Neboj, Hellcat má taky kompresor a V8 a 707 HP, Cadillac CTS-V má taky V8 a kompresor a 640 Koní.
Pak tu máme ještě staré dobré atmosférové sedany - Holden aka Chevrolet SS - s 6,2 V8 a 415 HP, Charger SRT8 s 485 HP, Charger R/T a 300C s 5,7 V8 a 370 HP ;-)
Všechno se dá do Evropy dovést a CTS-V i v ofiko EU verzi.
jéžišmarjá ty jsi pacient. donedávna jsi tady psal, že jedině atmosféra. pak jsem ti vysvětlil, že kompresor nezná žádnou prodlevu a od té doby zase omíláš, že atmosféra nebo kompresor.
Zatímco turbo udělá z auta nepoužitelnou věc. Přeplňování se používá už léta letoucí a jestli si můžu vybrat mezi atmosférickým osmiválcem a tímtéž s přeplňováním a s výkonem o 100 koní vyšším, budu mít rozhodnuto asi tak po třech minutách jízdy.
Nepamatuju si, že bych od tebe potřeboval něco v této oblasti vysvětlovat. Ano, preferuju atmosférické motory, kterých ubývá. Kompresor mi pak připadá jako mnohem menší zlo než oturbené malé motory. Je to elegantnější řešení z hlediska řidiče, nemá turbo lag a je čitelnější.
Je legrační, jak bazíruješ na jednom článku řetězu, zatímco smysl těch ostatních ti naprosto uniká. Výkon je k ničemu, když zbytek auta těžce nestíhá. Na to přišli už i v Americe, i když jim to trochu trvalo:)
Na okruhu, na normální silnici je spíš blbý, když motor nestíhá podvozek. Což je případ hlady evropských aut. Jezdím amerikama už léta a rozhodně nepatřím k těm nejpomalejším na silnici.
Tady je navíc národní sport jezdit 70 po městě a vesnici ale na okresce jet to samý....
Jde o ceny, za ceny některých evropskýc limitek jsou o třídu větší amoerické sériovky s těmito motory. Navíc pokud ti to neušlo, ameriky sou vždy větší a navíc řazení je různé, podle našeho slavného SDA sou 300C, CTS a Superb ve stejné kategorii vyšší střední. Blbé co >:D
papírový výkon je jendna věc, záleží ale také na jízdních vlastnostech daných podvozkem, celkovou váhou vozu, rozložením váhy na nápravy atp. S hodnocením bych tedy ještě počkal až se v tom projede někdo zkušenej a poreferuje.
Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >:-[]
To je samozřejmě pravda a bude to jistě tvrdý oříšek. Ale co jsme zkoušel a mohl porovnat (kromě aktuálního Audi) je na tom XE jízdně nejlépe v rámci prémie.
Slovo neprémiová som písal zámerne v úvodzovkách. Pre mňa nie je o nič menej prémiová ako Jaguar XE. A ako už písal overdrive, tak Giulia je na platforme Giorgio a Ghibli by malo stáť na skrátenej platforme z Quattroporte.
Že zrovna Ty si sem zatiahol diesel... Porovnávajme porovnateľné. Keď to vezmem touto logikou, sú novinári, ktorí tvrdia, že Giulia je i v dieseli najlepšie vyvážené auto v triede (zase bavíme sa o 4-valcových dieseloch v objeme 2.0 - 2.2 litra) a v porovnávacích testoch dala jazdným prejavom na pr'del XE v dieseli.
Audi bude údajně přecházet na zadní pohon, tak uvidíme s čím příjde. Zatím to s motorem až někde v předním nárazníku není ono ani ve verzi quattro, která je jinak naprosto skvělá, ale o vyvážení nemůže být řeč.
to co píšeš možná platí u plechovek z vlkohradu, ale auta jako Jaguar, Maserati, Alfa Romeo Giulia atd. s vyvážením a naladěním podvozku nemají nejmenší problém (dokonce i KIA s modelem Stinger pochopila o čem je auto). Jiní to dohánějí různými asistenty a podobně a přesvědčují zákazníky, že v autě je nejdůležitější velký display, připojení k internetu a podobné nesmysly.
Prej zapomente na AMG a M. To je logika. 300 ks limitka vs ceho si muzes koupit kolik chces.
Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
Exkluzivita je fajn, len je zase otázne, či na Teba vyjde. M3/M4 objednáš bez problémov kedykoľvek. Limitku ťažko. Zrejme iba toto chcel povedať kolega nad nami. A potom aj to, že porovnávať limitku s "bežnou" sériou nie je celkom fér. Divízie AMG a M tiež nemajú po technickej stránke problém postaviť nadopovanú limitku. ;-)
Přesně. Na této limitce je potěšující, že s největší pravděpodobností vzniknou,, civilní " verze Xe. Pokud už jedenkrát vpravili tento reaktor pod kapotu Xe, byli by sami proti sobě, aby nevznikly nelimitované verze. A kdy se dočkáme u Xf... Pája ví? :-)
vidíš máš štěstí, to já potkal jen audi A6 3,0 TDI který mu šel z laufů šeivej dým a vypadalo jako když hoří a potom podobně vypadající Transit. To je ekologie :-):-):-)