Ekonomika
Jj...to je život na baterky 😄
Tohle auto parádně funguje na trase práce-domov, pokud člověk může nabíjet na obou místech.
Na dovolenou nebo jednání napříč republikou je třeba si vzít jiný wágen. Obávám se, že v nejbližších 10+ letech se na tomto vůbec nic nezmění. Jestli se někdo upíná k dobíjení z veřejných nabíječek, tak je to blázínek a snílek.
Tohle auto parádně funguje na trase práce-domov, pokud člověk může nabíjet na obou místech.
Na dovolenou nebo jednání napříč republikou je třeba si vzít jiný wágen. Obávám se, že v nejbližších 10+ letech se na tomto vůbec nic nezmění. Jestli se někdo upíná k dobíjení z veřejných nabíječek, tak je to blázínek a snílek.
Před pár lety jsem u Alzy koupil notebook.. a po pár marných reklamacích se mi nakonec podařilo ho vrátit.
Letos si mladá přes Alzu koupila tablet... a po pár marných reklamacích se nám podařilo ho vrátit...
😉
Auta takhle nebrat. Zkusit, svézt, osahat, vědět co kupuju...
Letos si mladá přes Alzu koupila tablet... a po pár marných reklamacích se nám podařilo ho vrátit...
😉
Auta takhle nebrat. Zkusit, svézt, osahat, vědět co kupuju...
K základním nevýhodám elektromobilu patří hlavně špatný dojezd a ještě horší infrastruktura, servis neřešme - ono s tou Teslou je taky dost problémů.
Není nad to, najet s tím Golfíkem nahoře 200 km, s indikovaným dojezdem 4 km dojet na Jarov a tam se hodinu a půl dívat na to, jak si někdo nabíjí Soula EV. K čemu mi je, že tam je ChaDeMo i CCS Combo, když ta nabíječka umí dát jen 1x50 kW. 😢
[odkaz]
Není nad to, najet s tím Golfíkem nahoře 200 km, s indikovaným dojezdem 4 km dojet na Jarov a tam se hodinu a půl dívat na to, jak si někdo nabíjí Soula EV. K čemu mi je, že tam je ChaDeMo i CCS Combo, když ta nabíječka umí dát jen 1x50 kW. 😢
[odkaz]
elektroniku vseobecne je lepsie kupovat cez kamennu predajnu priamo osobne... napriklad nejaky ruksak nie je problem kupit cez eshop to je jasne ( tam sa moc nema co pokazit ) .. ale elektroniku alebo bicykel si nikdy nedovolim kupovat inak ako osobne v kamennej predajni
a auto uz kupovat cez net si vobec neviem ani predstavit kedze auto si musis skusit a aj samotny predajca popri tom neraz kopec veci ukaze vysvetli a tak dalej a tak dalej
a auto uz kupovat cez net si vobec neviem ani predstavit kedze auto si musis skusit a aj samotny predajca popri tom neraz kopec veci ukaze vysvetli a tak dalej a tak dalej
Určitě jsou lidé, kterým by dojezd EV stačil. U mně ne. Jezdím celý rok dost často na prodloužené víkendy do Alp a potřebuji klasické auto. Půjčovna je sice hezká, ale mám rád vlastní auto (zabordelím si ho jen sám, mám tam trvale věci, atd.) a hlavně v termínech typu Vánoce, jarní prázdniny, letní prázdniny, květnové svátky, atd. je problém sehnat jakékoliv auto z půjčovny.
Nikomu EV nevnucuji a pokud pro jeho vlastnictví a používání nemáš podmínky, tak je lepší zůstat u klasického spalováku.
Snažím se být realista a ne fanatik, který tlačí EV horem dolem.
Nikomu EV nevnucuji a pokud pro jeho vlastnictví a používání nemáš podmínky, tak je lepší zůstat u klasického spalováku.
Snažím se být realista a ne fanatik, který tlačí EV horem dolem.
rec byla samozrejme o novem aute na objednavku, skladovku bych nekupoval neb bych si ji nemohl nakonfigurovat dle sveho prani
a to jak to prodejce se slevou udela je me celkem burt, jestli si o to snizi provizi je jeho vec, ale slevu proste asi dat muzou
a to jak to prodejce se slevou udela je me celkem burt, jestli si o to snizi provizi je jeho vec, ale slevu proste asi dat muzou
Bože 6 palcov hore, 0 dole. Zjavne to s alzou nebude také zlé, ak dokáže generovať také zisky.
Jedná veta "nemá opodstatnenie" a druhá veta "ak má niekto barak tak prosim". Takže zjavne opodstatnenie majú. To že ty ho nevieš využiť, neznamená že je zbytočné. Neviem čo sa stále rieši cena a dojazd.
Nebavím se o skladovkách, které jsou u dealera a vy je pak kupujete od dealera.
Pokud objednáváte i3 do výroby, tak uzavíráte smlouvu přímo s BMW, dealer vystupuje jen v roli agenta a BMW se u přímého prodeje striktně drží ceníku.
Pokud objednáváte i3 do výroby, tak uzavíráte smlouvu přímo s BMW, dealer vystupuje jen v roli agenta a BMW se u přímého prodeje striktně drží ceníku.
divne, Hradecke Stratos BMW me na i3 pri predvadecce slevu nabizeli, sice smesnych 60k proti ceniku, ale slevu pan prodejce nabizel
Ale elektroauto sa dá aj ako jediné auto do domácnosti. Ak máš dom s garážou, kde si to nabíjaš a do práce a späť to máš tak do 80km. A nemáš potrebu jazdiť na chatu do pralesa či za dedom do Popudlianskych Močidlian každý druhý víkend. A na dovču ideš letecky a nie autom. Na tých 10 povinných rodinných návštev cez pol republiky si to nehasíš elektroautom ale prenajmeš si auto z požičovne. To by šlo, nie?
Mne k takému chýba už len ten dom s garážou. ;-\
Mne k takému chýba už len ten dom s garážou. ;-\
Jako jediné auto do rodiny určitě ne, jako druhé auto do rodiny klidně ano.
Jezdím s i3 denně kolem komína, za 5 měsíců mám již najeto 14 tisíc km a je to v pohodě. Na delší cesty a s rodinou mám V-Klasse a takhle mi to vyhovuje.
Auta na baterky nejsou tak univerzální jako spalováky, ale na určité potřeby (jako městské auto a denní ježdění kolem komína) jsou ideální.
Jezdím s i3 denně kolem komína, za 5 měsíců mám již najeto 14 tisíc km a je to v pohodě. Na delší cesty a s rodinou mám V-Klasse a takhle mi to vyhovuje.
Auta na baterky nejsou tak univerzální jako spalováky, ale na určité potřeby (jako městské auto a denní ježdění kolem komína) jsou ideální.
od Alzy dobrej tah, ale zakaznik na tom vpodstate trati, krome Tesly se da na vsechny elektromobyly vyjednat sleva u dealera, popripade i tovarni sleva, to u Alzy prez net pujde asi stezi vyjednat sleva, a ze muze u auta v cenove hladine okolo milionu dosahovat i par set tisic >😁
Připomínáte mi první porevoluční léta, kdy někteří jedinci tvrdili, že počet aut již nemůže růst, protože tu pro další auta není dostatek pump.
Jinak hasiči jsou na elektroauta připraveni, mají své postupy a manuály. Potvrdil mi to kamarád-hasič, že elektroauto není pro ně nic, na co by nebyli připraveni.
Jinak hasiči jsou na elektroauta připraveni, mají své postupy a manuály. Potvrdil mi to kamarád-hasič, že elektroauto není pro ně nic, na co by nebyli připraveni.
Opodstatnenie vidím tak car sharingu stojan a parkovacie miesto po meste, kuriérske služby, rozvoz tovaru po meste atď.