Novinky
Anonym
3
možná tak ATS-V když už >😁
Přejít do diskuze
Exkluzivita je fajn, len je zase otázne, či na Teba vyjde. M3/M4 objednáš bez problémov kedykoľvek. Limitku ťažko. Zrejme iba toto chcel povedať kolega nad nami. A potom aj to, že porovnávať limitku s "bežnou" sériou nie je celkom fér. Divízie AMG a M tiež nemajú po technickej stránke problém postaviť nadopovanú limitku. 😉
Neboj, Hellcat má taky kompresor a V8 a 707 HP, Cadillac CTS-V má taky V8 a kompresor a 640 Koní.
Pak tu máme ještě staré dobré atmosférové sedany - Holden aka Chevrolet SS - s 6,2 V8 a 415 HP, Charger SRT8 s 485 HP, Charger R/T a 300C s 5,7 V8 a 370 HP 😉
Všechno se dá do Evropy dovést a CTS-V i v ofiko EU verzi.
Pak tu máme ještě staré dobré atmosférové sedany - Holden aka Chevrolet SS - s 6,2 V8 a 415 HP, Charger SRT8 s 485 HP, Charger R/T a 300C s 5,7 V8 a 370 HP 😉
Všechno se dá do Evropy dovést a CTS-V i v ofiko EU verzi.
to co píšeš možná platí u plechovek z vlkohradu, ale auta jako Jaguar, Maserati, Alfa Romeo Giulia atd. s vyvážením a naladěním podvozku nemají nejmenší problém (dokonce i KIA s modelem Stinger pochopila o čem je auto). Jiní to dohánějí různými asistenty a podobně a přesvědčují zákazníky, že v autě je nejdůležitější velký display, připojení k internetu a podobné nesmysly.
Prej zapomente na AMG a M. To je logika. 300 ks limitka vs ceho si muzes koupit kolik chces.
Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
Pravdepodobnost, ze tohle nekde potkam se blizi nule. M3/4 jsem dneska potkal dve a AMG jeste vic.
To je samozřejmě pravda a bude to jistě tvrdý oříšek. Ale co jsme zkoušel a mohl porovnat (kromě aktuálního Audi) je na tom XE jízdně nejlépe v rámci prémie.
Velký 8 válec a s kompresorem, to je na starém kontinentě dnes rarita. Škoda, že jich bude jen tak málo.
Na okruhu, na normální silnici je spíš blbý, když motor nestíhá podvozek. Což je případ hlady evropských aut. Jezdím amerikama už léta a rozhodně nepatřím k těm nejpomalejším na silnici.
Tady je navíc národní sport jezdit 70 po městě a vesnici ale na okresce jet to samý....
Tady je navíc národní sport jezdit 70 po městě a vesnici ale na okresce jet to samý....
Jde o ceny, za ceny některých evropskýc limitek jsou o třídu větší amoerické sériovky s těmito motory. Navíc pokud ti to neušlo, ameriky sou vždy větší a navíc řazení je různé, podle našeho slavného SDA sou 300C, CTS a Superb ve stejné kategorii vyšší střední. Blbé co >😁
vidíš máš štěstí, to já potkal jen audi A6 3,0 TDI který mu šel z laufů šeivej dým a vypadalo jako když hoří a potom podobně vypadající Transit. To je ekologie 😄 😄 😄
Slovo neprémiová som písal zámerne v úvodzovkách. Pre mňa nie je o nič menej prémiová ako Jaguar XE. A ako už písal overdrive, tak Giulia je na platforme Giorgio a Ghibli by malo stáť na skrátenej platforme z Quattroporte.
Nemůžu soudit, nejel jsem. Ale v pořadu Meziplyn z dieselu nadšený nebyl. Z 6 válce pak jo.
Že zrovna Ty si sem zatiahol diesel... Porovnávajme porovnateľné. Keď to vezmem touto logikou, sú novinári, ktorí tvrdia, že Giulia je i v dieseli najlepšie vyvážené auto v triede (zase bavíme sa o 4-valcových dieseloch v objeme 2.0 - 2.2 litra) a v porovnávacích testoch dala jazdným prejavom na pr'del XE v dieseli.
papírový výkon je jendna věc, záleží ale také na jízdních vlastnostech daných podvozkem, celkovou váhou vozu, rozložením váhy na nápravy atp. S hodnocením bych tedy ještě počkal až se v tom projede někdo zkušenej a poreferuje.
Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >😒]
Megakřídlo na kufru, kromě výkonu, může naznačovat i megapozerský geny >😒]
Nestíhá třeba zrychlení v kopci 😄 0-100 km/h za 15-19 s což některé evropské káry měly je docela tragické
Achiio, kompresor taky meni vykonovou krivku motoru, stejne jako turbo...
Vsechno ma pro a proti, nic neni cerne nebo bile.
Vsechno ma pro a proti, nic neni cerne nebo bile.
Je legrační, jak bazíruješ na jednom článku řetězu, zatímco smysl těch ostatních ti naprosto uniká. Výkon je k ničemu, když zbytek auta těžce nestíhá. Na to přišli už i v Americe, i když jim to trochu trvalo😊
Je fakt, že velká část řidičů ten rozdíl nepozná (jemné dávnování výkonu), zjevně tam spadáš. 😉
Zatímco turbo udělá z auta nepoužitelnou věc. Přeplňování se používá už léta letoucí a jestli si můžu vybrat mezi atmosférickým osmiválcem a tímtéž s přeplňováním a s výkonem o 100 koní vyšším, budu mít rozhodnuto asi tak po třech minutách jízdy.
Myslím, že je potřeba srovnat základní modely. I u XE se těžko hledá chlup, navíc má jako bonus zcela vypinatelnou stabilizaci.
Nepamatuju si, že bych od tebe potřeboval něco v této oblasti vysvětlovat. Ano, preferuju atmosférické motory, kterých ubývá. Kompresor mi pak připadá jako mnohem menší zlo než oturbené malé motory. Je to elegantnější řešení z hlediska řidiče, nemá turbo lag a je čitelnější.
Přesně. Na této limitce je potěšující, že s největší pravděpodobností vzniknou,, civilní " verze Xe. Pokud už jedenkrát vpravili tento reaktor pod kapotu Xe, byli by sami proti sobě, aby nevznikly nelimitované verze. A kdy se dočkáme u Xf... Pája ví? 😄
Jo jo, hlavně v USA ještě je z čeho vybírat, co se týká atmosfér nebo kompresorů, ale ubývá toho.
jéžišmarjá ty jsi pacient. donedávna jsi tady psal, že jedině atmosféra. pak jsem ti vysvětlil, že kompresor nezná žádnou prodlevu a od té doby zase omíláš, že atmosféra nebo kompresor.
Ale ne ve třídě A4 = tam přejde na elektrický quattro ála Citroen Peugeot [odkaz] >😒]
Zadní pohon snad něco sdílenýho s Porsche = A8? To by nemuselo bejt špatný
Zadní pohon snad něco sdílenýho s Porsche = A8? To by nemuselo bejt špatný
Audi bude údajně přecházet na zadní pohon, tak uvidíme s čím příjde. Zatím to s motorem až někde v předním nárazníku není ono ani ve verzi quattro, která je jinak naprosto skvělá, ale o vyvážení nemůže být řeč.
Kromě předokolky Audi? Zešílel si? >😁
Nejlepší podvozek ve třídě má Alfa, Jag je asi druhej 😉
Nejlepší podvozek ve třídě má Alfa, Jag je asi druhej 😉