Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Superb před 15 lety: V základu stála i 1,2 milionu korun, měla však V6
95 komentářů
BlackII
stála v minulosti Fabie článek nebude, nebo se mohu těšit? A vůbec bych chtěl vidět průřez celý trhem v minulosti, díky ;-)
beibej
já bych radši četl o tom kolik a za co stálo fávo ve všech verzích. Nebo škoda 135/136 GL
tak taka 105L-ka stala v 86 tom u nas zhruba 60tisic kcs ... najdrahsi bol rapid s 1,3kou s 5st manualom... ale tam uz neviem kolko stal.. mozno aj 80 tisic
Š 105 L tuším kolem 58 000 Kč, Rapid 130 asi 86 000 Kč...
tak nasa stala okolo 60 tisic... na korunu presne uz sumu neviem ale inak som sa vcelku trafil ;-)
Asi jste měli nějaké "luxusní" příplatkové doplňky (např. přední opěradla s opěrkami hlavy, vyhřívané zadní sklo apod.) >:D
ano zadne sklo sme mali vyhrievane to je dobra poznamka... a nahodou to bola super vec.... ale opierky na prednych sedackach sme nemali ... sused mal 120GLSku a ten mal uz inu olejovu vanu ... 5st prevodovku.. otackomer.. a dalsie ficury.. dokonca aj nejake ine kryty kol mal... k tomu aj opierky vpredu na sedackach... a neviem ci aj nejake autoradio uz nemal... co mi otec spominal tak ked sme my kupovali 105L-ku v 86tom tak uz sa pomaly cakalo na favorita... mnohi ludia uz vyckavali aj mozno rok dopredu na tuto ocakavanu prevratnu skodovku ...
120 GLS som bol kupovat s nebohym otcom v Tuzexe , musel na to tvrdo vydriet v Lybii stavali tam cesty a komunisti smradlavy ich vyplacali bonami...nemalo to ani radio len pripravu a radio kazetak sme dokupili...Mohol radsej kupit Ladu alebo UNO ale nechcel tam nechat viac bonov tak sme capli GLs ku... Ucil som sa na nej jazdit a 2 x skoncila v jarku opravy boli vtedy lacne... Casy sa posunuly a vsetko je uz inde a inak a za ine dukaty...Dnes ludom nestacia 2l motory a 150 kw , neviem co mala ta GLS asi 40 kw pocitam...
My jsme na podzim 1986 po 11 letech přesedlali ze Š 100 Standard na pětirychlotní Š 130 L (cena 69 000 Kč) a fakt jsem si tehdy připadal, jako bych přesedl do Mercedesu! >:D >:D >:D Nikdy nezapomenu to napětí a rozechvění, když otec na dálnici poprvé slavnostně zařadil pětku! >:D >:D >:D
Favorit 136 L jsme potom koupili v říjnu 1988 (cena 84 600 Kč), což byla jedna z prvních sérií pro soukromé zájemce. Zážitek v té době fakt úžasný (konečně auto srovnatelné s tehdejší západní konkurenc´í!), jenže naše nadšení postupně mírně opadalo, když jsme začali zjišťovat, jak mizerné to auto mělo dílenské zpracování (i řadu konstrukčních nedodělků). Ty jsem pak ale postupně odstraňoval postupnou montáží zdokonalených dílů z novějších ročníků. :-) :yes:
Favorit 136 L jsme potom koupili v říjnu 1988 (cena 84 600 Kč), což byla jedna z prvních sérií pro soukromé zájemce. Zážitek v té době fakt úžasný (konečně auto srovnatelné s tehdejší západní konkurenc´í!), jenže naše nadšení postupně mírně opadalo, když jsme začali zjišťovat, jak mizerné to auto mělo dílenské zpracování (i řadu konstrukčních nedodělků). Ty jsem pak ale postupně odstraňoval postupnou montáží zdokonalených dílů z novějších ročníků. :-) :yes:
To boli zaujimave casy svojim sposobom... Mi sme tiez mali S 100 a potom 120 Gls to bola ina liga... Favorit som jazdil chvilu ako sluzobak a pamatam plechove zatvaranie dveri a naklanal sa v zakrute ako Citroen stara kacka...Dnes si vozim * na E cku a vazim si toho urcite viac ako ludia co nafasuju Superba a kritizuju ho ze nema 6 valec nie je ako Audi atd... ludia si lahko zvyknu na lepsie a rychlo zabudaju na horsie...
Též disponuji pár ceníky.
Mototechna 1977-1978:
Škoda 110 R - 66 800 Kčs
Škoda 105 S - 56 000 Kčs
Škoda 120 GLS - 65 000 Kčs
Můj bývalý Favorit Special-line 15. 8. 1994
Základní cena 194 268 Kč, doplňky 5000 Kč (Nevím co asi zástěrky a koberce), výsledná cena 199 268 Kč.
Škoda Forman Solitaire (nejlepší akční model) v roce 1994: 298 000 Kč !!!
Škoda Felicia od 1. 8. 1996:
1,3 40 kW - 220 000 Kč
Combi GLX 1,9 D 339 000 Kč.
Škoda Felicia od ledna 1999:
LX 1,3 40 kW - 229 900 Kč
Combi 1,9 D - 361 900 Kč
Škoda Fabia leden 2000:
Classic 1,0 37 kW - 249 900 Kč
Classic 1,4 50 kW - 279 900 Kč
Comfort 1,4 74 kW - 379 900 Kč
Elegance 1,9 TDI 74 kW 479 900 Kč.
Škoda Fabia Combi duben 2001:
Classic 1,4 50 kW - 317 200 Kč
Elegance 1,9 TDI 74 kW - 545 900 Kč
Škoda Octavia RS Leden 2001: 669 900 Kč
Škoda Octavia Laurin&Klement Leden 2001:
1,8 20V Turbo automat 729 900 Kč.
Combi 4x4 Turbo 794 900 Kč.
To je jen stručný výtah toho co mám doma. Masakr byla cena Favoritu v roce 1994 a vrcholné verze Fabií a Octavií kolem přelomu století.
Mototechna 1977-1978:
Škoda 110 R - 66 800 Kčs
Škoda 105 S - 56 000 Kčs
Škoda 120 GLS - 65 000 Kčs
Můj bývalý Favorit Special-line 15. 8. 1994
Základní cena 194 268 Kč, doplňky 5000 Kč (Nevím co asi zástěrky a koberce), výsledná cena 199 268 Kč.
Škoda Forman Solitaire (nejlepší akční model) v roce 1994: 298 000 Kč !!!
Škoda Felicia od 1. 8. 1996:
1,3 40 kW - 220 000 Kč
Combi GLX 1,9 D 339 000 Kč.
Škoda Felicia od ledna 1999:
LX 1,3 40 kW - 229 900 Kč
Combi 1,9 D - 361 900 Kč
Škoda Fabia leden 2000:
Classic 1,0 37 kW - 249 900 Kč
Classic 1,4 50 kW - 279 900 Kč
Comfort 1,4 74 kW - 379 900 Kč
Elegance 1,9 TDI 74 kW 479 900 Kč.
Škoda Fabia Combi duben 2001:
Classic 1,4 50 kW - 317 200 Kč
Elegance 1,9 TDI 74 kW - 545 900 Kč
Škoda Octavia RS Leden 2001: 669 900 Kč
Škoda Octavia Laurin&Klement Leden 2001:
1,8 20V Turbo automat 729 900 Kč.
Combi 4x4 Turbo 794 900 Kč.
To je jen stručný výtah toho co mám doma. Masakr byla cena Favoritu v roce 1994 a vrcholné verze Fabií a Octavií kolem přelomu století.
Hittman
reklama pracuje a je potřeba ospravedlnit tu nehoráznou cenu za takové auto. S novou Insignií se téměř v plné palbě nedostanete ani na 800 tis. s 125 kW.
>:-[] kámo co hulíš? Nejvyšší výbava Insi 125kw s manuálem začíná na 840, bez automatu, bez metly, bez kupy další výbavy. Sup s 2,0TDI je o několik desítek tisíc dražší. Nic tragickýho - co se týče rozdílu cen.
Nějakou aktuální slevu opelu neberu v potaz, porovnávejme ceníkové ceny.
Nějakou aktuální slevu opelu neberu v potaz, porovnávejme ceníkové ceny.
Kámo co hulíš? Insignia byla nejnižší výbava = v minulý generaci [odkaz] :-)
Zase - jako vždy - reaguješ a nevíš na co? "S NOVOU Insignií se téměř v plné palbě...."
Jj = Karel zase úplně mimo realitu = ale myslí si to o všech ostatních >:D
Tak se omlouvám za svou nechápavost. Jaká je realita, když Hitman píše o ospravedlňování ceny nového Supa a píše, že NOVÁ insi je o hodně levnější? Budu vděčný za vysvětlení.
Když přestaneš pracovat s ceníkem starý Insignie a koukneš se na ceník nový = i ty pochopíš ;-)
[odkaz]
Co je na týhle Insignii 125kw starýho, ty trotle?
Co je na týhle Insignii 125kw starýho, ty trotle?
Řikejte si takhle u vás v rodině a sobě rovnym = už sem tě o to žádal několikrát 8-s
A začni svou omezenost řešit tam kde je problém = já s ní nemám nic společnýho :-!
Protože to bez nápovědy evidentně nedáš = začni na zakázanym autowebu z kterýho sou tu blokovaný odkazy článkem: Nový Opel Insignia má české ceny. Stojí méně než dosud a méně než Škoda Superb
A začni svou omezenost řešit tam kde je problém = já s ní nemám nic společnýho :-!
Protože to bez nápovědy evidentně nedáš = začni na zakázanym autowebu z kterýho sou tu blokovaný odkazy článkem: Nový Opel Insignia má české ceny. Stojí méně než dosud a méně než Škoda Superb
Když naprosto nechápeš, o čem se ostatní baví, tak na to nereaguj. Stává se ti to pořád a pořád. Je to trapné. Nejsem zdaleka jediný, kdo tě na to upozorňuje. Naposledy Emel pod NCAP.
Stačilo napsat "Prmiň Karle, já pochopil tvou větu "Nejvyšší výbava Insi 125kw" , že tím insi myslíš stupeň výbavy a né model auta" A bylo by to vyřešený :-)
Nevím, proč Opel měl pojmenován stupeň výbavy stejně, jako model, ale budiž....Už se těším na Škodu Octavia Octavia TDI >:D
Nemáš zač....
Nevím, proč Opel měl pojmenován stupeň výbavy stejně, jako model, ale budiž....Už se těším na Škodu Octavia Octavia TDI >:D
Nemáš zač....
To by šlo = a už se těšim až to jednou, aspoň jednou takhle uděláš ty :-)
Ale viz ten odkaz kterej sem mu dal = byla by to furt kravina = ona Insignia 125 kW v nejvyšší výbavě totiž nezačíná na 840 t. ale 749 + je fakt levnější než Sup. A to tam eště neni započítanej kurz kterej třeba klesne na 23 kč za € nebo možná i na 20 kč/€ jako předpovídá poradce ministra financí ;-)
Jj finta pojmenovat výbavu a auto stejně = ta se fakt povedla :yes: :yes: >:D
Vám to spolu vždycky šlo [odkaz] :-)
Ale viz ten odkaz kterej sem mu dal = byla by to furt kravina = ona Insignia 125 kW v nejvyšší výbavě totiž nezačíná na 840 t. ale 749 + je fakt levnější než Sup. A to tam eště neni započítanej kurz kterej třeba klesne na 23 kč za € nebo možná i na 20 kč/€ jako předpovídá poradce ministra financí ;-)
Jj finta pojmenovat výbavu a auto stejně = ta se fakt povedla :yes: :yes: >:D
Vám to spolu vždycky šlo [odkaz] :-)
Já se nehádám o tom, co je levnější a co ne, takže tady to se mne netýká, jen se mi líbilo, že místo uznání toho, že si něco špatně pochopil (přesně tak, jak jsem to napsal) přešel do protiútoku >:D Ale vaše věc...
Ty máš na těch obrázkách nějakej clickbite ne? >:D Už jsem na ně dávno přestal klikat...
Ty máš na těch obrázkách nějakej clickbite ne? >:D Už jsem na ně dávno přestal klikat...
Tvoje chyba že neotvíráš = to tu jeden takovej dělával = řikal si Gilgit :-)
A to že prcháš od podstaty = od ceny Insignie :yes: >:-[]
A to že prcháš od podstaty = od ceny Insignie :yes: >:-[]
Skoč si to nacenit a uvidíš.
To bych si pak musel skočit nacenit i toho Supa, protože nejsme jelita a nebudeme porovnávat ceníkovou cenu jednoho auta s vyjednanou cenou druhého, viď?
Nicméně nerozporuji, že je Superb dražší, že dostaneš nižší slevu - ale ten rozdíl není nijak propastný. A Insignia " v téměř v plné palbě " nestojí pod 800tis. - ani s aktuální slevou. Jen tak pro zajímavost jsem si tu 2,0d 125kw naklikal - aniž bych se extra rozšoupl 1,1mil., po slevě 1mil. Dal jsem tedy vrcholnou výbavu a zaklikával relativně rozumně. Žádný led matrix, žádný zbytečný asistenty, kola jen 18"..... Milion po slevě.
A teď mudruj! ;-)
Nicméně nerozporuji, že je Superb dražší, že dostaneš nižší slevu - ale ten rozdíl není nijak propastný. A Insignia " v téměř v plné palbě " nestojí pod 800tis. - ani s aktuální slevou. Jen tak pro zajímavost jsem si tu 2,0d 125kw naklikal - aniž bych se extra rozšoupl 1,1mil., po slevě 1mil. Dal jsem tedy vrcholnou výbavu a zaklikával relativně rozumně. Žádný led matrix, žádný zbytečný asistenty, kola jen 18"..... Milion po slevě.
A teď mudruj! ;-)
Mudro = co ten ceník? Otevřel sis ho aspoň? :-)
Co myslíš co udělaj se Supem když koruna spadne na 23 kč za € jak včera padlo v ekonomický debatě v OVM nebo dokonce ke 20 kč/€ jak prognózoval Babišův poskok Michl? A Insignia docela výrazně zlevní? ;-)
Co myslíš co udělaj se Supem když koruna spadne na 23 kč za € jak včera padlo v ekonomický debatě v OVM nebo dokonce ke 20 kč/€ jak prognózoval Babišův poskok Michl? A Insignia docela výrazně zlevní? ;-)
Dealer ti dá slevu cca 200 tis u Insignie, u Superbu tak 8%. Prostě to mám černé na bílém, diody, ortopedy, metalíza, 18" kola, bez head up, atd prostě za 740 tis s DPH. Dej mi email, pošlu ti to. Superb o 100 tis více a se skromnější výbavou.
Tak jsem si to zkusil Nová Insignia 125kW, nejnižší výbavový stupeň, metalíza + navigace a jsem na 811.300Kč. Nejvyžší výbava + 125kW + nic volitelného - metalíza (jen základní modrá) 889.900. Ceníkovejch, neuvažuju slevy ať srovnáváme srovnatelné tedy ceníkovou cenu.
pandora
já bych rád nového superba viděl v 3tří válci se systémem vypínání válců!!
ja to vidim tak ze coskoro budeme mat motory nie s vypinamim valcov ale so zapinanim valcov... >:D ... kedze uz budes mat v praxi viac tych vypnutych ako tych zapnutych
Zklamu tě, ale budeš muset ke konkurenci. [odkaz] Vypínání válce bohužel zatím implementovali jen do nové Fiesty, ale určitě se dočkáš.
×
Sdílení komentáře
×
2. otřesný dlouhý škaredý úzký jezvčík, jenom v provedení Combi byl docela pěkný, sedan byl hrozný, ale zas měl nejlepší motory 3.6 6 válec v benzínu
3. generace vzhled nejlepší, konečně superb co dástál svému jménu, ale ty motory, v týhle kategorii mít jako vrcholnou motorizaci dvoulitr a základ 1.4 to je směšné
Radost za volantem nemusí být jen o rychlém projíždění zatáček.
Nebo mu prodloužit kariéru [odkaz] >:-[]
2) [odkaz] >:-[]
3) Řikej mi spíš Hamunnasakra >:D
[odkaz] [odkaz]
Že popíráš takhle prostou všeobecně známou věc [odkaz] je eště smutnější než kdybys to fakt nevěděl :-)
S Multitronic to byla asi nejděsivější kombinace všech dob :yes: >:D >:-[]
Asi bych měl říct lžeš = na V6 2.5 TDI je shoda = krom extrémistů jako si ty a Joab = ten si z toho ale nejspíš jen dělá p.del >:-[]
Proč sem ty ........ lezeš debatovat, když neustále nechápeš, co ostatní píšou? Já nenapsal o 2,5TDI ani řádku.
za 2) [odkaz]
A za 3) ze svý nechápavosti neobviňuj furt jen mě = trochu to už obtěžuje :-)
Sup 1 byl nejhorší právě na dálnici ve vyšších rychlostech možná nejhorší auto na trhu = ty přesný opaky reality řikáš schválně nebo co to je? :-)
Zajímavý že seš už druhej kdo tenhle spolehlivostí prokazatelně naprosto katastrofální motor a s Multitronicem snad nejhorší kombinaci všech dob brání = stejnejma slovama: Že ten jeho 1 kus byl v pořádku = shodou okolností zrovna oba na ACZ :-)
I ty nejtotálnější nejporuchovější šmejdy nemaj poruchovost 100% = což nic nemění na tom že to sou.. ;-)
120 kW verze přišla po 8 letech výroby = správně upozorňuješ že to naprosto šíleně poruchovej motor už jakž takž vwychytali = teď máš pravdu >:-[]
Dvojka zvláštně vypadala, ale s naftou dobře jezdila. Smůla byla, že neměla slusnej benzínové motor.
A to trvá: 1.4 v trojce je otravnej vibracema a neocekavatelnych chovanim... a kromě toho se mi trojka nelíbí zpracováním, ale to už je subjektivni.
Tady to je i v češtině:
[odkaz]
Mluvíte o motorech s 206 kW a 110 kW. Teď si to srovnejte s tím, co měly za výkon 2.0 MPI a 3.6ka. Není to vůbec směšné, odpovídá to době a i ten 1.4 TSI jede velice pěkně.