Ekonomika
webpaja
9
Není Vitara o něco menší?
Přejít do diskuze
Tuto motorizaci vítám a je to rozhodně krok správným směrem. Bohužel pořád to není ideální, protože v této variantě nelze 4x4 ani automat 😒
Ani nevím proč, ale Kadjar jsem nikdy neměl moc v povědomí. Na podzim minulého roku jsem začal hledat náhradu za Golfa 7 a prošel opravdu hodně aut, spíše nižší střední. Hledal jsem něco, co v interiéru z Golfa nebude downgrade a to je docela oříšek pokud se bavíme o mainstreamu 😄 Cítit se v interiéru dobře bylo spolu s odhlučněním hlavní kritérium. Při okukování nového Mégane jsem natrefil na Kadjar. Pro mě to bylo velmi příjemné překvapení, v kombinaci s dobrou cenovou nabídkou jsem se pro něj nakonec rozhodl (Intens TCE 130 + pakety). Po půl roce a 10t km vůbec nelituji. Naopak zvažuji upgrade na Bose s TCE 165 😄 Těším se na předváděčku a uvidíme :yes:
Ani nevím proč, ale Kadjar jsem nikdy neměl moc v povědomí. Na podzim minulého roku jsem začal hledat náhradu za Golfa 7 a prošel opravdu hodně aut, spíše nižší střední. Hledal jsem něco, co v interiéru z Golfa nebude downgrade a to je docela oříšek pokud se bavíme o mainstreamu 😄 Cítit se v interiéru dobře bylo spolu s odhlučněním hlavní kritérium. Při okukování nového Mégane jsem natrefil na Kadjar. Pro mě to bylo velmi příjemné překvapení, v kombinaci s dobrou cenovou nabídkou jsem se pro něj nakonec rozhodl (Intens TCE 130 + pakety). Po půl roce a 10t km vůbec nelituji. Naopak zvažuji upgrade na Bose s TCE 165 😄 Těším se na předváděčku a uvidíme :yes:
Hele, ale koukal jsem na statistiky a letos už se jeden S-Cross prodal, tak to asi není tak zlý... >😒] nathan bude mít fakt jedinečný stroj.
Vitara je výrazně menší, S-Cross také. Nejnadupanější verze těch Suzuki nejsou až tak levné a třeba interiér je u Suzuki tragický na rozdíl od Kadjaru, kterého řadím k těm lepším ve své třídě. Všechna tato auta jsem před pár měsíci zkoušel, Kadjar jsem nakonec po dlouhém vybírání zvolil.
Sorry, že tak spamuju reakcema, ale ty argumentuješ cenou za velikost a jakousi srovnatelnou výbavu. Mimo té velikosti či (ne)kvality interiéru (dle mého názoru) či sedaček tu je víc věcí - Kadjar se dá konfigurovat, dále nabízí prvky výbavy, které S-Cross mít nemůže. Suzuki má navíc akorát adaptivní tempomat, ale zase nemá jiné věci. Určitě je tu věc designu/stylu či světlé výšky. Suzuki nedává žádné slevy, Renault s cenami hýbe. Teď ho sice ceníkově zdražili, ale reálné ceny co mám info jsou pro zákazníky pořád stejné, aktuálně u Kadjaru cca 50-100t dolů.
Já neříkám, že si S-Cross nenajde své zákazníky, ale podle mého názoru míří na úplně jinou cílovou skupinu, které jde spíš o auto ala SUV a poměr cena/velikost/výbava nehledě na jiné parametry.
Já neříkám, že si S-Cross nenajde své zákazníky, ale podle mého názoru míří na úplně jinou cílovou skupinu, které jde spíš o auto ala SUV a poměr cena/velikost/výbava nehledě na jiné parametry.
To, že papierový údaj bude mimo reality je obvyklé. Myslím ale, že 1,6ka by mohla jazdiť za prijateľné čísla, predpokladám obdobne, ako moja 1,6ka, ktorá to robí priemerne za 7,3 l. Oproti 1,2ke tupujem rozdiel pár deci, v dynamike ale rozdiel citeľný. Brať Kadjar, volím práve tento motor.
Seděl jsi v obou autech? Mě S-Cross šíleně zklamal, na obrázcích to nevypadá úplně špatně, ale v reálu to na mě udělalo velmi špatný dojem. Tvrdé plasty všude, na pomačkání prstem se navíc celé části plastu prohýbali, výplně dveří jak v autobusu, dojem z tlačítek a sedaček jsem měl lehce ala devadesátky. No určitě to auto někdo ocení, ale pokud člověk hledá fajnový interiér, tak u Suzuki bohužel nepochodí.
Ono to bude zrejme podobné ako pri meraní kombinovanej spotreby iných motorov iných výrobcom. Súčasná metodika znesie všetko >😒]
Ve srovnání vychází jako vítěz Japonec. V plný palbě, (tzn. 1.6 atmo, nebo 1.4 Boosterjet, v automatu a navíc s 4x4, k tomu kůže a panoramatické stř. okno) stojí Japnec o cca 100 tisíc míň peněz. Není co dodat 😄
Divím se, že tuto palubní desku neaplikuje Renault do všech svých modelů. Mnohem lepší než ten tablet :yes:
Hele, zase se trochu uklidni. To, že Emel skočil na zjevnej nesmysl, ještě neznamená, že hned musíš používat slovník křupana.
Bratr taky uvažoval o Kadjarovi , má slušný interier , nemá děsný tablet , a pěkný je i design.
Prohrál s Mazdou CX5..DRTIVĚ !
CX5 má větší kufr + sklopná sedadla 40-20-40 ! :yes:
Kadjar má i stísněný interier , CX5 je na tom především vepředu o hodně lépe.
A hlavně , Mazda má 2.0 skyactive diesel ..o tom si Renault může nechat zdát.
Je fakt , že byla o 50 tis po slevě dražší než dealerem slevněný Renault.
Prohrál s Mazdou CX5..DRTIVĚ !
CX5 má větší kufr + sklopná sedadla 40-20-40 ! :yes:
Kadjar má i stísněný interier , CX5 je na tom především vepředu o hodně lépe.
A hlavně , Mazda má 2.0 skyactive diesel ..o tom si Renault může nechat zdát.
Je fakt , že byla o 50 tis po slevě dražší než dealerem slevněný Renault.
Tu 1,6 jsem jel v Mégane a i tam jsem byl při normální jízdě kolem 6,5. Tady čelní plocha, hmotnost atd... Moc se mi tomu nechce věřit (tím neříkám, že ostatní nelžou, ale rovných 6 je podle mě lehce na úrovni Andersena). 😉
Vitara možná o kousíček jo, ale S-Cross bych řekl že je plus-minus stejně velký. Konkrétní cm, ani litry prostoru jsem ale nesrovnával.
Chtěl jsi se předvést, ale akorát jsi ukázal jaká jseš trubka. V ofiko statistice SDA se za 1-4/2017 prodalo 195 ks SX4 S-Cross a 435 ks Vitara. Dohromady = 630 ks. To, že ty ses koukal na řádek kde je S-Cross veden samostatně a uvádí se tam skutečně údaj 1 ks, je tvůj problém, protože bys měl vědět, že oficiální a tím pádem relevantní obchodní název pro tento vůz je a byl Suzuki SX4 S-Cross. Takže ještě jednou trubko, S-Crossu se za první čtyři měsíce prodalo celkem 195 ks. A pro úplnost, nemám doma S-Cross. Uvažuji ale, že buď Vitaru, nebo právě S-Cross koupím manželce.
No ja neviem...
1,2 TCe 97/130 205Nm
1,6 TCe 120/165 240Nm
1,6 TCe 151/205 (GT) 280Nm
Aspoň takto som to našiel na oficiálnych stránkach R.sk/cz
1,2 TCe 97/130 205Nm
1,6 TCe 120/165 240Nm
1,6 TCe 151/205 (GT) 280Nm
Aspoň takto som to našiel na oficiálnych stránkach R.sk/cz
GT má 1,6 151/205. Táto 1,6 má 120/165.
Jazdím Kadjar 97/130 a myslím, že viac ako táto nová 1,6 by sa tam zišla práve tá z GT. A dať k EDC ešte 4x4, bolo by to silné pokušenie.
Jazdím Kadjar 97/130 a myslím, že viac ako táto nová 1,6 by sa tam zišla práve tá z GT. A dať k EDC ešte 4x4, bolo by to silné pokušenie.
Ale jo, já neříkám, že je S-Cross tragédie. Jen jak píšeš, vnější design je asi pro většinu evropanů celkem mimo. A ten interiér - už jen komplet tvrdé plasty v interiéru v Suzuki - za mě to je fakt asi nejhorší interiér z vozů co jsem viděl (v ceně cca 400-600t). A když mi prodejce vysvětluje jak na to lidi přechází z Tiguana...to jsem se jen pousmál...tak určitě >😁
AWD a automat je určitě největší devízou S-Crossu.
AWD a automat je určitě největší devízou S-Crossu.
Fajnový určitě ne, ale to tvoje líčení interiéru S-Crosse mi zase spíš připomíná Mičkovy dojmy z testu Mazdy 6. Tak zlý to zase není. Z Kadjara jsem neměl o moc lepší dojmy. Vnější vzhled je ovšem jiná píseň. Přitom u S-Crosse by stačilo docela málo - přední světla a maska. Ta variace na Tacumu je úlet. Čistě z jízdního hlediska pak S-Cross 1.4 BJ jezdí prostě a jednoduše líp než Kadjar 1.2 TCe 130. K tomu možnost AWD a automatu ke všem motorům, už poměrně přijatelné prostorové parametry pro rodinu a vychází nám z toho, že z S-Crosse mohl být prodejní úspěch. Takhle je to promarněná šance.
První věc, která mě na Kadjaru upoutala. Tvarově nejzdařilejší palubka ze všech Renaultů.
Jedina možnost je GT. Jinak tuhle motorizaci by si zasloužil i Megan. Jednen CZ web nedavno tvrdil, že tomu tak bude, tak uvidi se, jestli měl pravdu.
Mne to je jasne, nejdem sem vylepit tabulku skutocnej spotreby mototov ako nas juesej fanda >😁
CX-5 se mi taky líbí, je už trochu větší a stejně tak je dražší. Čekám na ceník nové generace a když už bych se rozhodl pro upgrade, tak ji mám v plánu zvážit 😄
Buď to není 2.0, nebo to není diesel.
Jsou různé důvody... třeba Ozzman CX-5 neodpustí absenci ližin. Mně se ale taky CX líbí.
Jsou různé důvody... třeba Ozzman CX-5 neodpustí absenci ližin. Mně se ale taky CX líbí.
V QQ mají údajně 1.2 a 1.6 v reálu skoro stejnou spotřebu. Dá se tomu věřit. Já mám v Kadjaru TCE 130 při použití měst👋dálnice okolo 9l/100km >😁 Ale můj jízdní styl rozhodně není ekonomický a proto chci TCE 165 >😁
Jak jsi sam napsal. Jsou to laboratorni testy, takze realita spotreby je jina a ve 99% pripadu je vyssi. Muj odhad je tak +20% v prumeru, takze 7-7.5. Nicemene, pojedes-li po rovince 90kmh, asi se dostanes na 5litru.
Verim, ze 1.6b dava auto obstojnou dynamiku. 0-100 pod 10s mi obecne prijde velmi dobre (v tabulce to maji cele zprehazene). Maximalka 205 u tohoto typu auta je za hranici praktickeho vyuziti.
Verim, ze 1.6b dava auto obstojnou dynamiku. 0-100 pod 10s mi obecne prijde velmi dobre (v tabulce to maji cele zprehazene). Maximalka 205 u tohoto typu auta je za hranici praktickeho vyuziti.
Ono je to šumafuk. Pán si koupil Kadjara, což není až tak špatná volba - uznávám, ale vysolil za to o 100 tyček víc, než kdyby si byl koupil třeba toho S-Crosse. To je celý, no
Kadjar - délka/rozvor: 4449/2645. S-Cross - 4300/2600. Rozdíl v délce 149 mm, rozdíl v rozvoru 45 mm. Kde tam vidíš 30 cm??