ti do toho prida mraz, treba kolem -10 a vic, je olej jako med a synchronizace nekona to, co ma v nazvu, tedy nesynchronizuje. Alespon po dobu, nez se to ohreje a olej zmeni skupenstvi z vazeliny na kapalinu. Pokud to neumis, pocitas zuby, pokud jo, jsi v pohode. Sorry, jako.
By sneslo zaber na nohy nebo ruku a pristrojovku zaroven (dve kamery), ale koncekoncu proc ne.
Priste treba rozebere ty meziplyny...
Jo a ze meziplyn k nicemu neni? Tak si zkuste na okresne podradit v 80 z sestky na ctryku kvuli predjizdeni...
Priste treba rozebere ty meziplyny...
Jo a ze meziplyn k nicemu neni? Tak si zkuste na okresne podradit v 80 z sestky na ctryku kvuli predjizdeni...
Neni to nic slozityho. Motor proste musi mit pri zasouvani rychlosti otacky, jaky by mel mit po klasickym prerazeni - at pri razeni nahoru, tak dolu. Proto se pri razeni nahoru (napr. z 3 na 4) necha motor opadnout, pri razeni dolu (ze 4 na 3) se plynem otacky zvysi na takovy, jaky budou slyset po prerazeni (ovsem pozor na rychlost jizdy, protoze otacky motoru jsou na stejnej rychl. stupen pri ruznych rychlostech taky ruzny). Chce to cvik, ale jde to. A pokud mas otackomer a naucis se davat plyn presne pri urcite rychlosti, vyhravas jackpot.
Ani při závadě to dnes nedává smysl. Člověk, který to vážně neovládá, tak je pak na silnici hrozbou a takových je většina. A radit někomu rozjezdy přes startér... Takže odešla hadička ke spojce a já místo abych zavolal odtahovku přes pojišťovnu a zaplatil do 1000 Kč za opravu si zlikviduju startér a baterku, což bude stát 12000 Kč. Sorry jako, ale tohle jsou tak amatérské rady, až to bolí.
Vyvedu te z omylu. Staci, abys mel povinnosti a proste MUSELS dojet. Ona by pak asi ta ztrata penez byla o dost citelnejsi. Ja jsem tak jednou odjezdil celej den s minibusem (15 lidi). Proste to nebylo mozny odstavit a uz vubec ne NAHRADIT. Nebo si vem postaka, co dela rozvoz, DHL, DPD a dalsi rozvazky. A starter urco nezlikvidujes, pokud nejsi pako. Dnesni startery vydrzi dost. Od doby, co mam vlastni auta, tedy ca. od roku 1985 (F600, Trabos, W353, S120, ZX, Oltcit, Opel Kadett, T613, Fabia, Thalia, C5, Honda, dalsi Thalia, Modus) jsem ani jednou nemel problem se starterem. Baterku taky neoddelas, proste proto, ze vnitrni odpor starteru je vetsi nez odpor baterky, cimz ji pres starter nikdy nemuzes zkratovat. A zase, pokud jsi pako a vymlatis ji do mrte, je to o necem jinym, nikoliv o baterce. Nakonec jeste poznamka - jedna se o NOUZOVEJ postup, kterej lze resit i tak, ze nechas motor bezet, zaruckujes a pak to rozjizdis z kopecka, kterych - i tech nejmirnejsich - je vsude hafo. Jen se u toho opravdu musi trochu myslet, coz bude asi ten hlavni problem.
Jasně, dá se to, ale je potřeba vychytat správný moment, což je celkem umění. Manželka by ale něco takového ocenila, přijde mi, že na tu spojku šlape, i když jede rovnoměrnou rychlostí po dálnici. Taky už je z toho pěkně opotřebovaná a zdá se, že už se bude muset brzo vyměnit. Už jsem si našel návod, konkrétně tady - [odkaz] , tak to asi zkusím, a když to nepůjde, tak to prostě odvezu do servisu.
To můj přítel - dnes už milovaný manžílek, mě teda hodně překvapil. Neměli jsme skoro ani na brambory, svatba nás stála tři roční platy a ten blázínek si vezme úvěr a půjčí nám na svatbu na podpis pro formální záležitosti pero z https😐/www.sperky-beny.cz/…nky-a-darky/c-3/ ve výši 18 tisíc korun. Chápete to? Kdyby radši koupil novou spojku do mercedesu.
Pravděpodobnost,že se to stane je ale malá možná 1😁000000
v tomhle s Ádou souhlasím a u Renoldu není větší riziko že se něco pokazí tam se to prostě pokazí a hotovo
Od Italů už taky nic nechci, jak říkal jeden pán jsou líní a nedisciplinovaní a kupte si od nich auto
Ameriky taky nebrat
Jedině Němec s výjmkou Opelu a Japonec, všechno ostatní je šrot
A k te vymene - zkusil jsi nekdy menit zarovku v prednim svetlometu u Superba I ?
Pro me hloupost davat ridicak lidem, kteri se umi s autem sotva rozjet... Ja pri bezne jizde samozrejme taky pouzivam spojku, asi jako 99% z nas, ale i tak povazuju za dobre umet ovladat meziplyn.
Jestli mas potrebu se predvadet co vsechno s autem umis tak si zajed na okruh.
Z tohoto pohledu je predvdeni se jakakoliv cinnost, kterou umyslne delas komplikovanejsim a narocnejsim zpusobem, nez je potrebne (a jeste napises, ze lidem, kteri to takhle nedelaji, by tato cinnost nemela byt povolena).
Spojka je tam k tomu, aby se používala.
Myslet, jsem myslel to , že budete sledovat otáčky a hodně přemýšlet, jestli řadíte o 1 nebo 2 stupně.
S ventrou jsem jezdil rád a řazení bez synchronů jsem si užíval vždy s chutí, ale u svého auta bych to prostě bez spojky ani nezkusil.