Novinky
iudex
2
Celkovo VW zdražuje, asi potrebuje zarobiť na pokuty v USA a noví kupujúci to majú zaplatiť. Faceliftovaný Golf zdražel, nový Arteon má ceny skoro na úrovni Audi a Polo pôjde hore tiež.
Přejít do diskuze
RS
Není moc co ukazovat světu, když už Polo vyfotili asi 100x na ulici 😉 Drobná evoluce
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
...
3_diamanty
na nove polo sa moc tesim len dufam ze to este bude polo a nie baby golf 😉 ... ale ked vidim ibizu a la baby leon zacinam mat obavy... pritom polo bolo vzdy kusok svojske a to aj na pomery inak dost unifikovaneho vw.. tak fakt dufam ze z toho nebude len akysi zmenseny golfik .. to by si polo iste nezasluzilo kedze ma na to byt aj nadalej vlastne a svojske a proste samo sebou :yes:
twistedTSD
A tak nakonec je to hlavně o tom, jaká je situace u konkurence a zda má člověk na výběr. A dokud mám za 260 pěknou skladovku Fabie nebo Clia, nebo třeba 208 v akci, tak nějakou Fiestu za 350 prostě řešit nebudu. 😄
Gvick2
To si myslím, že doufáš marně, inflace jde nahoru, mzdy jdou nahoru a ceny v ČR jsou u řady modelů nejnižší v EU, takže všechny podmínky pro rychlý růst cen jsou splněny. Fiesta se ree😜ortovala jenom proto, že ceny v ČR byly významně nižší než v DE, pokud se vyplatilo auto přihlásit v ČR a vzápětí odhlásit, vyvézt a prodat jako ojetinu v DE a to celé se ziskem, tak je jasné, že české ceny byly hodně podstřelené a to žádný výrobce nemůže dlouhodobě tolerovat, takže zdražení nové Fiesty ze strany Fordu celkem chápu i když mě ceny letící nahoru také nenaplňují radostí.
twistedTSD
Doufám, že nepůjdou, jinak z možnosti, že bych šel do nového, velmi rychle sejde...Že by stará Fiesta byla extrémně levná, mi ani nepřijde. Vysoká míra ree😜ortů asi souvisí s její oblíbeností v Německu. Ceník té nové u nás snad nemá obdoby, tak vysoko se nepohybují ani novinky jako Rio, Ibiza nebo Micra, byť zdražily všechny.
Gvick2
Ceny nových aut jdou nahoru a počítám, že nějaký čas ještě půjdou. A nový model je ta nejlepší "příležitost" cenu napálit směrem nahoru. Fiesta je jenom potvrzení tohoto trendu, ta naopak ve staré generaci byla extrémně levná (svědčí o to i velké ree😜orty z ČR).
twistedTSD
Jenže současná Fiesta už je fakt třídní extrém. A aby Polo stálo stejně jako Mégane...
jhamil
Vždyt ani momentálně doprodávanou generaci pod 300 000 nepořídíš. Těžko bude novinka začínat níž.
Gvick2
Vzhledem k tomu, že VW byl vždy v mainstreamu nejdražší, tak bych se hodně divil, kdyby šel s cenou na úroveň Fiesty, určitě jako novinka bude někde 10-20 tis. nad ní.
twistedTSD
Asi máš pravdu, spíše se dá čekat základ docela výrazně nad 300 tis, cca na úrovni Fiesty.
Barry Lyndon
Bingo, se svojí výškou se do aut kategorie Fabia/Polo taky moc nevejdu, ale problém v tom nevidím, když 90% populace tento problém nemá. Já si prostě pořizuju auta od Golfu výše. To neustálé zvětšování vede akorát k tomu, že auta na horním konci portfolia mizí a na dolním se objevují.
twistedTSD
Vzhledem k aktuální cenové politice VW se obávám, že ho u nás zabíjí cenami. Divil bych se, kdyby se základní 1 0 MPI aspoň udržela pod 300 tisíc.
Josef 1
Pokuď jsou lidé malí, stačí jim malé auto, pokud má někdo 180 cm, je rád za větší.
Takže já mám 182 cm, takže jednoznačně větší.
Takže já mám 182 cm, takže jednoznačně větší.
jiras_
K čemu je ta základní cena dobrá? Už snad ani to PR "již od" nikoho nezajímá. Podstatné jsou ceny akčních edicí se slušnou výbavou a motorem, k tomu navíc slevy u prodejce. A v tom je koncern poslední roky silnej.