Testy
a zhodou okolnosti prave v tejto "sivej" vyzera velmi paradne... mame ju pred predajnou ... a ten dizajn je velmi podareny... ani drahsi cayenne zdaleka nedokaze podla mna posobit tak pekne a sportovo elegantne ... o nafuknutej tlustej X5 a X6 ani nehovorim .. voci stelviu su to ozaj nevkusne zrudicky nehodne modrobielej vrtule ktore sa so stelviom eleganciou a noblesou nemozu zrovnavat... tu je alfa uplne iny level
spolu s F-pace a RR Sportom snad najkrajsie SUV sucasnosti.... stelvio :yes: ... vidim to na velky uspech stelvia :yes:
spolu s F-pace a RR Sportom snad najkrajsie SUV sucasnosti.... stelvio :yes: ... vidim to na velky uspech stelvia :yes:
Jaký Cayenne, proboha, Stelvio je (velikostí) maximálně tak v teritoriu Macanu, který určitě hůř (než Stelvio) nevypadá (o výkonech jeho V6 motorizací nemluvě).
[odkaz]
[odkaz]
pises o jakych vykonech? to chces toho chcipaka gts srovnavat s timhle? [odkaz]
GTS verze přece nejsou primárně o max. výkonu, ale pokud je podle tebe MGTS "chcípák", jak bys potom nazval Stelvia s R4 motorizacemi, pod kterými píšeme?
A to mají do Stelvia přijít ještě slabší varianty R4, viz článek.
A to mají do Stelvia přijít ještě slabší varianty R4, viz článek.
aha takze gts neni o vykonu tak pak neni o nicem, protoze design proti stelviu je dost bida. sestivalce si sem zatahnul ty tak kolem sebe nekopej.
Ty jsi ale dost mimo ve svem boji proti koncernu.
Co se tyka designu, muzou si Macan se Stelviem podat narazniky, kazdy za sebe vypadaji dost dobre.
A co se tyka vykonu, tak - pokud se nepletu - Stelvio zatim nic vic, nez 2,0 R4 280 koni nenabizi na zadnem trhu.
Tak se trochu zklidni.
Macan sice nejakou kritiku zaslouzi, ale urcite ne za design, nebo za vykon svych motorizaci.
Co se tyka designu, muzou si Macan se Stelviem podat narazniky, kazdy za sebe vypadaji dost dobre.
A co se tyka vykonu, tak - pokud se nepletu - Stelvio zatim nic vic, nez 2,0 R4 280 koni nenabizi na zadnem trhu.
Tak se trochu zklidni.
Macan sice nejakou kritiku zaslouzi, ale urcite ne za design, nebo za vykon svych motorizaci.
Len dočkaj času...Mal som možnosť vidieť nového Cayena ktorý príde teraz. Doteraz sa mi žiaden Cayene nepáčil, ale toto bude bomba. Napríklad aj my máme vo firme Levante, ale oproti Cayenu to bude veľmi blednúť...
Nový Cayenne má být podstatně víc podobný Macanu.
A sakra [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😄
To je ohromné překvapení, že jsou si dvě SUV stejné značky podobná, to by se jinde stát nemohlo, co...
Odkazů tři prde.le, ale zezadu/zadoboku, kde se ta auta liší nejvíc, nemáš nic. Prostě tvůj "argumentační" odkazový standard.
Odkazů tři prde.le, ale zezadu/zadoboku, kde se ta auta liší nejvíc, nemáš nic. Prostě tvůj "argumentační" odkazový standard.
Na to že si v příští generaci budou tvými slovy podobnější se těšim snad víc než ty :yes: >😁 >😒]
Z profilu a zezadu si mají být podobnější, než dnes..., dnešní Cayenne nevypadá, právě hlavně zezadu, dobře.
Mě vzhledově Cayenne moc nebere = prostor pro zlepšení určitě je. Další sbližování designu mě teda moc neoslovuje a hodně podobný sou si už teď = no uvidíme
Designová bomba je Velar :yes:
Designová bomba je Velar :yes:
Ani nie....Macan vedľa neho vyzerá ako pubertálny brat, vedľa atletického športovca. Naozaj, budúci Cayenne sa neskutočne dizajnovo vydaril. A to hovorím ako človek ktorý SUV veľmi nemusí a Cayenne už vôbec.
[odkaz]
Neskutečně se vydařil [odkaz] příští Cayenne vypadá tak nějak [odkaz] jako Cayenne 😉
Neskutečně se vydařil [odkaz] příští Cayenne vypadá tak nějak [odkaz] jako Cayenne 😉
No, uvidíme, jestli nepřeháníš...
Viz já 23:25 😉
Ten poslední odkaz jenom potvrzuje to, co jsem k tomu napsal. Ze všech stran se tam podobá Macanu ještě podstatně víc, než dnes.
Zo zadu sa nový Cayenne bude podobať viac na panameru. Čiže bude mať zadné svetlá prepojené. Predná časť bude dosť ostrá... Taká špicatá ako žralok. Celkovo bude mať štíhlejšie tvary a už nebude pôsobiť tak baculate a neohrabane ako súčasná. Viacerí kolegovia sme zhodnotili, že vyzerá omnoho modernejšie a krajšie ako napr Levante,.
a komu SQ7 nestačí ať si pořídí benzínovou Bantayagu, dieselová Bantayaga postrádá smysl
Snad radši [odkaz] 😄
Fůj, to je odporný
Bentayga? Jo ta je skoro odporná = a její cenu radši nekomentovat >😒]
Ne ty ***, Bentayga je sen , řidičský zážitek, ten americkej šunt je příšerná blbost, dělá to kravál, moc to nejede a neví co to je zatáčka
to je fakt, ze teraz ako jazdievam s priatelkinim Bentley, tak som zmenil nazor a celkom ju chapem, ze si to kupila - netvrdim, ze by som to chcel, ale ma to nieco do seba... :-!
Řidičskej zážitek [odkaz] [odkaz] :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Tuning Luxusních aut odsuzuji a považuji ho za trestný čin
tohle je správně [odkaz]
[odkaz]
tohle je správně [odkaz]
[odkaz]
S tim tuningem skoro souhlasim = ale u Bentaygy je to jedno, ta je hnusná vždycky 😄
A řidičskej zážitek nenabízí nikdy 😉
Řidičský auto je třeba tohle [odkaz] Bentayga skoro přesnej opak 😄
Nejsi vegan [odkaz] ? >😒]
A řidičskej zážitek nenabízí nikdy 😉
Řidičský auto je třeba tohle [odkaz] Bentayga skoro přesnej opak 😄
Nejsi vegan [odkaz] ? >😒]
Ano jsem vegan a jezdím v dvakrát přeplňovaném dvanáctiválci s obsahem 6 litru 4*4 SUV, k snídani si dám jehněčí, odpoledne si upeču delfína, kterého jsem ulovil na yachtě s motory Volvo Penta a na večeři si zaletím ve svém tryskovém letadle poháněné motory Lockhead Martin , samozřejmě mám také helikoptéru, nemyslím ten ubohý ultralehký robinson, ale pořádny eurocopter, mám několik heliportů a sídel s záložními motorovými generátory na benzín
Jsem typický Vegan ?
Jsem typický Vegan ?
Na tobe je sympaticke, ze byt za osla zvladas s heslovitymi komenty, ne jako nekdo, kdo svou hlouposti zapleveli celou stranku, za to mas ode me :yes:
Giardinetta 4x4 byla podle mě SUV jak vyšitý... jen v té době neexistoval ten název.
33 Giardinetta 4x4 byla normalni kombi s pohonem vsech kol. To by jsi pak mohl za SUV povazovat i Tempru SW 4x4, Dedru SW Integrale, BX 4x4, Corollu ci Lancer 4WD a mnoho dalsich...
Byla o dost zvýšená... a to dělá z auta SUV, ne?
Zvýšení (světlá výška) dělá z kombíku crossover (typicky třeba Audi Allroad), nikoli SUV.
Na druhou stranu i sama Alfa píše o Stelviu jako o crossoveru, viz článek.
Na druhou stranu i sama Alfa píše o Stelviu jako o crossoveru, viz článek.
Jestli myslis Alfu 33 4x4, tak to by mohl byt tak maximalne crossover, stajne jako propadak 156 crosswagon.
Jestli myslis Alfu 33 4x4, tak to by mohl byt tak maximalne crossover, stejne jako propadak 156 crosswagon.
Ale byl to sakra hezkej propadák [odkaz] :yes:
.... o Alfě asi nepište jako o automobilce z Arese.... V Arese se Alfy dlouho dělaly, ale nebyla to historicky první fabrika (ta byla v Portellu) a aktuálně se v Arese už nic nevyrábí a ta fabrika je naprosto zpustlá....
to jen tak na okraj.... 😉
Jinak poslední produkty (Stelvio, Giulia) se povedly, tak snad se bude dařit... :yes:
to jen tak na okraj.... 😉
Jinak poslední produkty (Stelvio, Giulia) se povedly, tak snad se bude dařit... :yes:
Zvenku je to nehezké. Ale aspoň Fiat ví, v jaké poloze mají být čísla na tachometru a otáčkoměru.
Chybí tomu ruční brzda, ale aspoň výrobce pochopil, že primárně v tom musí být diesel.
Nelze sklopit zadní sedadla do rovné plochy. Světlá výška je nedostatečná. Ale mohlo to dopadnout ještě hůře. :yes:
Chybí tomu ruční brzda, ale aspoň výrobce pochopil, že primárně v tom musí být diesel.
Nelze sklopit zadní sedadla do rovné plochy. Světlá výška je nedostatečná. Ale mohlo to dopadnout ještě hůře. :yes:
S tím, že dnešní alfy jsou nehezke musím souhlasit. K tomu ještě dostávají ty hnusný kruhovaný ráfky. Absence ručky je u automatů normální, ale taky je jasný, že tohle do terénu nebude. Je to pseudosuv, kor s tím zadohrabem...
ty musíš mít ženskejch, když tomu tak rozumíš
Ono stačí nebejt zaslepenej alfista. Alfy mi přijdou designově hrozně okoukaný a o ničem, hlavně ten chladič. Sice to je image automobilky, ale dnes už se nehodí. I Škodovka si ty jejich klasický masky upravuje do moderních tvarů. BMW třeba ty dva průduchy taky lehce mění.
K tomu ty ráfky, to se snad nikomu nemůže líbit.
Zadohrab má výhodu v gripu při akceleraci a jiný chování v zatáčkách. Pro běžného řidiče je na lepší predohrab, páč s pretacivosti moc lidí neumí a prostě to pošlou do příkopu. Navíc zkuste se se zadokolkou udržet na ledu, ta vám bude ustřelovat kam chce. Předkolka bude hrabat kam vy chcete (jestli se tím směrem bude sunout je samozřejmě věc jiná)
K tomu ty ráfky, to se snad nikomu nemůže líbit.
Zadohrab má výhodu v gripu při akceleraci a jiný chování v zatáčkách. Pro běžného řidiče je na lepší predohrab, páč s pretacivosti moc lidí neumí a prostě to pošlou do příkopu. Navíc zkuste se se zadokolkou udržet na ledu, ta vám bude ustřelovat kam chce. Předkolka bude hrabat kam vy chcete (jestli se tím směrem bude sunout je samozřejmě věc jiná)
😄 zda sa, ze nas je tu dost!
mal som Afettu, 2x 156 a este aj teraz sa citim alfistom auz par mesiacov sledujem nase diskusie, ako je fajn, ze sa alfa vratila, s peknymi modelmi - ale otazka je na mieste😒br /> kto z nas skutocne polozi peniaze na drevo, kto si ju zoberie domov? :-!
mal som Afettu, 2x 156 a este aj teraz sa citim alfistom auz par mesiacov sledujem nase diskusie, ako je fajn, ze sa alfa vratila, s peknymi modelmi - ale otazka je na mieste😒br /> kto z nas skutocne polozi peniaze na drevo, kto si ju zoberie domov? :-!
Mas recht, kazdy ma plnou hubu petroleheadstvi a Cuore Sportivo, ale jak dojde na lamani chleba, tak se bezi pro VW, BMW, nebo neco podobneho.
Prekonat ten strach, jak si bude Alfa stat za par let, az se te dnesni novinky budu zbavovat je hodne tezka, bude trvat dlouho, nez tahle automobilka bude duveryhodna aspon jako prumer tridy...
Prekonat ten strach, jak si bude Alfa stat za par let, az se te dnesni novinky budu zbavovat je hodne tezka, bude trvat dlouho, nez tahle automobilka bude duveryhodna aspon jako prumer tridy...
No, na to poměrně spolehlivě zabírá jezdit tak 3 roky novým VW...
Ja nejsem anti-VW fanatik, na kazdem aute (asi s vyjimkou Hyundai ix35, z toho je mi tak na bliti, ze bych se ho nedotkl ani klackem) umim najit neco, co zaslouzi pochvalu i neco, co je na kritiku. S novymi VW bezne jezdim a nic spatneho na nich nevidim, svemu urceni vyhovuji temer perfektne.
Hele, srdcařství (v tvém případě Fiat, Alfa) mi nevadí, naopak. Ale nesmíš se tím nechat zahnat do ulity a odtamtud vyštěkávat nesmysly. Počítám, že při tom množství aut, které VW prodá za rok, by muselo být tolik zklamaných majitelů (a tedy potenciálních kupců Alfy dle tvé logiky), že by Alfa musela mít násobně větší prodeje. A nemá. Čím to ?
Začátek příspěvku dobrý, pak si zabloudil 😉
Jen jestli ty nemáš rozbitou buzolu. 😉 Nebyl jsem to já, kdo spojil překonávání strachu z Alfy se zkušenostmi s VW. Tohle "hejtování" se sice hezky čte, ale s realitou má pramálo společného.
Teď sem se kouk do mobilu = a kompas je naprosto ok 😄
Jestli se ve svete orientujes pomoci mobilu, tak to leccos vysvetluje... >😁
Kdyby byla Giulia Sportwagon s benzínovým dvoulitrem a manuálem do milionu, ne úplné holátko, tak bych to šel projet a umím si poměrně reálně představit, že by skončila za pár let v garáži. Stelvio ne, SUV nezájem.
Kdyby se dařilo ekonomice a zmizel známej makroekonomickej škůdce [odkaz] co eště nikdy nepracoval = mohlo by bejt euro třeba za 22 a máš Stelvio v garáži
Vidim to spíš na setrvání ve funkci [odkaz] = jedno jestli premiéra nebo ministra financí, ekonomice brutálně škodil v obou >😁 >😒]
Vidim to spíš na setrvání ve funkci [odkaz] = jedno jestli premiéra nebo ministra financí, ekonomice brutálně škodil v obou >😁 >😒]
Sakra... píšu jasně, že Stelvio mě nezajímá, ne?
Sakra přepsal sem se = sorry jako = Giulia :yes: 😄
Fakt nejsem fanda SUV ale Stelvio je výjímka kterou bych snad byl ochotnej akceptovat 😉
Fakt nejsem fanda SUV ale Stelvio je výjímka kterou bych snad byl ochotnej akceptovat 😉
Taky proto, že je to spíš crossover, než typické SUV, podobně jako Macan.
Když jsem přesedl z Macanu přímo do F-Pace, překvapivě jsem si připadal jako "na kozlíku", a to F-Pace zřejmě nepatří k SUV s nejvyšším "posedem".
Když jsem přesedl z Macanu přímo do F-Pace, překvapivě jsem si připadal jako "na kozlíku", a to F-Pace zřejmě nepatří k SUV s nejvyšším "posedem".
V kombíku 😉 . Když jsem teda u Mazdy nepochodil s Mazdou 3 Wagon 2.5G MT... >😁
Já tomu rozumím, taky se mi některá SUV docela líbí, třeba ten Fpace nebo nakonec i Ateca, byl bych je ochoten akceptovat. Jenže... proč?
Člověk si vždycky může koupit lepší auto, ale ono to není zase tak důležité.
Já tomu rozumím, taky se mi některá SUV docela líbí, třeba ten Fpace nebo nakonec i Ateca, byl bych je ochoten akceptovat. Jenže... proč?
Člověk si vždycky může koupit lepší auto, ale ono to není zase tak důležité.
...vzdy sejde takova davka tragedu?
Chybi rucka, neni to prvni SUV, nema to sestihrnky, bla bla bla... :no😒br />
Za sebe jsem rad, ze Alfa neumira tak, jako Lancia, a ze uvadi zatim same lepsi modely - po Giulii ted Stelvio vypada jako dalsi ridicske auto, kde vyrobce kaslal na multimedialni s*racky a udelal neco, co primarne paradne jezdi!
Takze dnes velmi hlasite: Bravo Alfa! :yes: :yes: :yes:
Chybi rucka, neni to prvni SUV, nema to sestihrnky, bla bla bla... :no😒br />
Za sebe jsem rad, ze Alfa neumira tak, jako Lancia, a ze uvadi zatim same lepsi modely - po Giulii ted Stelvio vypada jako dalsi ridicske auto, kde vyrobce kaslal na multimedialni s*racky a udelal neco, co primarne paradne jezdi!
Takze dnes velmi hlasite: Bravo Alfa! :yes: :yes: :yes:
Tak šestihrnek to má žejo [odkaz] :yes: 😄
Stížnosti že by měl mít nižší výkon = myšlený zřejmě vážně = sou fakt prča >😒]
Stížnosti že by měl mít nižší výkon = myšlený zřejmě vážně = sou fakt prča >😒]
Tady vidím velkou nevýhodu, ve které se nachází BMW. Protože jim chybí motor V6 konfigurace, tak třeba v nové X1 a nebo plánované nové řade1, šestiválec, a to ani ve vrcholné verzi mít nemúžou. Naopak V6 by se jim tam pravděpodobně vešla... ;-\
A kterépak současné auto má v6 napříč?
Toyota Aurion, ale našly by se i další. Příčně/podélně? O to tu ale nejde. Jde tu o možnost do stísněného motorového prostoru napasovat šestiválec. Pro spoustu lidí je šestiválec stále modlou a pro automobilky prodejním tahákem. Kompaktnost V6 je v takovém případě nutnost a automobilka, která vhodnou V6kou disponuje má pak výhodu.
Koncepce R6 je, kromě zástavbových poměrů a - dejme tomu - tuhosti bloku, ve všech ostatních ohledech lepší, než V6.
Šestka (V6 i R6) jsou dnes převážně a i v minulosti vždy byly určeny pro vyšší řady a ve vyšších řadách pro lepší výkonové varianty. A asi i trochu z historického hlediska se v BMW rozhodli pro tuto cestu. V malejch prdítkách čtyřválec stačí. Dělat V6 a R6 společně nedává moc smysl.
Šestka (V6 i R6) jsou dnes převážně a i v minulosti vždy byly určeny pro vyšší řady a ve vyšších řadách pro lepší výkonové varianty. A asi i trochu z historického hlediska se v BMW rozhodli pro tuto cestu. V malejch prdítkách čtyřválec stačí. Dělat V6 a R6 společně nedává moc smysl.
Ano, R6 je, až na to že blok je dlouhý, lepší koncept než V6. A ano, vyrábět R6 a V6 vedle sebe by dnes už nemělo smysl. Ale mám takový dojem, že Toyota, Nissan i GM to nějakou dobu v minulosti dělaly.
No ono těch výhod V6 je víc než jen zástavbové poměry nebo tuhost bloku. Třeba nižší těžiště je také jednoznačná výhoda s kladným dopadem na jízdní vlastnosti, ideál je pak z tohoto hlediska H6/B6.
To nižší těžiště (a i o tom by se dalo diskutovat) je poněkud k smíchu, když je vlastní motor V6 proti R6 výrazně těžší už z principu. Nižší těžiště má spíš boxer.
Takže pokud těžkej paroh na předku, kterej se de facto ještě blbějc vytáčí, je ideál, pak ano.
Takže pokud těžkej paroh na předku, kterej se de facto ještě blbějc vytáčí, je ideál, pak ano.
Na tom není nic k diskuzi, to je geometrie a fyzika, R6 má těžiště jednoznačně nejvýš. A zjisti si třeba hmotnost 2.9 V6 v Alfě QV a zkus sem dát nějaký šestiválec se stejným/podobným výkonem a nižší hmotností.
[odkaz]
Doufám, že jsi to dal jako potvrzení toho, co říká Šimpanz?
Těžiště nerozporuji. "K diskuzi" jsem myslel tak, jestli ta výhoda mikro nižšího těžiště vyváží ostatní nevýhody.
Jen stručně k hmotnosti V6 x R6: R6 nemusí mít protizávaží na klice, dvoje výfuky (alespoň kus), dvoje pohony rozvodů a ani vyvažovací hřídele (ty vyvažovací hřídele nejsou však nezbytné, to ostatní ano). Tím, že V6 musí mít protizávaží na klice a někdy i vyvažováky, trvá sto let, než se dostane do otáček, protože to má tunu.
Já si nic hledat nebudu a nemusím, to si najdi sám.
Jen stručně k hmotnosti V6 x R6: R6 nemusí mít protizávaží na klice, dvoje výfuky (alespoň kus), dvoje pohony rozvodů a ani vyvažovací hřídele (ty vyvažovací hřídele nejsou však nezbytné, to ostatní ano). Tím, že V6 musí mít protizávaží na klice a někdy i vyvažováky, trvá sto let, než se dostane do otáček, protože to má tunu.
Já si nic hledat nebudu a nemusím, to si najdi sám.
Celkově je to jednoznačný 1. B/H6 2. R6 3. V6
Takže prodejně to je 1. V6 2. R6 3. B/H6 >😁
Takže prodejně to je 1. V6 2. R6 3. B/H6 >😁
Líčíš to jako by V6 milion nevýhod, ale on má dvě a to je složitější konstrukce a nutnost dodatečného vyvážení.
Když porovnám dva moderní motory V6 (Giulia QV) vs R6 (M3) ve vrcholné specifikaci, tak z toho srovnání V6 vychází výhodnější z pohledu
- výkonu/točivého momentu
- nižšího těžiště
- nižší hmotnosti
- více posunutého těžiště ke geometrickému středu auta vzhledem k umístění všech 6 válců až za přední nápravou
a R6 z tohoto srovnání vychází výhodnější s pohledu
- kultivovanějšího běhu motoru
V limuzíně zaměřené na cestovní komfort by R6 byla lepší volba, ve sportovně zaměřeném sedanu jako je Giulia se zdá, že momentálně má V6 navrch.
Když porovnám dva moderní motory V6 (Giulia QV) vs R6 (M3) ve vrcholné specifikaci, tak z toho srovnání V6 vychází výhodnější z pohledu
- výkonu/točivého momentu
- nižšího těžiště
- nižší hmotnosti
- více posunutého těžiště ke geometrickému středu auta vzhledem k umístění všech 6 válců až za přední nápravou
a R6 z tohoto srovnání vychází výhodnější s pohledu
- kultivovanějšího běhu motoru
V limuzíně zaměřené na cestovní komfort by R6 byla lepší volba, ve sportovně zaměřeném sedanu jako je Giulia se zdá, že momentálně má V6 navrch.
Nižší hmotnost ? A to vyvažování, výfuky a složitější pohon rozvodů nic neváží ?
Zapomínáš také na vyšší složitost a tím i vyšší výrobní náklady. jen pro úplnost. Výhody i nevýhody má každá z těchto dvou koncepcí. Je třeba je posuzovat objektivně ze všech hledisek.
Já se nesnížím k tomu, abych napsal, že ta nebo ta varianta má navrch. A už vůbec nenapíšu, že motor, jehož hmotnost klikového mechanizmu a dodatečného dovyvážení sil prvního a druhého řádu je výrazně větší, se hodí do sportovně zaměřeného auta, kde prostě nechci čekat sto let než se konečně roztočí a ještě k tomu se klepe jako drahej pes.
Pokud se bavíme o motorech je šuma fuk, kde je těžiště auta. To je další kapitola, kam a jak to šoupneš a do jakého auta. Je jasné, že prostorově si pomalu nebude kam sednout, ale u sportovně zaměřeného auta s tím, tak nějak, musíš počítat. Ale pojede. Tím vším jsem chtěj říct, že V6 není "sportovnější" ani omylem než R6.
Zapomínáš také na vyšší složitost a tím i vyšší výrobní náklady. jen pro úplnost. Výhody i nevýhody má každá z těchto dvou koncepcí. Je třeba je posuzovat objektivně ze všech hledisek.
Já se nesnížím k tomu, abych napsal, že ta nebo ta varianta má navrch. A už vůbec nenapíšu, že motor, jehož hmotnost klikového mechanizmu a dodatečného dovyvážení sil prvního a druhého řádu je výrazně větší, se hodí do sportovně zaměřeného auta, kde prostě nechci čekat sto let než se konečně roztočí a ještě k tomu se klepe jako drahej pes.
Pokud se bavíme o motorech je šuma fuk, kde je těžiště auta. To je další kapitola, kam a jak to šoupneš a do jakého auta. Je jasné, že prostorově si pomalu nebude kam sednout, ale u sportovně zaměřeného auta s tím, tak nějak, musíš počítat. Ale pojede. Tím vším jsem chtěj říct, že V6 není "sportovnější" ani omylem než R6.
Ano, nižší hmotnost, o 7 kg. Samozřejmě, že vyvažovací hřídel a protizávaží mají nějakou hmotnost, ale dodatečný materiál na bloku u R6 aby bylo dosaženo stejné tuhosti bloku také není z pírek kolibříků. A výfukové svody na M3 a G QV těžko mohou mít nějak významně rozdílnou hmotnost když se jedná o svod 3 a 3 válců do dvou trubek lišící se jenom uspořádáním 3+3 na jedné straně nebo 3 vlevo a 3 vpravo. V6 u G QV se určitě neroztáčí sto let a také se neklepe jako drahý pes právě proto, že je vyvážený (tím nijak nezpochybňuji, že R6 je klidnější a hladší "od přírody").
Je fakt že některý dnešní V6 sou zajímavý = tenhle má 657 koní dá 348 km/h [odkaz] :yes: :yes: 😄
Pěkná kára :yes😒br />
Pokud je v současném sporťáku/supersportu šestiválec tak je praktický vždy do „V“ nebo do „B“ (viz třeba NSX, GT-R, 911 turbo i tato pecka), nikdo nepoužívá R6.
A muzes mi rict, kde si ho mohu objednat?
Pokud vim, tak na DE trhu neni, na IT taky ne, takze jako u Alfy klasicky - jednou, nekdy, mozna, az pokvetou hrabe urcite ho na trh uvedou.
A argumentovat top motorizaci je tady dost mimo, pokud nechapes rozdily mezi mainstreamovymi a top motorizacemi, tak radeji nepis...
Pokud vim, tak na DE trhu neni, na IT taky ne, takze jako u Alfy klasicky - jednou, nekdy, mozna, az pokvetou hrabe urcite ho na trh uvedou.
A argumentovat top motorizaci je tady dost mimo, pokud nechapes rozdily mezi mainstreamovymi a top motorizacemi, tak radeji nepis...
no, prostě u Alfy máš jistotu že pokud začneš trollovat, nase*eš tím dost lidí.... a o to trollům jde....
Mě to nechává chladným, spíš mě hodně vadí, když k tomu podobně přistupují i testeři. Že Giulia není bezchybná se ví defacto od jejího představení, ale štve mě když se testy zaměřují jen na hledání relativně nedůležitých chyb a pak se jen tak mimochodem zmíní že ta Alfa taky dobře jezdí....
To co předvedl třeba Pepa v Autosalonu byla úplná fraška a bohužel i třeba Koubek v Meziplynu Giulii otestoval dost podivně.... co už....
Jinak já Giulií v benzínu občas jezdím a z pohledu řidiče je to opravdu hodně hodně dobré auto.....
Mě to nechává chladným, spíš mě hodně vadí, když k tomu podobně přistupují i testeři. Že Giulia není bezchybná se ví defacto od jejího představení, ale štve mě když se testy zaměřují jen na hledání relativně nedůležitých chyb a pak se jen tak mimochodem zmíní že ta Alfa taky dobře jezdí....
To co předvedl třeba Pepa v Autosalonu byla úplná fraška a bohužel i třeba Koubek v Meziplynu Giulii otestoval dost podivně.... co už....
Jinak já Giulií v benzínu občas jezdím a z pohledu řidiče je to opravdu hodně hodně dobré auto.....
Ty se koukas na Autosalon, dite nestastne? To nedelej, sebemrskacstvi se da delat i humannejsimi zpusoby, to mi ver 😄
Ale jo, prave na Giulii se oddelilo zrno od plev, zatimco testeri, kteri miluji auta a jizdu, Alfu ocenili a chyby jen zminili, tak "testeri", kteri si na autofily jen hraji, ji sepsuli za blbosti typu velikost obrazovky navigace a podobne, misto aby ocenili, ze motor je az za predni napravou...
Ale jo, prave na Giulii se oddelilo zrno od plev, zatimco testeri, kteri miluji auta a jizdu, Alfu ocenili a chyby jen zminili, tak "testeri", kteri si na autofily jen hraji, ji sepsuli za blbosti typu velikost obrazovky navigace a podobne, misto aby ocenili, ze motor je az za predni napravou...
sulozime tu do seba pre nejake hluposti.... kua tak vsetci sa snazime vybrat si nejake svoje favority ( a ano, ja ako dochodca mozno zbytocne viac bazirujem na prijemnom interieri ako na jazdnych vlastnostiach na okruhu ci okreske - ale moje cesty do Milana ci Budapesti, Mnichova, etccccc..... si vyzaduju dobru muziku a nie ostre riadenie :-! )
Preto som nadhodil temu alfistov, ale nie aby sme sa pomilovali do ucha! :-!
Preto som nadhodil temu alfistov, ale nie aby sme sa pomilovali do ucha! :-!
Však je to v pořádku, vyjma Edíka se tu všichni baví o AR a její konkurenci, ne o tvých potřebách >😁
Pan autor, Vam posepkam, ze brzdy su BRAKE a nie BREAK 😄 tento system sa teda vola INTEGRATED BRAKE SYSTEM.
Odporucam vsetkym onanistom, najma 6valcovym sadnut a previezt sa s 280k AT verziou, hned vas prejde snivanie za 6valcami - nema to zmysel.
Motor vacsinu casu nepocut a ked nahodi Dynamic rezim, prdi do vyfuku a syci ako byk.
Motor vacsinu casu nepocut a ked nahodi Dynamic rezim, prdi do vyfuku a syci ako byk.
V novem Svete motoru testuji AR Stelvio. Ale je to asi nejake jine auto, nez na ktere peji ody /zvlaste pak na jizdni vlastnosti/ ostatni automobilovi novinari. Nebo kde je pravda? 😲
😉
A dokonce ani u něj netvrdím, že šestiválec není lepší! Jen, že čtyřválec stačí... mluvím hlavně na základě zkušenosti s Land Roverem... Discovery 3.0 V6 proti Discovery Sport 2.0 R4... čtyřválec mi nevadil.
A ten Sport patří do téhle velikosti. Cenou, motorem výbavou.. i chováním.
😉
Dneska jsem se vrátil z pěkné akce s přímým srovnáním... možná napíšu krátkej blog.
[odkaz]
Prostě to tak je = musíš se na to koukat z odstupu. To znamená že s tebou souhlasim a sám docela kritizuju 3válce ale ten trend nejde zastavit = maximálně se na trochu delší chvíli zaseknout v nějaký době: Eště chvíli můžeš používat podladěný 6válce = ale to je všechno
Stelvio má skvělej V6 a pro menší výkony prostě stačej R4
Tady je řeč o sťredním premiovém suv, tj. 4 a 6 válce. Stelviu chybí, a je to nedostatek, protože šestiválec je, u z už uvedených důvodů, povýšením daného modelu na premiový. O výkon nejde, autu třídy stelvia stačí s přehledem 250 koní a ty čtyřválec bez problému zvládne.
Neumíš se na to podívat z odstupu = ani přes nápovědu = smutný 😉
Takhle to prostě je = nic s tim nenaděláš. Ani já = i když to narozdíl od tebe chápu 😄
Správně tu padlo že slabší verze by leda odebírala kupce QV = prostě volba je a brzy to tak bude u všech automobilek. A je úplně fuk že trváš na tom aby to bylo tak jak seš zvyklej
Eště nedávno by vrcholná verze byl V8 = žij v realitě a buď rád že je to aspoń V6
To je představa dle tvé "logiky". :no:
Zkus to eště jednou a buď zapnutej. Tak to prostě je a [odkaz] kupé Jag V12 už nebude = ten výkon hravě pokreje novej 4válec 221 kW
Že tobě stejně jako Dinarovi nefunguje logika a místo aby ses poučil co ví každej znalej oboru = a od nich já = radši vymejšlíš blbosti = to je smutný. Zrovna od tebe bych schopnost nadhledu vzhledem k pokročilýmu věku očekával 😉
To že M3 došlo k 4litrovym V8 a pak nastal opačnej proces se prostě nezmění = ten opačnej trend bude pokračovat. Chápeš = rozumíš? 😄
Takže motory v Giulii a Stelviu sou naprosto ok, odpovídaj realitě. Volání po 350 koňovym 6válci pro rok 2017 a další je anachronismus. Když už tak časem posílej třeba na těch 350 PS verzi Veloce = nebo daj nějaký Super Veloce
I když se to ti i mi nelíbí = 6tiválců bude jen ubejvat. Technicky už je to dávno vyřešený, R4 2,0 AMG hravě zvládne 600 koní. Teď už de jen o správně zvolený tempo přechodu na menší motory = právě kvůli zákazníkum jako je Dinar případně ty
To že časem budou mít 6válců jen verze RS/M a AMG = je smutná realita. Jen mě překvapuje že to eště nevíš 😉
A nejde o absolutní výkon, ale o hlavně formu/charakter, jakou/s jakým ho motor dodá, a to nikdy žádný R4 diesel umět nebude, i kdyby měl tisíc koní.
Já myslel že tady de o nasazení motorů do Giulie a Stelvia = a to je logický
A tak to bude i dál = u všech značek [odkaz]
Větší motorizace budou cenově daňově poplatkama atp. dál znevýhodněný = prostě to brzy budou motory jen pro bohatý
Jinak místní posedlost D3 je skoro tragikomická [odkaz]
No bohužel mám pravdu = i když ti to hlava nebere 😉
Jezdit s V12 [odkaz] nebo [odkaz] byla asi paráda ale dneska na ten výkon prostě stačí R4 = bohužel 😐
.........ano, a tady přesně je zakopaný pes. Psal jsem zde na toto téma již několikrát. Automobilky se MUSÍ přizpůsobovat výmyslům ekofašistů z Bruselu....oni to tak doopravdy berou....že musí....a to je to šílené. Oni nemají ani špetku odvahy se tomu EU teroru postavit. Už to připomíná fašistické Německo, kde se ve 30tých létech, v době kdy se dal šílený Hitler ještě zastavit, nenašel nikdo, kdo by se mu postavil. Oni Němci zkrátka museli...a už ho tu máme zase...dalšího Němce, pana Moerse, který zkrátka musí poslouchat a přizpůsobit se...FUJ!
Vrcholný V6/510PS bude jako image maker vynikající, ale za ty prachy to bude spíš rarita, takže nějaká podladěná V6 by Stelviu sedla jak pr.del na hrnec.
A nejen Stelviu...
Samozřejmě, FCA má v koncernové technice i Pentastary V6 3.7 které by do Stelvia byly boží, ale patrně to taky ekonomicky nedává smysl.... ;-\
U prémie je poměrně běžné, že víceválce nemají jen vrcholné verze a není s tím problém, spíš naopak.