Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - twistedTSD
Hm
twistedTSD
| 9. 5. 2017 15:56
Dnes jsem potkal nejméně tři kamiony Ypsilonek a je to fakt pěkné auto. Bude jí škoda, jestli skončí.
Avatar - Bubáq
Hm
Bubáq
| 9. 5. 2017 17:01
... a koupil byste si toto auto?
Souhlasím, že je pěkné, bohužel tato "vlastnost" netvoří plný užitek pro kupce. Zdá se, že v dobách prosperujících ekonomik klesá zájem o miniauta dosti citelně, zatímco ostatní velikostní třídy jsou na tom (výrazně) lépe.
Avatar - twistedTSD
Hm
twistedTSD
| 9. 5. 2017 17:32
Tak třeba Pětistovka měla loni nejúspěšnější rok v historii. A to je 10 let starý model.
Hm
Nonsens
| 9. 5. 2017 17:52
myslím, že B je najpredávanejší segment v eu
Lancia JEDINE electro buducnosť
695
| 9. 5. 2017 16:05
Lancia bola vždy niečim iná, jej modely boli viac pre fajnšmekrov nie pre bežných konzumentov. Podla mojho názoru budúcnosťou je jedine prejst kopletne na elektro a natom budovat podobne ako Tesla. Lancie by bola škoda...
DELTA
starý_kluk
| 9. 5. 2017 16:19
Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.

Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
Avatar - euro89
DELTA
euro89
| 9. 5. 2017 16:24
A jeje, tys tu chybel. Dalsi, co by cpal do aut baterky... 8-s To at radsi potkavam Lancie jen na srazech oldtimeru, nez z nich udelat neco jako je Tesla. :-!
DELTA
starý_kluk
| 9. 5. 2017 16:27
Ten příspěvek nemá s baterkami co dělat. Omylel se mi přilepil zde. Napsal jsem ho samosttaně ještě dole. Kdybys neragoval, už bych ho tady vymazal.
Avatar - euro89
DELTA
euro89
| 9. 5. 2017 16:42
Moje chyba. Ja nereagoval na tebe, ale na uzivatele 695.
DELTA
starý_kluk
| 9. 5. 2017 16:19
Čistá elektomobilita je utopie.
Avatar - Joky
DELTA
Joky
| 9. 5. 2017 17:21
mínusy za to umí dávat jen ta Škodomilská chátra co má doma stejně hnusnou manželku jako auto ....
DELTA
pargi
| 10. 5. 2017 08:24
No tvl, jak by asi podle toho vypadala manželka toho v Civicu 8-s
Ypsilon
zlysoused
| 9. 5. 2017 16:08
se prodává velmi slušně, navíc stejně jako F500 s pěknými maržemi. Byla by škoda ho zaříznout.
Avatar - Bubáq
Ypsilon
Bubáq
| 9. 5. 2017 17:03
Ale to je poněkud jednoduchá myšlenka... Velmi slušně??? Co to znamená? Naplní dostatečně kapacitu továrny? Pokud vím, Ypsilon dělá necelých 10% výroby v Tychy... A vydělá si tím na neustále nutné modernizace a vývoj nové generace? Tyto úvahy nemohou být tak naivně jednoduché, jak se jeví na první pohled.
Avatar - N6600
Autoplay videa - palec hore za snahu
N6600
| 9. 5. 2017 16:11
Chapem, ze ked nas citatelov este neodradila kvalita clankov, tak to skusate aj samotnym webom. Najprv rozsekat clanky na milion sekcii, potom autoplay videa, ASCII znaky miesto galerie, problem s pridanim reakcii do diskusii... Co bude dalej? Zmena fontu na Windings?

K teme - RIP, Lancia.
DELTA
starý_kluk
| 9. 5. 2017 16:24
Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.

Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
DELTA
chytrak1
| 9. 5. 2017 16:53
Trosku si pleteš dojmy s pojmy. Po týdenním používání Lancie Delta jsme jí doma neřekli jinak než Dacia. Design velmi specifický,ale budiž. Palubka z Fiatu Bravo a vše co má nějak fungovat bylo buď nepříjemný nebo nedotažený. Neuvěřitelný jak se dá zprznit prostorný a variabilní auto.
Jeden příklad za všechny - zadní posuvná lavice byla v rámci snahy odlišit se tvarovaná tak, že reálně člověk využil jen ca. 2/3 její délky od opěradla dopředu. Pak tam vymysleli takovou vlnu směrem k podlaze, která nepodpírala nic. Takže ač byla reálně delší, sedělo se na tom asi jako v té dacii. Manželka to auto nakonec nemohla ani vidět. I díky zkušenosti s lancii dnes svého golfa považuje za superkáru.

A to mi jako značka lancia byla sympatická. Ale poslední dobrý auto který udělali, byla lybra.
DELTA
starý_kluk
| 9. 5. 2017 17:18
Nikdy jsem v ní nejel, ale staticky jsem si ji osahal několikrát velmi podrobně. Nic takového, co píšeš, jsem nepociťoval. Naopak - předčilo to veškeré popisy. Nakonec i obvyklý test zde na auto.cz to potvrzuje také (a ten je z doby, kdy se tu Italům moc nepřálo):
Plusy
•Atraktivní design
•Luxusně působící interiér
•Pohodlná sedadla
•Prostor pro nohy vzadu
•Dobré odhlučnění motoru
•Přesné řízení
DELTA
chytrak1
| 9. 5. 2017 17:21
Tady je to vidět.
[odkaz]
DELTA
starý_kluk
| 9. 5. 2017 17:40
Díky. No, je vidět obdivuhodná všemožná originální variabilita zadních sedadel a hloubka sedáků. Je takový etalon, že by měla být 500 mm, což tady je vepředu i vzadu - není to zcela běžné, bývá kratší i u MPV a SUV, kde na to je místo(!). Mírný sklon sedáku, který se na fotce jeví, mi po dosednutí nikdy nepřipadal - naopak, byl velmi dobrý a navíc možný originálně dorovnat pro stehna výškou(!) pro různé postavy.
Vaše poznání nechci zlehčovat, ale zaráží mě..
DELTA
chytrak1
| 9. 5. 2017 17:53
No já myslím, že foto z golfa ukazuje ten rozdíl naprosto jasně ne?
[odkaz]
Avatar - Jaros71
DELTA
Jaros71
| 9. 5. 2017 18:02
Sedadla u VW patří tradičně k nejlepším.
Ale jako tragédii bych interier Lancie fakt neviděl.. ;-)
DELTA
RS
| 9. 5. 2017 22:05
Pokud jde o zadní sedadla, o kterých je řeč, tak zrovna VW/Škoda/Seat na ně byl přímo expert. Ne nadarmo se jim říkalo trestná lavice ;-) V základních výbavách to umí dodnes i na předních...
Avatar - _Karel_
DELTA
_Karel_
| 9. 5. 2017 19:22
Sice jen podle fotek - ale souhlas s chytrákem - ta vlna na předku sedáku přece nemůže podpírat nohy.
DELTA
Nonsens
| 9. 5. 2017 17:59
ešte aj dnes tá fotka hovorí, že vzadu by to kľudne mohlo voziť alžbetu. To sa len tak nevidí.
DELTA
chytrak1
| 9. 5. 2017 21:23
No, místa je tam hodně, ale pro Alžbětu? To asi ne. Každopádně sedět se tam nedá. A to je jen jedno z mnoha minusu. To auto nejezdi nijak zázračně. Rozdíl proti Bravu v podstatě nula, mizerný materiály - pokud se bavíme o tom ze to mělo byt něco víc v rámci segmentu. Ale nebylo to ani tak dobrý jako třeba golf highline. Alcantara tady na fotkách fajn ale v reálu? Plasty na palubce hrály všemi barvami (a to byla celočerná verze interiéru jen každý kus byl trochu jinak udělanej) a ovládalo se to jako loď. Fakt hrůza. A to jsem se na to tenkrát těšil. :-(
Avatar - Joky
DELTA
Joky
| 9. 5. 2017 19:49
jsi k r e t é n mám ji 4 roky a pohodlné auto , ne jako ty Šroty VW... škoda
ze nejde napsat víc sprosťáren
DELTA
chytrak1
| 9. 5. 2017 21:25
Za to ty si inteligent a to poradnej. Ale bohužel se nevyznas v autech, tak sis koupil strep co vypadá hogofo. Nalestena bída se tomu taky říká. Užij si ji. >:D
DELTA
jarafara
| 10. 5. 2017 09:54
Hmm delta, co to bude 1,4 benzín či 1,6 nafta >:D >:D
DELTA
Makovnik
| 13. 5. 2017 14:14
1.6 nafta tahne "vocpoda" uz od 1300ot, nie od 2000 ako tdi, takze velmi pouzitelny motor.
Navyse najdes 1.8tbi 200k, ak ti je 1.4 140k malo
DELTA
Makovnik
| 13. 5. 2017 13:09
Tak si si nemal kupit Daciu a prezyvat ju Lancia, ty chytrak.

Zadne sedacky su bez problemov, odvezie sa tam pohodlne aj 195cm clovek.

Golf 6 je proti Delte uhrkana krabicka, skus si to medzi sebou priamo po presadnuti.
Apple
Brin
| 9. 5. 2017 16:30
Tohle je automobilka, kterou by měl koupit Apple. Mají historii a zkušenosti se stavěním aut a Apple má technologie a peníze. Dovedete si představit, co by mohlo vzniknout touhle kombinací? To by byly parádičky...
Avatar - Bubáq
Apple
Bubáq
| 9. 5. 2017 17:05
:'-( ... a co tato automobilka nabízí? Kromě opravdu dávné historie? Vývojové kapacity? :'-( Výrobní kapacity? :'-(
Prosťáčku.
Apple
Brin
| 9. 5. 2017 21:14
Myslel jsem tím samozřejmě celý koncern FCA. Prosťáčku.
Avatar - Blue Sun
Apple
Blue Sun
| 10. 5. 2017 11:01
Tak jsi to tam měl napsat, prosťáčku. Pak se nediv, že jsi za vola.
Osudová chyba
chytrak1
| 9. 5. 2017 16:59
65 000 prodanej starejch střepů Ypsilon. To ukazuje jakou má Lancia sílu. Kdyby v minulosti místo Alfy dali budoucnost Lanciii, mohli dnes mít jednu živou a schopnou lancii a ne dvě mrtvé značky. :'-(
Avatar - Jaros71
Osudová chyba
Jaros71
| 9. 5. 2017 18:05
Alfa Romeo má nyní několik výborných aut..
Stelvio vypadá na prodejní hit mezi SUV.
Cena kolem milionu..atraktivní design a skvělé italské motory.
Bral bych ho raději než Tiguan ve stejné ceně.
Osudová chyba
chytrak1
| 9. 5. 2017 20:21
A vydělají ty dva nový modely na dlouhodobý přežití značky? Lancia Y se zatím prodávala lip než všechny (staré) modely alfy (včetně mito).
Avatar - Blue Sun
Osudová chyba
Blue Sun
| 10. 5. 2017 11:02
Rozhodně snáze, než jedno mikroauto. Už proto, že o Y není zájem mimo Itálii...
Avatar - Joky
Ypsilon
Joky
| 9. 5. 2017 17:15
ano prodává se jen v Itálii a prodá se jí tam 3x víc než všech modelů toho technického hnoje z Boleslavi dohromady ...
Ypsilon
chytrak1
| 9. 5. 2017 17:29
Těžko říct, proč prodeje lancie srovnáváš se škodovkou, ale když už jsi se do toho pustil - Chápu to správně že chceš říct že škodovka je mnohonásobně úspěnější v Itálii než Lancia v ČR a proto tu lancii zavírají?
To je zajímavý názor, ale jen kůli ČR to asi nebude. Spíš kůli tomu. že na každým trhu. ne jen v ČR je na tom lancia dlouhodobě bídně.
Avatar - Joky
Ypsilon
Joky
| 9. 5. 2017 19:43
asi proto , že se prodává jen v itálii a tam nejsou takoví * jako tady, aby podporovali
ty emisní leváky!

k r e t é n í
tam mělo být
Ypsilon
jarafara
| 10. 5. 2017 09:52
Krásná ukázka lidské malosti a nejspíš ještě nějaké poruchy, jak tebe dokáže vytočit cokoliv z Boleslavi, pak že jsou škodovky bez emocí. Jako vždy jsi pobavil :yes: >:-[]

Co že to máš vůbec za auto/motorizaci?

Ty musíš na silnici, nebo když tě pustí na vycházku hrozně trpět při pohledu na české silnice ;-)
Avatar - Jaros71
SPEKULACE
Jaros71
| 9. 5. 2017 18:08
Bohužel , takový článek má hodnotu reportáže z BLESKU.. :no:
Fakt je jen jeden , že Lancia momentálně bude prodávat jen v Itálii.
Otázka zní? Trvale nebo do příchodu nových modelů...pokud budou?
To ví asi jen vedení koncernu.
Avatar - twistedTSD
SPEKULACE
twistedTSD
| 9. 5. 2017 19:21
Dle již tradičního chaosu kolem přípravy nových modelů v FCA bych spíše řekl, že samo vedení koncernu neví.

BTW, v těchto dnes se v Jižní Americe pomalu odhaluje nový Fiat Argo, hovoří se tam o něm jako o nástupci Punta. [odkaz] O jeho působení ve zbytku světa (mi) ale zatím není nic známo...což je zvláštní, protože nic jiného, co by mohlo globálně nahradit Punto, Fiat nemá a jen tak mít nebude.
Avatar - wakantanka
SPEKULACE
wakantanka
| 9. 5. 2017 21:19
Ak som dobre pochopil tak Punto malo dostať nasledovníka z rodiny 500 a označeného ako 500 + . Ale z toho čo bolo na tom videu vidieť by to Argo nemuselo byť márne. :yes:
Avatar - twistedTSD
SPEKULACE
twistedTSD
| 9. 5. 2017 22:03
Ano, to byla jedna ze spekulací. Mluvilo se i o tom, že Punto naopak dostane nástupce ve stylu Tipa. Před rokem se ale Marchionne nechal slyšet, že nástupce Punta vyvíjet nebudou, že by pro ně nebyl rentabilní či co. A jediným malým vozem, který byl v poslední době skutečně intenzivně vyvíjen a testován, je Argo.
Avatar - wakantanka
SPEKULACE
wakantanka
| 10. 5. 2017 08:03
Tak Marchione toho občas narozpráva no. :-) Uvidíme čo z toho Arga nakoniec bude a či sa dostane aj ku nám.
SPEKULACE
starý_kluk
| 10. 5. 2017 09:16
Nic méně - stávající Punto je podle mne i po těch letech stále jedno z nejlepších a nejhezčích aut své třídy. Jen to svědčí o fundovanosti vývojářů Fiatu a italských mistrů návrhářů. Avšak přetržení vývoje a s ním jistý odchod staré generace a nepoučené té nejmladší může mít vliv i na vývoj nového "Punta".

Nechci však ztratit naději - následník Brava - (nové) Tipo je povedené. I když pověstný šmrnc minulých generací není až tak pronikavý (bych řekl).
Avatar - wakantanka
SPEKULACE
wakantanka
| 10. 5. 2017 13:46
O tej fundovanosti svedčí hlavne to, že technický základ s patričnou dávkou úprav si ďalej v pohode žije v Corse. :-)
Avatar - beibej
SPEKULACE
beibej
| 9. 5. 2017 21:24
obávám se, že nové modely už prostě nepříjdou. :-(
Taky proc web, kdyz na nej neni co dat
Freddka
| 10. 5. 2017 08:45
:-!
Docla rozumny tah, k cemu web, kdyz na nej neni co dat :-!