Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Argo: Punto pro Latinskou Ameriku odhaleno

54 komentářů

Avatar - Jaros71
Jaros71
Argo vypadá super... :yes:
Náhrada za Punto už je třeba , design tohoto Fiatu se velice vydařil.
Rychle s ním do Evropy!
Velkoodběratel_kukuřice
Dobré jméno, vypadá dobře.
Avatar - euro89
euro89
Dobre sice vypada, ale to jmeno je priserny. Jak pro psa.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Pomohlo by vědět, co to bylo Argo... byla to loď, plachetnice, na které překonali cestu za zlatým rounem...

A to slovo znamená rýchlá... a byla tak lehká, že ji námořníci místama dokázali přenést na ramenou, a přitom dost velká pro asi 50 námořníků... nebo kolik.

Je to moc hezký jméno.
😉
Riceeater
Vypadá to, že kolega z roku 89 moc nečetl, ale vzpomněl na Neverending Story 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
no ale ten pes z neverending story sa volal Falco nie?
Riceeater
Ajo, tak kde byl Argo... sakrys 😄
Avatar -
info@competizione.cz
V četnických humoreskách.
Petrko
A plavci na Argu (záměrně nepíší námořníci jelikož tato loď byla tak výjimečná že označení námořníci by Argo dehonestovalo) si říkali Argonaute. To by byla hezká přezdívka pro majitelé tohoto vozu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a zaroven az moc dobre na to aby v europe chybalo... tak pevne verim ze k nam casom pride :yes😒br />
z isteho uhla pohladu mi predne svetlomety arga pripominaju tie na vacsom ceede ale to nie je kritika ... celkove hranate tvary auta a ostre linky len chvalim ... posobi to moderne ... stylovo... a vo vysledku aj mladicky a sportovo aj ked pri druhom pozornejsom pohlade mam pocit ze ziadny drobec to uz nebude... ta kasna vyzera ozaj masivne ( vysoka siroka .. a aj spatne zrkadla vyzeraju byt obrovske ).. v podstate ma hned napadlo ze sa pozeram na nejake sandero stepway ( asi za to mozu aj tie plastove lemy blatnikov ) so svetlami zo ceedu ked som ju videl.. tak ale pockajme si na rozmery kasne... je jasne ze dnesne male vozy uz moc male nie su ale toto vyzera vazne pekne a ako celok podarene uz na tychto prvych foto .. paci sa mi to ... a tak na prvy pohlad popravde aj viac ako inak sympaticke a vacsie tipo... s nejakym motorom z MiTa by to v eu bola pecka ( ale zaroven kludne by som pre eu nadalej ponechal meno punto ) :yes: 😉

PS: v brazilii to vidim prave na velkeho konkurenta pre renault sander👋sandero RS [odkaz]
Avatar - Beefcake
Beefcake
Vyzera to paradne. Len v reale to asi nebude vzdy takto vylestene/nasvietene/nasnimane.

Ani Mr.Bean by takyto upgrade svojho Mini neodmietol 😄
Avatar - Anonym
Anonym
za mě dobrý. Zadek hodně povedenej. Předek trošku Hyundai.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
že by Fokt začal brát nějaké nové drogy? Včera divné kecy u Lodgy a dneska vidí Freemonta? Já spíš v předku vidím návaznost na aktuální Tipo...
Kdyby tohle byl nástupce Punta... no proč vlastně ne? Ta lehkost stávajícího Punta tam sice trošku chybí, ale designově je to velmi povedené, byť maličko crossnuté.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Designovo paráda, len sa trošku obávam o motorovú ponuku vzhľadom k tomu s čím Fiat momentálne v európe disponuje. Vrchol 1,4 T-JET v poriadku, ale pod tým? 0,8 z 500?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jednačtyřku z Tipa mohou vzít taky. 70 kW by na takového prcka bylo ideální. A jako základ pořád mají 1.2 s 51 kW.
Avatar - wakantanka
wakantanka
mno a to je v podstate plus mínus ponuka ktorú dávajú do Tipa. Rozdiel medzi Tipom a Argom by potom bola len konfekčná veľkosť a mierne iný design. Ale v zásade nič proti.
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Dá se očekávat, že pro latinskou Ameriku avizované 1.0 a 1.3 přijdou i do Evropy. Jinak by mu slušel třeba 1.4 16V.
Josef 1
a to přitom stávající Punto je tak pěkné.
Nonsens
ja sa síce divím, že neurobili punto v 500 dizajne, ale toto je celkom vydarené, krosnuté, ako sa tu už píše, ale tak chlapácky. Dobré je, že nič nepokazili, žiadne poprehýbané svetlomety, žiadne megasvetlomety, žiadne vlny a la mikra, nič tam nevadí. Ako zvyknem písať, nový rodinný sen.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Právě že to bude výhra..když nebude další mutace 500 jako Punta ... 😉
Nonsens
verím, že potom ako nasáčkovali ten dizajn aj do vorvaňa, tak majú ľudia dosť, ale 500 štýl na B fiate by bol úžasný, tam ho mali dať hneď po základnej 500 a išiel by jak teplé rožky. Mnohým sa to znechutilo po nevydarenom vane, ale to bola strategická chyba.
Avatar - Stejsn
Stejsn
ne to turecké auto.
Avatar - sendador
sendador
Jsem myslel, ze se ti to turecke auto libi...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Líbí, ale tohle je mnohem víc "Tipo". Turecký sedan a kombík se měl jmenovat Tempra, když už.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Myslím, že ho můžeme časem očekávat i u nás. Hůře než Punto se prodávat nebude a adaptace pro EU je nepřijde draho. Vypadá pěkně, i když je trochu cítit, že konkurent pro Fiestu či Polo to nebude. Ale za 230-240 tisíc v základu může být zajímavý.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pro fiestu asi ne, ale proč by nemělo být schopné konkurovat polu? To taky není žádná stylovka nebo sportovní variace...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Protože Polo je přímá konkurence Fiesty a určitě bude útočit na pozici třídního etalonu. Argo očekávám spíše na úrovni Ka+.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak to doufám, že evropská verze bude trošku lepší úrovně, než káčko...
Nonsens
na ceste je nové polo, tak si počkaj, potom sa uvidí
webpaja
Fiat si s VW příliš nekonkuruje...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Píšu to hned vedle: já myslím, že si konkurují přímo.

Že si člověk který jezdí Fiatama nekoupí VW a opačně je pravda, ale to neznamená, že si přímo nekonkurují účelem použití.
Avatar - iudex
iudex
Jasné, ak patria do rovnakej triedy, logicky sú veľkostnými konkurentmi. Ale technicky, tým, čo ponúkajú a akú vrstvu kupujúcich oslovujú, si nebudú moc konkurovať, možno tak v prípade základných verzií Pola, ktoré však pokračuje oveľa ďalej, ako výpredajové staručké Punto, aj ako tento lowcost juhoamerický model.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Dej si sprchu.. vlažnou - a pak doporučuju froté ručník: jak jsi poznal, že je to lowcost?

Ale z principu máš pravdu - v téhle třídě Fiat nabízí úspornější, prostornější a spolehlivější auta, navíc s delší životností.

Takže je přímo srovnávat nejde,

😜
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A proč by nemělo být schopné konkurovat Fiestě?

Nemluvím o počtu prodaných aut... ale ten je výsledek marketingu, mluvím o technickém provedení auta = o plnění potřeb majitele.

😄
Avatar - iudex
iudex
Porovnanie s Fiestou je hrubo mimo. Fiesta je plnohodnotný mainstream a plnoformátový model, ktorý v aktuálnej generácii má ambíciu ísť ešte vyššie. Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie. Tomu má konkurovať lowcost Fiat určený pre nenáročné juhoamerické trhy s dvomi atmosférickými benzínmi starej školy? Ako môžeš byť fanúšik Talianov, ale zase trošku reálneho videnia sveta by nezaškodilo.
😉
Avatar -
info@competizione.cz
" plnohodnotný mainstream a plnoformátový model, ktorý v aktuálnej generácii má ambíciu ísť ešte vyššie."

Týhle větě vůbec nerozumím. Jsou tam nějak pospojovaná slova bez jakéhokoli významu.

"Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie."

A jak víte, že Argo nebude mít "Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie"? Zvláště s ohledem na fakt, že taková nabídka je pro jihoamerický trh u Fiatu celkem běžná, stačí se zeptat strýčka Google. A co se týká prodejů, vsadím se, že na jednu prodanou Fiestu připadnou v zemích Latinské Ameriky 2 prodaná Arga.

Víte, on svět není jen Slovensko.
Vaše "reálné vidění světa" mi přijde dost nereálné...
Avatar - euro89
euro89
Nevypada zle, ale soucasny Punto povazuji i po tech letech na trhu za stale jedno z nejhezcich aut. Kdyho ho Fiat nedoprodaval jen s orezanou nabidkou motoru a vybavy, tak byl atraktivni i dnes. Takovy Punto 1,4 MultiAir na 17" s prosklenou strechou vypada famozne porad. :yes: Jen skoda, ze vetsina Punt na trhu jsou socialky 1,2 v holote...
Nonsens
punto sa dnes kupuje podľa mňa kvôli cene, tak ako sa kupovala sx4 alebo fjúžn aj keď vyzerá stále dobre, málokto si ho kúpi vo vyššej výbave/cene, je to výbehový model, drahšie modely by sa nepredávali.
jam2015
... a keby ho ešte odľahčili + 1,3 FireFly, tak by sa predával aj ďalej. 😉
Somewhere je už preč
...sa to tvári trošku drsne. Uhladiť tie tvary by neuškodilo. Inak tvarovo v tom z jedného uhla spoznávam Rio, z iného mi pripomína malý Peugeot...
Celkovo je to fajn, ak príde niečo podobné aj do Európy, určite sa nestratí. Že by Fiat konečne trochu ožil?
Arese
Tak přiznejme si, že taková designové bomba jako ve své době bylo Punto III to není, ale i tak se mi Argo velmi velmi zamlouvá. Nejvyšší čas, aby ho Fiat začal vyrábět a prodávat i v Evropě! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - M1chal
M1chal
Pěkné :yes: Ale vypadá jak verze Abarth, chtělo by to vidět základní verzi 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Trochu jim mám za zlý ten tříválec.. ale dokud to bude možné koupit i se čtyřválcem, tak mi to nevadí.
😉
Avatar - lexi
lexi
Malé auta to je to co ve Fiatu umí. Pokud se nebudou pouštět do e😜erimentů ala Fiat Croma a podobně, budou prostě prodávat to co jim jde nejlépe - malé a mini vozy. Pak bude spokojen klient i výrobce. Tohle nové Punto by se mohlo prodávat i v Evropě....takže za mě palec nahoru....
Avatar - wakantanka
wakantanka
Croma II bol e😜eriment, ale čo bolo e😜erimentálne Crome I ? Mirafiori ti príde ako malé auto? Tradícia by bola, ide len o to ako na ňu úspešne nadviazať.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
I když připoučzím, že ty přední nasávací otvory jsou snad až moc divoký.. ale možná jen stárnu.
😄

[odkaz]
Mike_C
Ačkoli mi designem sedí spíše současné Punto, Argo vypadá celkově povedeně. Až na ta přední světla jak z Ceedu 😒 Nebýt tam ty protažení do blatníků, auto by mělo dnes jedinečný agresivní pohled.

No co, nic není dokonalé. Budu doufat, že Punta budou vyprodávat za hubičku, až tohle přijde >😒]
Avatar - iudex
iudex
Vidím, že tu vládne pomerne značné nadšenie z nového Fiatu. A samému sa mi dizajnovo táto topverzia celkom páči. Ale dizajn je jedna vec a technika druhá. Určenie len pre juhoamerický trh naznačuje skôr lowost riešenia. To podporujú aj avizované motorizácie, s ktorými by v EU zaujali iba v prípade nízkej ceny. A k tomu HGT: pamätníci vedia, že HGT bolo označenie pre hotheč verziu Punta druhej generácie, toto už takmer dve dekády dozadu malo motor 1,8 a nejakých cca. 100 kW. Spraviť z označenia pre hotheč iba výbavovú líniu, keď najsilnejší motor je 1,3 atmo, to je ďalšie priznanie úpadku Fiatu.
Avatar - wakantanka
wakantanka
HGT bolo aj prvé Bravo tuším s dvojlitrom. Ako výbavová verzia nič proti, na športovanie majú Abarth. 😄 Niekde v zahraničí som čítal, že HGT by malo mať práve 1.8 E.torQ EVO.
Nonsens
možno je to skôr stratégia (možno zlá). Na jednej strane sa im megavydarila eu 500 a na druhej strane rozvíjajú turecko brazílsku cestu rozvojových trhov. Niekedy je lepšie priznať si slabiny a nebúšiť do zatvorených dverí, ale ako som už písal za mňa bola streategická chyba, že neurobili 500Punto.
Avatar - sendador
sendador
Mne se naopak ten smer, ktery ukazalo Tipo a asi v nem bude porkracovat Arg👋Punto, libi. Mohlo by jit o jednodussi solidni auta, zjednodusene rekneme neco mezi Dacii a Renaultem. A pokud tomu bude odpovidat i cenova politika, mel by byt Fiat s touto koncepci uspesny. Myslim, ze lidi, co nepotrebuji technologiemi narvane auto, je i v Evrope stale dost.
Nonsens
tá filozofia je mi sympatická tiež a tiež patrím medzi tých, ktorým cingrlátka, konektivity, senzory a ja neviem čo, skôr vadia a som rád ak sú aj normálne jednoduché verzie, výbavou aj motorom. Ja som vyššie argo pochválil, nič proti nemu, ale v tomto prípade je podstatná čitateľná sympy cenová politika. Pri novom tipe som bol trochu dopletený, najprv sympy cena pri sedane, potom navýšenie pri heči a kombi, startil som prehľad a možno aj potenciálny záujem. Nemali by motať medzi tureckými a eu verziami, lebo všetko sa dá zabiť, ak to domotáš a zneprehľadníš.
Arese
Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion ***ských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, poctivá mechanická ručka, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! 😄 :yes: :yes: :yes:
Arese
Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion ***ských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! 😄 :yes: :yes: :yes: