Videa
vsázím na vítězství mazdy, i když srdce je pro evropu.
PS: z těch vlezlých reklam a samospouštějícího videa je mi vážně na blití. už to s tou masírkou trochu přeháníte, ne? :no:
PS: z těch vlezlých reklam a samospouštějícího videa je mi vážně na blití. už to s tou masírkou trochu přeháníte, ne? :no:
vždyť není 4x4 :no: To, že to řadí mezi SUV je jen další francouzský podvod. :no:
Ne, není to francouzský podvod. Výrobce jej nazývá crossoverem. Nebyl by nějaký další inteligentní výplod?
neuvěřitelné pitomé testy předkládáte zdejší veřejnosti ... mám vám poradit co testovat? angažujte mě tedy na dtech@volny.cz
Milý Jiro, jestli jsi nikdy nemusel provádět vyhýbací manévr, pak zřejmě ještě nejsi držitelem ŘP. Ano je to velmi zajímavý parametr a novinář je stejně profi jezdec jako každý, kdo v práci používá služební vůz.
Kluci, své první příspěvky řeště citlivěji vůči sobě samým :-!
Kluci, své první příspěvky řeště citlivěji vůči sobě samým :-!
"Vyrazili jsme tak do letiště v Hoškovicích u Mnichova Hradiště, kde jsme si pro ně připravili losí test."
Kua, to se tu losy jenom hemží, nedavno jsem bral dva stírací v trafice... >😁 A vyhrál 50 Kč. :-!
Kua, to se tu losy jenom hemží, nedavno jsem bral dva stírací v trafice... >😁 A vyhrál 50 Kč. :-!
Jaky kupujes? Ja jsem bohuzel limitovanej tim, ze jak na tom losu neni nakresleny aspon jedno prase, neni pro me zajimavej.
Losí test je název pro vyhýbací manévr...bojovat jen pro boj je nesmysl 😉
Losí test, jelení test, klokaní test, či ISO 3888-2, ale pořád je to o schopnost řidiče vyhnout se nečekané překážce na cestě. I když auto může být schopno projet test i v 90 km/h (dosavadní rekord je pro Citroën Xantia Activa V6 s 85km/h) bez převrácení, realita je, že ve švédsku za lonský rok bylo 37,594 srážek právě s losem.
Jsou i takové momenty, že nekteří se nedokážou vyhnout ani stacionárnímu mostku: [odkaz]
či motorkaři: [odkaz]
Co s tím my - jako eur😲bčané - uděláme, aby bylo bezpečno všude a všem? :-!
Jsou i takové momenty, že nekteří se nedokážou vyhnout ani stacionárnímu mostku: [odkaz]
či motorkaři: [odkaz]
Co s tím my - jako eur😲bčané - uděláme, aby bylo bezpečno všude a všem? :-!
no neviem neviem.. za mna "vitaz" jednoznacne captur. inak povedane radsej by som na normalnej ceste "oproti sebe" mal cloveka v nom.
na to ze to nebola vysoka rychlost sa mazda chovala az moc neistoto a bol by som zvedavy ako by to redaktor zladol keby bola o nieco znizena prilnavost.
na to ze to nebola vysoka rychlost sa mazda chovala az moc neistoto a bol by som zvedavy ako by to redaktor zladol keby bola o nieco znizena prilnavost.
suhlasim s tebou. Nechapem tu filozofiu redaktora, ved tu mazdu rozhadzalo ako keby mala zle tlmice, Captur to dal s prehladom.
A staci, aby tam bola iba blba mlaka a zrovna tuto situaciu by uz mazda z tym prenosom sil nedala ani keby mala kolajnice pod sebou, tam by uz ziadna elektronika nepomohla a reci o skusenych vodicoch si moze redaktor odpustit kedze su uplne mimo reality.
Ktory skuseny vodic si kupi captur/cx-3?
za mn a jednoznacne vitazstvo Renaultu a to rozhodne nie som fanusik znacky
A staci, aby tam bola iba blba mlaka a zrovna tuto situaciu by uz mazda z tym prenosom sil nedala ani keby mala kolajnice pod sebou, tam by uz ziadna elektronika nepomohla a reci o skusenych vodicoch si moze redaktor odpustit kedze su uplne mimo reality.
Ktory skuseny vodic si kupi captur/cx-3?
za mn a jednoznacne vitazstvo Renaultu a to rozhodne nie som fanusik znacky
Porovnávané auta patří do jiných skupin uživatelů a vzájemně si nekonkurují.
Captur je skvělé auto pro mamky s dětma, počínaje prostorem vzadu až po příjemné naladění podvozku i dobrou cenu.
Mazda míří výše pro trochu fifi dámičky od bohatších manželů, vzadu nic moc místa, dveřní otvor vzadu také moc neexceluje 😄
Captur je skvělé auto pro mamky s dětma, počínaje prostorem vzadu až po příjemné naladění podvozku i dobrou cenu.
Mazda míří výše pro trochu fifi dámičky od bohatších manželů, vzadu nic moc místa, dveřní otvor vzadu také moc neexceluje 😄
Mazda hlavne vubec nepusobi dojmem auta pro zensky. Za me je to ridicsky nejprijemnejsi male SUV, ktere ma jediny zasadni nedostatek a to je absence rezervy, ktera nejde ani doobjednat.
Zatimco Captur je pro lidi, kteri by radsi meli jezdit verejnou dopravou...
Zatimco Captur je pro lidi, kteri by radsi meli jezdit verejnou dopravou...
Ono záleží na výbavě. V testu je Mazda taková šedá myš, ale pod okny mi tu stojí sousedky kus, který je v nějaké top verzi. Rudá barva, rudočerná kola, všude samé křidélko, spojler a jiná cingrlátka, a i když to vypadá ve výsledku dobře, tak je to vlastně hrozně přeplácané a působí to až hračkářským (ženským) dojmem.
Paradoxně o kus dál tu je bílý Juke, který je přeplácaný už z podstaty, a u něj mi to nějak nevadí...
Paradoxně o kus dál tu je bílý Juke, který je přeplácaný už z podstaty, a u něj mi to nějak nevadí...
Chápem testérov pocit hravosti, ale naozaj je pretáčavý šmyk to pravé pre väčšinu zákazníkov? Myslím, že nie a aspoň podľa videa to vyzerá tak, že práve renault potreboval na manéver menej miesta, čo môže byť zásadný rozdiel na úzkej ceste s autom v protismere
Souhlas, Captur zvládl vyhýbací manévr daleko lépe, prostě držel se zvolené stopy jak klíště a nepovolil, pravděpodobně by bez problémů zvládl i zvednutí rychlosti někam nad 70 km/h bez nějakých excesů. CX-3 s rozevlátým zadkem, kvílejícími pneu a zadním kolem v luftu (viz video 3:19-3:20) by na skutečné silnici a v reálné situaci bylo daleko nebezpečnějším autem, protože jak píšeš potřebuje na vyhýbací manévr daleko více místa a evidentně se již při této rychlosti nachází na mezi přilnavosti.
Mazdička už bydlí o vesnici vedle, ale pomalu pokukujem po větší sestřičce téhle testované, tak třeba zase jednou budu nadšený/bezhlavý. 😄
Takže bych levely nechal 😉
Renault koncern uvadza "svetlu vysku zatazeneho vozidla", nie je mi sice jasne, ako zatazeneho (maximalna nosnost? / EU normovana hmotnost?), ale aspon neide o abstraktne meranie prazdneho auta - to je 170mm.
[odkaz]
Mazda nedava ziadne dodatocne informacie, takze je to najskor maximalna svetla vyska u prazdneho auta, co je nic nevypovedajuca hodnota, kto riesi prejazdnost auta bez vodica, ze? >😁
Bez aspon orientacneho amaterskeho premerania, je to uplne nezmyselna debata o nicom.
Rozhodně tvrdím, že hodnota Capturu je vzhledem k primárnímu použití auta výborná, ale není to 20cm. Nedělejme z něj off-road. Výška u Mazdy je nic moc, ale porovnáme- li ji s čerstvě testovaným MB-E all-terain, tem ji má nastavitelnou cca 120-150mm. Takže trága to u malé Mazdy asi není. Ale za SUV- hodnotu to taky nepovažuji. 😉
Ani 155 mi nepride take zle cislo, ak to s nastupenim spolujazdca neklesne o 10mm, ale je to fakt skor hodnota vyssieho hatchbacku (asi preto crossover...).
Kazdopadne je to zase dalsi namet pre redakciu - odmerat (priblizne) svetlu vysku auta!