Jako jezdec souřasné GT5 musím říct, že se mi design líbí, asi největší mínus vidím v hmotnosti a jakési těžkosti v rychlostech do 100 km, ani jízdní komfort není (zdaleka) jako u nové 5er. Pokud tohle vylepší (a vypadá že by mohli), bude GT6 výborná volba.
Twindoor jsem za 2 roky nevyužil. Kufr je mínus v salonu, v praxi neomezuje oproti třeba 5er. Buď jedeme ve dvou a stačí, nebo ve čtyřech v zimě na hory - rakev na střeše to řeší.
Co se málo vyzdvihuje je šířka interiéru, jak GTI kdysi vtipně napsal, za volantem se jde rozvalit, trochu se tam i poflakovat, protáhnout se, vzadu je spousta místa, 3 dětské sedačky se vejdou.
GT6 je o něco hezčí, než pětka GT, ale ne zas o tolik, o kolik evropská část motoristických fandů doufala... Přitom z připojené galerie je zřejmé, že designeři jsou si vědomi, ve kterém místě je gétéčko nejméně sexy: překvapivě nejde o onu tolik kritizovanou záď (pravděpodobně míněno pod spodním okrajem zadního okna), ale o oblouk střechy. Pokud se podíváte na snímky 64 a 65, zřetelně uvidíte profil úplně jiného auta, které by směle mohlo nést "GT" ve svém názvu. Jeho střecha má sportovní profil, nízký, téměř plochý protáhlý oblouk, který tolik chybí sériovému provedení. Jeho vepředu do výšky vytažený tvar totálně kazí celý vzhled auta. (Mimochodem, úplně stejně jako u X6 a X4).
Už od dob 5GT si olámu hlavu, proč tento evidentní přešlap designéři udělali. Nemám žádnou jinou odpověď, než tuto: asi se to tak líbí Číňanům.....
Ctihodny kmete, mluvim o hormonech, rustovych i pohlavnich, kterezto jsou vsude na svete zakazane, jen v USA zcela bezne. Pichat zvireti anabolika, aby z neho byl kulturista, ktery ma vic svalu = vic cisteho masa se mi jevi jako ujete. Cpat do kravy rustovy hormon, aby vic nadojila, to je zhovadilost. Nic takoveho se nikde na svete nesmi, jen v USA ano.
Ono by sa to malo skôr asi menovať BMW 7 GT, ale to by nebolo pre sedmičku moc dobré. Podobne ako predchádzajúca 5 GT je aj súčasná postavená na podvozku BMW 7 - majú úplne rovnaký rázvor 3070 mm. Dokonca aj prechádzajúca 5 GT a predchádzajúca sedmička mala ten istý rázvor.
Bavoráci asi namiesto úplne nových modelov robia len veľké facelifty. Pretože to isté je aj u novej BMW X5 - má rovnaký rázvor ako predchádzajúca a podľa fotografií sa zdá, že aj tvar dverí je ten istý.
A to nedlouho před tím říkali, že jen 1er přejde na FWD, 2er zůstane RWD (bylo to myslím v souvislosti s přeznačením, jak to pak bude dávat smysl). Sure. >:D MPV měli vystrčit mimo klasické řady, stejně jako SUV.
pravda, gurmán, to jest žrout, to já jsem. s tím gourmetstvím je to slabší, kopi luwak střídám s turkem a pravý kaviár mi v lednici vydrží dva roky po expiraci, zatímco jitrnicový prejt tam nevydrží ani dva dny:)
btw. ten tvůj jmenovaný Trader Joe je v améru? Tak to jsi mně opravdu pobavil, žít ve státech, kde je povoleno resp. běžnou normou přikrmovat dobytek trenbolonem a podobnýma srandama, kde se dojnice vylepšují růstovým hormonem pro vyšší dojivost a vykládat o tom jak jsi rozmlsanej - no to teda jo:)
ale vrtačka na krámě tě pobuřuje :yes:
Tři chlapi na Sibiři, po deseti létech se osměli jeden a ptá se, co se stalo.
Ten první říká "Já jsem byl proti Makarenkovi. A ty, za co?" Ten druhy odpovídá "Já jsem byl pro Makarenka". Ted se ti dva kouknou na toho třetího... a ten roztřeseným hlasem na pokraji pláče říká "Ja jsem Makarenko". :-!
Ano, ale Trader Joe´s není ALDI. [odkaz]
Pozdrav nas ranou soudružku ode mne. Taktéž tím trpím. Doktor mi zakázal nakupovat = srdce, mohlo by to tam se mnou šlehnout, víš? ;-)
Aldi znám. Tyto SM se vyskytovaly i v Austrálii. Řekl bych, že Lídl je na o kapánek vyšší úrovni. Ale ani tam ti zboží baba u kase nedávala do pytlíků. V Saveway i u Coles ti zboží balili a třídili dle druhu zboží. To mojí soudružce manželce tady moc chybí......řekl bych, že ji to přímo serree.... ;-)
"Nad zbožím v Lídlu spousta lidí ohrňuje nos...." BTW, Babišovy koblihy jsou ty nejlepší >:-[] Nějak moje snobství se nepřenese nad tím, že si v LIDL můžeš koupit vrtačku, trenýrky nebo tvuj oblíbený croasant. Já su rozmlsaný spratek obchodem Trader Joe´s, což už dneska jsou taky němci, ale z konkurenčniho ALDI. Ale odbočili jsme od BMW.... zde popisovaný model bych nechtěl. Fakt ne.
V Líšenském Lídlu jsem ještě nebyl, ale věřím, že product (croissant francouzky a croasant česky), bude kvalitou ten samý, vše původem z Německa. I koblihy jsou vynikající. A ano, jsou dopékané z rozmraženého polotovaru. Ale na konečné kvalitě to definitivně neubírá. Dále. Nad zbožím v Lídlu spousta lidí ohrňuje nos, ale je to nakonec jejich škoda, protože průzkumy ukazují, že potraviny v Lídlu jsou v normě. I zelenina a ovoce po "kulhajícím" začátku jsou dnes na úrovni, snad i nad úrovní sesterského Kauflandu.
Tož bacha..."testoval" jsem po světě spoustu croasantů, ale ty v Lídlu patří, dle mé a chuti mojí soudružky manželky, mezi ty nejlepší. I v McCafé jsou croasanty na úrovni. Parkoviště bylo bohužel vyznačené už v roce 1991 pro tehdejší motorizaci. Ale i X5 jsem tam jednou viděl parkovat. Ale jen jednou... ;-)
>:D Taky to tak vidím - s takovým autem do LIDL-u zajeti, to je na pokutu za překračování několika úrovní kastovního řádu. Neřeknu skočit si na kafe do Vídně.... :-!
Předpokládám, že mluvíš o brněnském Lídlu v Líšni. Tam máš úplně jedno s čím zajedeš, ta příjezdová závora je nemilosrdná, nechápu, kdo vymyslel ten nájezd ze šikma. A jezdíš tam nejspíš proto, že ty croissanty jsou v Lídlu fakt luxusní, stejně jako spousta dalších produktů:)
ale proč to dělají tak šíleně dlouhé.....kdybych s tím jel dnes ráno do Lídlu pro croasanty, tak tam ještě teď manévruju, abych se odtud dostal. I s Yarisem to bylo o držťku.... ;-)
Nemam velmi skusenosti s lux. segmentom, ale miesto vzadu v strednom mainstreame by som teda za pohodlne nepovazoval. Je tam miesta pozdlzne, vcelku aj na sirku, ale vzdy byva malo miesta nad hlavou (ok, mam 190cm), sedak je relativne kratky, nizko, sklon nicoho sa neda nastavit takze nic moc uhol atd.
To fakt nie je ekvivalent pohodlneho posedu, ten by mal byt rovnaky ako v prednych kreslach v dobre vybavenom mainstreame a budme uprimni s tym sa zadne lavice nedaju porovnavat ani nahodou ;-) Prekvapivo ani vyssia stredna na tom nie je nic moc, ktora vie ponuknut vybavu, ale chyba zase miesto ;-\
Souhlas, modelové třídy, řazení, zmatek. Je to samej "derivát", a pak se člověk jen diví. Kdo vyloženě nesleduje dění u bmw se v tom prostě ztratí. Podobně u MB, všechny ta cla, gla, gle... >:D
Může být, každý máme své oko.
Já v tomhle [odkaz] a v tomhle [odkaz] rozdíl ve štíhlosti vidím docela výrazný, delší a nižší předek, protaženější zadek, hrana kufru končí o dost níž než u 5GT.
Sedni si do S-Klasse, pak do 5GT a přijď mi povyprávět, jak je to s těmi pětimetrovými auty. Superb apod. bych do této debaty, mám za to, že logicky, netahal.
Máme zjavne odlišné vnímanie toho, čo je "omnoho štíhlejšie". Opäť odkážem na fotky vo svojom prvom príspevku, pozri sa na tie zadné pohľady a povedz mi, kde je tam tá výrazná zmena smerom k štíhlosti.
Nie, ako povedal foe, je to len "menej škaredé", ale stále pomerne nevzhľadné a kto si to kúpi, kúpi si to napriek vzhľadu, a nie preň.
Ale zase netreba z toho robiť nejaké extra zásluhy, že viac, ako 5 metrové auto má konečne pohodlný posed vzadu. To by malo byť snáď samozrejmé. Dnes aj mainstreamová stredná ponúkne vzadu kráľovský priestor a to nemá 5 metrov ani nemusí byť bachratá a ***atá, ako 6GT.
Podle mne to auto definuje posed vzadu a ten ztěžuje práci designérům, takže nelze čekat zázraky. Když odstraníš posed, je tu 5er sedan, je tu 6GC, tedy už tak dost nacpáno. Leda by chtěli udělat prostý liftback od sedanu.
No neshodnem se v tom, ze se jim povedlo pohledne auto. Jeste si pockam na finalni soudy nazivo, ale takhle z fotek souzeno to za me pohledne auto neni (tim teda neni ani A7, kdyz uz ji zminujes). Ze je to na pohled lepsi nez predchudce se nepru, ale furt to neni za me dost na to se prehoupnout mezi hezka auta, mozna mezi "min nehezka" to staci.
6GC se převtělí v 8GC, tady žádnou příležitost nepromarnili.
Tlustou bertu chtěli udělat v nové generaci štíhlejší, to se jim povedlo, bude-li uvnitř prostorově shodná s 5GT a mít reálně větší kufr, pak zatleskám, protože to už není hnusné, ale pohledné auto. Nestavěli konkurenci A7, ani v první ani v druhé generaci. Jestli se to jmenuje 5GT nebo 6GT je nepodstatné, je to jen nová generace téhož.
Jo, jo, člověk si musí vzpomenout na to odůvodnění, když to rozdělovali. Prý příliš modelů v jedné řadě. :-) Takhle budeme mít tři a tři a bude to super [s německým přízvukem]. :-) Ten, koho napadlo dát AT do 2er, pak musel být přímo génius. Možná časem přesunou všechny modely z páté do šesté a ze třetí do čtvrté. >:-[]
Prilezitost udelat z nejnevzhlednejsiho BMW poslednich let (5GT) prerazenim pod sestkovou radu jedno z nejvzhlednejsich BMW poslednich let (6GC). Vzit si z minule generace BMW a prevtelit do 6GT vic toho 6GC nez 5GT. To co vidim na fotkach je jen drobne uhlazeni, tlustou Bertu navlikli do vhodneji strizenych satu, ktere tu neco stahli, tu neco vyhladili, ale krasavici to z ni furt nedela.
V A7 je vzadu prostor horší než v mnohém hb nižší střední, to jsou s 5GT z hlediska prostornosti naprosto neporovnatelná auta, designově tím pádem také.
je to kusok taky akoby dobrodruh cestovatel s batohom ... na trhu stale ale posobi ako sam vojak v poli... o to viac ma prekvapuje ze bmw sa oplati taketo nieco nadalej vyrabat a vyvijat... kedze predpokladam ze nejake super predaje 3GT aj 5GT dodnes nema... navyse u premioviek uz predpokladas aj akusi konzervativnost.. s tymto proste ako manazer stejne neprides... klasicka 5ka tu bude vzdy prva volba .. a rodina si tiez kupi pre zmenu radsej kombika 5ku ( alebo rovno X5 ) ako taketo nieco "kompromisne" .... neviem... a zvlast s prichodom premiovych SUV je podla mna zaber takehoto GTcka na trhu este slabsi a mat tie neskutocne peniaze tak asi zvolim levante alebo nieco ako Q7...
PS: inak jedno levante uz u nas jazdi.. jedno cierne som uz videl a to uz nie len raz ... je fakt brutalne .... ktovie odkial je.. aj ked v blave uz tusim u nas maserati predajnu ma
Přesně tak, nehezké auto, ale vpravo vzadu se tak dobře necestuje v žádném lux. sedanu, je tam prostor, vyšší posaz, výhled, jen ten kufr byl malý, teď je to snad napraveno.
To je pravda, jen kde u hezkeho auta budes hledat tezko ten jeden uhel kde mu to neslusi, u nehezkeho auta te bude cekat stejne trapeni pri hledani toho jednoho uhlu z ktereho to ujde. A 6GT se furt radi spis k tem ktere clovek bude muset umet vyfotit aby nevypadali tluste...
...asi jako aktualni mondeo rekl bych. >:D
Souhlas se vsim co pises a jeste dodam, ze ve snaze pomoci si k vyssim prodejum prislo k preznaceni, ktere zase jednou jeste vic komplikuje a zamotava uz tak absolutne zadny smysl nedavajici znaceni v modelech BMW.
Kazdopadne pri prvotnim zahlednuti nadpisu:"BMW 6 GT oficiálně: Pohlednější nástupce 5 GT je tu!" byla prvni co mi probleslo hlavou hlaska z cerveneho trpaslika: Podle všeho máme posledních tři tisíce pytlíků na zvracení. To nemůže stačit.
>:D Vysledek teda nakonec neni tak zly jako v minule generaci, ale ze by z toho dnes bylo pohledne (nedejboze stihle pusobici) auto, to za me ee.
na pultoch lekarni je toho plno.. degasin.. espumisan a ja neviem co este... a snad aj rohypnol tam bude ale ten uz asi volne nekupis :-)
cesta je v stihlosti... a 5GT bolo fakt tazkopadne .. a mne prislo snad aj masivnejsie ako 7micka... neskutocne prapodivne auto .. s bocnym megapontonom .. tam aj 19tky vyzerali male
Tak jestli je to kvůli místu v zadu, tak pak plně chápu. Já spíš myslel, že kvůli kufru.. >:-[] Něco jako jel jsem s kolegy na služebku a vezli jsme si pračku >:D >:D
vyzera to uz konecne lepsie .. akoby predosla 5GT zasla do lekarne po degasin ... lebo zrazu ta jej plynatost a nafuknutost je uz fuc... fakt teraz to posobi uz stihlejsie ... aj ked tie zadne partie su stale kusok rozporuplne ... mne ale stejne pride ze tento typ kasne zvlast este u premie ma dost uzke spektrum posobenia na trhu a kto chce nieco robustne a zvysene pojde stejne radsej do X5 a kto pre zmenu chce zase limuiznu tak zoberie klasicku 5ku predsa ... ja priestor na tieto GTcka tu ako moc nevidim a popravde na ceste v reale som 3GT snad este ani nevidel dodnes.. a vacsie 5GT vidim tiez asi tak 3 krat do roka aj to mozno jeden a ten isty tmavy kus .. fakt by ma zaujimalo ake cisla v eu predavaju tieto vozy.. musim kuknut ;-)
Takhle, pro mě určitě lepší než 5GT, možná to celkově není krasavec pro všechny, mě ale vůbec nevadí a oceňuji kompaktněji udělané detaily proti novým sedanům.
Určitě lepší, ale 3GT je pro mne pořád vyváženější. Spíš trochu nechápu smysl, ale proti gustu.... Audi má také liftback (A7), ale to je vlastně hybrid s coupé a na to má BMW 6GC. Pro rodinu? Ok, ale mam tu kombik, který je o dost hezčí... no radši to nebudu pitvat :-) Oktávka má konečně plnohodnotného konkurenta >:D >:D
Progres tam vidím celkem velký, právě hlavně na zádi, ta je mnohem štíhlejší hlavně díky tomu, že vynechali ten pitomý twindoor s prostorově náročným mechanismem, ono to auto je celkově o pár cm nižší, v reálu to nebude vizuálně zdaleka takový cvalda jako předchůdce. Jiná věc je, že z takto pojatého auta, karos. verze, nikdy krasavce stvořit nepůjde. Jako podstatné vidím zvětšení objemu kufru, v této generaci už bude GT reálně použitelné jako rodinné auto, tj. to, čím má být. ;-)
Vidím to stejně, to auto se povedlo zeštíhlit zepředu i z boku, ale tam, kde byl největší problém, tedy zezadu, je to pořád nevzhledná tlustá hrouda.
[odkaz]
U designu se těžko shodnout. Beru 5GT a 6GT jako pohodlné cruisery na dlouhé cesty a to s sebou přináší nějaké kompromisy, u 6GT bych řekl, že to je vyvážené.
No neviem. Na britských weboch som čítal, že vedenie BMW je nespokojné s predajmi 5GT. Tak zrejme marketing prišiel s geniálnym nápadom: spravme to isté auto, ale zaraďme ho číselne o triedu vyššie, možno to zaberie.
Každopádne čísla nepustia, rázvor rovnaký, šírka a výška, len dĺžka v rámci medzigeneračnej zmeny drobek väčšia. Aj na pohľad ale ide len o evolúciu doterajšieho konceptu, nič, čo by prinútilo potenciálneho záujemcu povedať si: to je úplne iné, 5GT sa mi nepáčilo, ale toto je podstatne krajšie. Možno ten zadok pôsobí o máličko štíhlejšie: [odkaz] vs [odkaz] ale stále je pomerne neforemný a zozadu je 6GT rovnako obtlstlá, ako 5GT, ťažko ich rozlíšiť: [odkaz] vs [odkaz]
Ono koncept praktického 5-dverového liftbacku, ktorý konečne ponúkne priestor hodný vyššej strednej triedy je fajn; ale to prevedenie nie je úplne ono a domnievam sa, že 6GT nebude nejak citeľne úspešnejšie, ako 5GT.
...než předchůdce (sám jsem s ním neměl takový problém jako jiní). A dokonce pření M nárazník je daleko vydařenéjší než u 5er a 7er. Není tam ledkový knír a hokejky! :yes: