Nemyslím, že by VW nechtěl zobrazovat teplotu oleje pod 50 °C proto, aby uživateli řekl, že je olej příliš studený na rychlou jízdu. Důvody jsou pragmatičtější. Teplota bývá na CAN Bus prezentována 1 bytem, což je 256 možných hodnot. Víc nepoužívají z důvodů šetření přenosové kapacity sběrnice. Aby si uchovali přesnost 0,5 °C, musí použít kalibraci 0,5, což nám dá max. teplotu 127,5 °C. Takže aby zvedli horní hranici, použijí ještě offset +50 °C a zobrazovaný rozsah máme rázem +50 až 177,5 °C.
V takom prípade mi príde choré, plytvať šírkou pásma kôli úplne zbytočnej pol stupňovej presnosti. To radšej mohli použiť jeden bit na znamienko + offset, alebo použiť unsigned offsetnutý povedzme od -40.
Přesně to mě taky napadlo, 255 hodnot je přitom takový na první pohled ideální rozsah, ale holt koncern musí vymyslet nějakou blbost. Nevím, jestli někdo potřebuje zjišťovat teplotu oleje na desetinu či polovinu stupně, možná to měli dotáhnout ad absurdum a měřit to na tisícinu, když už...
Osobná verzia úžitkového vozidla nie je osobné auto? Je primárne určené na prepravu osôb, dokonca niektoré verzie, ak sa nemýlim, ponúkajú vyslovene rodinám. Problém bude asi v tom, že to auto je už starý vrak, vždy ho len trochu premaľujú a označia za novú generáciu...
Urcite nie je osobne auto. Primarne je to uzitkove auto s tubou zadnou napravou. A toto je jeho osobna verzia. Ak nevidis rozdiel, neviem ako lepsie to vysvetlit. To ze je to koncepcne stary voz ktory rokmi len upravuju je ale fakt.
Na druhu stranu svoj ucel ako uzitkove auto plni dobre. Tuha naprava je predzvestou dlhej zivotnosti...
Měl jsem Caddy r.v.2008 slaboučké PD 55KW. Loni jsem koupil nový model 110KW. Věděl jsem přesně do čeho jdu a jsem spokojen. Používám na práci i soukromě. Vzadu "užitkové" listové pružiny v základu (za příplatek se ještě nabízí HeavyDuty pro větší zatížení). Je fakt, že když nic nevezu, zadek je hlučnější a uskákanější. Ale to je bohužel ta daň za tu možnost auto vydatně naložit... něco za něco. Kdybych jen vozil děti do školy a na nákup do obchodu, asi bych do toho nešel... Ještě doplním jak píše Somewhere .. když neberu v potaz motor, všechno ostatní je jen stále dokola facelift. Až překvapivě velké množství prvků na chlup stejné jako v předchozích generacích. Možná jsem čekal větší revoluci.. ale zase na druhou stranu proč asi měnit něco co funguje