Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
geroc I.
Takže Scania (nejen ona) snaží dostat vlaky na silnice. Vymýšlí něco co je vymyšlené.
Já vím, že je velmi nepravděpodobné že by do toho Scanie šla, ale daleko užitečnější aktivitou by bylo dumat nad tím, jak zbavit dálnice a silnice kamionů nebo alespoň snížit jejich počet. Když teď vidím na dálnicích i kamiony převážející klády z lesa, tak je to k pláči... ;-\ Tento nápad od Scanie dozajista přivede na dálnice ještě více kamionů. Ach jo...
jozephko
Som zvedavý, ako by sa také osobné auto - napr. s prívesom zaradilo do takejto kolóny. V článku sa nehovorí nič o tom, že by kamióny mali automaticky v takýchto prípadoch zväčšiť medzi sebou odstup.
A už vôbec si neviem predstaviť, ako by sa na diaľnici s 2+2 pruhmi dokázal zaradiť z pripájacieho pruhu takýto "vláčik", ak by po diaľnici za sebou jazdili iné "vláčiky".
Oveľa jednoduchšie sa mi zdá implementovať do každého kamióna automatického pilota, alebo vytvorenie špeciálny dráh, kde by sa kontajnery samé hýbali po ceste - niečo na spôsob predstavy E.Muska po podzemnej doprave, len táto by bola nad zemou a len pre kontajnery...
A už vôbec si neviem predstaviť, ako by sa na diaľnici s 2+2 pruhmi dokázal zaradiť z pripájacieho pruhu takýto "vláčik", ak by po diaľnici za sebou jazdili iné "vláčiky".
Oveľa jednoduchšie sa mi zdá implementovať do každého kamióna automatického pilota, alebo vytvorenie špeciálny dráh, kde by sa kontajnery samé hýbali po ceste - niečo na spôsob predstavy E.Muska po podzemnej doprave, len táto by bola nad zemou a len pre kontajnery...
I kdyby si zvětšily rozestupy, s jakou přesností by ses do té mezery trefil? Vůbec nemluvě o délce připojovacích pruhů.
soupravy, jejíž celková délka přesahuje 10 m, a zvláštního vozidla2) musí mimo obec
zachovávat za vozidlem jedoucím před ním takovou vzdálenost, aby se předjíždějící vozidlo
mohlo před něj bezpečně zařadit.