Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - wakantanka
Celkom
| 4. 5. 2017 08:20
dobra recenzia, akurat by ma zaujimalo ktoraze to sudoba konkurencia mala lepsie odhlucneny motor.
Avatar - Ozzman
Celkom
| 4. 5. 2017 09:07
Teď se ti určtiě tvá špatně formulovaná otázka vrátí nějakým benzinovým motorem, nebo hybridem >:-[] >:D Ale v naftě? Nevím, jak v SUV, ale dobové TDCi vs TDI, vs DCi, vs jiné mainstreamové turbodiesly kolem 2 litrů objemu, bych TDCI řadil mezi to lepší :-)
Avatar - wakantanka
Celkom
| 4. 5. 2017 11:18
:yes: :-) no presne na to som narážal. 2,0 TDCi z tej doby podľa mňa plus mínus hlukom a kultúrou rovnako s 2,0 HDi, predsa sú to skoro rovnaké motorizácie. 2,0 TDI PD mal určite hrubší chod a odhlučnenie sa líšilo podľa aplkácie. Ale to by sme mohli takto pokračovať naprieč celou modelovou ponukou všetkých výrobcov. :-)
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:04
Jak je na tom ? Přiznám se, že jsem první generací nikdy nejel, ani neseděl. U Fokuse je vždy vytýkána prostornost, jak je to zde? Posadí se dva dospělí dozadu pohodlně (U dvojkové ano, i přesto je jí prostornost vytýkána)? Kdysi jsme po ní jako po ojetině koukali, výhoda je, že to bylo na svou dobu ještě poctivě motorizované auto a vlastně slabý motor nebyl v nabídce, nevýhoda zas, že si docela držela cenu, což platí relativně pořád v kotextu stáří vozu a konkurence.

Co jízda? Je zde také zhoršení oproti druhé generaci, jako se to zmiňovalo u Fokusu II vs III ? Druhá generace (vycházející z Fokusu III) se v zatáčkách také neztratí, na SUV je hodně agilní a tlumí nerovnosti velmi slušně.
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:17
Jak je na tom vase Kuga v benzinu ?
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:20
No, jezdí >:D Zatím, nový motor, dnes asi 5-6 tisíc najeto, celkem 28 000. Takže vlastně zajíždíme >:D Ford nakonec jako kompenzaci zdarma prodloužil záruku na 5 let a 120 tisíc km, ještě 2 roky zbývají.... Ale byl to boj, výsledek kdyžtak najdeš v recenzi :-) Přitom je to jinak dobré auto a když si vezmu, že na TDCi mam nyní 248 tisíc najeto a šlape jak hodinky, je to smutné pro Ecoboost...
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:27
mozno len nejaky smolny kus.... lebo na ecoboosty necitam ziadne tragedie... to skor na tsi ( kazdy vecer sa teraz modlim a prosim o jeho dlhu zivotnost >:D ) ... bohuzial turbu sa dnes uz skoro nevyhnes chces nechces ... divna doba... ked chces aby to jelo a aby si mal kusok aj dynamiku tak musis do turba lebo tie dnesne "eko" atmosfery vobec nejedu.. vid napriklad ta 1,6sce v megane... ktora ma zrychlenie na urovni snad nejakej starsej 1,4ky z 10 rocneho golfu.. to iste C3.. s atmosferou ma zrychelnie na urovni fabie junior... je to des ked zvazis ze to inak nie su moc lacne vozy a maju sluzit aj na rodinne ucely a nie len na vozenie sameho seba...

mal som moznost ist v 60kw 1,2 atmo v P208... tak voci "len" 6kw silnejsiemu tsi je to bida... to ani nejde zrovnavat... ten levik bol doslova lenoch... tie rozbehy... to kusok trvalo ... a kedze 1,6vti uz davno nemas v 208 tak nemas na vyber.. len nejake to thp turbo potom ked chces aby to ozaj slusne jelo a mal si aj dobru pruznost a pocit vykonovej rezervy
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:37
Ja mel jeden z prvnich 2,0 EB a prodaval jsem ho s 220 tis km....bez jakychkoliv problemu...hned bych se k nemu vratil , nez mit ten dieslovy mor >:D
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:37
Tak, nebudu tady šířit paniku, ale vím o víc kusech a jeden servisák (a že jsem v době řešení problému mluvil opravdu s hodně lidmi od Fordu, zastoupení, i prodjeců), mi to potvrdil, že se to stává, stejně jako se mi na to ozvalo pár uživatelů i zde z ACZ. Prý i proto upravili motor na 1.5EB a trochu inovovali - odstranili overboost a podobně také z toho důvodu, aby vyřešili tento problém... nevím, to jsou jen dohady a posbírané doměnky :-) Obecně ten problém není tak masový, jako byl u TSI.

U tebe bych se nebál, máš nejnovější inkarnaci, snad už to za ty roky dostatečně vychytali :-)

Atmosféra - to bys musel mít u Fordu tak 2.3i ,co se dával do Mondea MK IV (vůbec nevím, jestli v ČR byl k dostání), jinak s takovým autem by nějaká 1.6i asi moc nehla. Upřímě, nebýt toho, co se nám stalo, tak ten 110Kw Ecoboost s Kugou cvičí hodně dobře. Na okrsce, když ho držíš v otáčkách je to na poměry SUV docela agilní a rychlé auto i na předjíždění a na dálnici ta akcelerace není také k zahození, na nájezdu na dálnici potrápí nejedno střednětřídní naftové kombi ;)

Ve vyšších rychlostech už to samozřejmě není ono, je to vyšší, vyšší těžiště, spotřeba při takovém stylu jízdy je na úrovni šestiválce, ale 200 udrží i v kopci, Vmax jsem dal 210 a nemělo s tím velký problém.

Ale bavíme se o jiném autě, než je v testu, abych zas nedostal vynadáno, že odvádím téma >:D >:D Jedničková Kuga měla 2.5T, to musela být jiná káva ;)
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:53
hold stane sa.... co spravime.... auta su dnes uz proste masovky... a tu kugu asi tiez uz nebudes mat 15-20 rokov... proste pojazdis nejake tie roky a pojde prec... tak to dnes chodi.... nas sused ma kazde 3-4 roky nove auto... a to pritom ho stale vidim stat na parkovisku.. kde a kedy s nim vobec jazdi ani netusim... ale nie je to samozrejme moja starost... len som chcel povedat to ze dnes uz to mas tak ze auta posluzia uz par rokov a ludia ich opat menia uz za novsie ... bratranec mal uz dve fabie.. teraz ma nove suzuki... tretie auto za nejakych 15 rokov ... asi sa musime zmierit s tym ze auta sa dnes uz nekupuju na dlhe desatrocia a aj ta ich zivotnost bohuzial kusok tomu odpoveda... s tym vela nejde spravit... lebo mozes auto lestit.. cistit.. setrit.. garazovat... a stejne za 5-6 rokov bude stare... alebo nedajboze sa uz aj nieco pokazi... co spravis... ja uz na to kaslem.. jazdim a neriesim... parkujem natesno... a vecer ked priem z prace tak neraz aj na uplne inej ulici ( kedze vsade je plno ) takze auto ani nevidim ... nesnazim sa uz o nejake zaobchadzanie v rukavickach ako pri novej felde ( lebo to dnes uz ani nejde ) ... a ked sa mi dose.rie tak co... kym bude v zaruke pohoda... a ked uz bude po zaruke tak uz stejne uz sa budem obzerat potom neskor po niecom dalsom... ale inak kuge by nejake to atmo 2.0 ako ma ravka alebo outlander hodne pasovalo... co uz

poviem ti uprimne.. uz teraz snivam o nejakom tom sikovnom crosse do buducna ( pripadne aj hybridnom ) ... ;-) je to sice este velmi velmi priskoro ... ale tak snivat je dovolene >:D
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:04
S tím výše souhlasím, ale naco ten 2.0 atmo? Ford měl 103 kW a poslední Inkarnace byla tak udusena , že to jede skoro hůř , než 1.6 Tdci ( kamarád to má v Mondeu IV) a Kuga začíná na 110kW EB., kdy ten motor má daleko lepší dynamiku. Takže jedině snad pro nějakou lowend verzi, což Ford nenabízí, jeho marketing spíše míří na premii , viz Vignale verze.
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:16
jo jasne pravda... ale tka keby ten dvojliter mal apson 110kw ak ov outlanderi alebo v RAVke ( tam ma tusim 113 az ) tak by to slo .... ale samozrejme dnesne eko normy moc atmosferam nepraju... co uz ;-\

inak ked sme uz pri tom turbe tak si spominam jak som siel s mojim drobcom cez Sorosku ( co je taky kusok horsky priesmyk pred Roznavou v smere od KE ) spolu s brachom sme si spravili vylet aby som auto kusok prevetral ... no a presne pred nami sme chytili v kopci rusky rapid lift ... cize cudzinec ktory siel samozrejme pomaly a v kopci to tam pekne brzdil a uz sa za nim robil vlacik aut... na Soroske su ale asi 2 useky kde na 200m sa da predbehnut... taka kusok kopcovita tiahla rovinka... s plynulym prechadzanim do zakruty na horizonte ... ja tie useky poznam... tak ked som videl ze nic neslo oproti nalepil som vo vhodny cas a podradil do 3ky.. plny plyn... otazka 3s a rapida som uz mal za sebou.... po mne ho uz asi nik nepredbehol kedze ozaj stihnu to tak jedno dve auta maximalne na tej kratkej rovinke... vtedy som si uvedomil ze s fabiou htp alebo nejakou feldou by som nemal sancu darmo by som podradil aj do 2ky... taky odpich a taku pruznost by som nemal... aj bracha sam uznal ze on by to tiez nedal.. hold 1,6atmo mivec v tazkom sportbacku v pruznosti zazraky tiez nedokaze navzdory 86kw na papieri ... takze ked jazdim mimo mesto maximalna spokojnost s turbom... auto je zive... jazda plynulejsia... nemam jediny dovod smutit za atmosferou.. ten budem mat az ked sa mi daco pos.erie ;-) >:D
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:25
Jde o to, že ten dvojliter v Outlanderu pojede ve výsledku ještě pomaleji, podívej, Kuga s ním má stovku pod 10s.. Proč tedy dávat větší a horší motor :-) Ford dvoulitr má, ale nemá 110, ale 176 Kw >:D

Jo, to je to co jsem se ti tady snažil vysvětlit dost dlouhou dobu >:D Turbo je na tohle výhodné, navíc, Polo je menší a lehčí, proto takový motor stačí i na předjíždění :-)
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:35
outlander ano.. ten moc rychost nenahana ... ale keby kuga mala 110kw tak som myslel.. jej by 110kw atmo pasovalo podla mna ... ale tak 2.0 atmo benzin europske SUVecka uz davno odpisali a nielenSUvecka .. dnes ho uz nema ani sedan C5ka ani insignia... ani passat.. co uz

jazdim sam.. pripadne vo dvojici .. ( priatelka alebo bracha ) ... takze je to celkom pohoda... a 4 osoby v aute sme sli snad len parkrat ... takze citim ze je to lahke .... zive... kufor povacsinou tiez prazdny... takze ked zvazis ze to auto ma aj s dvoma osobami menej ako 1,2 tony ( pricom len samotny prazdny sportback vazi asi 1,2 tony ) tak je citit tu vahovu lahkost pola.... ja pritom som tiez lahka vaha ( sotva 75kg aj nejakymi tymi turistickymi vibramkami )....

moj byvaly sef co som bol na skole na projekte ma zrovna kugu ( ale uz tu natiahnutejsiu druhu generaciu ako je ta tvoja kuga ) .. taku akoby sedo hnedo bronzdovu metlu .. miestami az do zelena posobi .. kusok taka divna trblietava farba ... byva v podstate len par desiatok metrov vedla mna na tej istej ulici ;-) .. tak ked ju vidim na parkovisku a idem okolo nej vzdy si na teba spomeniem .. sranda
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 5. 5. 2017 06:48
Já myslím, že atmo motory už jsou spíše do počtu, jediný, kdo je umí je Mazda a bohužel třeba ten základní dvolitr smázne kdejake TSI, co se dynamiky týká. Už jsem to tu psal mockrát, zkoušel jsem třeba 99kw GDi a to byla tragédie. Nejelo to vůbec jako stokilowatove auto.

Ta Kuga v tě barvě se mi líbí :-) My měli na výběr jen bílá a černá perleť, i přesto že i Mondeo je ve stejně barvě ( panther metaliza tomu říká Ford) se nakonec vzala černá >:D

Já s ní ale moc nejezdím, doma už jsem sporadicky a hlavně třeba na dlouhé cesty, tedy ty soukromé , si ji ani půjčovat nechci. Za1. Já mám nutkání na to šlapat a pak jezdím za 9 na sto >:D , za 2. Na dálnici mi prostě úplně neimponuje vyšší posaz SUV a za 3. asi víc věřím, že mě doveze 8 let starý Mondeo, který mě ještě nikdy nevypeklo .. a zůstat někde v zahraničí s tím stejným problemem... no nevím.
Prostornost
| 4. 5. 2017 11:44
Ty motory v RAV nebo Outlanderu nejedou stejně tak.
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 11:58
to ano ok.... ale tak outalnder je asi najnesportovejsie SUV na svete ;-) ... teda aspon nejaka beznejsia verzia bez toho S-AWC samosvoru... ale kuga by s takymto vykonom 2.0 atmo mohla byt zivsia nie? ma iste lepsi podvozok co do sportovosti a tuhosti a je aj kusok asi lahsia a mensia ako navonok tazkopadny outlander ;-)

inak nieco mi vravi ze 2.0 mivec to ma uz tiez zratane v outlanderi ( v tom dalsom ) kedze ta nova 1,5 turbo motorizacia ktora bude v novom eclpise cross pravdepodobne uz vytlaci aj ten 2.0 mivec casom z ponuky... je to mozne ;-\ ( vid dalsi japonci honda civic alebo suzuki S-cross kde nove turbo tiez uz vytlacilo atmo )
Prostornost
| 4. 5. 2017 12:02
Nejde o jakousi sportovnost. Jde jen a čistě o dynamiku odpovídající době. Zcela mimo rámec.
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 12:10
ok fajn.... v dobe turb je to vlastne uz jedno... a nove 1,5 turbo v mitsu uz tiez podla mna nahradi ten 2.0 mivec... ktory sice asflat netrha ale spolahlivost a iste kvality urcite ma... zaujem o neho je docela znacny asi aj vdaka moznosti kombinacie 2.0 atmo v 4x4 ... otcov kolega ho ma .. normalne si ho kupil ako sukromne auto nejaky polrok dozadu .. 2.0 outlander cierny v 4x4... dokonca tiez v nejakej krasnej par tisic eurovej zlave ( asi skladovka ) samozrejme som s nim nesiel ale co som od neho pocul tak je spokojny...a chvali si komfort... co je u outlanderu asi najsilnejsia stranka... sportovost mu aj vdaka velkym previsom je ozaj cudzia a vykonom tiez neohuri vzhladom na vyssiu hmotnost ... aj ked nejake to S-AWC v top vybave by iste hanbu na okrske nespravilo

mne sa outlander velmi paci ale priznavam ze ten novy eclipse cross s 1,5 turbom to bude este vacsi sen... rozmerovo aj motoricky to bude podla mna pre vacsinu ludi dokonale strihnute auto a navyse s mensimi prevismi ( dlzka 4,4m razvor 2670mm )
Avatar - Skipper
Prostornost
| 5. 5. 2017 07:23
Svatá prostoto. S Feldou jsem tam předjížděl běžně a byla to pohoda. Ale jo, hlavně, že Ti dělá radost.
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:31
Kuga dnes zacina na lehce podlanemem 1,5 EB 120 koni....tj 88kw.....
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:36
I v ČR ? Já se na to ptal, když jsem byl zkoušet facelift a bylo mi řečeno, že nejslabší je 1.5 TDCi 88kw v naftě a 1.5EB 110Kw , ale teď koukám, že v ceníku už je i 88kw EB. Zvláštní... Tak máš pravdu :-)
Prostornost
| 4. 5. 2017 11:43
Je jedno jak máš starého Forda, vlastně ho pořád jen zajíždíš >:D
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 12:05
To je výhoda, na to se bude krásně prodávat do Áček >:D " Jako to auto je sice 15 let starý, ale motor má jen 5 tisíc ! >:D "
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:36
Kuga prvni generace je na podvozku Focuse 2 generace...kde prostornost nebyl problem...ten je az u Focusu nynejsi generace.
Ale u Kugy prvni generace je v zadu pomerne malo mista...ale s tim se potykala vetsina SUVecek teto velikosti (mel jsem Kugu 1. gen. jen na prodlouzeny vikend, to stejne s druhou gen.)

rozdil v jizde...1. gen ..byla az moc tvrda na muj vkus a na vkus Fordu obecne...(u VW a Skody bych rekl normalni standart :-)

Jiak pristrojova deska je z C Maxu..tak jako u Kugy druhe gen... tak ze zadna materialova hitparada...ale kvalitne bytelne udelane (az na ty "stribrne" ozdubky >:D
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 09:39
No ten interiér testovaného vozu mne překvapil, já znal první Kugy s luxusní stříbřenkou po celém interiéru alá asijské hifi >:-[] >:D Jinak díky za info :-) Takže, druhá generace je jízdně dotaženější? Jestli to chápu správně.
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:32
Jjj je dotazenejsi....klidnější...neuskákaná...… stále zachované jistotě...a řekněme sportovnosti..v rámci své kategorie
Avatar - dochtor
Prostornost
| 4. 5. 2017 10:17
Miesta vzadu bolo možno menej, ale sedelo sa mi tam celkom pohodlne (195cm).
Zásadný problém bol objem kufra, niekde na úrovni Rapidu Spaceback.
Avatar - Jaros71
Prostornost
| 4. 5. 2017 11:22
Auto je na SUV celkem stísněné.
Ani druhá generace zrovna super prostorem nevyniká.
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 11:33
Druhá generace je takový standart, já se posadím pohodlně (188cm) i dozadu, kufr není moc hluboký, ale zase na výšku je tam místa dost, takže objemově průměr, navíc se dají polohovat zadní sedadla a tím i zvyšovat lehce objem dle nastavení opěradel.
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 12:26
tak ja sa za seba tiez dozadu v malickom pole posadim >:D ... ale to mam 177cm... ale o pol hlavy vyssi bracha sa v pole posadit sam za seba uz nema sancu ....

inak ja som prekvapeny ze podobne je to aj v golfe 6 od "svokra" ... vzadu ozaj moc miesta nie je... ked to porovnam s mojim polom zda sa mi ze rozdiel je docela maly na to o kolko je to G6 mohutnejsie a vacsie auto ... samozrejme novy golf 7 ma uz vacsi razvor ako golf 6 ... takze tu to uz asi bude ina basen

druha kuga je uz dost velka ... taka kusok akoby natiahnuta... z isteho uhlu mam pocit ze ide o nejaky zdvihnuty focus kombi urceny na pariz dakar... s nadhladom povedane.. lebo kuga II ma stihly dlhy predok fakt ako z nejakeho kombika.. to nemyslim v zlom.. len proste posobi tak kusok inak na mna ako tucson alebo sportage ... alebo RAVka... ale asi aj preto ma sportovejsie jazdne vlastnosti ako vacsina "tlustejsich" konkurentov
Avatar - Ozzman
Prostornost
| 4. 5. 2017 13:38
Netřeba se omlouvat, mě se Kuga taky extra nelíbí , není to moje auto >:D Jednoduše vyhrála u nás hlavně po předváděcí jízdě, to bylo jasno. Za ty peníze , co byla, nešlo sehnat dynamictejsi a ridictejsi SUV. :-) A CX 5 nemá liziny na nosiče na kola , když se zas ozve Emel >:D
Avatar - wakantanka
Prostornost
| 4. 5. 2017 14:29
mno tak Golf 6 je v podstate FL Golfu 5 bez zásadnejších rozmerových zmien, tak asi preto sú priestorové podmienky také aké sú. :-)
Avatar - wakantanka
Prostornost
| 4. 5. 2017 11:23
Čo si ja tak spomínam, nemal som problém s priestorom pre posádku. Skôr ma zarazila veľkosť kufra. Niežeby bol nejaký malý, ale od takéhoto vysokého auta som čakal asi viac.
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 12:38
ja som sa tak nemilo prekvapil u znameho v tucsone.. kufor neskutocne vysoko polozeny a vo vysledku aj docela maly... taky kusok stvorcovy ale ziadny megakufor ... vzhladom na rozmery auta teda ziadna slava ... tu nejake bezne kombiky su podla mna uplne inde... ale tak popradve kto si SUVecka dnes kupuje pre maximalny kufor ze jo... asi nikto a aj mne by bohate stacil ... kedze ja tiez kufor moc neriesim... na bezny nakup mi fakt netreba kubik vzduchu takze pohoda... a ano.. toho tucsona by som inak hned bral... je paradny aj ked nie najpraktickejsi ani bechybny...
Avatar - dochtor
Prostornost
| 4. 5. 2017 13:09
Ono, keď má SUV vyššiu svetlosť podvozku a ešte 4x4, prípadne aspoň dojazdovku, tak sa kufor posúva vyššie. To je vcelku logické, nemyslíš?
Avatar - 3_diamanty
Prostornost
| 4. 5. 2017 13:15
jasne to ano.. samozrejme.. zase niekedy je fajn ze nemusis tazke veci moc dvihat z kufra ale mas ich tak nejak "viac po ruke" ....
Avatar - wakantanka
Prostornost
| 4. 5. 2017 14:31
No to nepopieram, ale keď to prišlo ako novinka a človek najprv preliezol interiér a potom otvoril kufor tak zažil prekvapko. Jasne ďalší myšlienkový pochod bol taký ako tvoj, teda 4x4, náhr. koleso a vymaľované. :-)
Avatar - dochtor
Prostornost
| 4. 5. 2017 14:43
:yes: práve kufrom to Kuga nakoniec u mňa celkom prehrala. Bolo to presne to prekvapenie na záver...
Avatar - Jaros71
Kufr?
| 4. 5. 2017 11:25
Kuga má zásadní problém.
Malinký kufr.
Velikost zavazadelníku je podprůměrná , absence průvlaku na lyže ani sklápění zadních sedadel na 3 díly jako třeba u Mazdy CX5 neboTiguanu tady nenajdete.
Ani druhý model Kuga to moc nevyřešil , i když místa už má více.
Slabému prodeji se nelze v EU moc divit.
Škoda , auto jezdí dobře.
Avatar - Ozzman
Kufr?
| 4. 5. 2017 11:37
Dvojková Kuga se neprodává špatně v poslední době, Ford snížil ceny, dal dobré nabídky, nedávno tu bylo nějaké shrnutí EU prodejů a Kuga se objevila v nějaké TOP 10-20 (už přesně nevím kde). I v ČR už jich jezdí více :-)
Avatar - wakantanka
Kufr?
| 4. 5. 2017 14:35
Tá cenová politika je u Forda už dlhodobo taká aká je. Najprv nezmyselne vysoký nástrel, predajú pár kusov a potom pridávajú výbavu a spúšťajú. Ešte mám v živej pamäti ako keď sme kupovali otcovi prvého Focusa a on sa najprv vrátil s kalkuláciou na Fusiona za 534 tis. SK, s manuálnou klímou dvoma airbagmi a tuším len elektr. oknami vpredu. Potom sme za o niečo menej zobrali vtedy končiaceho Focusa I. a keď Fusion končil tak sa ten istý predával niečo cez 250 tis. ak ma pamäť neklame. :-)
Avatar - 3_diamanty
Kufr?
| 4. 5. 2017 12:44
tak ono megakufor dnes riesi uz stale menej ludi... vozit kubiky vzduchu denno denne je podla mna uz kusok out .. netvrdim ze zase auto ma byt bez kufra.. nejaky ten kufor samozrejme ze treba ale nahanat kufre je ozaj dnes uz prekonana zabavka u vyrobcov.. ti teraz nahanaju skor uz spotrebu a emisie ;-)

kuga sa inak predava vyborne a jej predaje z roka na rok rastu ... dnes je to uz jedno z najpredavanejsoch SUV v segmente spolu s tigim tucsonom a sportagom ... vid carsalesbase ;-)
Avatar - dochtor
Kufr?
| 4. 5. 2017 13:07
Kufor Kugy je vyslovene malý. To je všeobecne známa vec, a mala by byť zdôraznená aj v teste. Skôr , ako "omezenou nabídkou pohonných jednotek"...
Ty kufor momentálne nepotrebuješ, ale ver, že si svetlá výnimka. Tak nemudruj :-)
Avatar - 3_diamanty
Kufr?
| 4. 5. 2017 13:13
ok ... ale aj tak... kuga uspech ma... a obrovsky ... povedat ze sa predava v eu slabo je ozaj odvazne ... mozno na tigiho nema ok... ale vzhladom k sirociznej konkurencii drvivu vacsinu z nich predajom valcuje
Avatar - Ozzman
Kufr?
| 4. 5. 2017 13:17
Promiň, ale jaká omezená nabídka pohonných jednotek ? Co ti chybí?

Kuga 1. generace 103 - 120 Kw naftu a 147 Kw Benzín.
Kuga 2. generace a 88- 132Kw Nafta a 88- 132Kw Benzin

Většina konkurence nemá silnější motorizace (Vyjma 2.0TSI a 2.0 BiTDi v Tiguanu), nebo ti chybí slabší?
Avatar - dochtor
Kufr?
| 4. 5. 2017 14:11
Ja nemám výhrady k motorizácii, citujem len vetu z článku.

Akurát sa divím, že malý kufor sa hneď v úvode nespomína a rozhodne by sa mal.
Avatar - Jaros71
Kufr?
| 4. 5. 2017 18:56
SUV této velikosti si nekupují lidé single..jako ty , máš tedy Polo.. :-)
Na rodinné auto je kufr prostě malý.
Avatar - hedvin
Tažné
| 4. 5. 2017 12:23
Kolik utáhnou zmiňované motorizace v provedení 4x4?
Avatar - Ozzman
Tažné
| 4. 5. 2017 12:32
Dvoulitrové TDCi v FWD Mondeu dá 2,2T, tady to bude jistě o kus více :-)
Avatar - hedvin
Tažné
| 4. 5. 2017 20:13
pátral jsem a dostal jsem se jen ke 2 tunám. mondeo má asi robubustnější podvozek vůči kuze postavené na focusu

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku