Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Testujeme modernizovanou Škodu Rapid. Ptejte se, co vás zajímá! (+video)

Škoda Rapid prošla v rámci faceliftu řadou dílčích změn. Vůz poprvé testujeme v okolí Frankfurtu nad Mohanem.
Zpět na článek
9. 5. 2017 11:19
9. 5. 2017 13:03
9. 5. 2017 13:31
9. 5. 2017 11:22
9. 5. 2017 11:31
9. 5. 2017 12:14
9. 5. 2017 11:35
9. 5. 2017 18:42
9. 5. 2017 11:37
9. 5. 2017 12:16
9. 5. 2017 13:58
9. 5. 2017 16:22
9. 5. 2017 11:43
9. 5. 2017 11:55
9. 5. 2017 13:46
9. 5. 2017 11:55
9. 5. 2017 12:18
9. 5. 2017 12:23
9. 5. 2017 17:37
9. 5. 2017 12:21
9. 5. 2017 13:46
9. 5. 2017 12:45
9. 5. 2017 13:30
9. 5. 2017 14:00
9. 5. 2017 17:41
10. 5. 2017 07:21
9. 5. 2017 13:49
9. 5. 2017 16:34
9. 5. 2017 17:20
9. 5. 2017 18:15
9. 5. 2017 18:47
9. 5. 2017 20:40
9. 5. 2017 12:32
9. 5. 2017 14:03
9. 5. 2017 14:20
9. 5. 2017 14:32
9. 5. 2017 14:37
9. 5. 2017 13:42
9. 5. 2017 13:43
9. 5. 2017 13:51
9. 5. 2017 17:42
10. 5. 2017 11:49
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2017 11:19
Mno
Mě by v první řadě zajímalo, jak dlouho se mi budou automaticky spouštět hlučná videa u článků a jak dlouho se na vašem webu budou objevovat tyto nehorázné hovadiny: [odkaz]

O Rapidu bych rád věděl, jak vypadá verze s halogeny, zda i ta má odlišné světlomety.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - lamal
9. 5. 2017 13:03
Re: Mno
>:D tie videa za to bych vrazdil otvoris test alebo clanok a ani nevies kde to hučí a melie *** na teba tak scrollujes celu stranku aby si objavil zdroj a zastavil to... hnus fakt hnus uplne je to kontraproduktivne aj pre reklamu samotnu len to ludi vytaca
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 13:31
Re: Mno
nainštalujte si chlapci ublock origin a mate pokoj >:D
jasne rozumiem tomu, že reklamy sú hlavným ak nie jediným zdrojom ich príjmu, ale čo je veľa to je moc a aj keď som dlho odolával, nakoniec som ho nainštaloval presne pre dôvody uvedené vyššie. A keďže dialóg zo strany redakcie smerom ku komunite na túto tému veškerá žádná ....
9. 5. 2017 14:15
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKU VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDE-VOTROKŮ IMRV
TO JE JEDNODUCHÝ, PÁČ CHTĚJÍ PŘEŽÍT DO DALŠÍ SMĚNY ÚCHYLNÝ 18cti SMĚNNÝ REŽIM CHUDÁCI >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - iudex
9. 5. 2017 14:46
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKU VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDE-VOTROKŮ IMRV
Na Tvoju radu som si ten Ublock nainštaloval. Mám pocit, že počet reklám sa znížil, určite toho zablokuje viac, ako AdBlock. Ale žiaľ video sa mi spúšťa automaticky aj naďalej.
9. 5. 2017 14:58
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKU VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDE-VOTROKŮ IMRV
Mne pomohol FlashStopper pre Firefox - Stops video autoplay gracefully.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 16:22
Re: HELE PTÁKU VOTVÍRÁKU VÍŠ PROČ JE PŮLKA ŠÁDE-VOTROKŮ IMRV
Mno neviem, očividne to asi závisí aj od operačného systému či prehliadača. V práci mám Firefox na XP a tam to blokuje všetko aj videá. Doma Win10 a Edge a videá to neblokuje ale na Chrome áno. Riešim to tak, že mám defaultne vypnutý zvuk a zapínam len keď chcem. >:D
Avatar - holden2
9. 5. 2017 11:22
mne zajima
jaky mate nocleh a co budete mit k jidlu
Rozbalit vlákno
5
9. 5. 2017 11:31
Re: mne zajima
Ta moucha (holden2) je naprosto dokonalá. Vždy se jí snažím odehnat a ta potvora tam pořád sedí.
U škodovky mě zajímá, jestli to už není moc modelů. Možná se mi to zdá, ale začínají to dělat i jiné automobilky: tlačí střední třídu do vyšší, malé vozy do střední, atd. Pokud je Octavia "třída sama pro sebe", tak to znamená, že ty třídy škodovce už nestačí.
Avatar - Emel
9. 5. 2017 12:14
Re: mne zajima
Historicky byl Rapid částečně náhrada za Octavii Tour... asi s cílem zkomplikovat trošku život (mimo jiné) nové korejské konkurenci v těch cenových relacích 300-400, zejména na méně náročných trzích - něco podobného dělá PSA s 301 (i mimo Evropu).

Tvé přání bude možná vyslyšeno, o budoucnosti Rapida se spekuluje...
9. 5. 2017 20:57
Re: mne zajima
Postačí solídna Fabia v kombíku.
Avatar - speedfred
9. 5. 2017 12:28
Re: mne zajima
>:D >:D >:D otázky priamo na telo
9. 5. 2017 18:12
Re: mne zajima
To se povedlo >:D :yes:

Bez ironie...

A bez použití silných slov to má grady daleko větší.
9. 5. 2017 11:35
rapid
ako spoľahlivo funguje automatické prepínanie diaľkových svetiel, oplatí sa to doplatiť? je auto na 17 palcových kolesách moc? prečo sa nedá doplatiť adaptívny tempomat, keď do fabie to ide. ďakujem za odpovede.
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2017 18:42
Re: rapid
Přepínání dálkových světel je nesmysl, nikdy nefunguje a nefungoval tak spolehlive, abych si ho nemusel hlídat.. na 17" vypadá auto stylově a hezky, ale skáče jako koza a k jízdním vlastnostem nic nepřidá..
9. 5. 2017 11:37
Zaujima ma
kto to ma kupovat >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
9. 5. 2017 12:16
Re: Zaujima ma
Při zpětném pohledu musím pokorně použít slova GTI o cenovém jemnocitu - smysl modelu jako je Rapid stojí a padá s jeho cenou. Pokud bude Rapid výrazně levnější než plnohodnotný mainstream, nebo aspoň levnější z nějakého pohledu TCO díky servisu, pak dává na trhu smysl.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 13:34
Re: Zaujima ma
no neviem, aby práve pri Rapide predvádzala Škodovka nejaký cenový jemnocit nemám ten pocit. Si spomeň za koľko ho uviedli na trh a čo si za to dostal. Dnešná situácia je samozrejme niekde inde, ale dalo sa to čakať.
Avatar - Emel
9. 5. 2017 13:58
Re: Zaujima ma
Nejdřív si vyjasněme - já Rapid neobhajuju, domů bych si ho nekoupil asi za žádných okolností, jen říkám, že to je přesně ten typ auta, kde každých 20t zásadně mění situaci.

K té ceně - ono se to dost měnilo. Začínal docela sympaticky, pak zdražil, teď zase zlevnil do nějaké hladiny, kdy to dejme tomu může dávat smysl.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 14:12
Re: Zaujima ma
Ja tiež netvrdím, že Rapid niekomu nemôže dávať zmysel ... očividne dáva, len cenotvorbu pri ňom by som nenazval cenovým jemnocitom. :-)
Avatar - Emel
9. 5. 2017 16:22
Re: Zaujima ma
Já to myslím spíš tak, že Rapid nemá moc jiných argumentů než cenu... a asi design (který ale nedokáže úplně zakrýt konstrukční kompromisy).
9. 5. 2017 11:43
Skoda
Mna by zaujimalo, ci je to podla vas najlepsie auto v triede ako tradicne vsetky ostatne Skodovky. Dakujem
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
9. 5. 2017 11:55
Re: Skoda
škodovka je nejlepší auto na světe a ve třídě kde není zastoupená poraží ostatní jinými modely. Přeci je lepší i než Ferrari ne >:D >:D
9. 5. 2017 13:46
Re: Skoda
Tak já jsem se škodovkama nikdy problém neměl, celkem dost muziky za solidní peníze a v bazaru se dají sehnat i pěkné zánovní, protože jsou to hodně prodávaný auta... Za mě má rapid klidně palec nahoru :yes:
Avatar - nalimer
9. 5. 2017 11:55
Otázka
Manželka si hľadá nový voz. Prešla aj predajne Škoda. V dvoch od seba nezávyslých (Bratislava a Trnava, patriacich iným majiteľom) jej predajcovia neodporúčali kúpu Rapidu ale ponúkli jej buď to "menšiu" Fábiu combi resp. Octáviu. Dôvod - zlý podvozok, slabé motorizácie, jednoduchá výbava. Prečo tomuto modelu neveria samotní predajcovia?
Rozbalit vlákno
20
9. 5. 2017 12:18
Re: Otázka
Alebo majú na Fábiu a Octaviu väčšiu maržu.
Avatar - nalimer
9. 5. 2017 12:23
Re: Otázka
na Fábiu majú menšiu
9. 5. 2017 12:21
Re: Otázka
Tak na tom mají buď nízké marže, nebo nebyl rapid zrovna dostupný >:D Rozdíl ve výbavě a motorech od fabie přece není. Cenově je na tom teď rapid lépe než fabie. A podvozek? No to už bych posoudil testovací jízdou. Rapid je stabilnější ve vyšších rychlostech a tolik se nenaklání. Ale porovnávám s F2.
9. 5. 2017 12:32
Re: Otázka
Motorizace jsou stejné, podvozek je z Roomstera, výbava u modernizovaných verzí není úplně hrozná. Ale je fakt, že ségra byla před rokem na exkurzi ve Škodovce a tam jí taky Rapid tak nějak spíš nedoporučili, protože prý skelet není tak solidní a robustní jako Yeti nebo Fabia. Rapid byl prostě kdysi navržen jako lowcost auto...
9. 5. 2017 13:46
Re: Otázka
Skelet neni tak solidni a robustni? Mozna vzadu kvuli tomu, ze je to liftback, ale jinak treba v euro NCAP dopadl nejlepe ze vsech soucasnych skodovek.
9. 5. 2017 12:45
Re: Otázka
Jezdil jsem s oběma a vybral bych si Rapida - více místa v interiéru, lepší sedačky, větší kufr, stabilnější řízení, lepší provedení (třeba čalouněný kufr vs plasty u Fabie).
9. 5. 2017 13:30
Re: Otázka
Tuto záležitost jsem pro manželku řešil nedávno a jsem velmi rád, jak to dopadlo. Předem vám mohu sdělit, že jsem 6 let vozy prodával a s kupujícími diskutoval do nekonečna, co by bylo pro ně nejlepší. V současnosti pracuji ve svařovně a auta poznávám i zevnitř. V době objednávky našeho vozu do výroby, v letošním únoru, se nabízel Rapid, ve kterém máte za volantem pocit většího prostoru a octavácký dojem z palubní desky. To je ale vše. Na zadních sedadlech v porovnání s Fabií je to před koleny nastejno. Proti Rapidu bylo i to, že je to model výrobně starší a tedy technologie typu adaptivní tempomat nepřichází v úvahu. Vnějšími rozměry s Fabií Combi též nastejno a tak když jsem do výhod přidal jeden z nejpovedenějších podvozků Fabie, právě ve verzi Combi dostala u mne Fabia jednoznačně zelenou. Jaké překvapení bylo, když jsme 300 km jeli jen na adaptivní tempomat, který s DSG pracuje jako u dvakrát dražších vozů, tedy auto ve městě zastavuje a rozjíždí se v koloně samo, dále má vůz neskutečně pohodlná standardní sedadla, podvozek žehlí díry na silnicích doslova luxusně. Nezkazíte-li si to do hlavy teplem sálavou skleněnou střechou a doplníte plnohodnotnou navigací, jejíž obrazovka je vysoko zasazena v úrovni palubních přístrojů, tak tu pravou radost po koupi nezažijete s Rapidem tak intezivní a nakonec jste udělali s moderní Fabií Combi nejlépe. Nabízeli se mi i Octavie ve slevách, ale bez DSG a adaptivního pomocníka a bez navigace. Fabia Combi je nejlepším řešením i za cenu, že nemá drahá xenonová světla. Pak je tu ještě radost z jízdy automobilem, jehož konstrukce a vývoj byl přizpůsoben českému řidiči, české rodině a českým silnicím. Předem upozorňuji, že zde byl popsán běžný dopravní prostředek za odpovídající cenu. Ne BMW, Mercedes či AUDi s biTurbem na nízkoprofilových kolech a už vůbec ne Toyota, Lexus či 6x6.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 13:40
Re: Otázka
To že si Škoda pozitiv som pochopil z prvého tvojho príspevku ktorý som od teba čítal a tuším sa ani nedebatovalo pod Škodovkou. Ale nedá mi : Fabia a Rapid majú vzadu rovnako miesta na kolená? Nemeral som to, ale v princípe je Rapid umiestnený rozmerovo medzi Fabiu a Octaviu. Ak by si svoje tvrdenie zmenil na šírku v oblasti ramien tak aj by som ti veril, že vieš o čom hovoríš. :-)
9. 5. 2017 14:00
Re: Otázka
U Škodovek je to stejné: prostě uvnitř ne široké (i Supeb je jezevčík), ale Fabia opravdu překvapila i mne 160kg pivaře - i já mám pocit prostornosti ;-) Vzadu platí to, že když vyzkoušíte Fabii i Rapida, na vaše kolena se tlačí přední sedadla stejně - nevidím v tom rozdíl. Zaparkujte si obě auta vedle sebe a zjistíte, že Combi s Rapidem Spacebackem vnímáte rozměrově nastejno. Co se týká rozvoru Fabie, přiblížila se dnes jedničkové Octavii, ale to jsem už zde psal. :-)
9. 5. 2017 17:41
Re: Otázka
Tak můj dojem je že Fabia je vzadu na dýlku neskutečně malá, připadám si tam zaražený jako v tanku. Zadek nízko kolena vysoko, sedadlo řidiče blízko před sebou. S FII se to v těchto parametrech nedá srovnat. Proto myslím existuje rapid.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 20:51
Re: Otázka
Ešte jedno mi vysvetli, ako 160 kg pivár stíha tempo pri páse? Či len mačkáš gombíky a obsluhuješ nejaký robot? Žijem proste v tom, že v automobilke za pásom musí mať človek nielen mentálnu ale aj fyzickú kondičku. Že ty ešte stále predávaš? >:D
10. 5. 2017 07:21
Re: Otázka
Dodává mi sílu sledovat takové dementy, jako jsi ty. Pak jde všechno samo. >:D
9. 5. 2017 13:49
Re: Otázka
Vnejsi rozmery nejsou stejne. Fabia hatch ma ctyri metry, kombi cca 4,2. Rapid skoro 4,5 a SB cca 4,3. Navic ma delsi rozvor.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 14:15
Re: Otázka
No veď práve, vďaka dlhšiemu rozvoru je vnútorný priestor v pozdĺžnom smere naklonený skôr k tomu Rapidu. V rámci šírky sú viacmenej narovnako.
9. 5. 2017 16:34
Re: Otázka
Ta kolena na zadních sedadlech - to je pocitově stejné, rozdíl bude dle rozměrů pro Rapida, ale opravdu minimální. Pak následuje obrovský skok k tolik kritizované Octavii kvůli čtyřočím. Vzadu u Octavie je nyní velkorysný prostor, klobouk dolů. A ta přední světla jedinečná a nádherná. :-)
9. 5. 2017 17:20
Re: Otázka
Zdravím , s tím místem na zadních sedadlech nemáte pravdu. Je to ta hlavní výhoda o proti Fabii, v Rapidu si vzadu pohodlně sednou dva dospělí ve Fabii ani náhodou.
9. 5. 2017 18:15
Re: Otázka
Troufám si říct, že ještě prodáváš, protože takovouto snůšku hovadin může napsat jen prodejce s čerstvě vymytou dutinou lebeční >:-[]

Jako ironic by to bylo vůči škodovkám až příliš kruté, jsi prostě krutý prodejce1 ;-)
9. 5. 2017 18:47
Re: Otázka
Kdyby jsi lépe četl, viď. Uvedl jsem, že jsem již ve výrobě :-) a jsem za to rád, neboť je to fantastické, přesné a kvalitní. Nic nekvalitního zákazníkovi neprojde a já jsem u toho :-)
9. 5. 2017 20:40
Re: Otázka
Že by Káňa ze SM? ;-)
9. 5. 2017 12:01
kolikrat se daji skodovky testovat?
kazda 6x?
je malo jinych aut?
jestli jsou argumentem jiné motorizace, pak by bylo rozumne podelit ostatní koncernove sourozence.
ale testu s napr. 1,0 TSI tu uz mame poněkud dost.
kazdej den skodovka, kazdej...
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 12:24
LEDky pro spaceback
Mě by zajímala úplně jednoduchá věc - proč LEDky pro zadní světla dostane jenom liftback a pro hatch se s nimi nepočítá?

Teda...on je to jenom takovej úzkej pásek, ale když už se spaceback nabízí v designový variantě s prosklenými pátými dveřmi....tak by se to tak nějak k tomu docela hodilo :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
9. 5. 2017 12:32
ok
1 - su 2 oci lepsie ako 4?
2 - kde ma tento modularny zlepenec skladovych dielov vyhodu oproti cenovo rovnakym superom - okrem kufra?
3 - dostanem ho aj v ruzovej? >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 12:49
Mě by jenom zajímalo
Zda si mám koupit Octavii nebo tento faceliftovaný Rapid? Oba mají skvostné motory, největší kufr ve své třídě, nejlepší konektivitu Infotainmentu odladěnu pro generaci Y. Co my tedy redakce doporučí?
Rozbalit vlákno
2
9. 5. 2017 12:55
Re: Mě by jenom zajímalo
Zopakovat si český pravopis?
9. 5. 2017 13:07
Re: Mě by jenom zajímalo
Zítra na tom zamakám.
Avatar - Egi
9. 5. 2017 13:00
Dotaz nezaujatého zaměstnance jiné firmy
Přišel model Rapid s faceliftem o škrabku na led ve víčku nádrže, která může sloužit i jako lupa? Já, manželka a všechny děti jsme si velmi zvykli na Simply Clever škrabku na led a velmi by nás mrzelo, ba dokonce se stalo rodinnou tragédií, kdyby o tento geniální vynález tento vůz střední třídy, který má jen ty nejmodernější technologie a motory TSI, přišel. Museli bychom pak používat konvenční škrabku, která by se povalovala někde v obřím zavazadlovém prostoru modelu Rapid, jako v nějakém automobilovém pravěku, kdy značka Škoda, jedna z nejstarších automobilových značek světa, teprve vznikala.

S úctou navždy Váš,
Nezaujatý zaměstnanec jiné firmy nepodnikající v automobilovém průmyslu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 13:42
Re: Dotaz nezaujatého zaměstnance jiné firmy
:-) :yes:
9. 5. 2017 13:04
Turboefekt
Jel jsem kdysi s 1,2TSI a zrovna kolem městských 50km/h se spínalo turbo. Bylo to dost nepříjemné, protože jsem byl za chvíli dost vycukaný (jsem ale zvyklý na atmosférický motor). Tak by mě zajímalo, jestli se vlastnosti ohledně toho turboefektu trochu zlepšily (i posun do jiných otáček by pro mě asi bylo pozitivní). Děkuji.
Rozbalit vlákno
5
9. 5. 2017 14:03
Re: Turboefekt
Je pravda, že 50 km/h vychází cca někam mezi 3. a 4. kvalt, ale stačí trochu zrychlit na cca 54 a pak už je to v pohodě na čtyřku , kromě nějakých výrazně kopcovitých obcí.
9. 5. 2017 14:20
Re: Turboefekt
50 km/h (tacho) u slabsi verze s 5st manualem znamena 2000 otacek na trojku. Takze naprosto optimalni hodnota. Ono to sice i na petku nejak pojede, kdyz se roztoci turbo, tak to "prerve" ale auto vam rozhodne nepodekuje.
9. 5. 2017 14:32
Re: Turboefekt
Někdo tu mluvil o pětce?
9. 5. 2017 14:37
Re: Turboefekt
Ne. Rikas, ze pri 50 je trojka moc a ctyrka malo, ja rikam, ze je trojka optimalni (pro normalni jizdu, tedy ani z kopce, ani do kopce v plnem obsazeni), ale ze to neznamena, ze by to i na petku (tedy logicky take na ctyrku) nejelo. Doufam, ze jsem to dostatecne vysvetlil.
Avatar - 3_diamanty
9. 5. 2017 15:12
Re: Turboefekt
ja pri 50tke jazdim bezne uz na trojke v pohode... lebo hladit 50tku na stvorke na nejakych 1400 ot je presne hranica spinania turba... a to nie je moc fajn podtacat to uz... pritom trojka v 1,2 tsi pri 50tke je uplne akurat ... a da sa s nou jazdit od 30 az hadam do 70-80 ... ma dobry rozsah .. 4kou jazdim na 50tke len po rovine aj to uz hladim aspon tych 55-60 a drzim aspon tych 1600ot... a potom hned uz pridavam ( povedzme ked vychadzam z obce )... ale ked som bezne v meste a potrebuje clovek na 50tke jazdit pruzne ( brzdit, pridavat ) tak trojka pri 50tke je na to ako stvorena... nemam voci nej jedinu vyhradu ...

naopak na felde s 1,3atmo je s tymto kusok problem... lebo 50tka na 4ke tam proste nejede a 50tka na trojke uz zase kusok huci az mas pocit ze to chce uz dat 4ku .... tam je to fakt divne... a zase 4ka je tam moc kratka... pri 80 uz huci jak vysavac ... pritom v pole mozem ist na 4ke kludne aj 100kou a motor ma stale relativne nizke otacky a a ani ho nejde "roztrhnut" ...
9. 5. 2017 13:42
No,
tak mě zajímá srovnání 1.0/81KW vs 1.0/70KW, 6kvalt vs 5kvalt.

Příplatek za výrazně větší krouťák a plus jedna rychlost se mi zdá v tomto případě více
než rozumný.
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 13:43
Dotaz
Všiml jsem si, že Rapid ve verzi liftback může mít zadní světla LED, Spaceback má však vždycky žárovky. Je to opravdu tak? A pokud ano, proč to tak je?? ;-)
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 13:51
Modernizace
Dobrý den všem. Mě by zajímalo pár věcí:
- pořád se loupe lak v okolí odseknutí kamínkem všude po autě?
- stále frézuje bezpečnostní pás drážku v plastové průchodce B sloupku?
- dále teče voda oknem řidiče při setření okna stěrači a otevřeném okně?
- přimrzává horní guma skla pátých dveří ke karoserii?
- spotřebovává mezi výměnami oleje celý přibalený litr?
- stále se nevejde kelímek s kávou před řadící páku?
- když se náhodou vejde tak při braní se klouby zapne vyhřívání zadního okna?
- pořád je spojka tak ostrá, že jet plynule je opravdu umění?
- co neskutečné vrzání přední nápravy/stabilizátoru? Už půjde opravit?
- jak je to s čalouněním přední sedačky u opěrky hlavy? Pořád nesedí a kouká tam molitan?

Snad jsem to vyjmenoval všechno...
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2017 15:58
Re: Modernizace
tohle beru jako zajimavy vhled soucasneho uzivatele Rapida...ale ruku na srdce, ktere auto nema mouchy. Mel sem jim nekolik a u kazdeho bych sepsal minimalne 10bodu co me sra*o.
9. 5. 2017 14:06
testování ve 3 a s batožinou!!
Budete to konečně testovat jako rodina, tedy 3 osoby a plný kufr?? Ono totiž je u toho motůrku sakra rozdíl, jak ho popíšete když jede auto jen se šoférem a kdy ho rodina používá denodenně naložené.
Vlastní zkušenost s Rapidem 1,2 Tsi - dynamika do 80 km/h celkem ujde, jen se musí rychle s fofrklackem a pak se dát na modlení, aby v protisměru nic nejelo.... navíc to žralo i trávu kolem cesty 8,5 l/100km !!.... takže zklamání, rád jsem to auto vracel...
Rozbalit vlákno
4
9. 5. 2017 14:35
Re: testování ve 3 a s batožinou!!
To se týká starého 1,2 TSI s řetězem. U nového s řemenem jsem se prakticky nikdy nedostal přes 6,5 l/100 a 1,0 TSI má mít spotřebu ještě o fous lepší.
Avatar - Googelit
9. 5. 2017 14:46
Re: testování ve 3 a s batožinou!!
jen aby ;-)
9. 5. 2017 18:13
Re: testování ve 3 a s batožinou!!
To jako ten motor s řemenem po naložení jede, jo? Tak to bych rád viděl, Notabene ten tříhrnek.....
9. 5. 2017 19:07
Re: testování ve 3 a s batožinou!!
1.2 jede dostatecne slusne i nalozena. Jak jede trihrnek osobne nevim, ale dle testu minimalne stejne jako 1.2. Kilowatty a newtonmetry na to ma.
9. 5. 2017 14:44
Jak je možné,
že mám HTP a po dálnici při 130 dosahuji spotřebu 6,0 litru a redaktoři s novějším úsporným motorem dosahují při 130 spotřebu značně vyšší.

To se páni redaktoři musí zase pochlubit, jak mají těžkou nohu a umí jezdit za dvojnásobnou spotřebu, než běžný řidič???
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2017 15:29
Re: Jak je možné,
Které HTP? :-)
Avatar - Ozzman
9. 5. 2017 17:03
Re: Jak je možné,
On si to spletl s THP >:D
Avatar - rohYpnol
9. 5. 2017 17:38
Re: Jak je možné,
Ne, on si plete jen 130 kmh >:-[]
9. 5. 2017 18:24
Re: Jak je možné,
Nevím který máš rok výroby. Někde v roce 2003 jsem jezdil HTP ve Fabii a při 130-ti jsem dával Brno-Praha mezi 8-9 litry, to podle protivětru a obecně podmínek.
Avatar - Ozzman
9. 5. 2017 18:43
Re: Jak je možné,
Obecně je to uvěřitelné za těchto podmínek : Měříš aktuální spotřebu dle PP na rovném úseku. Jakákoliv další akcelerace zpět na 130 stojí dost benzínu navíc. Když jedeš "dynamicky" , tak to umí i za 12 :-)
Avatar - rohYpnol
9. 5. 2017 17:42
Dotazy
1 ) Na koho cíli dnes Rapid? Hlavně SB? Chce konkurovat klasickým HB nižší střední? (Na to skutečně nemá). Nebo má konkurovat C-Elyseé/P301/Logan? (Na to je příliš drahý)...

2) Má vůz dvouhmotový setrvačník? Přidává uměle SW při rozjezdu plyn?

3) Jak se liší silnější a slabší 1.0 TSI? Je to jen SW, nebo jako u 1.2 TSI jiná hlava a ventily a další změny? Protože expetů, co koupí slabší a pak ji budou čipovat, bude jistě nespočet >:-[]

4) Proč nedostal SB zadní LEDky??? Hlavně když vždy měl být tím stylovějším, že >:-[] 8-s
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 17:46
1.0 TSI s DSG
Zdravím, zajímalo by mě sladění DSG s 1.0 TSI. Ve včerejším testu Ibizi s 1.0 TSI s manuálem jste psali, že je problém, pokud padnou otáčky pod 1800 ot.
Proto by mě zajímalo, jak se motor chová s DSG a jestli je jízda plynulá, jak by s automatem měla být.
Děkuji M.
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 18:20
Do by chtěl znát názor zvenku dříve...
...ten se bez hloupého dotazování redakce podívá na:

[odkaz]

Poměrně jasný a střízlivý pohled na FL Rapidu (a přesto byli zcela jistě ubytovaní stejně a raut je neminul).
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2017 11:49
Proooč???
Já to nechápu, proč redaktoři tady na ACZ ale i jíní pořád píší že má spaceback "velký kufr" ?????
Oněch pořád inzerovaných 415 litrů je podvod a PR od škodovky na nic netušícího zákazníka.
Zavazadlový prostor je ve skutečnosti možná 384 litrů (a to taky kdoví jestli). A to je normální kufr pro hatchback...... akorát ty hatchbacky jsou uvnitř (myšleno pro lidi) prostornější. ;-\
Rozbalit vlákno
0