Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 po faceliftu: Nové fotografie a podrobné představení

Peugeot odhalil modernizovanou třistaosmičku už před měsícem, 5. května. Nyní přidává další várku informací a nové fotky.
Zpět na článek
2. 6. 2017 11:04
2. 6. 2017 11:16
2. 6. 2017 11:29
2. 6. 2017 12:01
2. 6. 2017 12:15
2. 6. 2017 12:19
2. 6. 2017 15:17
2. 6. 2017 16:50
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 10:06
To působí skoro dobře
To bych skoro nečekal = asi dobrý :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
2. 6. 2017 10:17
benzinovy motor?
Mam ten clanek cist? Daji frantici sikovny benzinovy motor = 4 valce, zivotnost 300tis km >:-[]
Rozbalit vlákno
28
2. 6. 2017 10:33
Re: benzinovy motor?
Ale ano, mozes si zobrat 1.6, ked ti tak strasne ten jeden valec chyba. Ta 1.2 je vsak naozaj sikovna a nic jej nechyba. Zivotnost bude tiez ok a ak ti nestaci zakladna 4 rocna zaruka, vies to mat v zauke na 8r/200k km. Staci to uz takemu hnidopichovy?
2. 6. 2017 10:52
Re: benzinovy motor?
Ne nestačí. Tříválec prostě odmítám akceptovat jako adekvátní motorizaci pro nižší střední třídu, i kdyby se marketingové oddělení a různé PR týmy píšící na tyto zmetky nadšené oslavné testy stavěli na hlavu a odstrkovali ušima.
2. 6. 2017 11:08
Re: benzinovy motor?
Nech sa aj na hlavu postavis, je to skvely motor, 2x vitaz motor roku v danom objeme a verim tomu, ze este aj najblizsie 2 roky bude. Sam som si ho kupil po realnom teste, nie kecy od monitora a mne postacuje. Ak niekomu nestaci vykon, stale ma na vyber - to je jediny padny argument preco ten trojvalec nie. Vsetko ostatne su len kecy.
BTW kamarat sa mi smial, ze som si kupil P308 s 1.2. Tak som mu vybavil testovacku. Zobral rovnaky motor do novej 3008.
Nerozumiem tomu neustalemu nareku a zakomplexovanym vylevom preco by to nemalo v aute byt. Vsak si to nekupuj, mas stale na vyber.
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2017 11:23
Re: benzinovy motor?
No nevím, s 1.2 jsem jel velmi krátce a v jiném autě, ale v některých situacích ten válcový deficit cítit byl (v kultivovanosti, ne výkonu). Do 308 by mi asi pasovala 1.6, ale ta vyjde dost draho...Výhodnou cestou ke čtyřválci je ještě HDI.
Avatar - lamal
2. 6. 2017 12:47
Re: benzinovy motor?
Nech sa aj ty na hlavu postavis, ked niekto nechce 3valec nemusi byt zakomplexovany, skor ty si ak nechapes, ze ma pravo na nazor a preferencie... tie vytaztva myslim ze platia pre 3valce nie medzi 4 valcami, alebo sa mylim ? daj odkaz kde si to vycital

Ja by som tiez nechcel maly nafukany trojval s odlahcovanim, nizkym trenim - povrchy s nizkym trenim tie samo o sebe nemaju vecnu zivotnost a vysokymi tlakmi vstrekovania a turba + zvuk a vibracie.. teda ja osobne by som si ani 308 nekupil, lebo to odskakovanie zadnej napravy, dizajn exterieru a ovladanie systemov s tym otrasnym dotykovym displayom je fakt des
2. 6. 2017 12:58
Re: benzinovy motor?
Cize nazor, ze je motor ok, je komplex, ale nazor, ze ten motor je neskutocne zly je ok. Hlavne selektivne. Ano mylis sa, kategoria je o objeme nie o pocte valcov a dohladaj si sam, lebo si macher.

Ze ti nevyhovuje auto kvoli x veciam, dizajn, ktory je subjektivny je samozrejme tvoja vec, ale to o tom motore nehovori nic.
Avatar - lamal
2. 6. 2017 13:10
Re: benzinovy motor?
´´Nerozumiem tomu neustalemu nareku a zakomplexovanym vylevom preco by to nemalo v aute byt´´ - ak ma niekto nazor ze v nizsej strednej to nema co hladat, je to zakomplexovane podla teba

nepotrebujem hladat >:D

o tom motore som pisal tiez ak si si nevsimol, ma strasny zvuk, vibruje a celkovo sa ani mne to riesenie v tejto triede nepaci, je ale fakt ze puretech je dost nekultivovany aj v ramci 3valcov
2. 6. 2017 13:39
Re: benzinovy motor?
Jasne, nepotrebujes hladat, staci nakydat a a mozme sa posunut dalej.

Ako majitel tohto motora hovorim, ze neskutocne trepes. Motor nevibruje, je ovela tichsi nez dizle, je tichsi nez mnohe R4, vo vyssich otackach ma svoj charakteristicky zvukovy prejav - niekomu sa paci, niekomu nie, subjektivna zalezitost. Mam ho v strednej triede a je postacujuci. Objektivne asi najtichsi trojvalec na trhu - clanky si najdes sam. Jaj vlastne nepotrebujes, ty "vies" aj bez toho.
Avatar - lamal
2. 6. 2017 13:45
Re: benzinovy motor?
co sa tu nafukujes jak káčer, ti vravim ze to vibruje chrochce je to des... a pochobybne vyhliadky spolahlivosti do buducna - co sa nakoniec nemusi potvrdit, cas ukaze

- vlastna skusenost v P308 a aj v 2008 tam som skusal i atmo verziu a bolo to naprosto priserne... hluk, na volnobeh sa to klepalo neskutocne hlavne ten blby pocit ze obcas to kopne a obcas nie, jak keby ti na r4ke obcas vypadaval valec a v celom otackovom spektre priserny zvuk to je fakt jak HTP... v 308 je utlmeny opoznanie lepsie ale ked uz raz viem co to je zac ked je to menej utlmene ako v 208/2008 tak to uz nechces

- turbo verzia po vykonovej stranke nema problem az na vyrazny turbolag a divne reakcie na plyn

Kazdopadne ti prajem nech ti sluzi dlho a k spokojnosti, je OK ze ty sam si spokojny, ja by som nebol kazdy ma ine naroky a skusenosti
2. 6. 2017 14:05
Re: benzinovy motor?
A vies dolozit s cim si jazdil? Moja verzia je 1.2 96kW EAT6. Motor 3/2017, kedy sa dostavili uz upravene motory - tu mozno bude kamen urazu, preco sa nevieme zhodnut v prejave ani v dalsich veciach, kedze doslo k uprave niektorych komponentov.
Ze mas ine skusenosti, ine naroky je uplne v poriadku, vsak ten motor ani nema byt to najlepsie co do toho auta kupis, ja len tvrdim, ze je to skvely motor a treba ho brat ako ekvivalent k slabsim verziam - pre mnohych ludi uplne postacujuci.
Avatar - lamal
2. 6. 2017 14:14
Re: benzinovy motor?
boli to verzie 2015/2016, mne skor vadi tvoj ton a tie zbytocne emocie, nemal by si takto diktovat co sa komu ma pacit a ked nie tak to je zakomplexovane, hned je to kydanie od stola, oznacujes a urazas ´´lebo si macher´´ a podobne... klidek ved nejde o zlate vajco

vykonovo je dobry, spotreba sa da udrzat tiez dobra a to ostatne nie kazdemu vadi, no nemozes sa cudovat ked to ostatne niekomu vadi
2. 6. 2017 18:24
Re: benzinovy motor?
Počkej, oni ho dávají i do 508?
2. 6. 2017 19:42
Re: benzinovy motor?
*v nizsej strednej.
2. 6. 2017 18:19
Re: benzinovy motor?
Kategorie ankety Motor roku (EOTY) jsou podle objemu; počet válců vůbec nehraje roli. Tahle 1,2 je tedy ve stejné kategorii jako například 1,4 TSI.
Avatar - Jenik3
2. 6. 2017 11:06
Re: benzinovy motor?
R4 1.6 beru. to by mohlo vydrzet alespon 200km. Ale s tim trihrnkem kamarad nebudu. Necht si ho vyberou jini :-)
Cast o GTI jsem si precetl. Nejsem priznivce vytunenych motoru, ale na evropske dalnice je ta 1.6 dostacujici, aniz by se turbo uhnalo do ruda.
2. 6. 2017 11:24
Re: benzinovy motor?
1,6 ale už má nadbytočný výkon a cenu. Životnosť 1,2 bude dobrá? Ako vieš? Funguje záruka 8r/200k komplet na motor? Už vidím tú odpoveď servisu, keby som tam po 7 rokoch prišiel, že kľakol motor. Okrem iného by si to zrejme odčerpali vopred pravidelnými prehliadkami v správnom servise.
Avatar - iudex
2. 6. 2017 11:45
Re: benzinovy motor?
Asi tak; medzi trojvalcom a verziou GT je veľký odstup. To, že neakceptujem trojvalec ešte nevyhnutne neznamená, že chcem warmhatch s 200k. Skrátka a dobre 308ke chýba taký optimálny stred, t.j. štvorvalec turbo s cca. 110 kW.
Avatar - Barry Lyndon
2. 6. 2017 14:00
Re: benzinovy motor?
přesně tak, diesel nechci, tříválec nechci, 200+ koní nepotřebuju, takže auto bez motorizace pro mě...
2. 6. 2017 11:56
Re: benzinovy motor?
A na zaklade coho usudzujes, ze zivotnost bude nizka? Ci lebo ma o valec menej, tak musi? Pretoze zatial som nepocul normalny arugment, preco by mala byt nizka. Pre mna je podstatne, ze auto budem este aj so zarukou predavat. Garancne prehliadky su samozrejmostou vsade pri novych autach, takze rovnako argument neberiem.
2. 6. 2017 12:13
Re: benzinovy motor?
mne kľakol v smarte turbotrojvalec po stopade. Nechcem tu s tým prudiť, lebo smarty neboli dimenzované na meganájazdy, ale konkrétna skúsenosť priamo z kuchyne to je. Väčšina nových trojvalcov sa ešte len dostáva do limitných nájazdov, takže na súdy je skoro, ale mne blikajú kontrolky.
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 12:19
Re: benzinovy motor?
No čo som postrehol, tak ti ešte dobre vydržal :-) Iné Smarty absolvovali generálku ešte pred 100 tis. km. :-)
2. 6. 2017 12:52
Re: benzinovy motor?
áno, stopade je pre smart strop a pre mňa dobrá vizitka :-) ale pre trojvalce výkričník
Avatar - wakantanka
2. 6. 2017 14:16
Re: benzinovy motor?
asi by som to až tak radikálne nepaušalizoval s tými trojvalcami. Predsa len motor v Smarte I. má dátum vývoja nejakých 15? rokov späť, možno viac. Od tej doby vývoj šiel dopredu. U tých Smartov zrejme nikto nepredpokladal, že nákupná taška najzdí 100+ tis. km a motor nadimenzovali na zhruba toto číslo. :-)
Avatar - lamal
2. 6. 2017 12:54
Re: benzinovy motor?
odlahcovanie vnutornych komponentov, znizovanie trenia - povrchy s nizkym trenim tie samo o sebe nemaju vecnu zivotnost, vysoka zataz na dany objem, pocet valcov a triedu nenahrava tymto rieseniam ani zivotnosti
Avatar - lamal
2. 6. 2017 14:00
Re: benzinovy motor?
btw zaujimalo by ma podla coho ty sudis, ze zivotnost bude OK,,, napis konkretne
2. 6. 2017 18:08
Re: benzinovy motor?
Počet válců jaksi nemá vliv na max počet ujetých km. Drtivá většina řidičů nemá šanci poznat jestli ji pod kapotou tepo 3 nebo 4 válce. To už není HTP.
2. 6. 2017 18:52
Re: benzinovy motor?
Pokud vím, tak u verze GT je 1.6THP 205k, jen na něj redakce jaksi zapoměla. 3hrnek 1.2 prý špatný není (jako základ), ale domu bych ho nechtěl. PUG má ještě verzi 1.6THP 165k, ale z nějakého důvodu u P308 není, jen u 3008/5008 ;-\
2. 6. 2017 10:50
Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Takže, když chci benzín (což by měla být v této třídě většina prodejů), pak mám na výběr umrněný tříválec ze sekačky anebo přemotorovanou mrchu za nesmyslnou cenu, kde ten výkon ani díky blbému podvozku pořádně nevyužiju. S takovou konkurencí si VW opravdu nemusí dělat starosti.

Fakt je to takový problém nabídnout v této třídě slušný benzínový čtyřválec dejme tomu kolem 110 kW a 200 nM?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 10:58
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2017 11:06
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Engine of the year už bylo leccos od TwinAiru po 1.4 Twincharger, a v autě bych je nechtěl. ;-)
2. 6. 2017 20:32
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Přesně tak. Kdysi ve své objemové kategorii vyhrál dokonce i tříválec 1.4 TDI PD.
2. 6. 2017 11:16
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
endžinofdjír už nemá takú výpovednú hodnotu. Prevláda ekobuz. Okrem iného nedokáže testovať reálnu životnosť.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 11:23
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Taky bych dal přednost asi nejlepšímu = R4 1.2 Toyoty ale 1.2 PSA je dle všeho povedenej
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 11:51
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Jak víš, že je to 1.2 Toyoty nejlepší? Vždyť teprve začíná...
Avatar - _Karel_
2. 6. 2017 12:08
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Čemu se divíš? Hamuna miluje Lexus a francouze, takže Lexus prý dělá nejprémiovější auta, 1,2 je nejlepší motor široko daleko a vůbec nejlepší kauf kterej je potřeba furt sem všem cpát je Auris hybrid. Aneb - nejlepší je to, co mám já. :-|
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 12:11
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Jsem schopný uznat, že pro jeho popojíždky po Praze je Hybrid dobrá volba, ale jak může vědět, že motor, který začíná, je nejlepší ? >:D Já vím no... počkám na vyjádření >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 12:29
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Tak a teď: Kudy z toho ven? >:D
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 12:52
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Ven je to jednoduché, postni nějakej srovnávák, kde roznese konkurenci.. u PSA chápu, tam je ta jednadvojka 3vál, ale třeba dosluhující 1.2TSI by mohlo být důstojným konkurentem :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 12:56
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Jj na dosluhující 1.2 TSI hned tak nezapomeneme [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 13:04
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Já si s ním zažil své, ale jen počkej, ještě je čas, aby se odhalil přešlap i u Toyoty, pokud tam je :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 13:22
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Touhle dobou se co umí 1.2 TSI už vědělo.. ;-)

[odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 12:27
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Už zase totálně mimo = když už tak [odkaz] :-)

Lexus asi dělá nejprémiovější auta = že to ty nechápeš a dokonce nechceš vysvětlit = to je jiná ;-)

1,2 toyoty je narozdíl od většiny konkurence R4 = a dle všech povedenej. Pardon opravuju: Dle Karla určitě ne >:D

Nejlepší je nejlepší = já si to jen kupuju = tahle posloupnost tě nenapadla? >:-[]
2. 6. 2017 12:31
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
1.2T od toyoty nebude zly, ale je citelne slabsi ako eTHP. Rozhodoval som sa medzi aurisom a P308. Pri aurise by ma ten motor stval ked som skusil eTHP.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 12:38
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
eTHP je prej taky hodně povedenej. Ale přece jen jen R3

Výkonnější verze 1.2T prej taky bude = netušim kdy

Já zkusil hybrid a zatim si myslim že to byla výborná volba. Je fakt že to je v reálu auto na Prahu a střední čechy
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 12:22
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Musíš častějš koukat na kalendář [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 12:43
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Spíš hoď srovnávací test s konkurencí, kterou jistě rozdrtí, ale je fakt ,že ho mam za loňský motor... :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 12:52
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Nojo a vono 2015 = až pudeš do obchodu nezapomeň si na lísteček napsat: Novej kalendář! :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 13:04
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Spíš to bude tím, že mne Toyoty trochu míjí >:D
Avatar - miromen
2. 6. 2017 11:31
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
3 valec by až tak nevadil, ale tento neni zrovna kultivovany navic je bezcharakterni ma horši odezvu na plyn a ještě k tomu ma zvuk jak pověstna sekačka na travu. Tu umělotinu co leze z repraku nema cenu ani komentovat. Navic manual je typicky frantik, tedy nepřesny a gumovy. Podvozek sice neni u předFL 308 žadna katastrofa a běžnemu uživateli bude plně dostačovat, ale konkurence umi nabidnout lepši, to je fakt. Jako velky fail, ale vidim v ergonomii kokpitu.
2. 6. 2017 11:59
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Co je podla meritkom kultivovanosti? Nevibruje to, v nizkych otackach nepocut, vo vyssich je ten motor vyslovene drzy - co sa mne osobne paci (z repraku mi nic nelezie iba z pod kapoty). S manualom suhlasim neprisiel mi nic moc, co mna netankuje, lebo mam automat.
Avatar - miromen
2. 6. 2017 12:18
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Co je měřitkem ? A co třeba konkurence. Nevibruje ? V nizkych otačkach, takže třeba při popojižděnich nebo při jizdě ve městě je ten motor jak zvukově tak kultivovanosti vuči konkurenci otravny a vibrujici. Motor utichne a je kultivovany např. při ustalene jizdě. A vim, že z repraku šel nasimulovat jiny zvuk, ktery zněl prostě hrozně uměle i tohle umi někteři zvladnout lepe. Jinak nevim co tebe netankuje a nevěděl jsem, že je řeč konkretně o tvojem autě. Ja bych třeba nechtěl automat ani zadarmo.
2. 6. 2017 12:29
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Lenze to, co ty popisujes som ja nepostrehol - uz som to pisal v minule ked si na tu 1.2 nadaval. Nevibruje, ani zvuk nema otravny. Z repraku v pripade starsich motorov, ktore su vybavene drive sport packom sa zosilnuje zvuk z pod kapoty cez reprak. Nejde tam umely zvuk, ale zosilneny. Moje auto drive sport pack nema, lebo nebol kompatibilny s novym urpavenym motorom. Takze z repraku mi nic nelezie pocut to len z pod kapoty. To, ze ty nechces automat je tvoja volba, jazda s nim je ovela pohodlnejsia a nestazujem sa na gumovy manual.
Avatar - miromen
2. 6. 2017 12:41
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Tak buď rad, že tu nekultivovanost nevnimaš nebo si nepoznal lepši vychovani u konkurence. Jinak jsem psal, že už tak ne zrovna libozvučny motor zhoršuje ještě tato možnost zesileni přes repro. Jinak pořad nechapu proč mi tu pořad něco pišeš o automatu se kterym nemam žadnou zkušenost a ani o to nestojim, preferuji pokud možno dobře fungujici manualy, což neni tento připad.
2. 6. 2017 13:05
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Alebo vnimam a nie je to tak, ako pises.
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2017 21:48
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Při pomalém popojíždění do kopce s automatem jsem byl rád, když se spustil start stop. Jsi si jistý, že ani v nízkých otáčkách (a pod zátěží) tříválcový projev nezaregistruješ?
2. 6. 2017 20:02
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Nedávno som otestoval 1,2 Puretech v p3008, presadol som s BMW 320i, 4 valec 170 PS, s tým, že si potvrdím, že to neťahá a vibruje.

Ale bol som pozitívne prekvapený ťahá to slušne od spodu, turbo diera tam samozrejme je. A ani po zohriati nevybruje viac ako 4 valec od BMW.
Co sa týka spoľahlivosti, je na trhu cca. 3 roky a zatiaľ žiadne problémy.

Podľa mna do mesta s automatom dobrá voľba.

Aj Nemci si pochvaľujú:
[odkaz]
Avatar - lamal
2. 6. 2017 12:56
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
fakt nevibruje? chropti, chrasti a klepe sa
2. 6. 2017 16:12
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Ale vibruje, jistěže vibruje. U tříválce je to feature, ne bug. Ještě jsem nejel v tříválci, co by nevibroval.
2. 6. 2017 19:11
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Manuál je naprosto v pohodě. Žádná guma, naprosto přesný. Bože to jsou zase kecy....
2. 6. 2017 16:11
Re: Pořád stejný, jděte se zahrabat.
Cywe, vono tomu ještě něco leze z repráků? Tak to je fakt řachanda, PSA je v tom prodeji leštěných prdů fakt přeborníkem.

Takže si to shrneme: Motor ze sekačky s umělým repro zvukem, vzadu lešenářská trubka, tradiční francouzká ergonomie a kdo ví, jestli ne i spolehlivost. Tak to je skutečně kauf roku, proti tomu i Simply Clever bledne závistí.

Ještě by něco podobnýho mohli frikulínsky navonět, přihodit pár appek a gadgetů a prodávat to jako DS za mega, pár volů, co by si to koupili by se, soudě dle zdejší diskuse, jistě našlo.
2. 6. 2017 11:04
Start prodeje?
Odkdy se začne prodávat/lze objednávat?
Rozbalit vlákno
4
2. 6. 2017 11:11
Re: Start prodeje?
AK stihnu vyrobu FL vobec do konca tohto roku zacat, bude to uspech. Momentalne sa cakacie doby zacali predlzovat, velky dopyt po nich je.
2. 6. 2017 11:15
Re: Start prodeje?
Díky. Nevim, jestli je úplně taktický ukazovat fotky takhle s předstihem, když spousta lidí (beru podle sebe) bude chtít počkat s koupí až na FL.
Avatar - Hammunasakra
2. 6. 2017 11:24
Re: Start prodeje?
Vypadá to že na autě zapracovali = počítal bych s nějakym navýšenim ceny
5. 6. 2017 14:50
Re: Start prodeje?
Tak náběh výroby v Sochaux týden 23-24
2. 6. 2017 11:16
Hm
Mám dilema. Vzít GTi po faceliftu nebo si raději počkat na Megane RS. Docela mě mrzí, že nepřekopali víc kokpit do futuristického, ale to je asi logické, protože by museli začít vyrábět typově zcela odlišný od stávajícího, kterého určitě mají dvě plné haly.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
2. 6. 2017 11:29
Re: Hm
Design Megane je proti tomuhle dokonalý a nemá interiér postavený kosočtvercem ke zdi.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 12:01
Re: Hm
Hm, co počkat na MRS a pak se rozhodnout? :-) Bude tu co nevidět...
2. 6. 2017 12:15
Re: Hm
Asi jo :-) . Něco mi říká, že by RS mohl mít trochu lepší podvozek.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2017 12:19
Re: Hm
Za mne tedy hlavně přijatelnější interiér :-) Sice jsem seděl jen v GT verzi a i ta vypadala fakt dobře :-)
2. 6. 2017 15:17
Re: Hm
Já jezdím v 308GT, a tak je pro mě neinovovanost vnitřku trochu zklamáním. Taky jim nezapomenu, že neudělali to Rko!
2. 6. 2017 16:50
Re: Hm
Tady je krátké video ([odkaz] které ukazuje GTi zvenku (nic moc jiného tam není vidět). Kombinace laku modrá - černá je hodně pěkná. Taky je tam uvedený rumor, že by mohla být trochu víc vytuněná - 216 kW (290 koní) a 350 Nm krouťák.

Taky mi v tom videu přišlo, že tomu svítí zadní světla při denním svícení. Pokud tomu tak je, asi se rozhodli jít cestou Renaultu :-)