I při stejném objemu. U zážehového je snazší nahnat výkon otáčkami, ale i tak. Samozřejmě záleží, jak ty motory vybereš. U třílitrů je to celkem vidět, protože ty zážehové nebývají moc našponované (mohly by mít klidně 330+ kW). Standardní jednoturbové diesely s výkonem kolem 200 kW jim, i přes nezanedbatelný výkonový deficit, pěkně šlapou na krk.
je to uplnej ulet a v dnesni době snad i trestuhodny, ze opel nenabizi aspoň jeden normalni benzinovej motor (ctyrvalec).
prijde mi to jako zamerne poskozovani znacky
Mokka je úplně jiné auto, opravdu si myslím že po Mokka sáhnou jiní lidé. Navíc CrosslandX bude zajímavým lakmusovým papírkem budoucích prodejů/neprodejů - je to 1. mezikoncernový produkt.
Reklama musí byť sudruzi. Tak je to spravně.
(Ale to není všechno, kdy jdu ze stránek Auto.cz na Reflex, skáče mi tam místo Reflexu reklama na Kia cosi. Hnus Velebnosti.)
No neviem. Nejak sa mi ten crosslandX nezdá. Cez víkend som skúšal 1,4t MokkaX a odhliadnuc od toho, že vyzerá byť mierne "fat", tak s motorom 1,4t má slušnú dynamiku aj spotrebu a pri mojich skoro dvoch metroch som si nesťažoval ani na vnútorný priestor. Na 4,3m má priestor adekvátneho kompaktného hatchbacku s dostatkom miesta na hlavu. Akurát línia okien vzadu je moc vysoko, malé deti môžu trpieť klaustrofóbiou.
Zasa chápem, že automobilky vidia príležitosť predať "SUV" v každom segmente za pekný príplatok oproti hatchbackom z ktorých vychádzajú.
Je to možné, často sa nerozlišuje rok výroby, alebo fakt , že niektoré muchy sa vychytajú postupnými inováciami. Napríklad 1,5 dci kedy sa z chodiaceho prúseru stal dost spolahlivý motor na ktorom nalietaš 300 k km a stále nič. Predtým padali vstrekovače, čerpadlá a sem tam sa pridrel :-) . Máš nejaký odkaz na ten focus?
Protože všichni dokola papouškují totéž. Zatím mám na 1.6 TDCI v Mondeu 230k km a ani jedno zaváhání. Výměna oleje co 15k km a dvakrát palivový filtr. Ve 180 tisících udělány rozvody. Toť vše.
Nemám takový přehled, nicméně nedávno jsem narazil na článek o mk3 Focusu jako ojetině a 1.6 TDCi v něm opět označovali jako rizikový, což mě překvapilo.
Ty je možná nemáš na ksichtu, ale zcela určitě na mozku (plněné NOx). Už jen zvuk dieselu je čistý hnus, především od tdi-mr.dek. Z toho se mi fakt zvedá kufr...
1,6hdi 16v, ktorá bola najviac kameňovaná nie je v predaji už 7rokov +- drobné ;-) . Mimochodom i cez prúsery tohoto motora mám v okolí pár kusov , ktoré majú cez 250k km a fungujú, to ale samozrejme nič neznamená.....
1,6 CDTI je vynikající motor. 1,6 HDI je Francouz ale zaplaťpánbu není od Rendlíků. Ovšem od Ády by dostal pardon jen 1,6 TDI :-)
Slyšel jsem že 1,6 CDTI zůstal v majetku GM.
To znamená že jen dojedou montáže těchto motorů do v současnosti vyráběných modelů a potom utrum, v Opelech jen francouzské motory.
Možná se to týká i benzínů.
Proto asi GM uvádí na americký trh 5 modelů s motorem 1,6 CDTI. (Hledají odbyt, Korea, Austrálie a zbytek světa moc objednávek asi nepošlou ...)
že nepoužili svou 1,6 CDTI.. Jinak je zajímavé, že nová insignia má údajně přední sedáky o 3cm užší než minulá generace. Také bohužel má menší odkládací prostor na loket pod sklem dveří, kde je hrana vcelku dost skosená..