Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - flyboyeda
můj verdikt
| 4. 6. 2017 17:59
1. generace pěkný vzhled a slušný motory krom 2.5 tdi, to byla katastrofa

2. otřesný dlouhý škaredý úzký jezvčík, jenom v provedení Combi byl docela pěkný, sedan byl hrozný, ale zas měl nejlepší motory 3.6 6 válec v benzínu

3. generace vzhled nejlepší, konečně superb co dástál svému jménu, ale ty motory, v týhle kategorii mít jako vrcholnou motorizaci dvoulitr a základ 1.4 to je směšné
Avatar - twistedTSD
můj verdikt
| 4. 6. 2017 18:26
Asi takhle, kdybych si měl vybrat některou ze základních motorizací nabízených v Superbech, byla by to (na 95 %) nejnovější 1.4 TSI...Jinak, nedávno mě dokonce chvíli hlodala myšlenka na koupi jedničkového Supu 2.8 V6, jako auta pro radost (vyhrabal jsem katalog, u něhož jsem jako kluk nadšeně slintal). Prý je celkem spolehlivý, odolný, snese LPG a po bazarech se to válí za pár korun . :-) A jakkoli dynamikou ho dnešní dvoulitr strčí do kapsy, takové kouzlo už prostě nemá.
Avatar - flyboyeda
můj verdikt
| 4. 6. 2017 18:36
LPG je smrt pro každý motor, LPG tu smrt jenom urychlí
Avatar - 3_diamanty
můj verdikt
| 4. 6. 2017 18:49
ta 1,4 tsi 110kw ma ale zrejme to vypinanie valcov... ja by som v supe rad videl uz to nove 1,5tsi tam by to mohlo byt dokonale spojenie :yes:
můj verdikt
| 4. 6. 2017 18:51
Do auta pro radost LPG?
můj verdikt
| 4. 6. 2017 19:09
Pak má člověk radost při placení u čerpací stanice :-)
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:04
Radosť 2x >:D
Avatar - twistedTSD
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:34
Na to by asi nedošlo, ale je fajn vědět, že i tahle možnost je. Jinak jedničkový Sup stejně nikdy nebude "autem pro radost" ve smyslu enormních jízdních zážitků, takže whatever. A samozřejmě, teď prostě nemůžu/nechci živit 2.8 benzín.
Avatar - JDM
můj verdikt
| 5. 6. 2017 15:30
Superb jako auto pro radost???
Avatar - _Karel_
můj verdikt
| 5. 6. 2017 16:23
A proč ne? Kdybych to přirovnal k motorkám, je to takový laciný choper. Kawasaki Ninja mu určitě ujede, ale že by s tím majitel nejezdil rád....
Radost za volantem nemusí být jen o rychlém projíždění zatáček.
Avatar - J@...
můj verdikt
| 4. 6. 2017 19:41
Jednička dvojka co se týče optiky designu tak možno souhlasit, ale ten dvojkový "jezevčík" poskytoval tak o 200% lepší zážitky za volantem, co se týče ovladatelnosti a jízdních vlastností. Jednička je sice po létech pěkný, ale úplně tupý koncernový dělník na přepravu.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 19:57
Tesat do kamene :-)

Nebo mu prodloužit kariéru [odkaz] >:-[]
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:12
Bože, to je příšerné! :-(
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:15
1) To je! :-)

2) [odkaz] >:-[]

3) Řikej mi spíš Hamunnasakra >:D
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:50
Co ti provedla 2.5 tdi? Ja s tim sestivalcem najezdil docela dost, nikdy zadnej problem, ted u novyho majitele ma kolem 200 a uplne v pohode. Kdyz ten tiptronic konecne podradil, docela to i jelo.. Prumerna spotreba tusim 6,9.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:51
Nepřeháněj to s tou demagogií ;-)

[odkaz] [odkaz]
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:23
Ja ti asi moc nerozumim. Osobni zkusenost s jednim kusem je demagogie proc? Kdyztak mrkni do slovniku, co to takova "demagogie" znamena.
Avatar - _Karel_
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:04
Jemu nerozumí nikdo. :-)
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:05
Mluv za sebe ;-)

Že popíráš takhle prostou všeobecně známou věc [odkaz] je eště smutnější než kdybys to fakt nevěděl :-)
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:11
Jakej zase multitronic?
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:12
Tiptronic ;-)

S Multitronic to byla asi nejděsivější kombinace všech dob :yes: >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:18
Chodím sem už nějakej rok, a zatím jsem nikoho, kdo by s tvými vysoce odbornými názory souzněl, nepotkal. Takže ano - tady ti nikdo nerozumí.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:23
Opět kecáš :-)

Asi bych měl říct lžeš = na V6 2.5 TDI je shoda = krom extrémistů jako si ty a Joab = ten si z toho ale nejspíš jen dělá p.del >:-[]
Avatar - _Karel_
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:27
Bože ty trubko všech trubek, můžeš mi ukázat, kde jsem napsal jediný slovo o 2,5TDI??? Abych mohl kecat....
Proč sem ty ........ lezeš debatovat, když neustále nechápeš, co ostatní píšou? Já nenapsal o 2,5TDI ani řádku.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:32
za 1) Reagoval si na příspěvek o V62.5TDI = že mu nerozumíš = nebo? ;-)

za 2) [odkaz]

A za 3) ze svý nechápavosti neobviňuj furt jen mě = trochu to už obtěžuje :-)
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:08
Tady [odkaz] nezískáš = i když dobrý :yes: :-)
Avatar - J@...
můj verdikt
| 5. 6. 2017 08:22
Není sporu o tom, že 2,5 tdi bylo poruchové, ale když jelo, nebyl to špatný zážitek a na svou dobu těch cca. 125 Kw nebyla zase tak špatná hodnota.
Avatar - Hittman
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:21
Záleží na verzi, 120 kW byla téměř bez problémů. 110 a 114 kW byli docela průšvih. Jinak sup 1 měl skvělé jízdní vlastnosti na dálnici a dlouhých přesunech, to je dnes již nedostižné, tam byl i primárně určen, až mne tu někdo napadne, že se s ním nedali řezat zatáčky..
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:23
Řikal sem nepřeháněj to s tou demagogií ;-)

Sup 1 byl nejhorší právě na dálnici ve vyšších rychlostech možná nejhorší auto na trhu = ty přesný opaky reality řikáš schválně nebo co to je? :-)
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:15
Přesně, ono ovšem hlavně záleželo, o jaký ročník se jednalo. Brutálně nedotáčivé kvůli hrozné staré audiňácké koncepci byly všechny, ale u prvního ročníku se ta prodloužená kastle kroutila jako had. Jel jsem s tím tehdy přes Německo a nedalo se s tím bezpečně jet rychleji než 150-160 km/h, doslova jsem to honil, aby se to udrželo ve svém pruhu! Škoda potom potají zareagovala a do prahů začala vevařovat speciální trubky z vysokopevností oceli (nikde se o tom ale nepsalo), aby karoserie získala aspoň trochu slušnou pevnost v krutu. Až potom také bylo možné zavést do výroby sklopné zadní opěradlo... :-O :-O :-O
můj verdikt
| 5. 6. 2017 09:39
No, že byl první Superb relativně měkký je celkem pravda. Že by se tam něco řešilo jen tak nějakou domádo navařenou trubkou mi přijde značně nevěrohodné, navíc kdybych chtěl posílit torzní tuhost karoserie, tak mi asi moc nepomůže trubka v prahu, spíš bych musel posílit principiálně měkčí střechu a sloupky. Ale o tomto reálně nic nevím. Reálně vím pouze to, že jsem s tím autem jezdil a jezdilo dobře. V předokolce s 1,9TDI 74kW drželo tachometrových 190km/h na dálnici a tam to bylo velice pohodlné svezení (odmyslím-li tenzvuk motoru) a do naší vesničky v kopcích a serpentinách se s tím jelo také úplně normálně (tady by se projevila spíše ta torzní tuhost, ne na dálnici). Takže jestli tys nedokázal jet rychleji než 150-160 na dálnici, tak hledej chybu ve svém konkrétním voze (pneu? pérování? atd.) nebo rovnou v sobě ;-).
Avatar - Hittman
můj verdikt
| 5. 6. 2017 11:50
Zkušenost s B5,5
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 5. 6. 2017 13:33
B5 neni Sup a zkušenost s 1 kusem vs statisíce = to má hodnotu nula celá nula nula.. ;-)

Zajímavý že seš už druhej kdo tenhle spolehlivostí prokazatelně naprosto katastrofální motor a s Multitronicem snad nejhorší kombinaci všech dob brání = stejnejma slovama: Že ten jeho 1 kus byl v pořádku = shodou okolností zrovna oba na ACZ :-)

I ty nejtotálnější nejporuchovější šmejdy nemaj poruchovost 100% = což nic nemění na tom že to sou.. ;-)
Avatar - Hittman
můj verdikt
| 6. 6. 2017 07:41
Mám dojem, že u 2,5 TDI V6 multitronik nikdy nebyl, ale Tiptronik 5ti stupňový.
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:25
Jo, jezdil jsem tou 120kw. Bylo to, pravda, nedotacivy jako prase.. ale na ty dalnici dobry. Jako C5 to nebyla, ale co taky jo.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:29
:yes: >:D >:-[]

120 kW verze přišla po 8 letech výroby = správně upozorňuješ že to naprosto šíleně poruchovej motor už jakž takž vwychytali = teď máš pravdu >:-[]
můj verdikt
| 5. 6. 2017 07:47
Ono je vůbec otázkou, proč 2.5 TDI? 1.8T stál (po započítání rozdílu ve výbavě) zhruba o 160 tisíc méně, měl o fous lepší dynamiku, nezatěžoval tolik už tak přetížený předek a o dva litry vyšší spotřebu vyvažoval levnějšími náklady na pojištění, údržbu a pneumatiky.
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:55
Jednička vlastně nevim.
Dvojka zvláštně vypadala, ale s naftou dobře jezdila. Smůla byla, že neměla slusnej benzínové motor.

A to trvá: 1.4 v trojce je otravnej vibracema a neocekavatelnych chovanim... a kromě toho se mi trojka nelíbí zpracováním, ale to už je subjektivni.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:58
1. generace byla vyloženě špatný auto = vhodný tak do tý tehdejší Číny [odkaz]
Avatar - Hittman
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:22
Já byl z B5,5, ze kterého vycházel, nadmíru spokojen a hodnotím ho na tu dobu a možná i dnes jako perfektní.
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:18
Jo, jenže (evropský) Passat neměl příčně rozříznutou a ve dvou místech ručně navařovanou podlahu! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 22:24
Která Joabovi zařídila ty mimořádný zážitky na dálnici :yes: >:D >:-[]
Avatar - twistedTSD
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:44
Ona taky jeho technika podle všeho od začátku pro Čínu určena byla.
Avatar - Hammunasakra
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:51
No dneska by je s tim poslali do už i v Číně. Sup 1 se nakonec prodával o něco dřív než ten čínskej pašík = ale je možný že máš pravdu = a je dobře že tyhle extrémy už sou pryč. Dle všech slušnejch zdrojů fakt špatný auto
můj verdikt
| 5. 6. 2017 08:03
Prodloužený čínský Passat se prodával dřív než Superb. Já jsem měl (a mám) doma katalog aut pro rok 2000 a tam už byl. Vzhledově byl jako Passat B5 (před faceliftem), rozvor natažený o 10 cm. Až teprve pak přišel Superb s o 10 cm nataženým rozvorem.
Tady to je i v češtině:
[odkaz]
Avatar - Ozzman
můj verdikt
| 5. 6. 2017 08:23
Dvojka jezdí dobře.... rovně >:D
můj verdikt
| 4. 6. 2017 20:57
"...v týhle kategorii mít jako vrcholnou motorizaci dvoulitr a základ 1.4 to je směšné"

Mluvíte o motorech s 206 kW a 110 kW. Teď si to srovnejte s tím, co měly za výkon 2.0 MPI a 3.6ka. Není to vůbec směšné, odpovídá to době a i ten 1.4 TSI jede velice pěkně.
Avatar - twistedTSD
můj verdikt
| 4. 6. 2017 21:43
A to navíc 2.0 MPI žrala snad stejně jako vrcholný šestiválec.
můj verdikt
| 5. 6. 2017 13:53
3.6tka mela ten vykon jenom proto, ze byla orezana aby nekonkurovala Passatum. V Passat variante s 200kW jezdila velmi slusne a zrala srovnatelne s tim dvoulitrem.
můj verdikt
| 5. 6. 2017 09:49
Já než si teda vzít 2.0 MPI 85 kW, tak radši 1.4 TSI 110 kW. Kdybych měl Supa v L&K s 1.4, tak by mi to vadilo, ale jako základ je to v pohodě, nehledě na to, že to pojede líp jak ten dvoulitr...
A kolik
| 4. 6. 2017 18:35
stála v minulosti Fabie článek nebude, nebo se mohu těšit? A vůbec bych chtěl vidět průřez celý trhem v minulosti, díky ;-)
A kolik
| 4. 6. 2017 19:11
Spise by melo byt - kolik stal v minulosti clanek oslavujici jednotlive modely Skoda auto a kolik stoji Skodu auto podobny clanek nyni. >:D
A kolik
| 4. 6. 2017 20:32
Neblbni, snáď nechceš mať jeden článok namiesto desiatich? >:-[]
Avatar - beibej
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 20:54
já bych radši četl o tom kolik a za co stálo fávo ve všech verzích. Nebo škoda 135/136 GL
Avatar - 3_diamanty
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:08
tak taka 105L-ka stala v 86 tom u nas zhruba 60tisic kcs ... najdrahsi bol rapid s 1,3kou s 5st manualom... ale tam uz neviem kolko stal.. mozno aj 80 tisic
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:20
Š 105 L tuším kolem 58 000 Kč, Rapid 130 asi 86 000 Kč...
Avatar - 3_diamanty
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:30
tak nasa stala okolo 60 tisic... na korunu presne uz sumu neviem ale inak som sa vcelku trafil ;-)
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:34
Asi jste měli nějaké "luxusní" příplatkové doplňky (např. přední opěradla s opěrkami hlavy, vyhřívané zadní sklo apod.) >:D
Avatar - 3_diamanty
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:36
ano zadne sklo sme mali vyhrievane to je dobra poznamka... a nahodou to bola super vec.... ale opierky na prednych sedackach sme nemali ... sused mal 120GLSku a ten mal uz inu olejovu vanu ... 5st prevodovku.. otackomer.. a dalsie ficury.. dokonca aj nejake ine kryty kol mal... k tomu aj opierky vpredu na sedackach... a neviem ci aj nejake autoradio uz nemal... co mi otec spominal tak ked sme my kupovali 105L-ku v 86tom tak uz sa pomaly cakalo na favorita... mnohi ludia uz vyckavali aj mozno rok dopredu na tuto ocakavanu prevratnu skodovku ...
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:54
120 GLS som bol kupovat s nebohym otcom v Tuzexe , musel na to tvrdo vydriet v Lybii stavali tam cesty a komunisti smradlavy ich vyplacali bonami...nemalo to ani radio len pripravu a radio kazetak sme dokupili...Mohol radsej kupit Ladu alebo UNO ale nechcel tam nechat viac bonov tak sme capli GLs ku... Ucil som sa na nej jazdit a 2 x skoncila v jarku opravy boli vtedy lacne... Casy sa posunuly a vsetko je uz inde a inak a za ine dukaty...Dnes ludom nestacia 2l motory a 150 kw , neviem co mala ta GLS asi 40 kw pocitam...
Tohle je pořád moc mladý...
| 4. 6. 2017 22:59
My jsme na podzim 1986 po 11 letech přesedlali ze Š 100 Standard na pětirychlotní Š 130 L (cena 69 000 Kč) a fakt jsem si tehdy připadal, jako bych přesedl do Mercedesu! >:D >:D >:D Nikdy nezapomenu to napětí a rozechvění, když otec na dálnici poprvé slavnostně zařadil pětku! >:D >:D >:D
Favorit 136 L jsme potom koupili v říjnu 1988 (cena 84 600 Kč), což byla jedna z prvních sérií pro soukromé zájemce. Zážitek v té době fakt úžasný (konečně auto srovnatelné s tehdejší západní konkurenc´í!), jenže naše nadšení postupně mírně opadalo, když jsme začali zjišťovat, jak mizerné to auto mělo dílenské zpracování (i řadu konstrukčních nedodělků). Ty jsem pak ale postupně odstraňoval postupnou montáží zdokonalených dílů z novějších ročníků. :-) :yes:
Tohle je pořád moc mladý...
| 5. 6. 2017 08:56
To boli zaujimave casy svojim sposobom... Mi sme tiez mali S 100 a potom 120 Gls to bola ina liga... Favorit som jazdil chvilu ako sluzobak a pamatam plechove zatvaranie dveri a naklanal sa v zakrute ako Citroen stara kacka...Dnes si vozim * na E cku a vazim si toho urcite viac ako ludia co nafasuju Superba a kritizuju ho ze nema 6 valec nie je ako Audi atd... ludia si lahko zvyknu na lepsie a rychlo zabudaju na horsie...
Tohle je pořád moc mladý...
| 5. 6. 2017 09:10
Tak tak, rychlo zaúdame, pričom tie 105 a 120 nie sú až tak veľmi dávna minulosť ;)
Avatar - Special-line
Tohle je pořád moc mladý...
| 5. 6. 2017 10:10
Též disponuji pár ceníky.

Mototechna 1977-1978:

Škoda 110 R - 66 800 Kčs
Škoda 105 S - 56 000 Kčs
Škoda 120 GLS - 65 000 Kčs

Můj bývalý Favorit Special-line 15. 8. 1994

Základní cena 194 268 Kč, doplňky 5000 Kč (Nevím co asi zástěrky a koberce), výsledná cena 199 268 Kč.

Škoda Forman Solitaire (nejlepší akční model) v roce 1994: 298 000 Kč !!!

Škoda Felicia od 1. 8. 1996:
1,3 40 kW - 220 000 Kč
Combi GLX 1,9 D 339 000 Kč.

Škoda Felicia od ledna 1999:
LX 1,3 40 kW - 229 900 Kč
Combi 1,9 D - 361 900 Kč

Škoda Fabia leden 2000:

Classic 1,0 37 kW - 249 900 Kč
Classic 1,4 50 kW - 279 900 Kč
Comfort 1,4 74 kW - 379 900 Kč
Elegance 1,9 TDI 74 kW 479 900 Kč.

Škoda Fabia Combi duben 2001:

Classic 1,4 50 kW - 317 200 Kč
Elegance 1,9 TDI 74 kW - 545 900 Kč

Škoda Octavia RS Leden 2001: 669 900 Kč

Škoda Octavia Laurin&Klement Leden 2001:

1,8 20V Turbo automat 729 900 Kč.
Combi 4x4 Turbo 794 900 Kč.

To je jen stručný výtah toho co mám doma. Masakr byla cena Favoritu v roce 1994 a vrcholné verze Fabií a Octavií kolem přelomu století.
Avatar - Hammunasakra
Tohle je pořád moc mladý...
| 5. 6. 2017 13:33
:yes: :-!
Avatar - Hittman
Ano
| 4. 6. 2017 21:18
reklama pracuje a je potřeba ospravedlnit tu nehoráznou cenu za takové auto. S novou Insignií se téměř v plné palbě nedostanete ani na 800 tis. s 125 kW.
Avatar - _Karel_
Ano
| 4. 6. 2017 22:14
>:-[] kámo co hulíš? Nejvyšší výbava Insi 125kw s manuálem začíná na 840, bez automatu, bez metly, bez kupy další výbavy. Sup s 2,0TDI je o několik desítek tisíc dražší. Nic tragickýho - co se týče rozdílu cen.
Nějakou aktuální slevu opelu neberu v potaz, porovnávejme ceníkové ceny.
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 4. 6. 2017 22:22
Kámo co hulíš? Insignia byla nejnižší výbava = v minulý generaci [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
Ano
| 4. 6. 2017 22:25
Zase - jako vždy - reaguješ a nevíš na co? "S NOVOU Insignií se téměř v plné palbě...."
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 4. 6. 2017 22:25
Jj = Karel zase úplně mimo realitu = ale myslí si to o všech ostatních >:D
Avatar - _Karel_
Ano
| 4. 6. 2017 22:29
Tak se omlouvám za svou nechápavost. Jaká je realita, když Hitman píše o ospravedlňování ceny nového Supa a píše, že NOVÁ insi je o hodně levnější? Budu vděčný za vysvětlení.
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 4. 6. 2017 22:34
Když přestaneš pracovat s ceníkem starý Insignie a koukneš se na ceník nový = i ty pochopíš ;-)
Avatar - _Karel_
Ano
| 4. 6. 2017 22:39
[odkaz]

Co je na týhle Insignii 125kw starýho, ty trotle?
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 4. 6. 2017 22:39
Řikejte si takhle u vás v rodině a sobě rovnym = už sem tě o to žádal několikrát 8-s

A začni svou omezenost řešit tam kde je problém = já s ní nemám nic společnýho :-!

Protože to bez nápovědy evidentně nedáš = začni na zakázanym autowebu z kterýho sou tu blokovaný odkazy článkem: Nový Opel Insignia má české ceny. Stojí méně než dosud a méně než Škoda Superb
Avatar - _Karel_
Ano
| 4. 6. 2017 22:45
Když naprosto nechápeš, o čem se ostatní baví, tak na to nereaguj. Stává se ti to pořád a pořád. Je to trapné. Nejsem zdaleka jediný, kdo tě na to upozorňuje. Naposledy Emel pod NCAP.
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 4. 6. 2017 22:48
To je tvoje reakce když ti došlo žes byl fakt mimo? Skoro dokonalá :yes: >:-[]

Žes nepochopil o čem je řeč v tom NCAP chápu = kdo to nesleduje a byla to trošičku jako odbornější diskuze ;-)
Ano
| 5. 6. 2017 00:23
Že furt kŕmiš toho trolla
Avatar - _Karel_
Ano
| 5. 6. 2017 06:01
;-\ :yes:
Avatar - Ozzman
Ano
| 5. 6. 2017 08:58
Stačilo napsat "Prmiň Karle, já pochopil tvou větu "Nejvyšší výbava Insi 125kw" , že tím insi myslíš stupeň výbavy a né model auta" A bylo by to vyřešený :-)

Nevím, proč Opel měl pojmenován stupeň výbavy stejně, jako model, ale budiž....Už se těším na Škodu Octavia Octavia TDI >:D

Nemáš zač....
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 5. 6. 2017 13:24
To by šlo = a už se těšim až to jednou, aspoň jednou takhle uděláš ty :-)
Ale viz ten odkaz kterej sem mu dal = byla by to furt kravina = ona Insignia 125 kW v nejvyšší výbavě totiž nezačíná na 840 t. ale 749 + je fakt levnější než Sup. A to tam eště neni započítanej kurz kterej třeba klesne na 23 kč za € nebo možná i na 20 kč/€ jako předpovídá poradce ministra financí ;-)

Jj finta pojmenovat výbavu a auto stejně = ta se fakt povedla :yes: :yes: >:D

Vám to spolu vždycky šlo [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
Ano
| 5. 6. 2017 14:02
Já se nehádám o tom, co je levnější a co ne, takže tady to se mne netýká, jen se mi líbilo, že místo uznání toho, že si něco špatně pochopil (přesně tak, jak jsem to napsal) přešel do protiútoku >:D Ale vaše věc...

Ty máš na těch obrázkách nějakej clickbite ne? >:D Už jsem na ně dávno přestal klikat...
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 5. 6. 2017 15:26
Tvoje chyba že neotvíráš = to tu jeden takovej dělával = řikal si Gilgit :-)

A to že prcháš od podstaty = od ceny Insignie :yes: >:-[]
Avatar - Hittman
Ano
| 5. 6. 2017 11:54
Skoč si to nacenit a uvidíš.
Avatar - _Karel_
Ano
| 5. 6. 2017 13:26
To bych si pak musel skočit nacenit i toho Supa, protože nejsme jelita a nebudeme porovnávat ceníkovou cenu jednoho auta s vyjednanou cenou druhého, viď?
Nicméně nerozporuji, že je Superb dražší, že dostaneš nižší slevu - ale ten rozdíl není nijak propastný. A Insignia " v téměř v plné palbě " nestojí pod 800tis. - ani s aktuální slevou. Jen tak pro zajímavost jsem si tu 2,0d 125kw naklikal - aniž bych se extra rozšoupl 1,1mil., po slevě 1mil. Dal jsem tedy vrcholnou výbavu a zaklikával relativně rozumně. Žádný led matrix, žádný zbytečný asistenty, kola jen 18"..... Milion po slevě.
A teď mudruj! ;-)
Avatar - Hammunasakra
Ano
| 5. 6. 2017 13:28
Mudro = co ten ceník? Otevřel sis ho aspoň? :-)

Co myslíš co udělaj se Supem když koruna spadne na 23 kč za € jak včera padlo v ekonomický debatě v OVM nebo dokonce ke 20 kč/€ jak prognózoval Babišův poskok Michl? A Insignia docela výrazně zlevní? ;-)
Avatar - Hittman
Ano
| 6. 6. 2017 07:43
Dealer ti dá slevu cca 200 tis u Insignie, u Superbu tak 8%. Prostě to mám černé na bílém, diody, ortopedy, metalíza, 18" kola, bez head up, atd prostě za 740 tis s DPH. Dej mi email, pošlu ti to. Superb o 100 tis více a se skromnější výbavou.
Ano
| 6. 6. 2017 10:03
Tak jsem si to zkusil Nová Insignia 125kW, nejnižší výbavový stupeň, metalíza + navigace a jsem na 811.300Kč. Nejvyžší výbava + 125kW + nic volitelného - metalíza (jen základní modrá) 889.900. Ceníkovejch, neuvažuju slevy ať srovnáváme srovnatelné tedy ceníkovou cenu.
vw v krizi
| 4. 6. 2017 22:40
já bych rád nového superba viděl v 3tří válci se systémem vypínání válců!!
Avatar - Hammunasakra
vw v krizi
| 4. 6. 2017 22:47
Bacha sou tu takový který by ho tam fakt chtěli! >:D >:-[]
Avatar - 3_diamanty
vw v krizi
| 4. 6. 2017 22:49
ja to vidim tak ze coskoro budeme mat motory nie s vypinamim valcov ale so zapinanim valcov... >:D ... kedze uz budes mat v praxi viac tych vypnutych ako tych zapnutych
Avatar - Barry Lyndon
vw v krizi
| 5. 6. 2017 21:00
>:D :yes:
Avatar - twistedTSD
vw v krizi
| 4. 6. 2017 22:54
Zklamu tě, ale budeš muset ke konkurenci. [odkaz] Vypínání válce bohužel zatím implementovali jen do nové Fiesty, ale určitě se dočkáš.
Avatar - Hammunasakra
vw v krizi
| 4. 6. 2017 23:07
VW už je připraven = 1.5 TSI dostane brzy Okta, třeba dojde i na Sup :-)
Avatar - twistedTSD
vw v krizi
| 4. 6. 2017 23:48
To je nicméně stále 4válec. :-)
Avatar - Hammunasakra
vw v krizi
| 5. 6. 2017 00:12
Nicméně Fiesta taky neni Okta ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku