S příchodem C3 Aircross bude Citroën nabízet dva obdobně velké a podobně laděné vozy. Druhý z nich, C4 Cactus, proto projde v rámci faceliftu důležitou proměnou.
...mi koncepcí dával smysl, méně pak už cenou a použitými benzínovými motory. Líbí se mi tak jak je, dělat z něj HB je podle mě konečná v nižší střední. To zavání průserem.
Citroen vyklidil střední třídu a teď i nižší střední, zbyly jen crossovery malé C1 a C3, Picassa a užitkové modely. A pak naprosto minoritní řada DS :no:
:yes: asi tak, k tomu niet viac čo dodať. snáď len to, že hydractive mali/majú vyvinutý, dodatočné náklady na vývoj 0,00, softwarovo ošetriť ten ktorý model podľa veľkosti a zamerania. Hydractive v mainstreamovom SUV by posunulo Citroen niekam k subpremii, kde by si vedeli vypýtať podstatne viac. Trebárs nech to aj nazvú DS, ale je to niečo čo žiadny konkurent neponúka. Problém vidím jedine v tom, že zrazu by bol Citroen alebo DS niečo viac ako Peugeot a to by rodina Peugeotov asi nerozdýchala. :-)
Rovnocenným konkurentem? Tak určitě. Cactus je jen takové "navrch huj, dole fuj," i30 je jinde. A v čem mají lidé kupovat Hydractive, když ho za posledních 9 let do ničeho neimplementovali, ani do jakože luxusních DS? Posledně ho dostala C5 a ta se v prvních letech prodávala dobře.
C4 Cactus je rovnocenným konkurentem pro i30 nebo C´eed, což dokazuje svými prodeji v Evropě. Je o dost úspěšnější než klasická C4, takže tento krok Citroënu zřejmě vychází. Každý pláče nad tím, že už není Hydractive, ale proč nabízet drahý systém, který si lidé nekupují. Automobilka potřebuje prodávat a tvořit zisk, plnění snů diskutujících na ACZ asi není pravý důvod činnosti.
Citroen odpísal hydractive, teda z môjho pohľadu už je to len prezlečený Peugeot a nie Citroen. Bohužiaľ. A pritom postaviť SUV na hydractive by bol ten správny krok. Boli by jediní a jedineční a aj keby nemali 4x4 tak by im to trh rád odpustil.
miesto nastupcu C4 a seriozneho SUVecka zase radsej budu vystrajat hokusy pokusy s tym svojim cactusom az vo vysledku ( za par rokov ) zase zistia ze pravdu nejde osalit a klasicku C4ku ani dostojne SUVecko s tym nadalej nenahradia... vo vysledku tu vidim nic ine len zase stratene roky ( k tomu aj zle investovane prachy ) a dalsia strata na konkurenciu ktora im z roka na rok stale uteka
radsej uz nastupcu normalnej C4ky... ta citroenu dnes uz hodne chyba ...a budme uprimni.... C4 cactus sa ozaj s golfom alebo astrou porovnavat nemoze ani s meganom alebo ceedom ci aurisom...
inak je dost zahadou k comu C3 aircross ked citroen ma vlastne podobne velkeho cactusa.. akoze dva podobne modely a pritom im nadalej chyba klasicka seriozna nizsia stredna v podobe nastupcu C4ky... neviem.. ale tymto krokom citroenu tazko chapat.. miesto jednej poriadnej C4ky ktora mohla kludne superit s goflom a astrou maju dve gycove farebne hrkalky ktore sa vo vysledku budu stejne len navzajom kanibalizovat.. tadial cesta k zachrane proste nepojde ... tato znacka ozaj v poslednych 5-6 rokoch uz hodne tapa ale najhorsie je to ze svetlo na konci tunela tu stale nevidim... ;-\