Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguar XE SV Project 8: Zapomeňte na AMG a M. Tohle je bomba!

45 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Velký 8 válec a s kompresorem, to je na starém kontinentě dnes rarita. Škoda, že jich bude jen tak málo.
Avatar - Anonym
Anonym
Neboj, Hellcat má taky kompresor a V8 a 707 HP, Cadillac CTS-V má taky V8 a kompresor a 640 Koní.
Pak tu máme ještě staré dobré atmosférové sedany - Holden aka Chevrolet SS - s 6,2 V8 a 415 HP, Charger SRT8 s 485 HP, Charger R/T a 300C s 5,7 V8 a 370 HP 😉

Všechno se dá do Evropy dovést a CTS-V i v ofiko EU verzi.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jo jo, hlavně v USA ještě je z čeho vybírat, co se týká atmosfér nebo kompresorů, ale ubývá toho.
Mig_35
jéžišmarjá ty jsi pacient. donedávna jsi tady psal, že jedině atmosféra. pak jsem ti vysvětlil, že kompresor nezná žádnou prodlevu a od té doby zase omíláš, že atmosféra nebo kompresor.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to víš každej kdo kompresorem někdy jel ne, že je úplně v pohodě.
Mig_35
Zatímco turbo udělá z auta nepoužitelnou věc. Přeplňování se používá už léta letoucí a jestli si můžu vybrat mezi atmosférickým osmiválcem a tímtéž s přeplňováním a s výkonem o 100 koní vyšším, budu mít rozhodnuto asi tak po třech minutách jízdy.
Avatar - Anonym
Anonym
turbo kazí charakter toho motoru, mezi turbem a kompresorem je velký rozdíl v projevu.
Mig_35
Achiio, kompresor taky meni vykonovou krivku motoru, stejne jako turbo...
Vsechno ma pro a proti, nic neni cerne nebo bile.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nepamatuju si, že bych od tebe potřeboval něco v této oblasti vysvětlovat. Ano, preferuju atmosférické motory, kterých ubývá. Kompresor mi pak připadá jako mnohem menší zlo než oturbené malé motory. Je to elegantnější řešení z hlediska řidiče, nemá turbo lag a je čitelnější.
Mig_35
jj turbo tě při prudším sešlápnutí plynového pedálu vymrští do svodidel >😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
Je fakt, že velká část řidičů ten rozdíl nepozná (jemné dávnování výkonu), zjevně tam spadáš. 😉
Mig_35
Je legrační, jak bazíruješ na jednom článku řetězu, zatímco smysl těch ostatních ti naprosto uniká. Výkon je k ničemu, když zbytek auta těžce nestíhá. Na to přišli už i v Americe, i když jim to trochu trvalo😊
Avatar - Anonym
Anonym
Na okruhu, na normální silnici je spíš blbý, když motor nestíhá podvozek. Což je případ hlady evropských aut. Jezdím amerikama už léta a rozhodně nepatřím k těm nejpomalejším na silnici.

Tady je navíc národní sport jezdit 70 po městě a vesnici ale na okresce jet to samý....
Mig_35
Nestíhá v jakém ohledu na normální silnici? Nestíhá jet 50/90/130?
Avatar - Anonym
Anonym
Nestíhá třeba zrychlení v kopci 😄 0-100 km/h za 15-19 s což některé evropské káry měly je docela tragické
webpaja
Klasický barikův plevel. Konkurencí je ATS.
Avatar - Anonym
Anonym
možná tak ATS-V když už >😁
webpaja
Ano, jeden jediný vůz z toho co tu pravidelně semeníš. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jde o ceny, za ceny některých evropskýc limitek jsou o třídu větší amoerické sériovky s těmito motory. Navíc pokud ti to neušlo, ameriky sou vždy větší a navíc řazení je různé, podle našeho slavného SDA sou 300C, CTS a Superb ve stejné kategorii vyšší střední. Blbé co >😁
hufuh
papírový výkon je jendna věc, záleží ale také na jízdních vlastnostech daných podvozkem, celkovou váhou vozu, rozložením váhy na nápravy atp. S hodnocením bych tedy ještě počkal až se v tom projede někdo zkušenej a poreferuje.

Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je samozřejmě pravda a bude to jistě tvrdý oříšek. Ale co jsme zkoušel a mohl porovnat (kromě aktuálního Audi) je na tom XE jízdně nejlépe v rámci prémie.
Avatar - Plautus
Plautus
A to sa mnohí testeri ešte zhodnú v tom, že ho v jazde poráža "neprémiová" AR Giulia. 😉
Mig_35
Neprémiová Giulia postavená na platformě prémiového Maserati Ghibli😊
overdrive
Giulia je na vlastní platformě Giorgio a je určitě prémiová
Avatar - Plautus
Plautus
Slovo neprémiová som písal zámerne v úvodzovkách. Pre mňa nie je o nič menej prémiová ako Jaguar XE. A ako už písal overdrive, tak Giulia je na platforme Giorgio a Ghibli by malo stáť na skrátenej platforme z Quattroporte.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne :-!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nemůžu soudit, nejel jsem. Ale v pořadu Meziplyn z dieselu nadšený nebyl. Z 6 válce pak jo.
Avatar - Plautus
Plautus
Že zrovna Ty si sem zatiahol diesel... Porovnávajme porovnateľné. Keď to vezmem touto logikou, sú novinári, ktorí tvrdia, že Giulia je i v dieseli najlepšie vyvážené auto v triede (zase bavíme sa o 4-valcových dieseloch v objeme 2.0 - 2.2 litra) a v porovnávacích testoch dala jazdným prejavom na pr'del XE v dieseli.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Když se to dosud v ničem jiném neprodávalo....pokud neberu v potaz 6 válec.
webpaja
Myslím, že je potřeba srovnat základní modely. I u XE se těžko hledá chlup, navíc má jako bonus zcela vypinatelnou stabilizaci.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kromě předokolky Audi? Zešílel si? >😁

Nejlepší podvozek ve třídě má Alfa, Jag je asi druhej 😉
overdrive
Audi bude údajně přecházet na zadní pohon, tak uvidíme s čím příjde. Zatím to s motorem až někde v předním nárazníku není ono ani ve verzi quattro, která je jinak naprosto skvělá, ale o vyvážení nemůže být řeč.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale ne ve třídě A4 = tam přejde na elektrický quattro ála Citroen Peugeot [odkaz] >😒]

Zadní pohon snad něco sdílenýho s Porsche = A8? To by nemuselo bejt špatný
webpaja
V čem je Alfa lepší?
overdrive
to co píšeš možná platí u plechovek z vlkohradu, ale auta jako Jaguar, Maserati, Alfa Romeo Giulia atd. s vyvážením a naladěním podvozku nemají nejmenší problém (dokonce i KIA s modelem Stinger pochopila o čem je auto). Jiní to dohánějí různými asistenty a podobně a přesvědčují zákazníky, že v autě je nejdůležitější velký display, připojení k internetu a podobné nesmysly.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Prej zapomente na AMG a M. To je logika. 300 ks limitka vs ceho si muzes koupit kolik chces.
Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
overdrive
a to je dobře že AMG a M potkáš na každém rohu? Už to je důvod si koupit něco extra
Avatar - Plautus
Plautus
Exkluzivita je fajn, len je zase otázne, či na Teba vyjde. M3/M4 objednáš bez problémov kedykoľvek. Limitku ťažko. Zrejme iba toto chcel povedať kolega nad nami. A potom aj to, že porovnávať limitku s "bežnou" sériou nie je celkom fér. Divízie AMG a M tiež nemajú po technickej stránke problém postaviť nadopovanú limitku. 😉
webpaja
Bude ještě klasická verze R nebo SVR s 550HP.
RADEK1
Přesně. Na této limitce je potěšující, že s největší pravděpodobností vzniknou,, civilní " verze Xe. Pokud už jedenkrát vpravili tento reaktor pod kapotu Xe, byli by sami proti sobě, aby nevznikly nelimitované verze. A kdy se dočkáme u Xf... Pája ví? 😄
webpaja
U XF mi řekli, že se možná nedočkáme ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
vidíš máš štěstí, to já potkal jen audi A6 3,0 TDI který mu šel z laufů šeivej dým a vypadalo jako když hoří a potom podobně vypadající Transit. To je ekologie 😄 😄 😄
4bytelnýkola
tenhle to asi nebyl 😄

[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
No ten fakt ne >😁
4bytelnýkola
tenhle to asi nebyl 😄 😄 😄

[odkaz]