Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - nathan
Slováci jsou trubky, stáčejí málo
| 10. 5. 2017 15:10
Doporučil bych jim zaplatit si exkurzi a školení u českých machrů. Slováci by pak bledli závistí.
Avatar - Panamira
Slováci jsou trubky, stáčejí málo
| 10. 5. 2017 16:09
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
Zajímavé
| 10. 5. 2017 16:18
Takže Škodovka, dokonce s mizerným 1,6TDI, dokáže najet 800tkm a nejen fungovat, ale i vypadat obstojně, tj. na čtvrtinovou porci km. Patří 1,6TDI mezi "motůrky ze sekačky, co se nedožijí 100tkm" nebo nepatří?
Avatar - J@...
Zajímavé
| 10. 5. 2017 16:55
Ta porce kilometrů je obdivuhodná, v tom Supu asi někdo trénoval na 24heuers Le Mans. :-) :yes:
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 10. 5. 2017 17:04
Mne by zajímal ten stav, muj služebák má 177 tisíc poctivých a vrže jak starej Renault >:D
Avatar - speedfred
Zajímavé
| 10. 5. 2017 18:04
alebo vrže ako nový ford >:-[] (skúsenosť)
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 10. 5. 2017 20:45
Ten můj má o pár desítek víc a tuto zkušenost nemám, divné... co? :-) Asi spiknutí....
Zajímavé
| 11. 5. 2017 07:07
... oni fordiste umi svym fordum odpustit vsechno mozne i nemozne ;-)
Zajímavé
| 11. 5. 2017 07:54
:yes: >:-[]
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 11. 5. 2017 09:27
Nebo spíš nekoukají nekriticky na Škodovky? Nevím... :-)
Zajímavé
| 11. 5. 2017 11:23
No škodofkáři jsou samozřejmě stejná parta jen velebí jiného boha ;-) ... Ale tak to je u spousty fanoušku jakékoliv značky. Jeden můj bývalý známý byl zapřísáhlý Alfista. Svezl mě tou svou nádherou, na kterou nedal dopustit (bylo to cca 8 let dozadu a byl to nějaký už tehdy celkem starý pekáč). V té popelnici vrzalo a drnčelo úplně všechno a on tam velebil jízdní vlastnosti a motor, který mu žral litr oleje na dva tisíce kilometrů. Auto mělo dobrá léta dávno za sebou, o dobrých jízdních vlastnostech se vzhledem ke stavu podvozku tohoto konkrétního kusu těžko dalo mluvit, ale tak on byl moc spokojen a jeho pravdu jsem mu nevymlouval...

Je samozřejmě blbost, že Ford jako nový vrže více než obvyklá konkurence z mainstreamu, stejně tak jako třeba že by vrzal méně než obvyklá konkurence z mainstreamu ;-). Kus od kusu některá auta vržou více nebo méně, někdy máš smůlu na nějaké pazvuky, jindy je to auto vyskákané na děravých silnicích a na nízkoprofilových pneumatikách, atd. Jinak jsou si tady všichni v mainstreamu +- rovni.
Avatar - Ozzman
Zajímavé
| 11. 5. 2017 11:54
Však to celé bylo myšleno s nadsázkou a jako rýpnutí do té modly, kdy tu někteří pořád dokola velebí, jak Škodovky jsou dokonale zpracované a tak >:D Já na to koukám objektivně a ten Sup, co má o 70 tisíc najeto méně, než Mondeo a stejně stará auta, je v horším stavu a měl více měněných částí. Vím, že jiné dva kusy mohou být zcela opačné... :-) A i nové Fordy vržou, stejně jsem jel i v takových VW či Škodovkách :-)

Je to všechno mainstream dělaný na cenu :-) Nic víc..
Zajímavé
| 11. 5. 2017 13:58
Přesně tak, všechno to jsou šizené sr@čky :-) ... A tohle šizení už prorůstá i do prémie >:-[]
Avatar - twistedTSD
Zajímavé
| 10. 5. 2017 17:28
No jo, a to jsou pak plné diskuse kydů o plánované životnosti pod 200 tisíc km, rozpadajících se Volkswagenech po záruce a upadající kvalitě nových aut.
Avatar - _Karel_
Zajímavé
| 10. 5. 2017 17:31
Upadající kvalitě nových aut, resp. tomu, že výrobce nemá důvod vyrábět auta s co nejdelší životností, já osobně určitě věřím. Ale že se motory rozpadají po 100tkm jsou samozřejmě kydy.
Avatar - Barrichello
Zajímavé
| 10. 5. 2017 17:36
Ale jo, oni sou různý auta. Já znam jednoho pána s jaguarem co najel 350 000 km a údržba za 10 let ho stála 980 000 Kč.

Tímhle stylem, nebo naopak stylem vrakárna a polsko, tj jako jiný známý co najel mercedesem 700 000, ale byl v něm druhý motor a 4tá převodovka a 3 přední náprava funguje leccos.

Leč ne každý chce dát do servisu mega nebo to lepit dílama z vrakárny >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
Zajímavé
| 10. 5. 2017 17:37
A sou dost rozdíly jestli najdeš půl mega za 3 roky po dálnicích nebo půl mega po městě nebo půl mega po okreskách za 15 let.

Ten první případ samo bude vypadat nejlépe
Zajímavé
| 10. 5. 2017 19:31
Kdyz jsem ho mel, tak servisak rikal, ze to vydrzi vic nez 2.0tdi a tam se pry do pul mega km nema co posrat. Podotykam clovek, co servisuje taxiky.
Avatar - _Karel_
Zajímavé
| 10. 5. 2017 19:46
Do čehokoliv většího než Rapid bych ho nebral (a do všeho minimálně po Rapid bych nepotřeboval naftu ;-) ), ale asi je tedy vážně mechanicky odolný. 800tkm mě fakt překvapuje, tím spíš v relativně těžkém Superbu.
Avatar - twistedTSD
Zajímavé
| 10. 5. 2017 19:57
1.6 TDI není nějakým výkvětem nejmodernější či nejsložitější techniky, takže mě to nepřekvapuje. Pokud Volkswagen něco umí, tak odolné menší nafty.
Avatar - _Karel_
Zajímavé
| 10. 5. 2017 20:03
Když na to koukneš optikou "stokoňový motor v šestnáctimetrákovém autě" , pak to jako samozřejmost nevidím. No, v mých očích ten motůrek stoupl. :-)
Zajímavé
| 11. 5. 2017 09:25
Tak on je to mám dojem v základu původní 1,9 TDI PD nebo se pletu?
Zajímavé
| 11. 5. 2017 11:41
Je to v základu 2,0 TDI CR (EA189). I ten současný sdílí konstrukci s dvoulitrem (EA288). Z 1,9 PD vycházela myslím stará 1,4.
Zajímavé
| 11. 5. 2017 13:24
Aha. Díky za info. ;-)
Zajímavé
| 12. 5. 2017 08:24
Je tak trochu videt, ze neznate, co je potreba k tomu, aby auto vydrzelo hodne stovek tisic.
Tak zaprve olej kazdych 15 tisic, za druhe vymenit, co se rozbilo. Ostatne nikdo netvrdi, ze je to puvodni motor. A i kdyby byl, zustala z puvodnich soucastek jen blok a hlava, vstrikovace jsou tam jiste treti, ctvrty ... auto lze udrzovat hodne stovek tisic km, ale stoji to hromadu penez, tj. pri 800 tisicic pan majitel to auto zaplatil 2x, 3x :P
Zajímavé
| 12. 5. 2017 08:56
Naprostý souhlas. S tím olejem se ale jistě najde spousta "odborníků", že moderním autům po 30 tis bohatě stačí >:D Akorát si nemyslím, že pan majitel to auto zaplatil 2x 3x. On ten servis Superbu zas takový ranec nestojí. Jestli měnil 3x vstřikovače po pár tisících a i kdyby měnil celý motor, tak jsou to investice max pár desítek tisíc.
Zajímavé
| 12. 5. 2017 11:49
Tak ta základní mechanika (blok, písty, hlava, hřídel atd.) to klidně vydrží. Pokud jsou významně opotřebené (po řekněme půl milionu), tak je něco špatně. Jsou to ty věci okolo (čerpadla, vstřikovače atp.), co spíš odejdou a budou odcházet. Některé dřív, jiné později, podle štěstí. A můžou s sebou vzít celý motor (v tom smyslu, že pak potřebuje opravit; nebo vyměnit).

Má zkušenost je, že nejméně spolehlivé stroje (a tedy nákladné na údržbu) jsou ty, které postávají. Stroje, které makají a makají (ale nejsou přetěžované), prostě fungují. Pokud auto létá na dálnici v pohodovém tempu (na daný motor) a nemáš smůlu, nemusí to stát hromadu peněz. I olej vydrží déle. Po takové porci není pravděpodobné, že by se nic neměnilo (kromě náplní). Ale s tím se musí počítat. Ty komponenty mají konečnou životnost. Podvozek asi také nebude původní.
Zajímavé
| 12. 5. 2017 12:07
No tak to bych úplně netvrdil. Hlava může prasknout, píst se může propálit, o prasklých klikách už jsem taky slyšel. U současných poddimenzovaných motorů, který nejsou konstruovaný jako nesmrtelný, bych nečekal takovou komplexní dlouhověkost i jinak věčných dílů.
Zajímavé
| 12. 5. 2017 12:35
Nejak nechapu tvr pocty. Fakt netusim jak a za co do auta natvat statisice. Vzdyt i novej komplet motor by ho stal par desitek tisic.

Ja to rikam lidem furt - ty reci, ze dnes auta nic nevydrzi jsou jen pohadky. Vydrzi hodne, co se tyce najezdu, 200-300 tis si myslim, ze je bezudrzbovy stav u cehokoli, vcetne pidimotoru. Jinak bych hledal spis problem u ridice a ze dost mozna to auto odvari svou jizdou. Neumi jezdit, radit, atd.

Souhlasim ale s nazorem, ze lepsi je, kdxz auto opravdu jezdi vic nez malo a ac se to muue zdat divne, ojetina s velkym poctem najetych km muze byt jistejsi koupi nez s malym. Prave proto, ze to auto evidentne jezdilo a nikde nestalo.

Jde mozna vic o stari nez najezd. Jestli je auto pet lez stare a najelo za tu dobu 30 nebo 120 tis je vcelku jedno. Je proste pet let stare.

Nejvic me bavi ty strachy o zivitnost pri koupi novych aut.. absolutni blbost.
Zajímavé
| 12. 5. 2017 15:17
Souhlasím s tebou. Jestli je auto 5 let starý a má najeto 30 nebo 120 není až tak podstatný. Důležitý je že prožilo 5 zim a adekvátní počet studených startů. Kdybych si měl vybrat například jestli vezmu 3 roky starý auto, který má 300 tis nebo 10 let starý který má 100 tis, tak vezmu radši to 3 letý i když víc jetý, protože bych předpokládal, že bude míň opotřebovaný vzhledem k dlouhým štrekám, který logicky jezdilo.
Zajímavé
| 11. 5. 2017 10:07
ale ta 1.6TDI vychadza z motora 2.0TDI, takze nie je co riesit. Pri spravnej udrzbe a poctivej vymene oleja kazdych 15.000 km nie je dovod, aby to nenabehalo niekolkostotisic kilometrov. Samozrejme ze nie v mestskej premavke. Na to Auto nie je urcene. Do mesta je MHD.

A naozaj fakt, ze prave koncernove auta sa najviac stacaju dokazuje, ze to musia byt velmi dobre auta, ked die dole niekolkostotisic kilometrov a stale je to uveritelne!
Zajímavé
| 11. 5. 2017 11:05
Taky mam v rodine taxikare a neda na superb s 1.6tdi dopustit. Statisice a statisice kilometru a bez odmlouvani.
Avatar - DRBNUTY
Zajímavé
| 11. 5. 2017 21:04
Ale ma sa co posrat...EGR ventil.Na mojej Fabii bol meneny pri 43 tisic a 74 tisic km...
Avatar - Hittman
Zajímavé
| 10. 5. 2017 19:44
Nechci ti kazit radost, je otázkou, co za těch 800 tis km na autě a motoru vyměnili...
Avatar - _Karel_
Zajímavé
| 10. 5. 2017 19:50
Prostá úvaha - kdo najede za pár let 800tkm asi nebude co se týče aut totální im.becil, a pokud by tam měl třetí motor a šestý podvozek, určitě by se ho dávno zbavil. Nepředpokládám, že vše je původní, ale předpokládám, že auto muselo +- slušně sloužit s přiměřeným servisem.
Avatar - Barrichello
Zajímavé
| 10. 5. 2017 20:49
aby ses nedivil.....těch lidí ve stylu "v polsku je almara za 7, šoupnu jí tam" je docela dost
Avatar - _Karel_
Zajímavé
| 10. 5. 2017 21:15
Jj, hlavně ti, co najedou 100tkm ročně se ve volných chvílích věnují shánění motoru v Polsku. Toho člověka to auto evidentně živilo. Ty tvoje dedukce... 8-s
Zajímavé
| 11. 5. 2017 07:55
Baríkov 6 válec a Cherokeeho 8 válec od závisti stratili kompresiu >:-[] >:-[] >:-[] . Pidimotúrek a kriplýk ich možno prežije :-!
Avatar - Barrichello
Zajímavé
| 11. 5. 2017 10:01
Já mam kompresi dobrou, neboj
Zajímavé
| 11. 5. 2017 09:23
No tak jednak nevíš co se s tím motorem v průběhu jeho života dělo. Možná tam není původní motor nebo je možný, že už zažil několik zásadních oprav. Taky je naprosto evidentní, že to auto jezdilo dálky, což je pro motor ideální a jeho opotřebení je naprosto minimální. Od roku 2011 najezdit 800 tis to couráním kolem komína neuděláš. Je obrovský rozdíl na opotřebení auta najezdit např. 100 tis po dálnicích nebo 100 tis po městě. Táta například na jezdil na O1 220 tis prakticky jen po městě a okolí a auto vevnitř vypadá jako když má najetý milion. Takže je potřeba to posuzovat trochu opatrně. Každopádně je to pořádná porce kilometrů.
Avatar - Barrichello
Zajímavé
| 11. 5. 2017 10:00
přesně to samý sem psal o kousek výš
Avatar - wakantanka
Zajímavé
| 11. 5. 2017 12:11
Mám kamoša čo svojho času ťahal autá z DE. I narazil tam (dávno) vtedy 5 ročného Passata variant 5,5, s 1,9 TDI čo mal nalietaných 850 tis. km. Podľa jeho slov trochu na diaľnici viac plával, motor fičal bez problémov a podľa interiéru by mu tipol max 250-300 tis km. Proste človek lietal z jednej strany DE na druhú len po diaľniciach a samozrejme dával auto čo potrebovalo. Sranda bola keď sa to isté auto objavilo za cca pol roka u nás v internetovej inzercii práve s tými 250 tis. km. :-) poriadne vypucované, vyleštené, s vymeneným volantom a riadne pribitou cenou.
Zajímavé
| 11. 5. 2017 15:15
A odkud vis, kolik motoru za ty kilometry dostal?
Avatar - iudex
Aj Veyron sa stáča
| 10. 5. 2017 16:19
Aby si náhodou niekto nemyslel, že stáčanie je len podúrovňová záležitosť Škodovkárov a tédéíčkárov, na Slovensku sa stáčajú aj onakvejšie autá, napr. Bugatti Veyron miestneho "podnikateľa" a sponzora vládneho Smeru L.B.: [odkaz] [odkaz]
Avatar - Ham.
Aj Veyron sa stáča
| 10. 5. 2017 16:43
No počkej, to bude nějaký extra slušňák, o pár desítek tisíc km to nestojí ani za řeč, tady se běžně stáčí o stovky tisíc a ty přijdeš s takovým poctivcem. >:-[]
Avatar - iudex
Aj Veyron sa stáča
| 10. 5. 2017 17:47
Jj, poctivý slovenský miliardár, ktorý prišiel k Veyronu poctivými vratkami DPH.
Ono u toho Veyronu to bude skôr otázka servisu a s tým spojených nákladov, Veyron nemá žiadne longlife 30t intervaly a výmena oleja nestojí 100 eur. Ročný servis vraj stojí 700t Kč (!) a to len ten základný, o tých s výmenou nejakých komponentov nehovoriac, to sú záležitosti nad milión. Sada pneu stojí rovnako cca. 700t. a každú tretiu výmenu musíš vymeniť aj disky. Takže tých stočených 10t km na Veyrone bude znamenať akože ušetrený milión korún na servise. Takže evidentne aj slovenským miliardárom sa oplatí stáčať ;-)
Aj Veyron sa stáča
| 10. 5. 2017 18:31
O tom Veyrone som čítal aj na inom serveri. Jeho majiteľ je pre novinárov vďačné sústo a ja sa ho nechcem nijako zastávať, ale napadlo niekoho navštíviť spomínanú stránku stkonline.sk Ja som to urobil zo zvedavosti a nechal som si spraviť overenie STK u svojho auta na tejto stránke. Pri prvej STK svieti správny údaj o najazdených km, ale pri druhej kontrole zo 7. 3. 2016 je tam údaj 7947 km... Ako k tomuto číslu prišli, keď tachometer na mojom aute nie je stočený a aktuálny stav sa blíži k 92 000 km? Myslím, že na stkonline.sk je chyba. Schválne skús si to overiť u svojho auta, ak máš auto po druhej kontrole,či to sedí s tachometrom.
Aj Veyron sa stáča
| 10. 5. 2017 19:11
A na protokole z STK si podpisal aky stav pocitadla ( cislo pisu myslim vpravo dole ) ?
Ak spravne, mozes poziadat o opravu, ak tych 7947 km, tak sa necuduj.
Aj Veyron sa stáča
| 10. 5. 2017 19:58
Pozrel som sa na protokol, tam je správny údaj o najazdených kilometroch. Na ich stránke je chybný údaj.
Avatar - iudex
Aj Veyron sa stáča
| 11. 5. 2017 12:19
Mne to sedí.
Aj Veyron sa stáča
| 11. 5. 2017 10:05
Veyron mel jine libustky, pokud vim zivotnost gum byla jen 1000km a zivotnost kol(!) byla pri vyuzivani potencialu 4tis km. Nevim jake to ma olejove intervaly, ale tipnul bych ze by to mohlo byt treba i kolem toho casu co se na veyronu servisne meni kola (btw. by me zajimala jejich cena, jestli to budou statisice treba jen dva, nebo rovnou ctyri, pet... ? ). No stroj z jine galaxie, jak se mi nelibi, tak mam k nemu respekt.

A ze jej na slovensku jezdi kdo jej jezdi je pro nas takove typicke no. Istoty! 8-s
Avatar - wakantanka
Aj Veyron sa stáča
| 11. 5. 2017 12:19
My na východe zase máme tu žijúceho taliana s okrem iného LaFerarri, ktoré parkuje doma v obývačke a už ho stihol v Budapešti aj nabúrať.Okrem toho pravidelne zásobuje internet videami kde v bežnej premávke lieta vysoko nad 200 km/h, policajti mu dajú pokutu 650 Euri a vysmiaty lieta ďalej. >:D ako píšeš na záver, istoty !
Avatar - DRBNUTY
Aj Veyron sa stáča
| 11. 5. 2017 21:11
Este si zabudol napisat, ze neplati vyplaty:
[odkaz]
Avatar - wakantanka
Aj Veyron sa stáča
| 12. 5. 2017 08:22
:yes:
Aj Veyron sa stáča
| 7. 6. 2017 13:50
čo takto [odkaz] ;-)
Aj Veyron sa stáča
| 12. 5. 2017 08:29
To je ale hnusna barva na Veyrona, to jsem ani nevedel, ze se dela :-)
Aj Veyron sa stáča
| 12. 5. 2017 11:34
dokonca je to exklusive hermes edícia. Alebo herpes?
Avatar - Barry Lyndon
s milionem km už by pomalu rostla na ceně
| 10. 5. 2017 16:46
Kolikpak takových utajených milionových aut asi je... :-)
Avatar - Ozzman
s milionem km už by pomalu rostla na ceně
| 10. 5. 2017 17:04
Mne to přijde hodně přitažené za vlasy, nenatočil to někdo nahoru, aby byl zajímavý článek? >:D
Reklama
| 10. 5. 2017 17:10
Proč mi celej článek přijde jak jedna velká reklama na škodovku???
Avatar - _Karel_
Reklama
| 10. 5. 2017 17:20
Protože chceš? ;-)

Kdyby to byl reklamní fejk, snad by měli tolik osudnosti, aby měl Sup normální, vhodný a nejprodávanější 2,0TDI a ne tuhle, podle mě nevhodnou motorizaci. Nemyslím, že by škodovka potřebovala propagovat Superb zrovna s 1,6TDI.
Reklama
| 10. 5. 2017 19:01
Octaviu s 500.000 km kupili, pomerali, rozobrali, nafotili a pomerali asi aj dieru do vyfuku, vyslo v svete motoru, na internete... a Superb s 1,6 TDi s 800.000 km si nechali len tak predat na slovensko a stocit. Divneeee
Avatar - _Karel_
Reklama
| 10. 5. 2017 19:17
Přiznejme si, že koupit za 150tkč auto, které zřejmě dál bez stočení neprodáš, kvůli jednomu článku ve Světě motorů, to je dost nereálné.
Reklama
| 10. 5. 2017 19:42
Takze tu Octaviu predali ?
Nemuseli by ho predat, fandovia Skody by ho mohli obzerat v muzeu alebo by mohol putovat po dealeroch, aby kupujuci videli, ako vyzera taky Sup po 800.000 km. A ten psycho efekt na tych, co chcu kupit Skodu z fleetu, to vsetko za 6.000 EUR, ved to je skoro zadarmo :-!
Avatar - _Karel_
Reklama
| 10. 5. 2017 19:47
To jo, dobrej nápad pro Škodu, ale ne pro SM resp. Auto.cz. Tu Oktávku - měl jsem pocit - koupil SM, ne?
Avatar - Ozzman
Reklama
| 10. 5. 2017 20:50
Právěže o dvoulitrech už tu různé podobné legendy byly, ta Oktávka s pul milionem byla zrovna dvoulitr ne? Motor 1.6 tdi je spíše vysmíván, já ho neznám, ale většina lidí se o něm zmiňuje spíše s despektem.... tak bylo potřeba pohonit ego jinde >:D Mne se to taky dost nezdá....
Avatar - twistedTSD
Reklama
| 10. 5. 2017 17:24
Protože jsi paranoidní...Před pár týdny se o tom Superbu psalo na Autoforu, ovšem ještě před stočením.
Reklama
| 10. 5. 2017 18:58
Predpokladajme že auto je z prvého roku produkcie druhej gen. superbu. Ak by sme mali veriť číslam, tak tento superb by musel najazdiť za svojho života každý deň 360 km.
Avatar - vabis
800 :-)
| 10. 5. 2017 17:24
Auto chce vykoupit a analyzovat, 800 uz je na prckoleta do dvou litru pekna hodnota. Snad budou stejne najezdy mozne i po chystanem prohloubeni spoluprace s Tatou a platformou AMP
Avatar - J@...
Topere,
| 10. 5. 2017 17:53
nechceš Supa? ................... bude levnej. :-)
Avatar - J@...
ACZ - Škoda auto,
| 10. 5. 2017 17:56
tak mě napadá, eném esli to celé nebude tén gerilla-marketing! ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Jak by vypadal rendlák po 800 tis km?
| 10. 5. 2017 19:12
Nijak. Byl by již dávno sešrotován. >:-[]
Avatar - O5kar
Určitě jsou i horší, ale nikdo se tím nechlubí.
| 10. 5. 2017 20:07
Slyšel jsem o Octavii I 1,9 TDI z DE se stavem tacho 320 t. km. Byl tam záznam, že při stavu tachometru 267 t. km, byl vyměněn hnací agregát. Jenže už tam chybělo, že ten agregát byl měněn po ujetých 1276 t. km. Jak skončil boj nevím. Po shlédnutí interiéru se mi ani nechtěla věřit ta porce km. Asi to bylo obměněno kompletně z vraku.
Vlastní zkušenost
| 11. 5. 2017 13:53
Osobně jsem několika takovými Superby párkrát jel. Jednalo o 2. generaci, motor 2.0tdi, 103kw, 3-4roky staré. Nájezd od 550tis. do 780tis. Vevnitř by nikdo nepoznal, kolik to má najeto, zvenku jen lak už pamatoval lepší časy. I jízda bez problémů. Pravidelný autorizovaný servis.
Vlastní zkušenost
| 11. 5. 2017 17:05
Ja mel najeto 320 tis a nejen ze nic neskripalo, ale snad krom osoupaneho volantu bys interier nerozeznal od auta co ma 100 tisic, nebyla tam snad jedina zavada nebo nejak opotrebovane misto. Na podvozku vymeneny spotrebni veci + tlumice a nic nebouchalo, jelo to jak nove. Spojka porad puvodni, na te uz to znat bylo ale dalo se v pohode a jedine, ze v 300 tis odesel EGR a v 320 DPF filtr.. A to poslednich 200 tis najelo jako taxik po Praze..
Avatar -
No a co?
| 11. 5. 2017 17:44
Absolutně nechápu tu posedlost kilometry.
Asi před rokem jsem tu měl pána, který přijel s AR 147 1.9 JTD s "ujetými" 260 000 km. A protože vůz občas nešel úplně plynule, píchli jsme jej na sériovou fiatí diagnostiku. Ukázalo se, že ŘJ evidovala přes 980 000 ujetých km (od reality se může trochu lišit). Pán okamžitě zazmatkoval a hodlal okamžitě auto prodat, přestože mu 5 let sloužilo naprosto bezproblémově (problém byl opět v MAF senzoru Bosch, po jehož výměně auto zase jezdí a jezdí...). Přitom dokud neznal počet ujetých km, které má auto za sebou, tak byl s autem maximálně spokojen. Nerozumím panice, která postihne většinu lidí, když se dozví skutečně najeté kilometry svého ojetého vozu. Třeba jako paní, když zjistila, že její Fiat Brava 1.2 16v má nalítáno přes 560 000 km. Taky hned chtěla auto prodávat. Přitom auto je stejné, nic se na něm nezměnilo, funguje úplně stejně, ale je nutno se jej za každou cenu zbavit, protože má najeto nějaké číslo km? Nerozumím této "logice". Zvláště třeba v případě, že drtivou většinu z toho auto najezdilo po italských dálnicích a bylo servisováno renomovaným servisem, což jej devastuje mnohem méně, než 100 000 km v centru Prahy. Ano, člověk je asi dost naštvaný, že nějakcí němečtí Turci auto v IT koupili za 150 Euro, stočili kilometry a za 2000 Euro prodali troubovi do ČR, ale holt si má trouba příště vzít k nákupu auta někoho, kdo ví, o čem je řeč. Není to rohlík.

Naopak auta, která mají najeto nápadně málo km (protože s tím přeci jezdil německý důchodce dvakrát měsíčně za roh do Lidla), většinou stráví valnou část svého života v servisu, nejčastěji po nějaké fatální bouračce (a do rozbitého vraku na dvoře prší, sněží do celé elektriky a otevřené hnije), a to pak jsou skutečné problémy!

Hodně ujetých kilometrů nevadí – největší problémy vás potkají s ojetinami, které mají najeto příliš málo!!! Rozhodujcí musí být vždy konkrétní technický stav, který je nejčastěji závislý na předchozím majiteli (majitelích) a úrovni servisu.
Avatar -
Na a co?
| 11. 5. 2017 17:53
Absolutně nechápu tu posedlost kilometry.
Asi před rokem jsem tu měl pána, který přijel s AR 147 1.9 JTD s "ujetými" 260 000 km. A protože vůz občas nešel úplně plynule, píchli jsme jej na sériovou fiatí diagnostiku. Ukázalo se, že ŘJ evidovala přes 980 000 ujetých km (od reality se může trochu lišit). Pán okamžitě zazmatkoval a hodlal okamžitě auto prodat, přestože mu 5 let sloužilo naprosto bezproblémově (problém byl opět v MAF senzoru Bosch, po jehož výměně auto zase jezdí a jezdí...). Přitom dokud neznal počet ujetých km, které má auto za sebou, tak byl s autem maximálně spokojen. Nerozumím panice, která postihne většinu lidí, když se dozví skutečně najeté kilometry svého ojetého vozu. Třeba jako paní, když zjistila, že její Fiat Brava 1.2 16v má nalítáno přes 560 000 km. Taky hned chtěla auto prodávat. Přitom auto je stejné, nic se na něm nezměnilo, funguje úplně stejně, ale je nutno se jej za každou cenu zbavit, protože má najeto nějaké číslo km? Nerozumím této "logice". Zvláště třeba v případě, že drtivou většinu z toho auto najezdilo po italských dálnicích a bylo servisováno renomovaným servisem, což jej devastuje mnohem méně, než 100 000 km v centru Prahy. Ano, člověk je asi dost naštvaný, že nějakcí němečtí Turci auto v IT koupili za 150 Euro, stočili kilometry a za 2000 Euro prodali troubovi do ČR, ale holt si má trouba příště vzít k nákupu auta někoho, kdo ví, o čem je řeč. Není to rohlík.

Naopak auta, která mají najeto nápadně málo km (protože s tím přeci jezdil německý důchodce dvakrát měsíčně za roh do Lidla), většinou stráví valnou část svého života v servisu, nejčastěji po nějaké fatální bouračce (a do rozbitého vraku na dvoře prší, sněží do celé elektriky a otevřené hnije), a to pak jsou skutečné problémy!

Hodně ujetých kilometrů nevadí – největší problémy vás potkají s ojetinami, které mají najeto příliš málo!!! Rozhodujcí musí být vždy konkrétní technický stav, který je nejčastěji závislý na předchozím majiteli (majitelích) a úrovni servisu.
Kdoví, jak to bylo...
| 11. 5. 2017 22:05
Škodovka pod křídly VW potřebovala udělat reklamu downsizovaným motorům a podpořit jejich prodeje článkem o motorové nesmrtelnosti :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku