nemůžu říci, že by mě to zaujalo. Jak se mi C3 líbí, tak Aircross mě nechává naprosto v klidu.
Tak po doplnění ostatních fotek aspoň interiér super. Jen mám obavu, že to uvnitř bude trošku malé (srovnávám s Clio III Grandtour). Exteriér by měl asi navazovat na C4 Cactus a C3, ale ty čtverce a obdélníky nějak dohromady neladí.
poněkud buclatě. Ale jinak nese snadno rozpoznatelný jednoznačný rukopis dnešních malých Citroenů a za mě OK. Pokud nebude trpět nějakými výraznými neduhy, tak svoje příznivce si určitě najde.
Vyzerá to dobre. Ja by som ešte na dverách uvítal nejaký ten airbumper, nech je to aj trochu praktické v mestskom prostredí. Tie grandiózne sedadlá sa mi páčili už v Cactuse. No a zároveň som rád, že Citroen konečne opäť našiel svoju identitu. Predpokladám, že týmto zavaria najmä nafúknutej 500-ke.
Inak toto je náhrada za trnavské C3 Picasso, však? Takže teraz vyrába PSA na Slovensku novú C3, 208-ku a končí s C3 Picasso. Sakra, ale to letí. Pamätám si, keď sa prvýkrát objavili fotky na nete a to už je 9 rokov! Slušná výdrž.
Tak to tohle mě přesně také napadlo, 500L na francouzský způsob. C3 s Airbumpem i C4 Cactus se mi líbí. C3 Aircross mi přejde lehce humpolácký a to hlavně přední část, kde jsou pod jedním sklem hlavní světlomety a mlhovky. No nevím, uvidíme naživo ;-\
Je zaujímavé, že Citroen ako typicky avantgardná značka stojí v oblasti dizajnu oveľa viac na zemi ako Peugeot. V podstate na aute nie je nič, čo by sa mi nepáčilo. Vlastne až na jednu vec: škoda, že je to Citroen. :-)
Na druhou stranu, jak bysis dnes představoval "avantgardu"? Řekl bych, že Citroën je na poměry dnešní doby avantgardní a extravagantní až dost. Ostatní jedou dost jak přes kopírák "německý" styl (snad ještě s výjimkou Renaultu, ale i ten je celkem umírněný). A pak do toho sem tam vstoupí Asie se svými úlety (Prius, Mirai).
kdyby tak vypadaly škodivky, to by bylo nadšení a chvála redakce! Ale i tak se divím, že článek prošel cenzurou. K čemu 4x4 v dnešní době? Např. u škodivek je zbytečné, protože jsou stejně vymyšlené tak, že když se dostanou do terénu, musí je vytáhnout Duster.
yetina nahodou este ujde ... k tomu male previsy a robustna kasna... bohuzial ale karoq uz asi taky dobry v terene ako yetina nebude .. a kodiaq ma tiez uz ine priority.. svet SUV je proste dnes uz hodne zdeformovany... v podstate vsetko co ma oplastovanu kasnu a aspon 16cm svetlu vysku a nejake tie masivne pompezne kola je dnes uz nazyvane SUVeckom ... blud ale je to tak.. a nic s tym nenarobime
zákazníci si to tak žiadajú. Nedávno som čítal, tuším to bol Hyundai SantaFe, že 87% zákazníkov si kupuje len predokolku. Tak pre tých 13% zákazníkov robiť 4x4, k tomu vysoký tunel vnútri na kardan atď?
který ze sebe dělá to, co není :no: V české kotlině se tomu říká podvod. :-!
Stejně dobře by se za SUV dala deklarovat třeba Škoda 100, protože byla schopna přejet obrubník chodníku. To, že tohle francouzské vozítko pro osoby rozumu mdlého se vydává za SUV svědčí jen o hlouposti zákazníka a drzosti výrobce.
za mna radsej vitaru... ta na rozdiel od tohto citrona vyzera stylovo a nie ako plastova hracka :yes:
navyse SUVecko je preto SUVeckom ze ma vzdy v ponuke aj moznost pohonu 4x4 ... takze tento citron je maximalne tak mestsky navonany cross .. podobne ako jeho bracek P2008 ( ta podoba s nim nebude nahodna ) alebo konkurencny captur... ale SUVeckom nie je ani nahodou..