Jen opět poznámka z praxe : možná tam nějaká prodleva na turbu je, ale jak ji poznáš při rozjezdu (pokud se tedy vyloženě nesoustředíš) ?? Jasně, změříš ji, ale pozná ji jeden řidič s tisíce. Takže uživatelsky k ničemu.
Navíc, zkoušel jsem akceleraci ze 70km/hod na zařazenou 6 na 110km a jasně lepší, než 1,2TSI.
Nakonec : když jsi venku z auta, nebo máš zvedlou kapotu, zvuk je samozřejmě charakteristický. Jak jsi ale uvnitř, nepoznáš NIC.
Dokonce se mi stalo, že jsem vezl našeho technika a když jsem se ho zeptal jaký motor mám pod kapotou, řekl 1,4 :-) protože podle zvukového projevu, prostě nepoznáš :-)
Původně jsem napsal obsáhlou reakci, ale smazala se mi a protože není můj sen trávit hodiny v diskuzích, už jen krátce :
V principu máš asi pravdu, ale k čemu mi je info o optimálních otáčkách, když řadím cca na 3.000ot (teda asi, protože řadím podle citu, takže to přesně nevím). Takže, pokud "optimální otáčky" jsou třeba do 4.000ot. stejně se tam nedostanu. Není to tedy "směroplatný" >:D
Důležitý je, jak motor skutečně jede a na to nepotřebuješ žádnou tabulku, ani graf.
Navíc : každý jezdíme jinak a moje dojmy byly z normální jízdy podle předpisů (plus minus), nebyl jsem blok provozu, ani zbytečně nejel rychle. Takže prostě normální rodinná jízda. A podle této zkušenosti říkám, že motor je lepší než 1,2TSI (dynamika, spotřeba) . Hluk je stejný jako u TSI - tedy téměř žádný.
Mimochodem, už jsem pár aut vystřídal a mám vyzkoušeno, že motor, který se "papírově" tváří, že je super, dokáže výrobce zabít špatnou převodovkou, nebo ho zabije řidič, špatným zajetím
>:D
Takže bych řekl, že jsou ty grafy a hodnoty.... >:D
Jel jsem po dálnici s obsazeným autem 2 dospělí + 2 děti (pravda, neměl jsem plný kufr do chorvatska), ale bylo tam odhadem 100kg a dynamika byla v pohodě.
Pro úplnost po dálnici jezdím 140 tempomat + občas předjedu (mám rád body svoje body).
Určitě souhlasím, že jde o základní a nenároční cestování. Vždyť je to taky základní motor v nabídce. Kdo chce víc, a je náročnější jezdec, musí zvolit jiný motor.
Nemůžu ale souhlasit, že je 1,2TSI lepší. Mimochodem, po dálnici jsem jel asi 200km a občas jsem se přistihl u toho, že není možné podle zvukového projevu auta zjistit, že jde o 3 válec.
Pak úplně neplatí ten třetí odstavec. Ale jak jsem napsal, je to orientační. Tolerance pro výrobu je větší než rozdíl mezi těmito motory na papíře. Bral jsem 85, protože ten článek (na idnesu) byl o Octavii. A rohYpnol to nevyvrátil. Je to nakonec nejvyšší specifikace toho motoru.
Když jsem koukal na hmotnost toho litru, tak jsem v tiskové zprávě našel, že má mít 175 Nm od 1500 otáček. Celkem očekávatelný výsledek. A odpovídá to tomu grafu.
Re: Léčba rakoviny vyšla pojišťovny na 17 miliard korun
Měl by mít nějaké drobné úpravy aerodynamiky. Pneumatiky budou mít nižší valivý odpor. Zase tak velký rozdíl to neudělá, ale podle mne by to člověk měl mít na paměti, pokud jsou rozdíly ve spotřebě malé.
beru to v obecne rovine. vypinani privodu paliva je logicke, bylo tu davno pred ekonesmysly z dilny eurodebilu. vypinani ventilu samozrejme na vsech valcich take neznam, to byl take jen obecny pripad mozneho, k plachteni nezbytne nepotrebujes vyrazeni na neutral, teoreticky staci volnobezka, opet to prosim ber jako nejaky obecny priklad toho, cim by se dalo pracovat na kompletnim vypinani motoru. hlaven teda si myslim, ze nebyt eurodebilni legislativy, meli bychom tu podobnou skladbu motoru jako jinde ve svete (zejmena treba v usa, ktere se ted take poevropstujou v jistem slova smyslu). prevladaly by asi benzinove atmosfery, turbodiesely pro vetsi a silnejsi auta. urcite bychom tady nemeli pro bezna mala auta litrove trivalce s primym vstrikem a turbem. cenovku mainstreamu bych diky tomu videl o nezanedbatelne procento nize.
Myslel jsem R3/81kW verzi (pod kterou píšešme), která má hodnotu i rozsah max. krouťáku shodnou! s 85kW verzí (Golf/Octavia).
Graf jsem ale našel pouze k 85kW verzi 1,0 TSI:
[odkaz]
I tady je vidět, že co se týče krouťáku (R3/81kW verze jej má shodný včetně rozsahu), nemá R3 prakticky žádný handicap, naopak.
Ten podvod, jak tomu říkáš, je za celým tímhle vývojem. Kdo ví, jaké motory bychom měli, kdyby se na to EU vyprdla. I když vypínání přívodu paliva při brzdění motorem bych sem netahal. Na tom nevidím nic špatného, ani složitého. Který motor vypíná všechny válce stylem palivo + ventily? Žádný mě nenapadá. Vyřazení na neutrál (odpojení motoru) a vypnutí pak nehybridy moc neumí.
U toho litru jsi asi myslel 85 kW (i když je i 81 kW verze).
Když to člověk spočítá, tak výkon v otáčkách odpovídajících konci pásma maxima momentu mají oba motory stejný, circa 73 kW. Litr má tedy 73 při 3500 a 1,2 73 při 4000 (při 3500 má cca. 64). A je to zřejmé. Litr má o sedminu vyšší moment při otáčkách o osminu nižších (tedy 8/7 M * 7/8 f = 1 Mf).
Kdybychom pak pro jednoduchost předpokládali, že výkon roste lineárně ze 73@3500 na 85@5000, tak ve 4600, kde začíná maximum 1,2, vychází cca. 82 kW. V celém rozsahu otáček, pro které jsou údaje (2000-5500), má tak litr vyšší výkon než 1,2. A bude ho mít i kus za něj.
Samozřejmě ani tohle, ani výrobcem publikovaný graf (který je vyhlazený, zjednodušený) nelze brát nějak přesně, jsou to spíš orientační údaje.
ale tak zase vypinani motoru jako cvelku za jizdy na ruzne zpusoby (privod paliva / privod paliva plus ventily / vyrazeni na neutral a uplne vypnuti, apod.) neni samozrejme nezame ani dnes. prinosy v praxi zrejme tezko vyvazuji negativa, zavadeni techto systemu napomaha dnes zejmena uzakoneny podvod s emisemi, na ktery se bere zretel (podvod spociva v tom, ze merim emise pouze ve forme aktualne spaleneho paliva, nezajimaji me emise vznikle pri vyrobe slozitejsiho vyrobku, nezajimaji me emise vznikajici diky rozsahlejsimu a cetnejsimu servisu slozitejsich systemu, nezajimaji me emise z dalsiho predcasne vyrobeneho auta diky kratsi zivotnosti techo slozitych systemu, apod. - tady zase chapu, ze o toto nejsou zadne pevne dane a snadno kvantifikovatelne parametry zname dopredu, ale jsou to hola fakta).
Ten nadšený souhlas moc nechápu. rohYpnol napsal, že to naložené nepojede (zatímco prázdné ano) kvůli užšímu rozsahu využitelných otáček. To prodlevou jen tak nevysvětlíš a snad by to napsal přímo. A vychází předpokládám z měření zrychlení na stovku, kde se prodleva tolik neprojeví. Shodneme se tedy na tom, že může být méně přívětivý, ale to je úplně něco jiného, než o čem původně psal.
Ač tedy v principu souhlasím s tím, co píšeš, a sám jsem to v podstatě napsal, každý asi čteme rohYpnolův příspěvek jinak.
Co jsou to ty tvé optimální otáčky a použitelný rozsah? Můžeš je alespoň uvést (a jak jsi k nim došel), když už něco takového tvrdíš? Protože to nejsou zrovna parametry, které najdu v technických údajích. Jak jsi přišel na to, že je s naloženým vozem vždy mnohem horší?
1,0 má hlavně vyšší maximum momentu než 1,2; má ho stejné jako základní 1,4. I při stejném objemu by se dalo čekat zúžení. Neznamená to však, že v tom širším rozsahu 1,2 nemůže mít 1,0 vždy větší moment (a tedy výkon). A ať by to dopadlo tak či onak, nic to neříká o prodlevě. U 1,0 prostě museli použít vyšší plnící tlak, aby toho dosáhli, což zrovna prodlevě neprospěje.
Mohu s tebou souhlasit jen v tom, že je to menší motor a při rozjezdu, než se roztočí dmychadlo, to může být cítit. A pak by měla být nějaká oblast, kde menší motor už "přeplňuje" a větší je ještě v "atmosférickém režimu," kde se větší objem také dokáže projevit. To však všechno spadá pod prodlevu. A moc se to neprojeví na naměřené zrychlení na stovku; tam se mnohem, mnohem víc projeví, že přibereš skoro polovinu na váze.
Na pár řádcích si předvedl víc informací než místní redakční výkvět. Nejde o to, že se nebude souhlasit, občas si někdo bude muset čutnout (bez znalosti věci obvykle), ale napsal si tu reálnou a zajímavou zkušenost. :yes:;-)
Jenže na podobně jasné závěry chybí v galerii grafy průběhu krouťáku/výkonu u obou verzí 1.0 TSI.
Sice např. víme, že maximum krouťáku začíná u 1,2 TSI/81kW už o 600 ot./min dříve a končí o 500 ot./min. později, než u 1,0 TSI/81kW, jenže to maximum je u R3 o 25 Nm vyšší (200 Nm), takže ve stejném rozsahu ot. nebude znatelně nižší, než u R4 (175Nm).
Ano, a to si maloktori uvedomuju: Z mensieho objemu dostat rovnaky / vyssi vykon ide defakto len vacsim preplnovacim tlakom turba, alebo otackami ( vyssimi )
No a kedze tu sa otacky moc nemenili, je to vacsim pumpovanim vzduchu. A to je praca. A na pracu potrebuje turbo co ? Vyfukove plyny... A z akeho objemu asi lahsie ziska potrebnu energiu vyfukovych plynov ? Pre svoju este väcsiu pracu ? ( vyssi preplnovaci tlak )
Takze ano, pri rozjazdoch, pripadne prvu povedzme sekundu po zosliapnnuti plynoveho pedal z ustalenej rychlosti ( kde motor napr. pri 60ke, 80ke ) nepotrebuje byt preplnovany a funguje ako atmosfericky, musi a bude ta "prodleva" isto citelnejsia, ako ked uz oba motory v nejakej-tej zatazi su.
Pri dialnicnych rychlostiach by som hadam aj paradoxne veril, ze ten "liter" bude pomerne zivy ( pokial nie moc zatazene auto ) nakolko "liter" si uz asi aj pri 120ke bude trosku uzivat fukania turba, teda reakcna dob moze byt rovnaka.
Ale pri ustalenych nizsich rychlostiach a rozjazdoch - jednoznacne 1.2ka.
Nehovoriac o tom, ze napriek vsetkym bajkam o odhlucneni a potlaceni vybraciii...skoda slov :-!
Pokud se dostaneš mimo optimální otáčky, tak s naloženým vozem je to vždy mnohem horší. A 1.2 má použitelný rozsah vyšší. Stejně tak do záběru turba jednoznačně musí mít navrch 1.2, což je takřka každý rozjezd z klidu.
Naftak rovnako ako ten liter, nie su ziadni trhaci, neocakava sa to od nich. Uvazujeme asi rovnako a na firemne auta sa predsa len hladi inak (darovanemu konovi sa na zuby nepozera). Preto ak niekto chce vykon zvoli iny motor, ale neznamena to, ze ten liter je zly alebo nedostatocny, kedze jeho parametre su daleko lepsie ako u predchadzajucich verzii.
Kazdopadne ten liter aj nalozeny bude stale na tom lepsie ako 1.2 - uz tu ktosi daval aj porovnanie a je to jednoducho fyzika. Ak to ide lepsie pri prazdnom aute ako 1.2 TSI, pojde to lepsie aj pri nalozenom aute, vsak sa meni len hmotnost, ale ta sa meni rovnako.
Jestli narážíš na ten článek na myslím idnesu, tak to těžko někoho překvapí. 1,2 TSI na tom nebude jinak. Je to otázka toho značného užitečného zatížení (i když je otázka, jaké je ve skutečnosti, když to auto, pokud vím, nezvážili, takže ho dost možná přetížili a zkoušeli ho tak ve stavu, v kterém nemá na silnici co dělat).
Souhlas. Byl hňup. Ale srovnávat litr benzin s 1,6TDI moc nejde. Nafťák není žádný trhač asfaltu, ale už po 400km nezajetý podává nezvykle solidní dynamiku, na kterou jsem nebyl v 1,2TSI zvyklý. V Superbu se domnívám, že se dá tento motor vzhledem k hmotnosti vozu klasifikovat jako litr v Octávce. Vím, že ten litr má i lepší zrychlení, ale jak to naložíte, zjistíte, že papírové údaje nejsou všechno. Je třeba si to vyzkoušet. Každopádně, po zkušenostech s TSI 1.2 ten tříválec nehaním a pro nenáročné ježdění to určitě spoustě lidí vyhovovat bude. Osobně bych nikdy nepřidal 60.000,- za to TDIčko, ale jen půlku na 1,4TSi. Ale každý člověk uvažuje jinak.
Jezis kazde auto jede pomaleji,kdyz je plne nalozeny.Pan srovnaval 1.2 tsi vs 1.0 tsi takze vi jak co jede a kdyz rika,ze ta 1.0 je zivejsi tak je zivejsi i plne nalozena oproti 1.2tsi. To jako si myslite,ze 1.0 jede lepe jen s jednim ridicem,ale 1.2 jede lepe plne nalozena??? To nechapu..
podivej, jestlize mas dve octavie, stejne tezke, z nichz jedna ma motor 1,0 litru tsi a ta druha 1,2 tsi, pricemz v prazdnem stavu jede lepe ta 1,0 tsi, pak i pri plne zatezi pojede lepe ta 1,0 tsi. to je fyzika.
Ano, 1.0 TSI možná dobře jede... jenže v obsazení JEDEN, maximálně dva. Bohužel už světem proletěly srovnání jízdní dynamiky a spotřeby u obsazení pouze řidič a plném zatížení a ten litr se s tím prostě dobře nevypořádá.
Takže ano, při nenáročném využití možná postačí i ten litr. Jinak je ale lepší 1.2 TSI... V jistém slangu bychom základní 1.0 TSI nazvali kategoriíí "HOBBY" >:-[]:-!
Sused je asi hnup, ked si kupi auto, ktore mu nevyhovuje.
Inak nerozumiem ale inej veci 1.0 TSI 81kW je fuj, ale 1.6TDI 85kW je ok. Pricom su na tom prakticky rovnako. Povedat, ze ten liter je jednoducho slaby a preto si ho niekto nekupi je dobry argument, iny argument je ale mimo. Ale rovnako slaby je aj 1.6TDI. Kolega ho ma v novom superbe a na dialnici som myslel, ze plynovy pedal nereaguje.
Ludia maju hlavne predsudky jednak bez realnej skusenosti, ak uz nejaku skusenost maju, tak zvycajne ta skusenost neplati globalne, ale su schopni ju pouzit pri akomkolvek porovnani napriec vyrobcami a potom vznikaju rozne myty na zaklade hluposti.
Pravda, článek technickými daty (kromě veřejně dostupnými) neoplývá, ale mě stejně nejvíc zajímalo, jak se s tím jezdí.
Ve firmě máme 4 Fabie 1,2 TSI 66kW a 4 Octavie 1,2 TSI 77kW. Řidiči, kteří s tím jezdí si na nic nestěžují a naopak říkají, že motory jednou líp než předchozí co měli (1,4 F, 1,6 O). Když jsem byl před týdnem na servisu s Oct. 1,2 77kW dostal jsem nabídku svezení s Octavií 1,0TSI 85kW.
Musím říct, že kromě nastartování (to jsem 3 hrnek slyšel), jsem vůbec nevěděl, že mám pod kapotou 3 hrnek ! Dynamika pocitově lepší, než 1,2TSI 77kW (aby ne, když je to 85kW :-) ), pružnost motoru z nízkých otáček taky lepší. Reálná spotřeba za 500km nižší o 0,5 litru proti 1,2TSI. Na dálnici se mi dokonce zdálo, že se ochotněji dostává na 160km než 1,2TSI :-)...to už jsem fakt nechápal
Pokud takto funguje v Octavii, proč by proboha nemohl fungovat ve Fabii ??!!
Suma sumárum, nový motor mě přesvědčil. Když jsem jel ze servisu s 1,2TSI 77kW, zdálo se mi "divné", nejelo :-)
Jasně, že ten, kdo bude chtít remcat začne plodit přísvěvky typu, že co životnost apod....to se samozřejmně uvídí. Ale optikou 1,2TSI (výroba tuším od 2009), už jsem viděl pár 1,2TSI které měli najeto 300-350tis.km a pořádku kupodivu jeli :-)
Takže, každému doporučuji, aby se s motorem svezl, než začne psát o motoru do sekačky (upřímně, taky jsem si to na začátku myslel).
Přišel jsem na to, že mě technické parametry vlastně nezajímají, protože je důležité, jak motor prostě jede !
Kupit fobiu s 3 valcekom volil by som jednoznacne Toyotu Yaris s novym 4-valcom alebo ako jediny v triede s hybridom. Myslim si ze lepsie kvalitnejsie a v neposlednej rade podstatne krajsie auto ako fobia. Pre zeny urcite :-)
To co jste vyjmenoval nestačilo ani v té době. Soused, který to měl doma od novoty, nadával, kudy chodil. Nejelo a chlastalo to jako prokopnuté. Já si jen myslím, že Octavie je již kategorie vozu, kde předpokládám, že si ji kupuje ten, co na ni má. Pokud jde o rodinu, která potřebuje sedan a musí to být Škoda, tak je vhodnější a výrazně levnější RAPID, který splní v podstatě to samé. Tím nechci říct, že by tento motor nestačil. Najezdil jsem v Octavii 1,2TSI přesně 223.000km od novoty a byl jsem velmi spokojen, ale pravdou je, že při předjíždění a v kopcích naložené už to bylo prostě slabé. Ten litr papírově vypadá lépe, ale jsem celkem rád, že jako služební čerstvě začínám zajíždět 1,6TDI a ne ten litr.
Najhorsie je, ze oni su si vedomi ake odpad produkuju a nad nassou kritikou sa len smeju. ;) Vedia, ze im na ten clanok klikneme a to je pre nich podstatne. Ze zo seba a z celeho portalu robia * - to ioch netrapi. ;) Takze kazda nasa kritika tu je pre nich zabavnym citanim a nic im nemozeme. Len sem prestat chodit, ale to zas vedia ze sa nestane.
Jiste jako zakladni motor,ktery ma 85kW a kroutak nad 200Nm je do Octavky trochu mimo a drive stare 1.4 a 1.6 Mpi s 55kW v Octavkach nikomu nevadilo :-)
nebud tak prizemni, proc nevypinat za jizdy rovou vsechny tri? urcite by to vedlo k dalsimu snizeni spotreby a pedaly ridice pres nejake paky pridelas ke kolum a jede se dal ... co uahne trivalec musi dobre nabasteny borec za volantem utahnout take.
Re: Po precteni te filipiky cinskeho srotu se znakem Jawa uz
no já ti nevím, jestli je 3hrnek výrobně levnější... čistě podle váhy bych ani neřekl. Se podívej, opět ač je to k nevíře, tak litr i 1.2 váží prakticky stejně...
Jinak řečeno, na váhu je tam cca stejně materiálu, jen bude jinde... Takže ano, možná méně výkovků nebo výlitků v otoru, ale asi zase více jiných částí. Ale nevím.
Docela by me zajimalo, co na rika to sefredaktor. Mozna bylo v zadani prace zminit trihrnek a nazev modelu. Ukol byl splnen.
Redaktorovi se vyplati jednorazova odmena 450 Kc.
Re: Po precteni te filipiky cinskeho srotu se znakem Jawa uz
Vsak ona reklama pouzivajci pridavna jmena jako lepsi, hezci, rychlejsi jiz neuvadi vuci cemu je auto rychlejsi anebo pro koho je lepsi.
Jednou z moznych odpovedi je ta, ze novy motor je lepsi pro vyrobce. Proc ne, pochvalit si svoje dilo je potreba ;-)
Nicmene kazdy ma volbu si poridit auto na tri roky nebo na deset let.
Me se libi, jak se komentare toci okoli neexistujiciho obsahu clanku, za ktery bych dal profesionalovi znamku 5 a zacatecnikovi 4. Stacilo do perexu uvest "podle udaju vyrobce..."
Zbyva tedy forma clanku, ktera je uchazejici, alespon obsahuje copy&paste tabulku.
Souhrnne :no:
Po precteni te filipiky cinskeho srotu se znakem Jawa uz me
Auto CZ je skutecne po smrti. Budiz mu zeme lehka.
A litrovej trivalec je skutecne ve vsem lepsi - pro vyrobce:
- je levnejsi na vyrobu
- min vydrzi, take si hrdy majitel bude muset driv koupit nove auto
Klasika, VW po 5 letech objevil (spíš opět zkopíroval) tříválcovou Ameriku [odkaz] a teď se tady z toho dělá vesmírná technologie od VW. Zajímavé je zapátrat zpět do prvních testů Fordů s 1.0 ecoboostem, jak se tam "shodným" fordím přeplňovaným tříválcem pohrdá a vedle TSI haní. A ejhle po cca 5 letech je tříválcový litr (ovšem od VW) nejlepší volba pod kapotu a překonává i dokonalou 1,2 TSI >:D >:D >:D .
Stejné to u VW bylo s common railem, přeplňovanými motory atd. VW vždy je kopíruje již ozkoušené technologie jiných automobilek, a i to dělá blbě (viz. dieselgate, TSI). Jsem zvědav, co zas uděleli blbě i tohoto tříhrnku >:-[]
"u verze s převodovkou DSG hraje roli také o 10 kilogramů vyšší hmotnost."
Takže litr pozná zatížení i kdyby to mělo být jen 10 kilo, to je na chlubení. :no:
Čekal jsem pranic neříkající snůšku obecných soudů postavených na tabulce s technickými údaji z katalogu. Leč nestalo se.
Autor předvedl mistrný novinářský majstrštyk, prostě dojmy našlapaný článek od A do Z. Přitom čtivostí a poutavostí bledne závistí i Dumas a promyšlenost a provázanost článku převyšuje Tolstoje o tři třídy.
Dozvěděli jsme se maximum možného a po pečlivém shromáždění faktů a jejich důkladné analýze a dedukci nám ze srovnání vyšel lépe ... i když to nikdo nečekal, právě 1.0 TSI !!!
Takže famfáry (tramtarará) ... ohňostroj (bumprásk) ... přípitek (cink) ... úsměv ( >:D ) ... Vítěz je známý, litrový tříhrnek je zkrátka novým králem levého dálničního pruhu déjedna.
Si robis kozy, Mička dostal za ulohu ospievat chabymi dedukciami zmenu k horsiemu ?
ako vypliva z tabulky na dialnici pojdete o 3 alebo 1kmh rychlejsie, klesli tabulkove ojeby/spotreba/, silnejsia verzia ma horsie zrychlenie, a napriek o 2dc mensiemu objemu a chybajucemu valcu je novy skvely motor tazsi ako 4valcove tsi... hlavne ze VW usetril, to do tabuliek nevoslo
vidim, ze niekto sa zo zapredania koncernu uz tak lahko nedostane
lepsi je v tom, ze menej stoji na vyrobu... Je to klamstvo ze tieto megamoderne trojvalce su drahsie na vyrobu. Proste je to lobing aby automobilky mali este viac love... a momentalne su v neskutocnej plnke. Ale vsetko sa kradne cez danove raje a staty z toho maju velke hnede... No a co sa tyka spotreby.. tak napríklad taky Nissan Pulsar 1.6 DigT so 190 konmi ma mensiu ako fabia 1,2TSI... co uz...
Celkem mne překvapuje, že auto s nižším objemem má větší hmotnost. Pravděpodobně to bude tím, že menší objem má tlustší stěnu bloku motoru, aby tu zátěž unesl. Zajímala by mě čistě hmotnost obou motorů.
A ty vidíš v tom "článku" nějakou zkušenost s motorem? Četls to vůbec? Proboha je tam tabulka technických údajů a článek vyjmenovává rozdíly v tabulce!!
Až tu bude soutěž o nejhloupějšího diskutéra, tak se přihlaš. Můj hlas máš jistý.
Jistou nominaci budeš mít už za "Škoda vyrábí jedny z nejkvalitnějších aut na světě", to nezapomenu.
Pozitivní snad jedině absence "ovládání teplometu", "úhlové frekvence" nebo "výrobci přešly" a "motoru nastěhovaného pod dlouhou přední kapotou" [odkaz] a podobných perel posledních dnů.
Zajímavé nové informace žádné a k smíchu taky nic. ;-\ Pane Mičko, takhle se před pana Fokta a pana Dusila v té vaší soutěži nemáte šanci dostat. :-)
Keby tu a tam niekto z redaktorov nevliezol do diskusie, tak by som si myslel, že ich majú bloknuté. Aby kvalita šla z úplného dna ešte stále dolu, aj po toľkej kritike (veľmi často maximálne konštruktívnej a objektívne), to je zlý sen.
"Citam, citam, docitane...." přesně. Říkám si, že přeskočím v článku reklamu...a nic. Ani odkaz na další stranu? Článek o ničem. Vlastně ano - máme článek o Škodě, to se počítá. Hodnota informací není 0, jde do záporu, kdy berete jen čas. :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:8-s
...minule som ťa pochválil, že sa občas blysneš celkom fajn článkom. Ale čo si teraz vyprodukoval, to hádam nemá obdobu. "Článok" s nadpisom ČOKOLÁDA, ale skutočný obsah sú len SRAČKY. Fujtajxl.
Mne cely ten clanok prisiel ako nejaky uvod k poriadnemu clanku, ale poriadny clanok nikde. To akoze fakt mate citatelov za take ovce, ked im naservirujete len takyto komentar udojav z TP ? lol :-O:*)8-s:-!
Re: Léčba rakoviny vyšla pojišťovny na 17 miliard korun
No hlavně když člověk kouká na výkonové parametry silnějších verzí, tak se nám nový motůrek v podstatě trochu zhoršil, nebo zůstal stejný. Maximálku o 1 (slovy jeden km v hodině) asi ani uživatel nepocítí, a uvidíme co ukáže spritmonitor o reálné spotřebě.
Bude to zajímavé. ;-) Tak hlavně že jsme odje...li jeden válec. :-)
Neskutecnej clanek.
Kdyz chces vedet kterej motor je v cem lepsi, pockas na clanek odbornika a on ti srovna udaje z prospektu.
I kvuli tomu se sem vyplati chodit. v redakci je dost lidi, kteri ze sebe jsou ochotny delat voly psanim techto slintu.
A my se jim pak muzem smat :-) a oni vedi, ze mame pravdu :-)
Jenze, i kdyz nic neumis, musis se nejak zivit. Je to lepsi, nez byt na socialnich davkach.