Novinky
papírový výkon je jendna věc, záleží ale také na jízdních vlastnostech daných podvozkem, celkovou váhou vozu, rozložením váhy na nápravy atp. S hodnocením bych tedy ještě počkal až se v tom projede někdo zkušenej a poreferuje.
Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >😒]
Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >😒]
To je samozřejmě pravda a bude to jistě tvrdý oříšek. Ale co jsme zkoušel a mohl porovnat (kromě aktuálního Audi) je na tom XE jízdně nejlépe v rámci prémie.
A to sa mnohí testeri ešte zhodnú v tom, že ho v jazde poráža "neprémiová" AR Giulia. 😉
Neprémiová Giulia postavená na platformě prémiového Maserati Ghibli😊
Slovo neprémiová som písal zámerne v úvodzovkách. Pre mňa nie je o nič menej prémiová ako Jaguar XE. A ako už písal overdrive, tak Giulia je na platforme Giorgio a Ghibli by malo stáť na skrátenej platforme z Quattroporte.
Nemůžu soudit, nejel jsem. Ale v pořadu Meziplyn z dieselu nadšený nebyl. Z 6 válce pak jo.
Že zrovna Ty si sem zatiahol diesel... Porovnávajme porovnateľné. Keď to vezmem touto logikou, sú novinári, ktorí tvrdia, že Giulia je i v dieseli najlepšie vyvážené auto v triede (zase bavíme sa o 4-valcových dieseloch v objeme 2.0 - 2.2 litra) a v porovnávacích testoch dala jazdným prejavom na pr'del XE v dieseli.
Kromě předokolky Audi? Zešílel si? >😁
Nejlepší podvozek ve třídě má Alfa, Jag je asi druhej 😉
Nejlepší podvozek ve třídě má Alfa, Jag je asi druhej 😉
Audi bude údajně přecházet na zadní pohon, tak uvidíme s čím příjde. Zatím to s motorem až někde v předním nárazníku není ono ani ve verzi quattro, která je jinak naprosto skvělá, ale o vyvážení nemůže být řeč.
to co píšeš možná platí u plechovek z vlkohradu, ale auta jako Jaguar, Maserati, Alfa Romeo Giulia atd. s vyvážením a naladěním podvozku nemají nejmenší problém (dokonce i KIA s modelem Stinger pochopila o čem je auto). Jiní to dohánějí různými asistenty a podobně a přesvědčují zákazníky, že v autě je nejdůležitější velký display, připojení k internetu a podobné nesmysly.
Prej zapomente na AMG a M. To je logika. 300 ks limitka vs ceho si muzes koupit kolik chces.
Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
a to je dobře že AMG a M potkáš na každém rohu? Už to je důvod si koupit něco extra
Exkluzivita je fajn, len je zase otázne, či na Teba vyjde. M3/M4 objednáš bez problémov kedykoľvek. Limitku ťažko. Zrejme iba toto chcel povedať kolega nad nami. A potom aj to, že porovnávať limitku s "bežnou" sériou nie je celkom fér. Divízie AMG a M tiež nemajú po technickej stránke problém postaviť nadopovanú limitku. 😉
Bude ještě klasická verze R nebo SVR s 550HP.
Přesně. Na této limitce je potěšující, že s největší pravděpodobností vzniknou,, civilní " verze Xe. Pokud už jedenkrát vpravili tento reaktor pod kapotu Xe, byli by sami proti sobě, aby nevznikly nelimitované verze. A kdy se dočkáme u Xf... Pája ví? 😄
Pak tu máme ještě staré dobré atmosférové sedany - Holden aka Chevrolet SS - s 6,2 V8 a 415 HP, Charger SRT8 s 485 HP, Charger R/T a 300C s 5,7 V8 a 370 HP 😉
Všechno se dá do Evropy dovést a CTS-V i v ofiko EU verzi.
Vsechno ma pro a proti, nic neni cerne nebo bile.
Tady je navíc národní sport jezdit 70 po městě a vesnici ale na okresce jet to samý....