Nevím.. Nic cenově absurdního tam nevidím, jedině cena navigace. Vyhrávání sedaček je dnes snad ještě dražší, xenony, které byly v té době to nejlepší, tak jsou cenově srovnatelný s dnešními ledkama, který jsou vrcholem dnes..
:yes: chystal jsem se napsat přesně totéž - jen ta navi byla absurdně drahá, a to nejen u skody.
Edit: Jesti ty sedačky vyhrávaly dobře, tak byly naopak laciný >:-[]
Bombasticky nadpis? Splneno.
Obsah clanku s bombastickym nadpisem nekorespondujici? Splneno.
Jeste to chce najit chybu v tabulce a zlaty hattrick bude znovu doma. :-)
Absurdní to teprve nastane při přepočtu na současnou kupní sílu. Vem si průměrný plat před 15 lety a dnes. A ceny aut se ani nehnuly, nebo spíše směrem dolů.
Přesně tak. Udělejte update toho článku s přepočtem na dnešní peníze skrze statistickou průměrnou mzdu nebo jeji medián.
Nechápu redakci a její vedení, že pustí takovýto článek bez těchto výpočtů. Díky této absenci je absolutně bezcenný, ostatně jako bohužel většina článků zde. To by zde zanedlouho mohl být článek o levnosti Favoritu v roce 1989, protože stál jen třeba 90.000Kcs, zatimco dnes stojí Rapid 350.000Kc, tedy téměř čtyřnásobek.
můj už snad pátý článek o tom, jak je vlastně škoda dnes levná! To už je k zblutí! Ano, možná teoreticky, ovšem konkurence nabídne za méně peněz více muziky, to už tady neuvedou..
Škodofka není žádnej prodejní trhák. Milion vyrobenejch kusů z ní dělá trpasličí manufakturu.Víc vyrobí i Wulling >:D Ale 20. místo taky není špatný >:D