Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Argo: Punto pro Latinskou Ameriku odhaleno

Michal Fokt Michal Fokt 18. 5. 2017 • 11:12
13
54
Zobrazit náhledy (13)
Fiat Argo Fiat Argo Fiat Argo Fiat Argo Fiat Argo Fiat Argo Fiat Argo Fiat Argo
Fiat má nový malý hatchback, ale nejmenuje se Punto a zatím se bude nabízet pouze v Jižní Americe. Proč?

Značná část aktuální nabídky Fiatu v Evropě jede ve (více či méně povedeném) retru, což je dáno tím, že zde Italové spoléhají zejména na už notně vousatý model 500 a jeho mutace. Nicméně po příchodu moderního a designově zdařilého tipa máme slíbeno, že se vrátí i "normální" subkompaktní hatchback, tedy nástupce punta. Zatím se tak nestalo, ale v Brazílii už takové auto bylo představeno.

Jmenuje se Argo, zepředu vypadá jako freemont a zezadu jako něco od Alfy Romeo. Agresivitu přídi i zádi přidávají sportovní nárazníky, na fotkách je totiž vrcholná verze HGT, ale i výrazně profilované boky s mohutným prolisem a vytaženými blatníky naznačují, že auto bude dostatečně sexy i v civilnějších verzích. Z interiéru se nám odhalila zatím pouze část kapličky s přístroji, ovšem zdařilé "budíky" a velký centrální displej naznačují, že ani tady se nešetřilo.

V Brazílii k pohonu poslouží motory FireFly 1.0 a 1.3 společně s 1.8 E.torQ, prvně jmenované jednotky půjde kombinovat také s robotizovanou převodovku, nejsilnější benziňák pak i s klasickým měničovým automatem. Jak už je v Brazílii běžné, spalovat mohou benzin i etanol.

A co argo a Evropa? Fiat už nástupce punta slíbil a argo nevypadá jako auto, které by Italové navrhli pouze pro rozvojové trhy, na to je snad až příliš hezké a do detailů propracované, takže odhaduji, že po určité revizi pohonných jednotek se ukáže na podzim letošního roku i v této části světa a pomůže Fiatu zabojovat v segmentu malých aut. Myslíte si také, že je argo připraveno i pro Evropu nebo by měli Italové měli pojmout úplně jinak?

Související články

Témata
Avatar -
anonym
6. 6. 2017 15:01
Re: Punto IV
" plnohodnotný mainstream a plnoformátový model, ktorý v aktuálnej generácii má ambíciu ísť ešte vyššie."

Týhle větě vůbec nerozumím. Jsou tam nějak pospojovaná slova bez jakéhokoli významu.

"Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie."

A jak víte, že Argo nebude mít "Motorizácie, prevodovky, technika, výbava, všetko na špičke triedy, výber z luxusnej, športovej a pseudoSUV verzie"? Zvláště s ohledem na fakt, že taková nabídka je pro jihoamerický trh u Fiatu celkem běžná, stačí se zeptat strýčka Google. A co se týká prodejů, vsadím se, že na jednu prodanou Fiestu připadnou v zemích Latinské Ameriky 2 prodaná Arga.

Víte, on svět není jen Slovensko.
Vaše "reálné vidění světa" mi přijde dost nereálné...
Avatar -
anonym
6. 6. 2017 14:49
Re: Nové Punto ?
V četnických humoreskách.
23. 5. 2017 20:49
Re: Punto IV
... a keby ho ešte odľahčili + 1,3 FireFly, tak by sa predával aj ďalej. ;-)
19. 5. 2017 21:28
Re: úpadok alebo stratégia?
Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion idiotských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! :-) :yes: :yes: :yes:
19. 5. 2017 21:27
Re: úpadok alebo stratégia?
Přesně tak, strategie, kterou praktikuje nové Tipo je geniální. Je spousta lidí, kteří kašlou na nějakou superkonektivitu a milion idiotských jízdních asistentů. Výhradně čtyřválcové motory, robustní stavba, poctivá mechanická ručka, povedený design s perfektními proporcem a spousta prostoru uvnitř za rouzmné ceny. Ideální! :-) :yes: :yes: :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku